Diablo 3 – Reaper of Souls

Cože vlastně přináší datadisk pro Diablo 3: Reaper of Souls? Zde je přehled hlavních novinek.

Obecně

    • datum představení: 21.08.2013

Úvodní video pro datadisk Reaper of Souls:

Crusader

  • nová šestá herní postava ve stylu rytíře a Paladina z Diabla 2
  • bojuje jak nablízko, tak nadálku
  • dokáže ovládat obouruční zbraň se štítem
  • skilly: Shield Bash, Sweep Attack, Blessed Shield, Blessed hammer (Fire Hammer, Lightning Hammers, Infinite Hammers, Hammer Time, Orbital Hammer), Fist of the Heavens

Změny u dalších postav

  • max. level postav navýšen na 70
  • nový 4. slot pro pasivní dovednost odemčený na levelu 70
  • nový skill Barbariana Avalanche, který má 30 sekundový cooldown který se snižuje s investicí Fury
  • Wizard bude více využívat elementy, až dosud jsou jeho skilly převážně arcane
  • Arcane Orb má runu, která připomíná Frozen Orb z Diabla II
  • Wizard má nový skill Black Hole, který vcucne nepřátele, aby šli lépe zasáhnout například meteorem
  • Monk by měl být nejrychlejší postava na bojišti
  • Teleport u Fist of Thunder se aplikujepro všechny jeho verze
  • nový Monkův skill Epiphany přidává všem jeho útokům teleport
  • koncepce Demon Huntera bude mnohem více zaměřena na útok z dálky a pasti
  • Demon hunter má nový skill Vengeance, který všem střelám a raketám přidává víc projektilů
  • Witch Doctor má nový pasivní skill, který prodlužuje dobu trvání DoT skillů na 5 minut
  • Witch Doctor má nový skill Piranhas, zasaženým nepřátelům bude jakékoliv poškození ubírat víc; v místě zakouzlení je také krokodýl, který může nepřátele spolknout celé

Crusader – gameplay video:

Mystic

5. akt

Pandemonium

  • jedna z lokací v 5. aktu
  • panství Malthaela, věčné bojiště, kde se neustále utkávají andělé a démoni
  • finálním úspěchem Malthaela, místem zániku lidstva
  • obsahuje prvky pradávné andělské architektury
  • velmi temné a zvláštní místo
  • venkovní prostory Pandemonia jsou značně náhodné
  • občas může hráč vidět pradávné bitvy zmrazené v čase
  • všude je spousta pastí zanechaných anděly i démony

​Adventure mód

  • nový způsob nelineární hry
  • dostupný napříč všemi akty
  • odměny v podobě Bounties
  • rozšířený způsob hraní pomocí Nephalem Rifts
  • více info:

Nová monstra a jejich chování

  • Summoner – znesvěcuje pod sebou zem a vyvolává duchy
  • Death Maiden – seká hlavy
  • Punisher – velké monstrum, které točí pěstmi
  • Boggit – ekvivalent Fallenů v Bloodmarsh
  • Boggen Trapper – větší Boggit
  • Brute – největší z rodiny Boggitů
  • Scarab Swarm – obklopí hráče ze všech stra, jde však jimi projít
  • Skeleton Archers – utíkají z bitvy pokud jsou blízko smrti, ustupují pozadu aby se mohli krýt
  • Brute – vrhá na hráče Boggity
  • Terrorbat – může kousknou Boggity a ti se změní na Brute, který zase může vyvolávat další Boggity
  • Realm Walkers – vyvolávají monstra z jiných světů; následně však explodují a hráč může vstoupit do jimy vytvořeného portálů a vidět monstra, která vyvolával
  • Trapper Tower – monstra střílí z vrcholu věže projektily a hážou na hráče pasti; když je věž zničena, monstra jsou zničena spolu s ní
  • Exorcist – dokáže se nabít energií, kterou poté posílá na hráče v podobě blesků
  • Westmarch Hound
  • bossové v 5 aktu nejsou statičtí, klidně vás mohou překvapit při boji s elite packem a jinými monstry

