Diablo 3 - Co dělat po dosažení levelu 60 + omezení vstupu do PvP arény

Novinky

Co dělat po dosažení levelu 60 + omezení vstupu do PvP arény

01.05.2011, 18:29 hod. - 54 komentářů

pvp-areny Jak bude vypadat hra po dosažení 60. levelu v Diablu 3 a jak bude omezen vstup do PvP arén? To jsou další dvě otázky, na které Jay Wilson, hlavní designér Diabla 3, odpovídal v rozhovoru pro web Diablo3.cc. Přestože nemohl příliš prozradit, uvedl, že kromě PvP by mělo být ještě něco, co by hráče bavilo dělat.

Jakmile dosáhneme úrovně 60, co jiného můžeme dělat v Diablu krom klasických MF runů nebo arén?

Jay Wilson: „Máme plány ohledně pozdních částí hry, ale většina jsou to věci co jsme zatím neohlásili. Vlastně skoro všechno jsou to věci, které zatím neohlásili. Mluvili jsme už trošku o změnách, které jsme udělali na rychlosti levelování. Chceme, aby lidé dosáhli maximálního levelu a mohli stále hrát dál, což v Diablu 2 nebylo. Když jednou dosáhnou maximálního levelu, určitě se chceme ujistit, že mohou pokračovat v hraní, že je to stále bude bavit a budou mít co hrát.“

„V Diablu 2, nejlepší cesta jak hrát bylo najít si nejrychlejšího bosse, kterého jste zvládli porazit a zabíjet ho do nekonečna. Je náš záměr udělat takový systém, který povzbudí lidi hrát mnohem více rozmanitý obsah, takže nájezdy na bosse budou vedlejší.“

Dále řekl, že by bylo dobré umožnit vstup do PvP arény až po dosažení 60. levelu, protože by se tak předešlo problémům s balancováním a rozdíly v levelu. Nicméně možnost zahrát si PvP i na jiných levelech bude také možné…

Existuje nějaké omezení ke vstupu do arény? Jako například určitý level nebo něco jiného?

Jay Wilson: „Zatím jsme se nerozhodli. Je velmi pravděpodobné, že bude, protože arény na jiném než maximálním levelu tíhnou k tomu být velmi nevyrovnané, a to nedokážeme jednoduše opravit. Ale i kdyby tam bylo omezení na arény přibližně stejného levelu, pravděpodobně umožníme lidem hrát vlastní zápasy, které se nebudou počítat do jejich hodnocení. Proto tam pravděpodobně nedáme tolik omezení. Takže pokud lidé budou chtít vidět jak si jejich postavy na 20. levelu povedou v arénách proti ostatním, dokonce i vyšším levelům, pravděpodobně to umožníme, nicméně se tyto zápasy nebudou počítat jako oficiální. V oficiálních zápasech to pravděpodobně uděláme malinko komplikovanější. Jak moc? Uvidíme.“

Anglická verze rozhovoru je na fóru webu Diablo.Incgamers.com.

Na závěr ještě dvě drobnosti z Diablo Twitteru:

  • Možnost přepínat 2 skilly pomocí klávesy TAB není sice zobrazena defaultně, ale půjde aktivovat v nastavení.
  • Vyrobené předměty (pomocí craftu) nebudou mít na sobě jméno výrobce. Snižovalo by to jejich cenu na trhu.

Za překlad a pomoc se zpracováním článku patří poděkování Pseudopsovi.

Autor: James

Komentáře

07.05.2011, 13:39 hod.
zumik

Pseudopes: Bylo to myšleno z legrace. Spíš je smutné, že jsi to nepochopil, zvlášť když je jasné, že je to nesmysl. Možná to musím příšte pro ty méně chápavé dát více najevo. \";-)\"

06.05.2011, 19:49 hod.
Pseudopes

schvalne: Promiň, možná to vyzní, že ho urážím znova, ale pokud píše totální (dobře…) nesmysly jen pro zábavu, tak je to totální troll a ti by se měli spíše vykouřit, než podporovat. Díky za neopodstatněnou urážku, nicméně opakovat se není nic moc kreativní. Myslím, že pokud troluje takovýhle způsobem, není s ním něco v pořádku a když píše komentář začínající „A nebo to taky znamená“ či tak nějak, tak bych předpokládal, že četl pár komentů pod sebou zmíněný post od Tibe. Ale nic, vrána k vráně sedá že? \":)\"

06.05.2011, 19:39 hod.
Schvalne

Pseudopes: je nutné hned někoho urážet slovy „nauč se myslet“? \":-|\" spíš ty by ses měl naučit myslet a pak až něco psát.. \";-)\" ne každý chodí 10× denně na tyhle stránky a čte každou maličkost co se kde šustne o Diablu, takže nemusel to nemusel vědět a ikdyž to psal Tib3rian o pár postů níž, tak třeba si toho nevšim a nepřečetl si to. Nebo je ještě jedna možnost a napsal to jentak z legrace aby se nenudil. \":-)\"

Diablo 3 koupit
06.05.2011, 18:53 hod.
.

