Diablo 3 - Leonard Boyarsky a Kevin Martens o Diablu III

Novinky

Leonard Boyarsky a Kevin Martens o Diablu III

06.09.2009, 12:49 hod. - 84 komentářů

aaa-diablo3-logo Takže tu máme ještě doznívání BlizzConu. Jde o rozhovor lidí z portálu Joystiq s hlavním designérem prostředí Leonardem Boyarskym a Kevinem Martensem, což je hlavní designér obsahu hry. Interview je opravdu velmi rozsáhlé, a proto jsem se rozhodl použít techniku SuE.

Nepřekládal jsem celý text, ale vytáhnul pouze klíčové informace resp. otázky a odpovědi.Dozvíte se hodně zajímavých informací o moddingu, PvP, příběhu, historii Diabla a dalších věcech. Přeji příjemné počtení.

Jedinou potvrzenou lokací z minulého dílu bude New Tristram. Objeví se také některá NPC z minulého dílu a máme se těšit na překvapení.

Nepotvrdili žádného bosse z minulého dílu. Příběh je prý dobře propracovaný, nabídne mnoho i hráčům minulých dílů a má přiblížit historii Diabla.

Diablo 3 nebude odkazovat na minulé díly stylem „Odehrálo se v minulém díle:“, ale pomocí již zmiňovaných audio books (více o nich v sekci Předměty).

Často se rozhodují nějakou již rozpracovanou myšlenku opustit. Začínají s více nápady a pak vybírají ten nejlepší, je ale prý těžké se shodnout. Říkají, že i u Barbara bylo několik verzí, jak ho udělat.

Potvrzují, že v Diablu III bude určitě PvP, bude lepší a propracovanější než v Diablu II a budou tam nějaké nové prvky.

Diablo III bude stále „click-fest“, ale to se může změnit. Prý pozorovali na BlizzConu, jak hráči hrají, a podle toho se může změnit směr vývoje ovládání.

Říkají, že nejsou proti moddingu, ale nepodporují ho. Prakticky jim nevadí, když někdo přijde a udělá dobrý mód. Takže můžeme očekávat stejný přístup jako v minulém díle.

V tuto chvíli, pokud vám padne nějaká věc a chcete ji dát spoluhráči, tak musíte věc vzít, otevřít inventář, kliknout na ni a vyhodit ven, aby si ji mohl vzít. Je ale v plánu tento proces udělat co nejjednodušším a nejrychlejším.

Potvrdili, že všechny postavy budou mít ženskou verzi, takže i Monk.

V demu byly nějaké Easter Eggy, tedy vtípky a narážky. Ovšem nic zásadního.

Leonard potvrzuje, že Monk bude mít velmi omezený výběr zbraní, které bude moci používat. Sice ne tak omezený jako v demu, ale i tak docela dost. Zatím potvrdili pouze pěstní zbraně a hole. Důvodem tohoto omezení je, že všechny jeho skilly jsou založeny na zbrani a nechtějí designovat jiné pohyby pro 20 druhů zbraní, ale zároveň nechtějí, aby při útoku pěstí mu pouze zmizel meč z ruky.

Co se týká Monka, tak balancují mezi Východní Evropou a Asií. Snaží se ale jít vlastní cestou.

Přiznávají, že tým, který dělal video k Monkovi na to neměl moc času, takže je trochu odfláknuté. Vysvětlují ale, že opravdu neměli moc času a neměli ani moc možností, co ukázat.

Práce na BlizzCon demu zabraly hodně času a v demu je mnohem více questů a eventů, než může hráč za 15 minut potkat, všechno je náhodně generované a některé questy mají více konců.

Vaše charaktery budou více propojeny s příběhem, bude kladen důraz na to, za kterou postavu hrajete, co jste udělali apod. Budou také více rozvinuty příběhy jednotlivých postav a jejich minulost.

Poslední otázka se týkala toho, co by chtěli vývojáři dát do sběratelské edice. Odpovědí byly nějaké akční figurky postav z Diabla III, prý se jim líbila figurka Barbara.

