Might of the Earth set + Lut Socks Barbarian

Pred pár dňami sa mi podarilo skompletizovať Might of the Earth set s pomocou prsteňa Ring of Royal Grandeur (znižuje počet itemov zo setu potrebných na bonus o 1 ale minimalen na 2). Might of the Earth set má bonus pri 2 itemoch, že za každého zabitého nepriateľa skillom Earthquake sa zníži cooldown na tomto skille o 2 sekundy, čo nieje zlé obzvlášť keď hrá človek solo, ale vo väčšej parte to takmer nevyužije. Bonus za 4 itemy, je ale omnoho zaujímavejší, každý váš Leap pri dopade vyvolá skill Earthquake (skill s 12 sekundovým cooldownom vyvoláva skill s 60 sekundovým cooldownom a kompletne tento cooldown ignoruje). Tento set bonus som následne urobil ešte šialenejším vďaka vyhrabaniu topánok Lut Socks zo stashky. Tieto topánky robia to, že cooldown na vašom Leape sa spustí až 2 sekundy po použití leapu, čo umožňuje použiť 3 Leapy po sebe, čo je v kombinácií s vyššie písaným bonusom naozaj zaujímavé.

Build som musel čiastočne prispôsobiť tomu, že staty na mojich Might of the Earth veciach boli dosť slabé(najmä shouldery a helma) a tak som si musel dať War CryVeteran`s Warning, ďalej som zistil, že pasívka Earthen Might generuje 30 fury aj za každý Earthquake vyvolaný Might of the Earth setom takže za každý Leap celkove dostanem 45 fury a m;6em ich da5 3 po sebe, pasívky som následne doplnil podľa chuti pasívkami Bloodthirst (heal je vždy potrebný), Boon of Bul-Kathos (častejší earthquake a berserker) a Superstition (aspoň trochu obrany). Aktívne skilly som doplnil samozrejme skillom EarthquakeGiant`s Stride (zemetrasenie z Might of the Earth setu má runu podľa vášho zemetrasenia a táto runa má najvyšší damage), Wrath of the Berserker Insanity (vyšší dmg a crowd control imunita), Battle RageMarauder`s Rage (zvyšuje damage a zároveň je to možnosť ako rýchlo spáliť veľa fury, ktorého máte s týmto builom naozaj veľa a healnuť sa cez life per fury spent), Hammer of the AncientsSmash (plošného damage máte z Earthquake dosť tak je ideálne použiť najsilnejší single target skill v hre) a nakoniec LeapDeath from Above (skúšal som rôzne runy, stun sa zatiaľ osvedčil najlepšie). Dodám , že je to build pre 2 ručné zbrane (s jednoručkami by asi nebolo treba battle rage na dopaľovanie fury a asi by bolo treba pridať nejaký ďalši fury generátor). Zároveň je to build pri ktorom chcete mať čo najviac cooldown reduction (ja mám okolo 43% ale radšej by som viac) lebo cooldown reduction je teraz váš attack speed.

Pôvodne som chcel natočiť video s tým ako to vyzerá u mňa, ale bohužiaľ nenašiel som software, s ktorým by to bolo zadarmo možné na mojom počítači. Prikladám teda aspoň video, ktoré som našiel na youtube, síce to čo tam ten človek predvádza vyzerá hrozne (slabá runa na Earthquake a malá cooldown reduction), ale je to z toho čo som našiel k tomu čo vám chcem ukázať najbližšie. Ak by chcel niekto o tomto builde pokecať, poprípade ho videiť naživo v akcií tak si ma skúste nájsť na DiabloFans.cz TeamSpeak channeli (vyskytujem sa na mojom klanovom channeli Northern Berserkers).

