Build: Witch Doctor – HC Single Player

Disconnect může potkat kohokoli a kdykoliv. Z vlastních měření mohu potvrdit, že než je odpojená postava automaticky vypnuta, může uběhnout až 50 vteřin (!) během kterých se může stát prakticky cokoliv a vy na to nemáte nejmenší vliv. Proto je hraní single player velice riskantní a většina HC hráčů proto automaticky hraje ve skupinách, přestože by třeba radši hráli sami. Následující build vám garantuje až 95% přežití v případě disconnectu. Ale není pro každého.

Diablo 3 Witch Doctor


Witch Doctor Stats

Jednoznačně nejvýhodnější charakter pro single player hru je Witch Doctor. Zombie Dogs i Gargantuan odpojení ze hry ignorují a mohou tak eliminovat nepřátele, kteří by jakýkoli jiný charakter nakonec pomalu, ale jistě utloukli. Pokud chcete vyzkoušet single player build, váš Witch Doctor by měl mít alespoň následující staty:

Life > 100 000
DPS > 100 000
All Resist > 400
Armor > 4000

Výbava

Na úvod je třeba přiznat, že proklamovaná 95% bezpečnost při odpojení ze hry platí pro Inferno, act-3, MP-0. Build je velmi důsledně testován v mnoha situacích zejména na Fields of Slaughter (kde je densita mobů jedna z největších) a v The Keep Depths lvl 2 (kde vás mohou překvapit hordy vybuchujících Fallen Maniac). S vyšším MP účinnost tohoto buildu při disconnectu drasticky klesá, především proti elite monstrům a jejich affixům.

Thing of the Deep
Užitečné mojo, které vám díky výraznému rozšíření bunusu k globe/gold radiu ušetří běhání za každou zlatou hromádkou. Když se v případě odpojení ze hry ve vašem dosahu objeví Health Globe (a on se díky aktivitě petů zcela jistě objeví), vaše postava ho i ve stavu nehybnosti po pár vteřinách automaticky sebere, což může prodloužit životnost odpojené postavy klidně o deset a více vteřin. Nemluvě o elite affixech Vortex a Knockback, které tento problém řeší za vás.

The Burning Axe of Sankis
Poměrně opomíjená zbraň s velmi užitečnou vlastností. V případě napadení nahazuje štít (vizuálně připomíná Ignore Pain), který na cca 2 vteřiny redukuje příchozí poškození zhruba o 30%. Nahazuje se poměrně často a v kombinaci s požadovaným Life Regeneration > 3 000/s je zmíněný efekt silně znát. Zároveň posiluje o 15-25% hlavní útočný skill tohoto buildu – Firebomb. Nemluvě o tom, že sekera se socketem a DPS nad 900 se dá sehnat velmi levně, přičemž po vylepšení Radiant Star emeraldem bude síla této zbraně více než slušná.

Litany of the Undaunted
Asi nejdražší věc v rámci doporučené výbavy. Pro tento prsten mluví vždy přítomný Life Regeneration, ale především vlastnost ‚Reduces damage from elites by 6-7%‘. Zmíněný efekt se vztahuje i na affixy elitek, což je v případě odpojení ze hry nedocenitelné.

Blackthorne’s Spurs
Stejná vlastnost jako u výše zmíněného prstenu, navíc máte-li Blackthorne’s Jousting Mail, dostáváte bonus 100 vitality a můžete Blackthorne’s Notched Belt směle nahradit Witching Hour.

Mimo těchto dvou předmětů se redukce poškození od elitek objevuje i na Storm Shieldu, což je na první pohled lákavá alternativa k mojo. Není. Dostanete-li disconnect, pak bude záležet především na tom, jak rychle Gargantuan a Manitou vyčistí prostor kolem vás. Nemluvě o tom, že druhý zmíněný trvá jen 20 vteřin. Proto si snažte udržet vysoké DPS, výrazně to prodlouží vaši životnost. A v tomto ohledu je Storm Shield vyloženě nežádoucí.


