Diablo 3 - Kosmetické úpravy "nahé" Wizardky

Novinky

Kosmetické úpravy "nahé" Wizardky

22.01.2010, 15:03 hod. - 59 komentářů

wizard Ženská podoba Wizarda prošla změnami. Podle oficiálních informací nemá jít o žádné radikální změny, ale spíše o kosmetické úpravy. Hlavní důraz byl přitom kladen na „nahou“ verzi Wizardky, aby se údajně zvětšil rozdíl mezi dobře vybavenou podobou Wizarda a tou, kdy nemá žádné brnění.

Kdyby totiž nebyla vidět kvalitní výbava a to, že tedy má na sobě pořádné brnění, systém předmětů a vybavení by ztrácel na svém smyslu. Tolik k Wizardovi. Na oficiálním fóru se kromě toho opět řešily pušky. Někteří fanoušci se totiž stále nemohou smířit s tím, že pušky do světa Diabla nepatří. Komunitní manažer Bashiok tak opět musel předvést své slohové dovednosti a vysvětlit, že Diablo není „vědecké“ (scientific), ale „kouzelné“ (magic) a že pušky v něm nemají co dělat.

Další žhavé téma na oficiálním fóru se týká předmětů, které po zabití nepřítele projektilem mimo obrazovku zůstanou ležet na zemi a hráč si jich tak ani nemusí všimnout. Podle oficiálního vyjádření ale momentálně projektily mimo obrazovku (tedy mimo oblast, kterou hráč přímo vidí) nezpůsobují žádné poškození.

Autor: James

Komentáře

01.02.2010, 00:19 hod.
Walhall

Hmmm…s těma projektilama nezpůsobujícíma zranění mimo obrazovku je to docela na pendrek. Moje javazonka neustále zabíjí i monstra mimo obrazovku a jistě není samotná.....tohle snad ještě dodělaj…

31.01.2010, 00:14 hod.
Bloodwer*RonD*

aspon za hrsť screenshotov… čo by im to urobilo ?

29.01.2010, 23:22 hod.
mato

Silblade tak uz vieme na co myslis:D…no stacilo by keby aspon povedali prepacte ale momentalne robime cize nemame cas…plus nam dosla cola…

Diablo 3 koupit
29.01.2010, 20:51 hod.
Silblade

já jsem přes zkouškový pařil tak či tak… to se prostě bez PC vydržet nedá. Ještě, že nevyšlo D3 letos, jinak bych nedal ani jednu zkoušku. :-D

Jinak co se tak dívám, na diablo3.com byla poslední novinka 26.9.2009… to mi smrdí pořádným suchem, měli by tam něco přidat, třeba fotku Jaye v plavkách, hlavně ať se na jejich stránkách něco děje. :-D :-D

29.01.2010, 20:50 hod.
Mattko94

Ludia klud, a čo bude potom ked budu prazdniny :-D

29.01.2010, 19:52 hod.
Bloodwer*RonD*

no ked víde D3 tak či budem ešte na škole tak prednášky neprednášky sedím doma a drtím a aj cez skúškové :-D…a ked budem už pracovat tak sa idem vypísať a drtím tak či onak…

29.01.2010, 15:05 hod.
lu-xXx-us

Ja si v podstate kvuli D3 v púredstihu koupil nove pc tak aby nez vyjde to nebyla zase sunka xD

29.01.2010, 14:14 hod.
zmetek

nejlepsi bude si vzit poradnou stloicku a notas na WC k tomu par pivek cigar a nejakou travu a 2 dny bych se z tama nehnul :-D

29.01.2010, 13:26 hod.
petrklic

Silblade – lepší je suché WC, má vyšší možnosti použití :-D,

29.01.2010, 11:51 hod.
Silblade

O kvalitu hry strach nemusíme mít, bude to pecka tak či tak. To bude zas podviživenejch hráčů, kteří kvůli hře zapomenout jíst a chodit na wc. Já si k PC dám aspoň bažanta. :-D

29.01.2010, 09:05 hod.
Arty

už ted ta hra vypadá fantasticky tak si myslím že dělaji parádní dílo .)

29.01.2010, 08:37 hod.
Hellboy

2zmetek: no tak to uz bych si sel asi hodit masli :-D

28.01.2010, 23:05 hod.
rodriguez

prave, na to sem taky strasne zvedavy jak to vsechno puvodne vypadalo)

28.01.2010, 18:11 hod.
Psychopat

myslím že tnekrát nebyly v takové fázi, každopádně by mě zajímalo jestli se po vydání D3 dozvíme jak vlastně mělo vypadat původně a co stěžejního změnily.