52 komentářů u „Might of the Earth set + Lut Socks Barbarian

  1. Jak jsem si tka pročítal komentáře tak jsem se rozhodl že vám taky napíšu svůj pohled na věc.
    Od několika lidí jsem tu četl že ty sety se dají získat jenom využíváním exploitů (Manglemaw, T6 chest run atd). To jsou naprostý hovadiny. S bunkerem hraju skoro každý den. Začínali jsme po datadisku (jestli se nepletu) asi na T1-T2. Teď chodíme v pohodě T5 a i když jsem nepopiratelně se svým crusaderem nejslabší článek party, dáváme to dobře. Víte jak jsme to chodili než jsme se dostlai na úroveň, kdy to dáváme v pohodě? bunkerman dával s barbarem damage, já jsem s crusaderem prakticky jenom bufoval defense přes law a házel judgement, náš úžasný monk zase tahal všechno na sebe a boosotval bunkerovi defense přes mantru. Nebylo to proto, abychom si připadali potřební ale proto, že bunker bez těch buffů prostě umíral.
    Taky jsem byl u toho když farmil ten legendární prsten, který je základem jeho buildu. Normal bounties jsme nechodili ani jendou protože nás to nebaví. Někteří si tady stěžují že jim nic nepadá a že by to měl blizzard opravit. Můj hrubý odhad je že od doby kdy jsme začali opravdu farmit prsten do doby než z Horadric Cache padnul jich bunker otevřel aspoň 200. A to bylo myslím na torment 3-4. Nebyl jsem u všech ale byl jsme u té poslední. To úsilí které do toho bunkerman vložil bylo konečně odměněno tou obrovskou radostí, kterou si zasloužil.
    Ale hlavníje asi to, že, i když tohle je jen můj názor, nikdo z lidí co hrajeme spolu to nedělá kvůli tomu aby měl set, nebo všechny sety. Hrajeme to protože nás to baví, na teamspeaku si pokecáme a odreagujeme se po škole nebo po práci. Diablo 3 prostě není competitive hra, s tím se musí všichni smířit. Za dob AH šlo možná o to být efektivní ale teď už je to opravdu úplně ale úplně jedno. Když chci challange, zapnu si to na t4, když chci klídek a jen klikat, dám si t2-3. O tom to prostě je. Kdybychom to hráli jenom proto, abychom měli lepší itemy než támhle Franta z Pardubic tak by nám z toho hráblo. Takže když vás to baví tak to hrajte a když ne tak tady nebrečte, prostě to odinstalujte a je to.

  2. delosombres: o čem se to bavíš? kadala je úplně v pohodě. je to prostě bonus jako možnost získat dobré rare, rare materiál a občas lege. To je vše. To, že lidi řvou na forech…lidi jsou zhýčkaní a uřvaní. Nemám rád takové lidi. Řídím se heslem – ber, nebo nech být. V práci, u přátel, v byznysu, u děvčat. Je to takové moje životní motto.

    ne, není třeba mít kritické myšlení. Ty potřebuješ mít kritické myšlení a potřebuješ se nervit k vůli z prominutím p******. Taky se nervnu, ale ne dlouhodobě a ne jako ty.

    Já že ani neštěknu? Víš z prominutím h*vno, co kam píšu, takže brzdi. A brzdi s tím, jak moc mi na hře záleží, nebo nezáleží, protože o tom víš rovněž viz výše.

    A vůbec – tak si buď negativní a řvi si a buš okolo sebe rukama a kopej okolo sebe nohama. když tě to baví, je to tvoje věc. Stejně jako je moje věc, jak k hře přistupuju já.

    Tím jsem s tebou na toto téma zkončil.

  3. Ahoj, kdybyste mel nekdo zajem videt tenhle build v akci tak uz ho mam docela vyladenej. Je potreba 60% cooldown+, i presto ze je to na ukor dmg. Jedu ho uz docela dlouho, mel jsem stesti na drop. Davam si v pohode t6, ale je tam stale dost velka mezera na vetsi dmg (staty na itemech muzou byt porad mnohem lepsi).
    SWAX#2312

  4. Javurek: D2 hlavně dělal Blizz north a ten neexistuje (dělá torchlight atd… ), na D3 loot 2.0 a ted acc bound … bylo tu o tom dost řečeno než se zavřelo AH, jak to nevadí/vadí …, mno nebejt AH a trade po staru tak je to sice taky možné ale popírá to snahu blizzu o nebochodování za RM a externí stránky.