Diablo 3 Templar Stats

Doporučená výbava followera

Vaším společníkem v Single Player hře bude bezpochyby charismatický templář Cormac. Je zbytečné snažit se mu zvýšit DPS, spíš mu sežeňte výbavu s co největší vitality. Následující předměty seženete levně a mohou zvýšit templářův užitek v boji.

Skycutter
Vyvolává anděla, který dává poškození zhruba 12 000. Jeho hlavní výhoda je, že rozšíří váš fraucimor na 5 aktivních bojujících postav, kterých se netýká váš disconnect a kromě samotného zabíjení monster jim překážejí v cestě k vám, případně je sami zaměstnávají (výjimečně).

Band of Hollow Whispers
„This ring occasionally haunts nearby enemies“ znamená, že tento prsten bude průběžně udělovat zranění několika monstrům v templářově blízkosti. Onen útok je údajně 24 000 za 6 vteřin, vezmete-li v potaz, že životy obyčejných monster na MP-0 jsou vesměs mezi 100 000 a 150 000, stává se z tohoto prstenu užitečný pomocník.

Mimoto může váš templář nosit Hellfire Ring nebo velmi oblíbený Puzzle Ring, který zajistí pravidelný přísun čerstvých goblinů na váš stůl.


Passive Skills

Jungle Fortitude
Skill, který na HC používá snad každý. Snížení zranitelnosti o 15%? Určitě bereme.

Spirit Vessel
Skill, který na HC používá určitě každý. Průhledná podoba vám nejen zajistí dočasnou nezranitelnost, ale také nepřátele přestanete dočasně zajímat. Šance pro pety.

Blood Ritual
Klíčový skill tohoto buildu. Máte-li doporučených 100 000 životů, pak vám tato pasivka dá do základu regeneraci 2 000 životů za vteřinu. Cílem je mít Life Regeneration kolem 3 000, což vám zajistí vlastnictví Vile Ward (cca +300), skill Loyalty od templáře (+310), doporučené Litany of the Undaunted (cca +170) a případně ještě nějaká další drobnost.


Active Skills

Spirit Walk – Jaunt
Výrazně urychluje přesun po mapě a v kritických situacích vám zachrání život.

Spirit Barrage – Manitou
Stěžejní skill tohoto buildu. Má sice náhodný rozptyl, ale poměrně velkou sílu, a když se člověk naučí ho automaticky co pět vteřin obnovovat, pak vás při odpojení ze hry Manitou zbaví čehokoliv v bezprostřední blízkosti.

Summon Zombie Dogs – Life Link
Poměrně slabý kompars, který ale poutá pozornost nepřátel, nezřídka blokuje cestu k vám a v neposlední řadě doplňuje redukci poškození společně s Blood Ritual na krásných 25 %.

Gargantuan – Humongoid
Silný společník, který s touto runou útočí plošně.

Firebomb – Ghost Bomb
Plošný útočný skill s posíleným dosahem. Přijímá bonus k poškození z The Burning Axe of Sankis a nestojí téměř žádnou manu. Alternativou je výrazně silnější Acid Cloud, ten je však poměrně náročný na manu a ruku na srdce, mana regeneration není silnou stránkou tohoto buildu.

Hex – Hedge Magic
Užitečný pomocník, kterého je dobré vyvolávat průběžně. Mění nepřátele na kuřata a vám poskytuje jakýsi pofiderní heal. Důležité je, že takto dočasně vyřazuje i elitní monstra, která pak nejenže neútočí, ale ani nemohou používat své affixy (Desecrator, Arcane Enchanted, Plague…). V případě odpojení ze hry může být právě toto rozhodující.

Diablo 3 Witch Doctor Skills


Follower Skills

Heal
4 651 života moc není, ale v tomto buildu víc než kde jinde záleží na drobnostech.