Herní mechanismy

  • Paragon System – Již není žádný limit na paragon level a ten bude sdílený pro celý herní účet a všechny postavy odděleně pro Softcore a Hardcore. Za každý získaný level přibudou paragon body, které lze rozdělit do těchto bloků: Core Stats, Offensive, Defensive a Adventure (tyto změny by měly být součásti patchu vypuštěného ještě před datadiskem).
  • Obtížnosti – Bude nový systém obtížnosti. Je to kombinace Monster power a současného systému. Již nebude potřeba postupně procházet nižší obtížnosti aby se hráč dostal do vyšších. Okamžitě si může vybrat obtížnost jakou chce hrát. Nové obtížnosti jsou: Normal, Hard, Expert, Master, Torment
  • Battle.net – Guild systém – Klany a skupiny budou mít vlastní chat a rozhraní. Pokud někdo ze skupiny dropně legendární předmět, ostatní ve skupině to také uvidí.
  • Systém Smart Drops – padají věci bližší hrané postavě; systém ovlivňuje typ věci, staty a vlastnosti na předmětech.

Video z gameplay v datadisku Reaper of Souls:

Předměty, ekonomika a Loot 2.0

  • Zlato se bude více využívat na crafty, enchanting
  • Filozofií Lootu 2.0 je: Méně je více, předměty podporující buildy a vzácnost = síla.
  • Generování statů na věcech je upravno. Dříve byl například roll na sílu 1-100, nyní bude 75-100.
  • Staty na předmětech jsou nyní rozdělená na základní a vedlejší. Všechny věci budou mít zafixované počty obou a budou zobrazeny v tooltipech.
  • Novou filozofií datadisku je „endgame pro všechny“.
  • Legendární předměty
    • Budou stále nejvzácnějším typem, ale také budou zdaleka nejsilnější.
    • Budou se generovat na levelu zabitého monstra. Zabijete monstrum s levelem 33 a takový level bude mít i legendárka.
    • Všechny legednární předměty budou v datadisku předělány a většině z nich budou přidány nové unikátní vlastnosti.
    • Například Frostburn rukavice navyšují poškození chladem o 27% a je 50% šance, že nepřátelé budou místo zpomalení zmraženi.
    • Ty nejlepší Legendární předměty budou pravděpodobně nějak vázané na účet nebo postavy (není upřesněno jak). Bude je však možné v nějaké časovem intervalu po nálezu vyměnit s hráči ve hře kde byly nalezeny.
  • Na věcech bude možné zobrazit text, který sdělí jaké maximální staty může předmět mít.
  • Pár příkladů nových vlastností:
    • Haroutunian Arm Guards – Po každém zničení nějakého objektu vzroste rychlost postavy.
    • llusory Boots – umožní procházet nepozorovaně nepřáteli.
    • Tiklandian Visage – Nepřátele budou útíkat nebo se zastaví na místě.
    • Thunderfury, Blessed Blade of the Windseeker – Šance, že při zásahu jsou nepřátele zasaženi bleskem a zpomaleni. Tento efekt může přeskočit dále.
    • Ninja rukavice a boty (set bonus 2 části): Spike Traps přilákají nepřátele;(4 části):pokud se postava dostane pod 25% HP, automaticky se zakouzlí Smoke Screen s Cooldown 30 sekund.

41 komentářů u „Diablo 3 – Reaper of Souls

  1. Nikde jsem se nedočetl o Magic find,.. má ještě vůbec nějaký vliv na drop? Na nových předmětech jsem ho ještě neviděl a na mých postavách ho spíše v minimu doplňuje Folluwer, takže mi jde o to, má cenu mu nechávat staré věci z magic find, nebo bez problémů vyměnit za nové, lepší ale bez magic find?

  2. Legendárky s dají darovat / vyměnit pouze pokud ti padne v partě a to pouze 2 hodiny. Pokud hraješ sám, je vázaná na účet.
    Mám už koupený datáč, ale v betě se mi CRUSADER neotevře- chce to DELUXE Edici… vyděrači !! Pokud tady trollim a někdo víte jak zpřístupnit CRUSADERA prosím napište mi na e-mail vrspicz@seznam.cz Díky. (hlavně mi nepište ať kliknu na upgrade- to nefunguje, buď to hodí error, nebo hlašku : kup si deluxe edici trolle !!) Díky…

  3. tak jestli pujde tradovat dal, tak to nemuseli rusit aukci, bude to same jen komplikovanejsi viz clanek

    " Ty nejlepší Legendární předměty budou pravděpodobně nějak vázané na účet nebo postavy (není upřesněno jak). Bude je však možné v nějaké časovem intervalu po nálezu vyměnit s hráči ve hře kde byly nalezeny."

    tzn trade pujde dal jen bez techto elitnich legendarek ktere budou vazane na ucet popr casove limitovan trade, osobne bych zrusil bud trade uplne a nahradil ho gamblem za goldy nebo aukci nechal.