Ivos: „Mechanismy, které tě udrží u kompu po šedesátce“ se nazývají „posouvání důchodové hranice“. \";)\"

06.05.2011, 16:32 hod.
Pseudopes

zumik: lol co to mektáš? :D Řekli, že pokud to nevyjde 2011, tak v roce 2012 vyjdou 2 hry… nauč se myslet \":)\"

06.05.2011, 15:35 hod.
zumik

Nebo to taky znamená, že pokud D3 nevyjde ještě tenhle rok, tak jelikož příští rok má vyjít další díl SC2, tak diablo vyjde až 2013 \":-D\".

06.05.2011, 15:22 hod.
RCermi

Hlavne se zvedavej asi na letosnim BlizzConu ohlasej W4 nebo Titana.. \":-)\"

06.05.2011, 14:39 hod.
Schvalne

Tib3rian: Souhlasím, ale jen tě poupravím.. ne datáč k SC2, ale nový díl SC2 \";-)\"

06.05.2011, 12:38 hod.
Richard

Přátelé, z vašich komentářů a postřehů začínám mít konečně opravdu pocit, že se to blíží a fakt se neskutečně těším! \":-)\"

06.05.2011, 03:31 hod.
Tib3rian

Taktiez bolo povedane, ze chcu hru vydat tento rok, a ak nie tak na buduci rok vydaju dve hry – najprv D3 a potom datac ku SC2. Z toho vyplyva, ze priblizny datum vydania vychadza na Q4 2011 alebo Q1 2012. Dovod preco nestanovili ziadny orientacny datum je ten, ze sami nevedia ako to stihnu. Blizz navyse nestanovuje datumy vydania 10 mesiacov dopredu ale tak 3–4 mesiace. Jasne deklarovali, ze ak stanovia datum bude to uz definitivne, nie aby ho stale posuvali.

06.05.2011, 03:16 hod.
Tib3rian

Ze by neoznamili v akej fazy vyvoja sa D3 nachadza? Povedali, ze hra je technologicky dokoncena a nachadza sa v stadiu interneho testovania. Beta by mala byt uz coskoro, to predsa Jay Wilson tiez naznacil.

05.05.2011, 23:18 hod.
iNstinkt

jj já doufám, že utrousej takovej 2–3GB soubor v raru a nějakejch těch 24čísel, který se zadávaj do battlenet učtu.

05.05.2011, 23:14 hod.
Garn

Neříkají nic, protože ví, že by to nesplnili. Ostatní vývojářská studia nešetří termíny, ale je zázrak, když to stihnou. A beta asi fakt už bude, protože 9.5. je ta konference a máme slíbeno nějaké info o betě, takže snad něco utrousí.

05.05.2011, 22:25 hod.
N?dor

Aha, tak pardon. To datum je 9. května. No, duševně se připravuji na oznámení datum spuštění bety v duchu „až to bude hotové“ a na můj následný záchvat maniakální zuřivosti. Pořád se snažím přijít na to, proč blizzard mlží o tom, v jaké fázy vývoje se D3 nachází a proč neoznámí datum vydání alespoň s přesností 3–6 měsíců tak, jak to dělají ostatní vývojářská studia. Napadá mě totiž jen jediný důvod, proč tomu tak není a to ten, že D3 se ani zdaleka nenachází ve fázy kolem spuštění bety, jak bychom si jistě všichni přáli.

05.05.2011, 22:16 hod.
K4H1

Pátýho května/Cinco de Mayo se slaví svátek v Mexiku a pije v americe, ale pokud chceš vědět něco o betě D3 budeš si muset počkat na devátej květen. =)

05.05.2011, 22:12 hod.
N?dor

Ivos: Neměli jsme se 5. 5. dozvědět něco bližšího ohledně bety D3? Možná se jedná jen o můj omyl, ale nepropíralo se pořád dokola datum 5. května?

05.05.2011, 21:10 hod.
Ivos

„…Když jednou dosáhnou maximálního levelu, určitě se chceme ujistit, že mohou pokračovat v hraní, že je to stále bude bavit a budou mít co hrát…“

TOHLE me zajima! Co tam tak bude za mechanizmy, ktery nas udrzej u monitoru po sedesatce? Ale jako vzdy, Jayuv proslov byl dutej jak stara vrba. Uz by mohl rict konecne neco, co ma nejaej obsah.