Loyalty
Life Regeneration – ideální volba.

Charge
Stun nepřátel je stejně užitečný jako Hex.

Guardian
Skvělý skill, který v případě odpojení ze hry dostane nepřátele z vaší bezprostřední blízkosti a dá čas vaší regeneraci života, aby ukázala, co umí.


Na závěr – jak build hrát

MP-0 je zcela k dispozici vaší Single Player hře. Můžete si chodit kam chcete, jak rychle chcete, nikdo vám lokaci nevymlátí a nemusíte spěchat s prodejem dropu u obchodníka. Základem je zvyknout si na pravidelné nahazování Spirit Barrage a Hex, sama hra je pak velmi svižná a rychlá a váš četný doprovod mapu poslušně čistí s vámi.

Gameplay video:

Ačkoli jsou nároky na výchozí stav vašeho Witch Doctora poměrně velké, náklady na build jsou relativně malé a ve velké míře využijete stávající equip, což je nespornou výhodou. Tento build asi není na stálé hraní, přece jen bonusy ve hře více hráčů jsou od posledního patche značné. Je to spíš možnost, že si kdykoli můžete vyrazit sami a vědět, že jste pro bezpečnost své postavičky udělali maximum.

Survival test video:

Chcete-li sdílet váš build nebo článek na tomto webu, napište na redakce@diablofans.cz

64 komentářů u „Build: Witch Doctor – HC Single Player

  1. No co k tomu říct ja mam teda na DW postavenej build trochu jinak dmg kolem 60K nicmene muj Lifesteal je kolem 900 a regen 3000 za sekundu a mužu říct že 3 akt na nejvší obtířnost s MP 10 pro mě s partou lidí není problem vydržím stát v čemkoli za předpokladu pořádného chumlu protože kastím acid a v tu chvili mam navratnost HP okolo 10000 za sekundu  resisty mam 75% a uplně v klidu  

  2. SoulCrusher: Mi to vyhovuje jak to je. To co navrhuješ ty je lehce zneužitelné… To už by nebylo to pravé HC kdyby existovalo tlačítko na záchranu… 🙂

    Jo a pomocí ESC postavu nezachráníš ani kdyby jsi čekal celý den… Po disconnect hlášce tě to odpojí ze hry a zemřeš…

  3. R1k0 tak vidis, vsetko je zneuzitelne a ukazkovym prikladom toho budiz ich AH a RMAH ale tam to Blizzardu evidentne nevadi. To predstava, zeby hraci vytrhavali kable z PC alebo modemov je priam hrozostrasna. A len tak mimochodom, ked idem dnes hardcore single a ked mam na male a dam esc a necham to tak dlhsi cas, nezobrazi sa po urcitom case disconect hlaska? Neskusal som to na hardcore ale na softcore sa mi to obcas stane ked odbehnem od PC na dlhsi cas. Neviem aky je tam casovy limit ale kto by si nepockal aj cely den pokial by mu to zachranilo jeho postavu z hrobarovej lopaty?

  4. Reseni je urco zajimave a dost lidi uz tohle navrhovalo blizzu. Ovsem zname Blizz. Kdyby aspon neco takoveho udelali kdyz to laguje na strane blizzu nebo kdyz ma vypadek blizz. Chapu ze je zde moznost zneuziti jako u dvojky ze proste kdyz ste byly v koncich tak pomohlo alt + F4, tak zde by jen stacilo pauznout hru a vypojit kabel. Hold vse ma sve pro a proti. V realnem zivote taky neni zadne save a load a HC je presne jako real life 😀

  5. tak keby Blizzard ozaj chcel urcite by to vedel vyriesit aj inak…ale to by chcelo investovat a to stoji peniaze navyse… viem si predstavit, zeby vas server v nejakych casovych intervaloch pingal a pokial by nedostal odpoved v urcitom case tak by celu hru pauzol na strane servera az pokial by sa spojenie zase neobnovilo alebo v tych horsich pripadoch preniesol postavu do bezpecia mesta… mohlo by to byt online a mohlo by to byt aj bezpecne si myslim