Autor: Garn

Komentáře

24.09.2009, 17:16 hod.
Salamuus

a eště by mě zajímalo jak bude vypadat skutečná mapa diabla3 estli ten hráč ji nebude vidět jak D2 nebo estli jako ve wowku da M a ukáže se mu celej svět. :-|

24.09.2009, 16:16 hod.
Salamuus

no já hlavně nechci aby to nebylo tak šileně přeplácaný a total složitý jako WoWko… aby tam zas nebylo 1000adnou na stažení apodobně… :-? :-| by byla pro mě katastrofa

16.09.2009, 16:20 hod.
xXx

chlapi mate srandovne argumenty ze sa smejem.......... :-D

Diablo 3 koupit
12.09.2009, 01:47 hod.
Walhall

LOYF: Ty wle, my jsme si vybrali téma na jedenáctý září:D:D:D

11.09.2009, 21:20 hod.
LOYF

a tesne pred tim nez umrou zacnou horet :-D:-D

11.09.2009, 21:15 hod.
Walhall

A s takovým panelákovitým tvarem:D

11.09.2009, 18:25 hod.
LOYF

budou to blizky pribuzny tech stromu z Blizzcon dema kde byli pred tim bossem :-D akorat budou starsi a belejsi :-D:-D

11.09.2009, 18:20 hod.
Walhall

LOYF: Neříkej dvakrát radši:D

11.09.2009, 18:10 hod.
LOYF

pravda :-D doufam že tam nebudou potvory, ktery se budou jemnovat Twins :-D:-D a tvuj ukol bude je sundat :-D

11.09.2009, 17:49 hod.
Walhall

LOYF: Mno, je to jednoduché…hlavní vypravěč se jmenuje Abd Al-Hazir (takže Arab) a USA jsou pravidelně označovány za velkého Satana…kde jinde by měl Diablo sídlit než ve státech?:D

11.09.2009, 08:37 hod.
Helljovany
11.09.2009, 08:36 hod.
Helljovany

Další nový a pěkný video..http://www.youtube.com/watch?v=fSUZ0TN4×lc

Monkovi dropne zelená věc a v čase 7:40 de docela dobře vidět skill tree..

11.09.2009, 06:46 hod.
LOYF

sorry za dp: no ta horni cast mi troksu pripomina i rusko :-D:-D

11.09.2009, 06:16 hod.
LOYF

zdá se mi to nebo ta mapa vypadá jak Amerika ? :-) :-D :-D

11.09.2009, 02:16 hod.
delosombres

http://www.diii.net/…t_II_map.jpg

Nějakej týpek poskládal herní mapu z dema z dostupných screenů a videí. Btw, Bashiok potvrdil, že i v exteriérech budou generované části s eventy, bossy, questy, které se k té mapě připojí, ale hlavní cesty a města budou statické.

10.09.2009, 23:32 hod.
Walhall

LOYF: Přesně tak…naprosto dokonale by to korespondovalo s mnoha indiciemi, které napovídají, že Tyrael se přidal na stranu zla. Koneckonců to tihle dva spolu vždycky tak nějak táhli:D … Navíc to prvotně vypadalo, že nás bude provázet nějaká holčina, takže je otázka: „Kde bude Cain?“…další indicie pak je, že Cain je už starý a navíc video ho ukazovalo jako týpka, co si poklidně študoval v Tristramský katedrále…jiná videa odsud ale byla plná zombií!…Navíc ho pak evidentně zasáhl meteorit, ale na gameplay byl v pohodě!…To docela smrdí! :D:D:D

10.09.2009, 22:01 hod.
LOYF

no a kdyby se to ještě okořenilo, že Cain pomáhal lidem jen proto, že chtěl tu moc pro sebe a sám by Diabla a ty jeho patolízaly nikdy neporazil, tak by na to skočili určitě :-D:-D

10.09.2009, 21:39 hod.
Walhall

Garn: To by se mohlo ujmout. Zvláště podložené argumentem, že důchodci často bývají nevrlí a nepříjemní a naši noví hrdinové jsou oproti Cainovi parta nevycválanejch mlaďochů a to včetně barbara:D

10.09.2009, 18:09 hod.
Garn

No jo, byli. :-) Zkusil bych jim tam napsat anonymní mail, že hlavní záporák bude Deckard Cain, třeba by se to ujalo. :-)

10.09.2009, 17:59 hod.
Walhall

Bonusweb?..nebyli to ti, co hlásali vikinga?…:D:D:D

10.09.2009, 17:40 hod.
Garn

Jsem rád, že si nikdo nevčšiml mé nepřítomnosti. Jak tak koukám, tak je vcelku mrtvo po Blizzconu. Bonusweb zase vypouští, že Battle.net bude placený. Semtam nějaký interview. Až budu mít chvilku, tak se na to podívám. :-)