Jdu kouknout na Wikileaks, jestli tam neni neco o D3 \":)\"

04.05.2011, 23:57 hod.
maslo

Silblade: neco prelozenyho je i tady http://suewebik.net/

04.05.2011, 18:28 hod.
Lunreal

Siblade.. no tak..:D

04.05.2011, 15:10 hod.
Silblade

A kdo si chce něco „nového“ počíst, tak Jay odpověděl na 12 otázek a to více jak třema větama, což se často nestává.:P

http://diablo.incgamers.com/…-transcript/

Stálo by to snad za překlad, zmiňuje se tam o arénách, Diablu, max. levelu, o „storyline“ a interface. Nic převratnýho, ale aspoň chtěl pokropit vyschlé fanoušky čerstvými informacemi.:P

04.05.2011, 15:00 hod.
Silblade

No to se nebojte vážení, Blizzardi se o to postarají, aby nevydali shit, na to jsou moc precizní, což je dobře.

04.05.2011, 14:35 hod.
LOYF

franzkfk: rozhodne ne tolik sebevrazd jako pri zkolabovani Facebooku xD

04.05.2011, 10:48 hod.
Baglik

Nevěřím tomu že se D3 nepovede možná nedosáhne takové slávy jako předchozí díly protože očekávání je hodně velké, ale propadák to nebude, Blizzard tohle umí.

03.05.2011, 23:39 hod.
iNstinkt

hratelnosti byla mafia 2 dobra ale pribeh stal za nic

03.05.2011, 22:20 hod.
RCermi

franzkfk: No jako kdyby se to nepovedlo stejne jak se nepovedl 2.dil Mafie!Tak to bych byl hodne zklamenej… Ale Bliz neni 2K takze se to povede:))

03.05.2011, 22:00 hod.
franzkfk

Představte si, kdyby se D3 nepovedlo. Ale nepovedlo jako totální průser. To by bylo sebevražd \":)\"

03.05.2011, 20:08 hod.
?ouma

LOYF: Zatím se nemůžeme spolehnout na nic \";-)\" I když je to tedy nepravděpodobné.

03.05.2011, 18:55 hod.
LOYF

Bartuc: no, ale u Diabla3 s emuzeme spolehnout, ze nevypnou servery po dvou letech od vydani hry xD

03.05.2011, 11:23 hod.
Bartuc

Něco jako Hellgate London..když jste chtěli vyzvat jiného hráče,museli jste mít stejný lvl..

03.05.2011, 09:04 hod.
Klaunik

Taky psali že +1 lvl bude velice znatelný.. takže kdyby se potkali 10 a 19 výsledek by byl jasný. Také každý class může být OP na v některých částech hry takže je dobré když ty „rated“ arény budou až na cap lvlu \":)\"

03.05.2011, 00:23 hod.
LOYF

Lunreal: ne vsichni tu sc2 hrali… stejne jako posledni shity od EA a meli to s cim porovnat \":)\"

02.05.2011, 22:30 hod.
Lunreal

Po tom jak extremne vysperkovany bylo SC2 se fakt bojite odflaklosti?:)

02.05.2011, 22:08 hod.
iNstinkt

Nezapomínej že blizzard nikdy nic neodflák, ať to vydaj ještě tenhle rok a stejně to odfláknuty nebude, protože blizzard to odflaknout neumí, kdyby to klidně vydali už teďka, tak si to přez milion lidi zamiluje xD

02.05.2011, 18:45 hod.
Pseudopes

Bartuc: Aj já si myslím, bylo by to logické, přesně jak píše LOYF:. Doufejme, že to tak je, jinak to buď 2011 nevydaji, nebo odfláklé (a to néé).

02.05.2011, 18:39 hod.
Jan?a

Děkuju.

02.05.2011, 15:12 hod.
James
02.05.2011, 15:09 hod.
Jan?a

Hele máte RSS na novinky nebo jenom na komentáře? Děkuju :*

02.05.2011, 12:40 hod.
LOYF

Bartus: pokud budes v mistnosti s krabici a bude ti receno aby ses do ni nedival, co udela tak 99% lidi? otevrou. proc? protoze jsou zvedavi… a tohle je to samy… dokud neodhali vsechny mechanismy, lidi budou hltat kazdy tweet, prispevek na fb a kazdy rozhovor, i kdyz to bude o vlivu globalniho oteplovani na sesuvy pudy v Ghaně a naslednemu rustu postu vyrobenych petflasek…

02.05.2011, 07:32 hod.
Bartuc

Podlě mně to jen na nás hrají .. že „jěšte nevíme“ .. nebo „jěšte jsme se nerozhodli“

01.05.2011, 23:11 hod.
.

Majob: Normálně, autodestrukční tlačítko, když dáš s barbarem leap attack, tak ho za letu zmáčkneš a vyhráls.