  6. Antabus preco by mal hrat single ked hra HC? Moze skusit LAN party s kamaratmi. Zosietovat si dnes pocitace nie je ziadna velka veda a je tam takmer nulove riziko lagu alebo DC ked si to rozumne spoja. Mna vytaca ked ma zabiju na SC z dovodu lagu…sice sa mi barbar na monitore otaca a prechadza medzi nepriatelmi ale jeho zivot ide zrazu prudko dole a to uz viem co sa deje….zrazu deja-vu a spojenie sa obnovi aby som videl ako mu nejaky smejd zasadi poslednu ranu a dorazi ho. Toto zazit na HC a na nejakom vyssom paragone tak to nie je zazitok za ktory som si u Blizzardu zaplatil…

  7. DrSma,Antabus: pekne povedané, len škoda, že tu nie je viacej takých s objektívnym názorom. Hrám Barbara HC, ale s takým buildom, že to nie je WW, si ani neviem predstaviť tú kritiku, gear je iba podla možností. Ale ludia by mali pozerať na výsledok hrania v praxi a nie subjektívne hodnotiť. Ale čo vo všeobecnosti nie je najlepšie je automaticky vo všeobecnosti zlé.

  8. Drsma:

    ten muj poslední příspěvek vubec nebyl směřovaný na autora članku, ale na ty poslední komentáře, že blizz by měl udelat hru offline, že jinak nemá smysl hrát HC. Chtěl sem tím pouze řict, že hrát HC bez komunity a zarověň  bez záruky, že opravdu ostatní hrají podle stejných pravidel jako ja by mě nebavil.

    Já naopak tomuhle buildu celkem fandím,protože je právě neotřelý a podle všeho použitelný zároveň. A jinak s tebou naprosto souhlasím, že ty reakce zde jsou velmi (zbytečně) útočný.

  9. Antabus: Nehraju HC, do velké míry také proto, že mě coop nebaví. Hraju jen solo. To jen tak na okraj.

    Diskusi k tomuto buildu sleduju od začátku. Je neuvěřitelné, kolik negativních emocí vyvolá pokus hrát jinak a to navíc s dobrou myšlenkou obelstít DC. Zůstává mi rozum stát.

    Hned na začátku je jasně řečeno, že je to build pro ty, kteří si nemohou odpustit hru solo HC (třeba i jen občas) a chtějí u toho snížit riziko RIPu z DC na minimum, ale jasné, že i přes nízké MP a na ni přemrštěné požadavky na gear, na čemž build stojí, nemohou postavu zachránit vždy.

    Je jasné, že hlavní build to asi nebude pro nikoho, mě osobně se ani moc nelíbí (ani build ani WD), ale rozhodně nejde o splácaninu jako byl build Barbara, ale o promyšlený pokus hrát jinak.

    Za což byl autor ostatními „po zásluze“ potrestán,..fakt to nechápu a není to dobrý..

     

  10. je to trošku off topic,ale tak aspon jsme u HC buildu

    Hc online: mě zase přijde, že jinak to ani nemá smysl hrát. Měl sem postavu na HC na single, hral sem na dvou počítačích, když jsem pak na jednom umřel, měl sem dojít k tomu druhému a ritualně zabit tu samou postavu co byla na druhém? Hodně uhozené že, to by duševně zdravý človek neudělal. HC bylo součástí hry, online hra dává diablu naprosto nový rozměr a je mnohnásobně zabavější a trvanlivější a vždy se na DC/lagy umíralo jako na spoustu dalších velmi málo epických smrtí. To si musí zvážit každý, kdo začne HC hrát, zda mu to za to stojí, není to pro každého.