10.09.2009, 16:22 hod.
DOM

:-D prej gumovy bobky :-D :-D

10.09.2009, 15:33 hod.
LOYF

myslím že tohodle se nemusíme bát, přeci jen je to ještě ve vývoji ta hra, a my určitě nejsme jediní kdo si toho všiml :-) a když jim někdo řekne, že to je stejný jako v Hellgate ( i když jak jsem už kdysi psal, tam to mělo důvod), což bylo označováno jako „nástuppce“ Diabla, tak to změní … i když jsem asi příliš velký oprimista :-D:-D

10.09.2009, 07:43 hod.
Helljovany

to Lamka: ty poslední příspěvky na fóře nefungujou nejspíš z toho důvodu, že se přechází na jinej hosting..

Jinak souhlasim s tim, že to rozprskávání je stupidní.Taky sem na to koukal co se to tam válí za lejna z kterých se kouří..

10.09.2009, 07:07 hod.
LOYF

Delosombres: na to jsem taky koukal jak se rozprsknou pomalu jeste driv, nez k nim doletela ta strela… a to je dalsi duvod, proc parit za WD :-P posles kobylky a ksotry se proste nerozprsknou :-D

10.09.2009, 04:38 hod.
delosombres

helljovany: Dobrý video, ale 1:54–1:56 je hrozný, jak se rozprskávají po zásahu magic missile na něco, co vypadá a chová se spíš jako gumové bobky. Tohle sem nenáviděl už v Hellgate, vypadá to naprosto stupidně. Takže to asi vypadá, že si vypnu komplet krev, protože na tohle se koukat nehodlám. Proč proboha.

09.09.2009, 23:13 hod.
TeS

Podle me toho maji hotovyho dost, uz se s tim jen flakaji. Nemaji kam spechat,pristi rok vydaji sc2 a jen blbec by vydal ve stejny rok dve hitovky…

09.09.2009, 22:12 hod.
Walhall

Delo: To máš samozřejmě pravdu, ale můj celkový pocit ze současné situace je ten, že hotovýho toho zrovna moc nemaj, ale druhej pocit mi říká, že jestli maj už vyřešený ty základní otázky, tak by se to mohlo teďka rozjet…

09.09.2009, 21:51 hod.
delosombres

Walhall: Neřekl bych, že je něco evidentní. Nikdo neví, kolik toho mají.

09.09.2009, 21:47 hod.
Lamka

Hele lidi funnguje vám dole panel posledních příspěvků na fórku?

09.09.2009, 19:06 hod.
LOYF

super novinky :-D:-D Bashiok dokaze udelat super novinku i z jinyho tvaru lahvicky protijedu :-D

09.09.2009, 17:26 hod.
Walhall

psychopat: Pochybuju, že se dočkáme.....evidentně toho moc nemaj…

09.09.2009, 17:21 hod.
Psychopat

mě by zajímalo kdy řeknou všechny ty super novinky které zatím stále skrývají.

09.09.2009, 15:43 hod.
Walhall

Helljovany: Pěkný

Bych rád věděl, kdy blizzard pustí nějaký nový info:(((…to se teď asi pěknou dobu ničeho nedočkáme zase…

09.09.2009, 11:51 hod.
Helljovany

http://www.youtube.com/watch?…

další nový videa..sou tam asi tři nový z týhle akce :-)

09.09.2009, 11:48 hod.
Walhall

Jj, plně souhlas s LOYF, ale stejně mě štve, že máme zatím tak málo informací…ale to asi každýho......snad budeme dostávat víc informací v průběhu roku než bude další blizzcon a ukáže se poslední postava…

08.09.2009, 22:25 hod.
LOYF

hlavně si musíte uvědomit, že pokdu by bylo demo, tak by to hromada lidí ( až 99%) hrála neustále dokola, no a co by sse stalo kdyby po dvou letech vyšla plná verze, tak jak říká WalHall, plno lidí by remcalo kvůli změnám oproti demu, ale hlavně by o to možná nebyl takový zájem z řad pravděpodobných nových zákazníků… je to jako by jste hráli D2 pořád dokola, a pokaždý, když by jste se dostali do 3. aktu, tak by jste msueli od začátku… a jak dlouho by vám vydrželi 4 postavy? ;-) radši si počkam na full :-)