01.05.2011, 23:08 hod.
M.o.r.t

Majob: to je Diablovo srdce, 2 síně a 2 komory. Koluje mu v žilách směs kyseliny a magmatu.

01.05.2011, 22:32 hod.
Majob

Ja dúfam, že si tie arény už čoskoro otestujeme v bete, to by malo stačiť na uhasenie smädu do vydania \";-)\"…Inak na blizzarďáckej stránke som si všimol nejakú divnú anomáliu na Diablovej hrudi…link: http://img9.imageshack.us/…blohole.jpg/ Neviete či sa už niekde riešilo, že čo to sakra je??!!

01.05.2011, 22:02 hod.
Schvalne

Je to spíš tak, že Jay nechce aby to vyznělo jako, že ta věc ve hře bude na 100% a po nainstalování hry tam nakonec nebude, protože se rozhodli to vypustit. Jinak..

Stone: Ono jim nejde o to aby chodily proti sobe ty a ty lvly, ale o balanci a prostě musíš sám uznat, že balancovat každý lvl u každý classy na PvP je nemožný a zabralo by to moře času. Dle mého je prakticky nemožný aby, dám příklad, fight 25 monk vs 25 DH bylo vybalancovaný, pak 48 barbar vs 48 wizard bylo vybalancovaný, 55 wizard vs 55 witch doctor bylo vybalancovaný. To by museli balancovat každý lvl zvlášť a balancovat pouze max. lvly je daleko jednoduší.

01.05.2011, 21:29 hod.
Mutman

takhle asi vypada ikona na plochu D3 http://images.megaupload.cz/ikonkappNza.png

01.05.2011, 21:18 hod.
vavik

taky koukam, kolik odpovedi vyvojaru konci „jeste nevime“, „definitivne nebylo rozhodnuto“ apod., mno snad to jaro pristiho roku stihnou \":-|\"

hlaska „when it´s done“ Jay Wilsona uz mi neprijde tolik usmevna…

01.05.2011, 20:49 hod.
franzkfk

To jak vyresi rozdeleni aren pro hrace neni velky problem. Spis me zaujalo, ze Wilson porad mluvi o D3 v takovym duchu, ze maj jeste dost prace a evidentne dost casu pred sebou.

01.05.2011, 20:36 hod.
Stone

Garn: no tak v tom pripade je to nerozdelitelny a areny muzou zrusit.. nebo to musi rozdelit tak,ze se danemu levlu objevi jen jeho level.. tzn.: napr mam level 25 a kdyz budu chtit jit do areny,tak se mi zobrazi v seznamu jen vsechny levly 25.. jinac uz rozdelit se to uz opravdu neda.. nebo jeste o 1 vyssi level a o 1 nizsi level… jinac to uz nejde.. tak to pak muzou PvPcka zrusit.. :D

01.05.2011, 20:16 hod.
Garn

Protože by lidi whinovali, že je to jak WoWko. Navíc nevíš jak velký rozdíl bude 11 vs. 20. Navíc 51–59 je rozdíl 4 aktů na hell … to by nebylo moc balanced.

01.05.2011, 20:16 hod.
RCermi

Stone: To mas pravdu… To by bylo dobry:)

01.05.2011, 19:57 hod.
Stone

nechapu proc ty areny proste a jednoduse nerozdeli takhle:

0 – 10 level 11 – 20 21 – 30 31 – 40 41 – 50 51 – 59 a pak bych dal specialni pro 60 levly.. uplne krasny rozdeleni si myslim..:)

01.05.2011, 19:23 hod.
Erendil

Třeba by ty areény mohly být i s jinými mody, např capture the flag \":-)\" Nebo survive, kdy by do boje mezi 2 týmy ještě nabíhaly monstra.

01.05.2011, 18:55 hod.
erik

„Máme plány ohledně pozdních částí hry, ale většina jsou to věci co jsme zatím neohlásili. Ja osobne bych uvital neco na styl , turnaje , team vs team , nebo by to mohli byt i guildy , bylo by to 4v4 nebo mozna i vic kdo vi.

01.05.2011, 18:46 hod.
Pistacie

Těším se jak malej capart \":-D\"

01.05.2011, 18:42 hod.
K4H1

Pěkná novinka. Nevim jak vy, ale víc a víc mi to připomíná hybrida mezi diablem a MMO stylem. Osobně to nevidim jako problém. Sem fakt zvědavej jak to dopadne. Už jenom aby to vyšlo co nejdřív.

Psaní komentářů mimo téma, vulgarismů, diskusí o rozhodnutích moderátora a příspěvků vyvolávajících konflikty mezi uživateli, může mít za následek vymazání komentáře nebo uzavření komentářů.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Jméno:

Heslo:

Zapomněl(a) jsem heslo.

Pamatovat si mě.

Nemáte uživatelský účet? Zaregistrujte se »