  11. Myslím že je to slušný build ja  som  ripol  z  wd na  HC  pretože  som  stále  ťahal  sólo  na  paragone 63   s veľmi slušnou  výbavou pri  výpadku  netu  na  mp4   inak  som mal  asi  110k  damage a 60k HP ktoré bolo  uplne  dostačujúce a na mp0  by  nemali   šancu  ma   zabiť ,určite  vyskúšam  a  poučil  som  sa  že  sám  idem   mp0 Usmívající se a  mempo  ktoré mi  padlo  s critom  ostalo  na   na postave  za   ním  mi  je   stále  ľútoSmutný

  12. Model88: no tak túto kombináciu na MP2 neustojím ani so svojím barbarom so štítom 33% block a resisty cez 800 armor 13K, na MP0 by som to možno umlátil s LS a regenom, ale ináč je to nemožné, stačí frozen zameniť za schielding a ani vysoký damage nepomôže. Zaujímavá je kombinácia plagued, mortar, arcane a waller, keď vás sekne v dverách do wallu a páli po vás mortarom a  arcanom + plagued na MP1 je to cca 13K za sec. LS nepomože keďže su ďaleko od vás.

  13. Marekz: build se stahovat nebude, nevím ani proč. Každý má právo napsat build a je jen na čtenářích, zda si ho zahrají nebo nezahrají. Osobně chápu tvé rozhořčení, ale to by tu pak nemohl podle některých komentářů být ani tento build.

     

    Pro ostatní: chovejte se trochu jako lidé, své komenty trošku strukturujte, opodstatněte. Jo a nebuďtě vulgární…díky.

     

    Jinak mě se build líbí. Sice od určitých dob, kdy mi na dc ripl barbar, hrát single HC nebudu, to ovšem neznamená, že bych si tohoto WD nevyzkoušel. Nehledě na to, že například využití burning axe na firebomb je alespoň pro mne výtaná novinka a podobně jako jeden hráč budu bedlivě sledovat, zda se mi pěkně nenarolluje.

  14. No sice mě to taky moc nezaujalo a jedná se o build, který je tu jen pro přežití, ale svůj účel článek splnil… Je vidět, že build je otestovaný a navíc splňuje i to co se od něj očekává a to je přežití… Jestli je efektivnější používat acid cloud a nebo medvědy je už vedlejší. To už si každý může změnit podle toho jak mu to vyhovuje. Build si každý může upravit podle své potřeby…

    Spíš mě štve, že je tu stále článek Build: Cleave Bruiser Barbarian a že ho nikdo nebyl schopný stáhnout z webu. Ten tu nemá absolutně co dělat…

  15. To Gratia – staci si precist patchnotes a zjistis ze act 3 je nerfnutej jak v lootu tak v XP a ze acty 1 2 a 4 sou vice zahusteny moby pokud hrajes inferno na MP 1 a vic. A ty mista chodim ja s kamaradama. Weepingy chodim pac sou blizko + v cementary se naberou z kobek NV, forest chodim pac vim ze tam mam garanci minimalne 3 elitek (ikdyz vetsinou tam sou 4, nekdy i s eventemtakze mas hned tam NV 5) a je to mala oblast no a fieldy chodim pac je tam hooodne mobek + random regerovany dung (tusim ze to je Decaying Crypt bo tak nejak) ve kterem je opravdu HOOOOOOOOOOODNE mobek. No a Leoric Manor chodim pac sou tam 2 elitky a dost mobek (myslim od konce).