  5. A tak mě by nevadilo kdyby bvlizz udelal remake D2 lod (můžou klidně udělat bokem) vsichni bychom si to krásně užili, ale D3 neni tak spatná hra jak se tu prezentuje, sice výhrady mám také jenže mě to zatím baví.

    A v D2 s tím že sem si build přehazoval když mi padla jiná zbraň to leta nebyla pravda, skilly si člověk musel plánovat dopředu a build bejval něměnej, jedno uklepnutí vedle "blbej bod do skillu" a byl malér (samozřejmě pro nás nolifery) , pak sice přibyla možnost respec, ale to zase byl jen krok aby to nalákalo lidi … Top runewordy člověk scháněl také velice dlouho a Hell na HC s random mobkama v 5 aktu a Oblivion knightama byl někdy dost nebezpečnej i s midtop eq. A to že šlo farmit na bilejch v určitejch lokacích ano, ale resila se předse max efektivita a ta byla jen na pár přesně danejch místech. Už jen že pvp v HC byl zážitek, žádná nesmrtelná aréna, kdekdo používal, maphack, C3PO atd … využívali se přechody do stok na PK atd atd … bugy tam byli neopravené a do dnes jich taky je dost (vzpomínám na botky pro nekra to funguje možná do dnes), nerfu ani nemluvim každej patch byl + i -, na hell mi padali veci i pro lvl 00nic , takovej sigon sem v tom eq opravdu nenosil a kolik mi jich denně padlo. 😀

  6. delosombres: přijde mi jako by si měl d2 nostalgicky zidealizovaný a u d3 naopak zažíval nekonečný horečky a chvění v celém těle, jinak nechápu ty jednostranný wall of text..

    už třeba jen ten bod, kdy tvrdíš že když hraješ char, tak ti na druhej nic nevypadne což je totál kravina .. hraju čistě wizze a mám už nadropovanejch 5setovek na barba a 7solidnich legendarek na monka … tak tu lidem prosímtě netvrď takový subjektivní nesmysly

  7. bunkerman: Jo s tím odhazováním máš pravdu, dost uvažuju o změně na Hota Smash … vyzkouším, jestli mi to půjde 🙂 nerad si ale pouštím mobky moc k tělu díky mé celkem malé výdrži (na T3+).
    Jinak jsem dropnul poslední do setu a mám full-set i bez ringu … krása pohledět 🙂 viz obrázek:
    https://lh6.googleusercontent.com/-owttMubwMCQ/U08MMuioLjI/AAAAAAAAAkM/5Uh1K-F6WIA/w1400-h600-no/Barbar_fullset_mightOfTheEarth.jpg

  8. Už jsem nějak zapoměl co se vlastně tady řeší .) Vy dva se očividně neshodnete no. Ohledně toho dropu kadaly a všeho dalšího kolem to nikdy lepší nebude, prtože jsou domrvené jiné herní systémy(skilly, staty) a to s tím souvisí. V Diablu 2 byl prostě lepší systém skoro všeho bohužel. Ve své podstatě tam taky nebyl endgame tak jak si ho někteří přejí v d3. Defakto tam bylo endgame ještě méně. Jenže i když nepadali upgrady přímo na postavu, mělo smysl dál farmit(prodej, jiné postavy) + byly další možnosti co ve hře dělat. V diablu 3 nejsou žádné další možnosti kromě farmení a achievmentů a drop jedefakto jen pro postavu. Proto je ta hra tam kde je a za chvíli zas omrzí. Blizz vždy udělá po dlouhém naléhaní fanoušků serie správnej krok a pak to něčím zase totálně pohřbí jako to udělal se změnou lootu a následně s tím account bound. Jako někdy se mi fakt nechce věřit že v blizzardu pracujou inteligentní lidi. Ať se proboha zeptaj lidí co hráli d2 roky na battle netu třeba. Z toho si vybrat ty hlavní důvody a hru upravit podle toho aby se dala hrát dlouhodobě. Jenže na to už je asi pozdě 😀

  9. Kubizek: Řeknu ti to asi takhle. Než vyšel RoS (asi tak týden), tak se tvrdil (a pár dalších), jak bude Kadala a blood shardy na prd, jak budou oboručky pořád crap (i přes sliboavný boost) atd. Prakticky nikdo mě nebral vážně (hater atd.). Tady totiž u lidí nastala tzv. honeymoon fáze. 😀
    Mě to samozřejmě nějak nevadilo, prostě sem psal svůj názor (což je jedna z odpovědí na tvoje otázky, prostě píšu, co je špatně, nenechám se zaslepit a ani nikoho nepřesvědčuju).