28.01.2010, 16:42 hod.
zmetek

aby sme se nakonec nedivili pokud vim tak d3 uz jednou ve vivoji bylo a potom to blizz ukoncil a zacali znovu tak aby se historie neopakovala :-D

28.01.2010, 11:56 hod.
rodriguez

Tak myslím, že z videí je jasně patrné, že to na tom enginu nebude :)

28.01.2010, 01:14 hod.
nikdo

a co se tyka rozliseni tak myslim ze min jak 800×600 nastavit nepujde takze problemy s dohledem pri nisim res by byt nemeli ale to jsou jen dedukce uvidime jak to nakonec bude aby to neudelali jeste na enginu videosmackeru(treba nejak upravenyho) tak jak to bylo v S1,D1 a D2 :-D :-D bych celkem hledel 8-O 8-)

28.01.2010, 01:06 hod.
nikdo

to mato:nechcu nic rikat ale takova kuse nebo katapult je taky technika :-) ale chapu co si tim chtel rict jinak souhlasim s tim ze do sveta D zbrane nepatri a jestli by je tam dali tak bych je s nema musel postrilet :-D

27.01.2010, 10:03 hod.
Lunreal

Presne jak pise tma – zmena rozliseni v 3d enginu nezpusobi zmenu velikosti obrazovky!

27.01.2010, 09:19 hod.
TeS

hm ja bych tam chtel rotacak na sipy :-)

26.01.2010, 17:14 hod.
mato

Silblade suhlasim a radsej to ja formulujem tak ze…do diabla technika nepatri…a vsetky veci co su s nou spojene…

26.01.2010, 15:42 hod.
Psychopat

nevím ale každé klasické RPG používá pouze klasické středověké zbraně takže nic se střelným prachem bych tam rozhodně necpal

26.01.2010, 14:58 hod.
Silblade

Zajímavé… podle nich je tedy v tom případě wowko „vědecké“ a ne „kouzelné“, ačkoliv tam má jasně navrch magie. Podle mě to měli trochu jinak formulovat, třeba: „Diablo není "wowkařské“ ani „warhammerské“, ale „diablovské“ = tzn. žádný pušký či náznak moderních technologií typu vzducholodí atd. Trpaslíci a goblini jsou „viníky“ těchle pokročilých pimprlátek (ne že by člověk byl primitiv :-D ), ale protože v diablo světě zakrslíci nejsou, tak není potřeba do diabla cpát střelný zbraně. Maximálně bych povolil třeba střelný prach, jakožto „tajemnou esenci“, kterou studují a zkoumají mágové, ale nesměl by se dostat do rukou armády. :-D Pak víme, jak by to dopadlo… :-?

26.01.2010, 14:09 hod.
Hellboy

jo barbara si tak klidne umim predstavit :-D nebo treba paldin jako metrix. pekne zpomalenej cas 8-)

25.01.2010, 22:41 hod.
ewil

nj mas pravdu :-D to by sa potom podobalo na COD a to bi sa neoplatilo hrat :-( ale bola bi sranda barbar z kulometom ako John Rambo :-D

25.01.2010, 22:35 hod.
Stone

to tak,to bych si bashioka nasel osobne.....

25.01.2010, 20:26 hod.
ewil

bude tam MP-5, AK-47 a nejake kulomety to bude rezba ;-)

25.01.2010, 18:34 hod.
Smrtonos

Ja hraju i WoWko ale do Diabla bych pusky v zadnym pripade nedal :-)

25.01.2010, 16:48 hod.
tma

dyt blizzardi prave rekli, ze tam NEBUDOU! pušky.. a k rozliseni, co tu porad blaznite, dyt v 3d hrach kdyz zmenis rozliseni tak zustava velikost stejna, akorat je to vic kostkovane! Mene pixelu! Od D2 uz ubehla nejaka ta doba panoveee

25.01.2010, 16:01 hod.
Rafider

Co mají pořád ty hova*a s puškama, to by tu hru totálně zníčilo, fuj fuj fuj, nesnáším když takhle kazí fantasy!

25.01.2010, 08:07 hod.
Th

V diablu 2 byla jenom jedna velikost textur, takže při nastavení vyššího rozlišení se ty textury nacpaly na menší plochu a tím pádem jste měli větší rozhled.