  16. Pekné, aj keď nehrám za WD, som čakal reakciu ostatných čo niej top 3 najhranejšie je slabé. Predpokladám, že ešte sa odhodlajú ludia na pár buildov, ale potom zo strachu nadmernej kritiky sa na to každý vybodne. Hrám iba HC a je pravda, že je najlepšie kombinovať all res + LS, LoH, Lreg., ak dostávate damage 4,5K na ranu od 4 minionov + elita za 6K za 6 sec ste mŕtvy pri reg 3K. A v Path of oasis, keď vás obklúči 20 tých gorgon čo nie sú vidieť a dostanete na prvú šupu 30K, to sa z toho len Lreg. nedotanete. Aj keď HC je o taktike a neskočiť do nejakej pasce, treba sa uberať komplexneou cetou aj na úkor DMG., spoliehať sa iba na jednu vec je hlúposť. Sú miesta ako dungy, kde niekedy nie je možnosť úniku a sem tam sa podarí natiahnúť aj dva packy elít. Vtedy sa úkaže komplexnosť prežitia vašej postavy, keď využijete všetko čo máte na sebe.

  17. Ok. dik za vysvětlenou. Napadlo mě využívání toho totemu na elitky, kde se dá předpokládat jednak, že se zdržíš na jednom místě déle, druhak od nich hrozí větší damage, ale ten 2 minutovej čas sem si pravda úplně neuvědomil.

     

    Vím, že chci hodně, sám bych to nebyl schopnej udělat, ale měl bys možnost přidat např gameplay video? To by určitě bylo supr.

  18. Antabus: Ghost Trance má dvě zásadní nevýhody:

    – je omezen na určité území, ač mi to zdejší diskutéři věří či ne, při dodržení požadavků buildu je hra na MP0 svižná a zdržet se na jednom místě není důvod.

    – má reuse time dvě minuty a protože pasivky jsou potřebné všechny tři, nemůžu si dovolit Grave Injustice na jeho snížení.

    Nemluvě o tom, že jsem v tomto buildu pojal Manitou za základ.

    Zmínění EHP je opodstatněné, uvedl jsem, že je třeba mít nejméně 400 AR a 4000 armor. Vycházím z toho, že jak již je všeobecně známo, nejefektivnější je poměr 1:10 (all resist:armor). Kdo mi nevěří, ať zagooglí. Já osobně chodím s 500 AR a 5000 armor, ale vím, že dosáhnout na WD 5000 armor je těžké, tak jsem požadovanou hodnotu snížil, přičemž na MP0 to stále bohatě stačí. Ostatně jak tu bylo zmíněno, vyšší AR vám nažene int, bez které se stejně nehnete.

    Nevím, jestli to bylo z článku zřejmé, ale tento návod jsem vytvořil pro hráče, co mají už sami o sobě slušnou výbavu a při změně několika věcí a skillů si mohou zaběhat sami. Ostatně výchozí požadavky mluví jasně.

    Z dosavadního průběhu diskuze/hádky mám pocit, že by byl zájem o obecný, nejrozšířenější build (medvědi/firebats/acid cloud). Je pravda, že to tu chybí a snad proto tento alternativní build rozvířil emoce. Tak je na vás, vášniví diskutéři a kritici, zvážit svůj přínos komunitě a také něco sepsat. Prostor je tu obrovský.

  19. To boo – svaty slova. Tady spis pomuze psychologie Obecne skoly, kdy reditel hlasi at zaci neolizuji kovove zabradli pac hrozi nebezpeci prilepeni. Samozrejme co zaci udelali?…..Spravne, museli si to proste vyzkouset, ze to neni fake. Takze az pan Alexik zarve na HC na vysokym lvlu a nulovyma resistama, treba mu to dacvakne ze je to proste nutnost.

  20. To Alexik – Vsak v poho, ja ti nebranim. Hraj si klidne jen s bilim gearem kdyz ti to vyhovuje. Ja jen rikam ze se muze stat cokoliv a az na to ripnes tak sem pak nechod brecet. Hall of Fallen je plna takovych optimistu jako jsi ty. Resisty sou proste nutna vec. Samozrejme ze s tebe nedelaji boha, jen ti davaji vetsi sanci na preziti pac kdyz se vystavis situaci kdyz uz proste nemas zadny CC a uz vis ze proste nemas kam uhnout a tu ranu proste prijmes tak je porad lepsi je vyredukovat. HP, HP regen, LoH bo LS sou dulezite vlastnosti ale clovek porad zapomina na resisty ktere sou stejne dulezite. A jenom intel te nevytrhne (1 intel = 0.1 all resist).