  4. @RezZ3t: Mystic by mel být ve všech aktech… to bude nejspíš chybka, alespoň podle screenech je i 2.actu.

    Jen se nemůžu ubránit dojmu, že je to větší patch… 😛
    A co mě nejvíc děsí nebo-li tomu nerozumím je – Novou filozofií datadisku je "endgame pro všechny" pod tím pojmem si mám vybavit co?? Že to dohraje i cvičená opice?? 😀

  5. Fragnatic aky problem? Bude to spravodlive pretoze predmety aj keby mali uplne rovnake (co mat nebudu) tak 100h hrac za mesiac bude s paragonom niekde uplne inde ako 10h hrac. Dnes tiez moze zaciatocnikovi na Infernu MP1 padnut legendarka, ktora inemu nepadla za odohranych 1000h na Inferne MP10, tak to bude urcite spravodlivejsie ako je to teraz. Teraz su top hraci navyse este aj limitovany paragonom 100

  6. Nazdárek lidičky, konečně se dočkáme i kloubného hraní, i přesto že budete akt procházet vždy jenom jednou. Ne že by to nešlo, ale současně to vyžaduje i velkou finanční zásobu v goldech, aby jste to mohli provozovat. Ne takhle rozhodně ne, to chce, aby vám průběhu hry padali použitelné předměty a nemuseli jste kvůli tomu opakovat jednolivé lokace a questy, když je cheme opakovat ne z donucení špatného dropu! Pro mě se ta hra bude blížit systému dropu z Diabla II, akorát by nám mohli zvýšit max. počet hráčů u pc verze hry, tak ze 4 na 5 by mi stačilo 🙂

    S pozdravem!

  7. Blizzard jde na to chytre. Chce primet co nejvice hracu D3 ke koupi RoS a slibuje jim lepsi drop legendary itemu, smart dropy a aby mel kazdy hrac vetsi sanci na super gear. Ted je jen otazka: Je spravedlive,aby hrac ktery hraje 10h za mesic mel stejnou sanci na drop jako hrac ktery hraje vic nez 100h za mesic? Verim,ze prilezitostni hraci budou velice nadseni:)

  8. bleptys: to že se i postavy se 100kou odehraných hodin mají šanci dostat k endgame gearu…

    … já si myslím, že to je dobře. Chtěl bych si čas od času zahrát D3, ale současný systém nemá hráči hrajícímu třeba 5-10hodin za měsíc co nabídnout. Jakýkoliv progress, který za takhle krátkou dobu stihnu, je v absolutním důsledku smazán inflací v AH. = když si za 5 měsíců našetřim na "endgame" část vybavení, za dalších 6 měsíců šetření (kdy bych teoreticky měl kupovat další endgame část vybavení) už nemá ta původně koupená žádnou hodnotu.

    Tohle je špatně…. v Diablu 2 byl i příležitostnej hráč motivovanej hrát klidně roky. Je jasné, že nolife hráč bude mít větší progress než příležitostňák. Ale v tomhle systému D3 neni příležitostňák vůbec motivovanej farmit výbavu. Nemá to smysl. Hra se dá dohrát na inferno s výbavou za 1 EUR a jakékoliv další sbírání postrádá smysl.

  9. Je skoda ze takove zakladni zmeny prichazeji az po dvou letech od vydani hry. Neco z toho uz melo byt davno ve hre (treba loot 2.0, temnejsi acty atd). Na druhou stranu si neco musi setrit na datadisky a nemuzou nam to hned naservirovat do vanilly. A nemyslete si ze tohle je konec. D3 je online hra, do ktere jeste urco pridou patche co hru zasadne zmeni.

  10. Možná jsem udělal chybu, že jsem si to přečetl. Mám pocit, že už jsem přišel o všechna překvapení. Ale aspoň vím, že jsem nepředobjednal zbytečně. Těším se.

    PS: prostředí vypadá skvěle. Jako temné A1.
    (nemůžu se ubránit pocitu, že takto temně měly vypadat všechny ACTY v D3 hned – ale aspoň, že tendence je vzestupná)

Napsat komentář