25.01.2010, 06:25 hod.
Hellboy

rikam predem ze jestli do D3 daji pusky tak okamzite zanevru nad celym Blizz… proste musim souhlasit s mottem. at si wowkari pari wowko a ne.erou se do diabla…

24.01.2010, 21:37 hod.
Psychopat

no nevím ale dovolím si nesouhlasit, např u D2 co si pamatuji se dle mého velikost rozhledu rozlišením změnila, asi u vysokých rozlišení může zůstat plocha stejná ale u těch nižších by to šlo jen těžko

24.01.2010, 20:47 hod.
DevilThief

to opicak: ale range je porad stejne velikej :-P rozliseni to nedava nic do rozlohy, protoze ta je porad stejna … jde jen o to, že čím je větší, tím víc pixelů na stejnou plochu ;-)

24.01.2010, 19:51 hod.
Stone

no jeste aby tam byli pusky,no to bch je za to serval..aspon ze maj rozum a ti kteri v D chcou pusky,ti snad ani D nehrali :-?

24.01.2010, 15:13 hod.
Mirda

V tom Bashikově příspěvku na Blizzblues mi není jasná jedna věc – když se tam zmiňuje, že i female monk dostála určitých změn a v dalším odstavci říká, že ji brzy uvidíme, tak mluví o female monkovi, nebo reaguje na původní příspěvek, kde se autor ptá, jestli nám ukáží nový vzhled kouzelnice?

24.01.2010, 14:05 hod.
Opi??k

Ale napadlo mě jedno řešení… dát do hry možnost jen jednoho rozlišení př. 1024X768 :-D To asi ale by nebylo nejmoudřejší 8-)

24.01.2010, 12:58 hod.
ewil

ked uz to budu programovat hore bez-dole bez ;-) tak na vsetky chary ne len na carosku potom vsetci budu hrat len za carosku a ostatne postavy odstavia :-D

24.01.2010, 10:52 hod.
lu-xXx-us

Je podle mne uplne jasne ze jakekoli projektily (sipy,fb..) musi mit nejaky range ktery bude pevne dany a nemuze koncit danym rozlisenim. Ja treba na full hd (1920×1080) nemuzu prece kosit vic a dal nez nekdo s 1024×768 to by nedavalo smysl :-(

24.01.2010, 10:12 hod.
Psychopat

proto si myslím že je tohle hloupost a nějaké omezení za obrazovkou by neměla mít význam rozhodně né pokud je to kvůli tomu že by hráč přehlédl nějakou věc…to mi příjde jako argument kdyby to hráli 6sti leté děti

24.01.2010, 09:32 hod.
Opi??k

…ještě se vrátím k problému rozlišení a nezpůsobováná zranění za hranicí obrazovky. Tento problém je ještě radikálnější v multiplayer PvP. Př. Hráč I má rozlišení 1024X768, hraje za lučišnici a utíka před kouzelnicí (bez teleportu, jo :-D) na kterou střílí. Hráč kouzelnice (hráč II, rozlišení 640X480) se snaží dohonit lučištnici a střílí po ní fireball. Avšak ten za hranici 640X480 už nepůsobí zranění, takže lučistnice je v pohodě a kouzelnici za cvhíli ustřílí. Aleluja…

23.01.2010, 17:27 hod.
Vendetta

Illy presne takto som to myslel ze uz podla charakteristiky by som volil pohlavie… mnich – chlap,,,wizard – zena,,,,barbar-chlap,,,,a podobne priklady…No ale musite uznat ze teraz krv caka na kazdu svetovu stranu nie ?

23.01.2010, 16:23 hod.
Illy

Vendetta to litalo i v DI a DII takze nemyslim ze by se neco menilo… Jinak asi bude hrat roli char pri rozhodovani za jake pohlavi hrat, u wizardky bych urcite volil zenske ale treba u barbara zenske asi ne :) 8-)

23.01.2010, 16:16 hod.
Psychopat

nevím jestli by bylo tak složité aby hra měla nějaký plácnu rodičovský zámek :-)

23.01.2010, 15:27 hod.
Vendetta

Tiez hravam vecsinou za zenske stym ze zenske stvarnenie pre ten dany char je otrasne…tak zatial je to vsetko s diablom v pohode az na to ze mi nejde do hlavy monk/mnich/ to zenska bude mniska ? :D

Inac som pozeral znova neake gameplay a viac som si vsimal detaily iba som viac a viac navnadeny na Diabla. Pozrel som si ten 12 min gameplay monka diablo bude mat rating 18 ? lebo tam lietalo maso na kazdu stranu dufam ze kvoli 12 rocnym detom to neokresaju …

23.01.2010, 10:45 hod.
Richard

Já většinou hraju ženské chary :o)

22.01.2010, 22:33 hod.
Psychopat

líbí se mi příspěvek mota, nevím sice jaký bude rating pro D3 a v tomhle směru mají v americe dost zastaralé názory ale nějaké super kouzelné brnění co by na ní nebylo vidět a byla by tudíž pouze v růžovém sexy negližé by neblo k zahození, zajímala by mě anketa jestli bude hrát víc chlapů za wizárdku či za wizarda :-)