    Zhruba 10 dní po tom to začalo. Kažý xtý thread byl o tom, jak Blizzard lhal, obouručky neopravil, Kadala je k ničemu, blood shardy jsou joke atd.

    To, že tě něco baví je hezký, ale je třeba mít kritický myšlení a nenechat se opíjet rohlíkem. Mě D3 baví (tady máš mojí odpověď) a pro tobe možná paradoxně a nepochopitelně svým přístupem a názorama (plus lidi jako já) tý hře pomáháme víc, než ty, kterýho to "jen" baví a ani neštěkne. Lidem jako mě na tý hře víc záleží, protože nebýt mě a podobných, tak rifty nemají +100% drop, craft nebude zlevňen, Kadala by pořád dropovala jeden leg za 5000 BS atd.

    Zkus hádat, k čemu jsou fóra. Rozhodně ne jen k tomu, aby tam lidi psali jaká paráda je ten set.

  10. AlmightyCraft: (čísluju podle tvých odstavců, ať to tady nespamuju)

    1. Promiň, ale to, že ty nechceš, aby každá legendárka byla legendárka myslíš vážně? Teď nevím, jestli ten fail Blizzardu, že většina legendárek je jen rare s vyššíma číslama jen slepě obhajuješ, protože to tak vypadá. Na tohle už fakt nevim, co říct lol. Co se týče toho, že si se v D2 probíral crap legendárkama. Tu hru si nemohl moc hrát, protože spousta unikátů i když nebyla dobrá pro tvojí AKTUÁLNÍ postavu, tak na ní šel postavit jiný build nebo byla dobrá pro jiný class. Nic takováho v D3 není. Prostě buď je to salvage nebo slabý upgrade. V D2 sem mohl hrát třeba dual WW Barba, našel sem nějaký házecí unikátní sekery nebo obouručku, tak sem na tom mohl postavit jiný build, nebo na RuneWord itemech, kde byly aury nebo skilly od jiných classů. Už se ale fakt opakuju a to mě nebaví. Nevim, proč se snažíš naznačovat, že unikáty v D2 na tom byly podobně jako v D3. Prostě nebyly, ani omylem.

    2. Daibo a T3. Hmm, ok. Ukaž mi jednoho jediného Monka nebo jakýkoliv jiný class, kromě Crusadera, který je viable na T5/T6 s obouručkou. Jinak prosím přestaň, protože očividně nechápeš, o čem se tu bavím. Pokud si nehodláš uvědomit, že to, že ty hraješ s obouručkou neznamená, že jsou vyvážený s 1hand, tak to nemá smysl. Sakra, proč já tady vlasně vůbec ztrácím čas. VĚTŠINA lidí používá 1hand + offhand a dual wield, což je sám o sobě důkaz. Nechápu pak, o co ti vlastně jde? Obhajuješ fail Blizzardu, nebo se mi snažíš cpát, že se s obouručkou dá hrát? Proč? Mě je to ukradený, já sem nikdy netvrdil, že se s ní nedá hrát. Jen, že jsou nevybalancovaný s jednoručkama, proto je většina lidí nepoužívá. Mají málo statů oproti 2 itemům, nevyvážený LoH / generace resource ve vztahu k jejich pomalosti a jen jeden socket. Hlavně na vyšší obtížnosti je kritický attack speed + LoH/LpFS/procování obecně. To, že dávaj větší damage na ránu je pěkný, ale když chcípáš a máš DPH = 0, tak je to jedno, že ano. 😀

    3. Hratelnost si natahovat fakt nemusíš bez split farmování. Ta už je uměle přetažená Blizzardem. Stačí se podívat na ceny craftu, který není craft, ale jen jeden velkej time/mat/gold sink gamble crap. Mystik to samý. Kadala to samý (plus nemůže dát Torment only legendárky).