08.09.2009, 21:58 hod.
Walhall

Mno, radši to nechtěj pouštět ven, aby si lidi na něco nenavykli a pak nepyskovali, že to je jinak…

08.09.2009, 20:56 hod.
LOYF

no vsadim se ze jakmile byse někdo začal hrabat v počítači tak by tam přiběhli :-D:-D a aby to vynesl pracovník blizzardu a riskoval vyhazov… proč, když má tak dobře placenou a zajištěnou práci ;-) a v dnešní době :-)

08.09.2009, 20:01 hod.
aaa

no ja si pockam na plnou a asi to meli dobre zabezpeceny,nebo do toho byli vsichni tak zapareni ze nato ani nemysleli :-)

08.09.2009, 15:28 hod.
DOM

:-D nekdo asi spacha sebevrazdu kdyz nebude mit aspon demo :-D :-D

08.09.2009, 13:57 hod.
butal

Chci to demo!!!…To mi řekněte,že ho nikdo nějak nevynesl ven :-?

08.09.2009, 13:33 hod.
Walhall

Bůh?…Mno, to bude asi vostrej oříšek, ale my už ho nějak zvládnem:D.....porazíme ho ateismem. Namluvíme mu, že neexistuje a když to spolkne, máme vyhráno:D

08.09.2009, 12:09 hod.
Demoness

no zlo je náboženství, čili main boss bude bůh (((:

08.09.2009, 10:48 hod.
Walhall

Zlo? Tak jsem říkal naší andulce kdysi (RIP), tak třeba tam bude taky:D LOYF: Na těch manachlorianech taky něco bude:D, ale abychom nakonec neměli co do činění s nějakým Darth Monkem či něčím takovým:D

Jinak souhlas s helljovanim, že na blizzardu říkali, že základní otázky už maj vyřešený a pracuje se na realizaci, tak by už mohli vědět, jestli tam někde bude i diablo.

08.09.2009, 08:14 hod.
Helljovany

Pokud vim tak na Blizzconu říkali, že všechno co mělo být vymyšlený už vymyšlený je a teď pracujou už jenom na tom to postupně všechno dostávat do hry…

08.09.2009, 06:02 hod.
Psychopat

nechce se mi věřit že by v této fázi hry již neměli příběh naprosto promakaný a sepsaný, že by ještě teď nevěděli jak to bude končit se mi nechce věřit, ale u blizzardu už mě asi nic nepřekvapí

07.09.2009, 22:49 hod.
Richard

LOYF = šak jo, já z toho vůbec nic neusuzuji, jen tlumočím :o) Na výroky Blizzardu jsem už zvyklý a jen těžko se dá brát něco s vážností dokud to člověk nevidí .. a v případě Blizzardu vlastně ani to nic neznamená :o)

07.09.2009, 22:44 hod.
delosombres

Včera jsem koukal na Q&A panel a tam říkali, že ještě není rozhodnuto, jestli Diablo ve hře bude, ale podle mě to byla jen výmluva, aby nic neprozradili.

07.09.2009, 22:16 hod.
LOYF

Richard: „je možná“ :-D:-D takže to je jako by se někdo zeptal: jaká je tvá oblíbená barva a ty odpovíš nejmíň mám rád růžovou… takže asi tak :-D on něco řekne aniž by tim na 100% něco vyloučil, a zároveň ti zbývají všechny další možnosti :-D takže Diablo je možná mrtvej ale to nevylučuje, že tam bdue zlo v jiné formě :-D:-D:-D no to je informace :-D:-D nic proti tobě, tohle má jít na adresu Blizzardu :-D

07.09.2009, 22:01 hod.
Richard

LOYF = Jay řekl: „Diablo je možná mrtvý, ale ZLA se zbavit nemůžete“ .. tak uvidíme jak to pojmou, je možné, že tam opravdu staří bossové nebudou .. jen nové „zlo“ ;-)

07.09.2009, 20:26 hod.
LOYF

no jestli Tyrael přešel na temnou stranu síly :-D:-D tak určitě ví, jak přivést Diabla zpátky, takže ůkol je jasný, najít hrdinu, který má v krvi velké množství manachlorianů :-D:-D:-D a postará se o to, aby šel do kytek už nadobro ;-)