22.01.2010, 21:36 hod.
Illy

Pekny titulek :-D

22.01.2010, 19:48 hod.
cruger

Kura ty gameplaye zacinaji vypad az moc dobre. At uuz je to tu :-D :-D :-D

22.01.2010, 18:17 hod.
Psychopat

díky jamesi a locki teď už to pochopím i já :-)omlouvám se je pátek a už mi to nemyslí. No myslím že toto bylo lepší v D2 přeci jen svět je i tam za hranicí obrazovky a když ten šíp vyletí tak s přeci jen tak nezastaví. Ano můžete ho minou to je v pořádku ale nikdy se netrefit? Dejme tomu fireball, vybouchne na hranici obrazovky toto tedy způsobí že nezemřou? No nevím to že si nikdo nevšimne nějaké věci je přeci spíše jeho problém. já žvdycky ještě chvíli všude pobíhal a hledal jestli jsem něco nepřehlédl. K puškám…nechápu že to někteří hráči myslí vážně. To james: ještě jednou díky.

22.01.2010, 18:10 hod.
Jim Raynor

hmmm.....to je taky zajimave…nechtel bych to hrat v 640×480 :-D

22.01.2010, 18:00 hod.
Opi??k

Nečetl jsem komentáře… Ale co když mám nižší než maximalní rozlišení na obrazovce, vidím toho tedy meně než při vyšším rozlišení. Ostatní sejmou příšery(př. kouzlo, luk), které ja nevidím, vezmou předmět a já ne.

22.01.2010, 17:21 hod.
James

Mirda: Oficiální obrázky nebyly zveřejněny, avšak nebylo vyloučeno, že v blízké budoucnosti se nějaké obrázky objeví. Jelikož je to ale Blizzard, nemá smysl se o nějaké „blízké budoucnosti“ bavit. Však všichni víme proč. Až něco bude, tak bude. Zatím nic není.

22.01.2010, 17:15 hod.
Mirda

Nebylo by dobré, kdyby jste sem dali odkaz na ten nový vzhled, popř. porovnání vzhledu nového a starého? http://diablo.incgamers.com/…howphoto.php?…

22.01.2010, 17:11 hod.
James

Psychopat a Thief SK: To slovo „projektil“, které jsem použil v druhé části posledního odstavce souvisí s první částí odstavce, kde je řeč o zabitých monstrech mimo obrazovku. Teď už jsem tam dopsal spojení „po zabití nepřítele projektilem“, takže by to mělo dávat lepší smysl. Omlouvám se za nedorozumění, měl jsem si to po sobě ještě jednou přečíst.

22.01.2010, 16:43 hod.
mot

No hlavně aby tu Wizardku nezdokonalili natolik, že by se fakt vyplatilo ji mít „nahou“ :-D

A fanoušci Warcraftu ať si hrají WoW a nesnaží se furt pokazit Diablo podle jejich představ!

22.01.2010, 16:36 hod.
locki

joj chlapi… sak je to jasne… rec je o range utokoch (kuzla, luky a tak), ktore v D2 sposobovali damage aj ked sa dostali za hranicu obrazovky…priklad vystrelili stesip na fallena, ktory vybehol z obrazovky, a za hranicou vasho zorneho pola ste hoeste stihli skosit… teraz sa vam to nepodari, lebo podla vsetkeho, ked vami vystreleny sip vyleti mimo zobrazeneho pola, automaticky je to miss…

22.01.2010, 16:22 hod.
Thief SK

z tymi puškami suhlasim ale co sa tu pisalo o tych predmetoch tomu som velmi nepochopil ..

22.01.2010, 16:21 hod.
Psychopat

Ahoj jamesi a díky za příspěvek, jen jsem asi trochu nepochopil ten poslendí odstavec v jeho první části se hovoří o itemch ale v jeho druhé o projektilech ale přitom mi to příjde jako by to mělo navazovat na tu předchozí část. Asi jsem jediný kdo to nepochopil tak jestli bys to pro mě mohl do komentáře přeslohovat díky moc

Psaní komentářů mimo téma, vulgarismů, diskusí o rozhodnutích moderátora a příspěvků vyvolávajících konflikty mezi uživateli, může mít za následek vymazání komentáře nebo uzavření komentářů.

Přidat komentář

Pro přidání komentáře se musíte přihlásit.

Jméno:

Heslo:

Zapomněl(a) jsem heslo.

Pamatovat si mě.

Nemáte uživatelský účet? Zaregistrujte se »