  21. to: R1k0 Jde to hrát naprosto normálně i bez resistů. Jednoho takového hráče znám co jede bez AH a chodí si MP 4 sám. Ono to asi blbost jen tak nebude a pokud máš dmg 100k nepotřebuješ AC a bohatě si vystačíš s Firebomb a místo AC si dáš třeba voodoočko 😉 Mimochodem žádný blbosti neplácám, protože taky záleží na tvém celkovém gearu (ne jenom na resistech) 😉

    to: Jojo WD Záleží taky na tom co máš za věci, pokud si na tom dobře tak s tímto buildem dáváš MP 2. Má to bejt ale build na přežití takže MP 0 musí bejt na pohodu i kdyby si nechtěl 😉 Mám to odzkoušeno.

     

     

  22. V bouřlivé diskusi si dovolím jednu zajímavost. Je kolem toho nějak ticho a týká se to hlavně SC, HC ne.

    Limit v AH je stále 2 milardy na předmět. Ovšem díky zlevnění goldů po posledním patchi  a stále limitu 250 € v RMAH a díky tomu že 1 miliarda goldů stojí 28 € je limit v RMAH přepočtený na goldy cca 8,9 miliard goldů. Tedy TOP předměty se v RMAH dají prodat cca 4,5x dráž než v AH. Přesně jak tady byl článek od ekonoma kolem problému s goldama a hyperinflací, že by zrušil stropy. Regulace (samozřejmě ty uměle nesmyslné – jako strop v AH a RMAH), které jako mají ochraňovat masu se tak proti ní obrací, zatímco problému znalí ji krásně využijí. Kupředu soudruzi, zpátky ni krok. Cože?!

  23. To Alexík – WD je muj main a GB se s plosnou runou nemuze rovnat acidu s AoE na 24 y (precejen 30 % a 115 % je dost rozdil). Ze nepotrebuju resisty? To hrajes asi na MP -10. Resisty sou NUTNY U VSECH. Spolehat jen na life regen je totalni kravovina. Pokud narazis na blbou elitku, nedejboze na double pack s blbyma affixama, tak ti „jen“ life regen nepomuze. Nez tu zacnes placat blbosti, zkus si tu hru aspon zahrat 😀

  24. Hezký článek,

    logická struktura. Je to jasně HC build, cíl je přežít DC a tomu odpovídají skilly, pasivky i výbava. Modifikovat si to může každý podle chuti. Autor si s tím dal práci a otestoval toho si cením. Líbila se mi zmíněná rozvaha na téma SS vs mojo a taky využítí té sekery, co když vidim, že dropne myslím na salvage, od ted už budou doufat v pěkný roll.

     

    KUROVEC: build stojí na life regenu, neuvažoval si misto toho manitua používat totem s runou na life regen? (  big bang voodoo – ghost trance) tím bys získal na 2O sec nejen obří life regen pro sebe,a le i bonusy pro svy pety(aspon myslím že to funguje i na ně, wd nehraju, tak mě kdyžtak opravte)

    k té diskuzi o AR, souhlaísm, že 4OO s int je na HC málo, ale myslím že když bude mit někdo 5OO AR nebo 6OO AR , ví co je pro něj lepší, podobně jako life regen a life. K tomu life regenu, který se přece jenom v posledlní době trošku více ve hře využívá, já si vždy počítam, kolik zregeneruju EHP za sekundu- jiné čislo muže byt strašně zavádějící, na barbarovi se mužu dostat k 1OOK EHP za sekundu, stejná hodnota life/sec na třeba DH muže znamenat 2OK EHP a na to je potřeba myslet a ikdyž je to dle mě silný affix, tak ho nepřecěňovat