07.09.2009, 20:19 hod.
Walhall

Ad Diablo – začínaj bejt ohledně Diablova zjevení jakožto bosse nějací tajnůstkářští…osobně si ale myslím, že diablo bez Diabla by nebylo zrovna košér řešení…a jelikož tak nějak počítám s datadiskem, tak bych docela i řekl, že Diablo se jako boss zjeví právě tam…

07.09.2009, 19:38 hod.
duncan

ten DIII mi připadá trochu šmrncnutý designem směrem na pseudovýchod – chybí mi tam ta evropská středověká pochmurná atmosféra DI nebo I. a IV.actu DII

07.09.2009, 19:33 hod.
Psychopat

kdo ale řekl že to nemůže být třeba synáček nebo paní diablová:)

07.09.2009, 19:31 hod.
Richard

ad sběratelská edice: tak oni řekli „teď ..“ ale co bude za tři roky až to vyjde .. kdo ví jak to udělají ;)

07.09.2009, 19:27 hod.
aaa

když nepotvrdili žádné bosse s minulích dílů,což bude asi takový divný- ??????diablo bez diabla??????

07.09.2009, 15:56 hod.
XxX

Hele vsak Monk bol v Diablo 1:Hellfire ako hrdinska postava......... :-) :-(

07.09.2009, 15:11 hod.
Psychopat

ono asi udělat tak pěknou postavičku nebude zase tak jednoduché…nevím

07.09.2009, 13:02 hod.
legend

to je sice pěkné že by se jim líbila figurka barbara ale proč neprodávají těch sběratelských edic 5 vkaždě figurka jedné postavy a krabička by byla z plechu a tématicky udělaná k té postavě jistě barbar je prostě barbar ale třeba mě momentálně nejvíce zaujal monk prostě se mi líbí ten jeho kungfu styl proto kdyby byla možnost tak sáhnu po monk verzi

07.09.2009, 09:20 hod.
petrklic

Velká pochvala za článek – no cement 8-)

07.09.2009, 09:13 hod.
ajfel_dodo

no vidíte, ja som po vyške, s hypotékou, manželkou a synom na krku a stále čas na DII si nájdem ale hlavne teraz keď mám sám kanceláriu… :-D

07.09.2009, 08:32 hod.
Psychopat

dost záleží na jaké jsi vysoké…

07.09.2009, 08:08 hod.
RISO

neboj nic ja som na vysokej treti rok a nezahnat nudu dobrou hrou teba diablom by bolo podla mna trestne..

07.09.2009, 06:59 hod.
Psychopat

hezký rozhovor v podstatě zase řekli to že se je ště pro nic definitivně nerozhodli :-)…jeden takový malý střípek v Blizcon demu bylo 30 náhodně generovaných questíků a to je fajn

07.09.2009, 04:01 hod.
delosombres

Tady je solidní rozhovor:

http://www.gameplanet.co.nz/…depth-drops/

Tohle mě uklidnilo:

Gameplanet: In Diablo II the maths and the statistics that you used for item drops were really complicated, there were so many different layers and rolls determining what you would get. Are you doing the same for Diablo III?

Kevin Martens: Yep.

GP: Exactly the same?

KM: It is quite complex.

06.09.2009, 20:13 hod.
Dark_Deamon

Zachvilu z toho bude hotový Sacred :-)

06.09.2009, 19:57 hod.
LOYF

mato: no je se pochlub, ze kdyz si videl ten gameplay poprvi, tak jsi na konci brecel jak sestileta holka u titanicu :-D:-D:-D a nerikam si uz jen dva roky :-D protoze za chvili maturity… a pak vejska :-D:-D tkaze jako za dva roky co bude mi je skoro jendo :-D:-D ale nejspis nebudu mit cas na D3 :-D:-D i kdyz se budu snazit nejak si ho udelat :-D

06.09.2009, 19:43 hod.
mato

no ale nie kazdy si to pusta kazdy noc pred spanim ako LOYF :D:D:D(a hovori si len dva roky !! len dva roky !!! super preklad:)

06.09.2009, 19:04 hod.
J?

to snad každý :-D :-D

06.09.2009, 18:49 hod.
LOYF

martin: tohle neber jako sundani :-) ale tenhle design je fajn, tak nam vsem trvalo nez jsme si zvykli :-) a nevim jak ostatní, ale já mam gameplaye za barbara, witch doctora i monka v HQ v kompu :-)

06.09.2009, 18:46 hod.
martin

Čus, nechci nikoho kritizovat, ale chtěl sem si tu pustit nějaký gameplay videa a prostě sem to nenašel :( Myslim, že ten web, co byl před změnou, byl mnohem přehlednější a když člověk něco chtěl, nemusel se k tomu proklikávat přes x odkazů. Samozřejmě mě tu teď sundáte, že sem neschopnej, ale o to nejde. Jde o to, že když si chci něco pustit o Diablu 3, tak kvůli tomu nemusim na youtube, na kterej ted musim. Jen rada pro designery.Peace!

06.09.2009, 18:42 hod.
Psychopat

nevím ale příjde mi to naprosto logické k čemu bude monkovi sekera která je pomalá? on je navrhnutý na rychlost a údernost, to že by si vzal sekeru by bylo v rozporu s jeho sílou a každý chce přeci ten nejsilnejší charakter. stejně jako kouzelník z hůlky dostane bonusy k maně, cast rate atd což je pro něj potřeba k čemu je mu zase dvojiát sekera když se s ní nebude schopen třeba ani trefit? myslím že lehké omezení které zvolily je fajn

06.09.2009, 16:27 hod.
LOYF

qqw: jj, ale ak ty predmety museli bejt jeste vic vyvazeny, aby to melo smysl, roba dava malo defense, ale treba aby pridala rychlost, manu atd…

06.09.2009, 16:00 hod.
DOM

taky bych rekl :-D

06.09.2009, 15:56 hod.
qqw

Tak pokud jde o ty předměty pro postavy, tak já bych to klidně uvítal i u ostatních postav a víc. Proč by měl mág nosit dvoubřitou sekeru, palici nebo železné brnění a barbar zase magickou hůlku nebo kouzelnické plášť? A zase WD by se hodily zase jen nějaké voodoo hračky. Aspoň by mě to lákalo zase o něco víc zahrát si i za další postavy a vyzkoušet jiné předměty. A myslím, že hra za každou postavu by se zase více odlišila.

06.09.2009, 15:11 hod.
donch

alebo si to necha pre svoju druhu postavu ;-)

06.09.2009, 13:47 hod.
LOYF

Vendetta: muj nazor :-) a nebo pokud by chtel monk nosit mec, tak by nemohl v tu chvili pouzivat skilly vazane na hul v ruce atd… ale pokud budou char itemy, tak to jen prospeje v parte pri dropu :-) padne mi velky kladivo, jsem witch doctor, takze mi je k nicemu, tak ji dam kolegovi barbarovi… a hele ona mu padla skvela maska, ale on muze nsoit jen helmy, celistni cepice atd. tak mi ji da :-)

06.09.2009, 13:46 hod.
O_o

Mohli s tím omezením udělat kompromis → jsi monk, vezmeš si sekeru = nemuzes pouzivat některé skilly.

06.09.2009, 13:36 hod.
Vendetta

Demoness preco mne sa to zda byt spravny krok monk ako taky brat real tak kazdy ma specializaciu na nieco ine viac skol bojoveho umenia niekto s palicami niekto peste niekto mec …tak to ze bude moc pouzivat iba niektore zbrane je pre mna + .

06.09.2009, 13:23 hod.
Walhall

Super výtah…a snad jim teďka to vývojaření půjde rychlejc…času budou mít dost, příští blizzcon je až za rok…Nevíte – budou mezitím nějaké akce, kde se blizzard taky bude účastnit a mohl by tam něco zajímavého předvést?

06.09.2009, 13:08 hod.
LOYF

zase kousek informací :-) pěknej překlad

06.09.2009, 13:06 hod.
DOM

hmm nehci furt kritizovat ale nic moc :-|

06.09.2009, 13:04 hod.
Demoness

Tak se stahují pro mě pomalu mračna… To že bude mít monk hrstku použitelných zbraní mě vede k názoru char items, což já zrovna nemusím… mám rád variabilitu a ne omezení, že to nesmíš, protože si monk. Neřeším teď kouzelnické hole nebo např luky, ale myslím to globálně…

Psaní komentářů mimo téma, vulgarismů, diskusí o rozhodnutích moderátora a příspěvků vyvolávajících konflikty mezi uživateli, může mít za následek vymazání komentáře nebo uzavření komentářů.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Jméno:

Heslo:

Zapomněl(a) jsem heslo.

Pamatovat si mě.

Nemáte uživatelský účet? Zaregistrujte se »