  25. skoba89: Tam je to jednoduché – max dps i za cenu hraní AH, jinak další alternativou je tak 4000 hodin farmení. Přípomínám, že nepřestupný rok ma 8760 hodin. A barevný kouzla si k tomu už naklikáš jak ti sedne. Vezměme fakta. Streameři. Zde nebo na konkurenci nebo ve světě. Všimněte si jakou mají výbavu, kolik mají goldů. Dle toho je hned přehled kolik % z nich nehraje AH burzu a kolik % z nich hraje AH burzu. 😀

  26. Build je naprosto v pohodě a je funkční. (jako každý) 

    to:R1k0 To, že tenhle build nemá žádný AoEčko není pravda. Přeci má Firebomb s GS runou a pokud si někdy hrál WD, tak se to bohatě vyrovná AC, vyzkoušej si to než začneš plácat bludy. A další připomínka! Resisty za WD skoro nepotřebuješ pokud máš takový life regen jaký je potřebný. All resy nažene intou pokud se dostane na hranici 3 000.

  27. Rád bych zdůraznil, že toto je alternativní build pro hráče, kteří nehrají sólo protože mají obavu z DC/lagu a já nabízím řešení pro každého, kdo je ochoten obětovat skupinové bonusy a bonusy z MP. Že je to build slabý není pravda. Máte-li stále DPS kolem požadovaných 90-100k, je to velmi svižná hra a Firebomb na to bohatě stačí (nemluvě o tom, že s runou Ghost Bomb je plošný efekt stejný jako u Acid Cloud – Acid Rain).

    MP0 v Actu 3 je co se týká density mobů srovnatelný s MP1 v jiných aktech, takže jediné co je pro tento build třeba obětovat je 10% MF, 10% GF a 20% bonusu k EXP. A když s sebou berete templáře s Hellfire ringem (+7%), je rozdíl jen 13% bonusu k EXP.

    Build pro HC WD zaměřený na max dmg by vypadal úplně jinak. Stejně tak build do party s důrazem na podporu spoluhráčů, nebo build zaměřený na maximální EHP. Toto je Single Player build, berte na to při kritice prosím zřetel.

    Na závěr bych dodal, že jsem build testoval tak, že jsem naběhl mezi moby na Fields of Slaughter a šel si udělat kafe.

  28. Sice moc nehraju HC ale tvemu buildu chyby nejaky ten damage skill a spolehat jen na moby je kokotina. Je to sice HC a je jasne ze na MP 0 nemusis mit dmg tady 500K a mobky nemaji moc HP ale ber v podat ze bys mel v buildu mit i nejaky skill co dela poradnej bordel vicero mobkam, treba zminovany acid. Precejen vetsina lidi jede HC na MP 1 a to zahusteni je tam znat takze opravdu nejake to AoE tam proste chyby :-D. Urco bych ho tam dal misto toho manitua. Dale se mi zda ze tech 400 resistu neni zrovna moc a cim vic tim lip (precejen HP nejsou vsechno). Jinak ty pasivky sou OK

     

    Ale priznavam ze nejvetsim zabijakem na HC je DC nebo lag ale s tim nic nenadelame :-D. Dalsim zabijakem na HC je tzv podcenovani nepritele kde si clovek rekne „vzdyt je to na MP 1, to nic nedela“ a nabehne mezi mobky a ti ho sevrou do klesti. Holt nic se nesmi podcenit 😀

  29. S tymto buildom daleko nezajdes a mobov budes zabijat staaasne dlho no sustredit sa len na to ze ich zabijes s firebombami je blbost, skratka ti tam chyba nieco cim ich zabijes viacerych mobov a rychlo napr. Acid cloud alebo medvede, sustredit sa na len na to aby som mal ako ujst je blbost ved tych mobov musis aj zabit a preto sa mi tento build nezda byt dost efektivny na hranie sameho na HC 

Napsat komentář