    4. Z trash mobů sem v nemodovaný hře našel runy jako Vex, Ohm, Sur, Gul. To víš, je třeba chvíli hrát, aby si něco našel. Mám totiž dojem, že si to moc nehrál, protože na runy byly nejlepší trash mobové při players 8 nebo 8 hráčích multi, kdy byl nejnižší "no-drop" s trashek. Největší počet killů za čas bylo na runy nejefektivvnější. Hmm, čím dál víc mě těmahle nepravdama utvrzuješ v tom, že prostě nevíš. Na tom by nebylo nic špatnýho, pokud by si ovšem nepoužíval jako argumenty k tý svojí obhajobě D3 za kažnou cenu.

    5. Upgrade může padat (opravím: skoro) do nekonečna? To je sice objektivní pravda, ale nicneříkající. Vzhledem k tomu, jak funguje RNG systém dropů/craftu/Mystika v týhle hře, tak většině lidem padat nebude a to tak, že prostě skončí. Hrát 50 hodin, aby si propálil 100M goldů a 100 Soulů u Mystika akorát lidi odradí. Tvoje tvrzení bohužel nikoho nepřinutí hrát dál.

    6. Vyvaruj se hyperbolám prosím. Dělal sem 3-5 levelů denně, teď tak 1-2 a to je fakt žalostně málo. V Diablu 2 od cca 95 levelu už dávaly nějaký XP jen Baal a jeho minioni. Do 92 se chodil Chaos Sanctuary/Pit/Keep. Každopádně ale i tak se chodilo a… prostě se zabíjely potvory víš.

    V Diablu 3?

    1. Adventure mód
    2. Teleport do mapy (v případě splitu každý svůj quest)
    3. Checking, kašlat na moby
    4. Zabít quest moba
    5. Profit (miliony XP)
    6. Repeat na jinej quest

    Jasně. Tohle není exploit. Dostávat tuny XP za NEzabíjení mobů je v pořádku, ale farmit CotA a skutečně zabíjet moby za XP exploit byl. Retarded logic by Blizzard.

  11. len koli spekulaciam tak ziadny loot/exp exploit som nikdy nepouzil a ludia co so mnou hraju vedia ako podobne veci nenavidim, proste farmim nejake riftiky obcas bounties a dost casu sa popri zabijani mobiek snazim poradit ludom s ktorym hram, popripade im pomoct s equipom aked to nepotrebuju tak si dobre pokecat
    Heller: diky za video aj ked mi pride ze tym fury spenderom si mobky zbytocne vyhazdyujes von zo zemetrasenia ale tak to je vec vkusu kazdopadne to vzyeralo ako pomerne efektivna farma T3 aj ked na vyssom tormente by sa ti to hadzanie ais vypomstilo kedze by koli tomu mobky nehoreli

  12. delosombres: nebudu říkat, že nemáš pravdu. protože v něčem ji máš a v něčem ne. ano, něco nerfují (perma ww barb, cm wizz, aj.), ale něco i boostují (např area damage, aj.). Ale i kdybys měl ve všem, co říkáš, pravdu, tak si uvědom, že tyto názory a určitě i fakta tady hážeš lopatou na lidi, které ta hra baví. Je to baví. Pochop to. Můžeš si o nich, nebo budu říkat o nás, protože mě baví taky, že jsme banda zaslepenejch tupců, ale to je vše. Nikomu to neznechutíš – a netrvdím, že je to tvůj záměr, chraň bůh. Ale ani nikoho nepřesvědčíš, že je to celé špatně, protože nás to baví. Je to celé jen o emoci, kdy jeden extaticky vzdychá: "ách to je paráda, dívej na ten set, teď můžu dělat 3x earthquake a jak to padá" a opačné frustrované: "***** oni to farmí někde na manglemaw, abych to dal, musím běhat T1 rifty, protože tam to snad padne a jeden rift dám za 10 minut. já se na to můžu…".

    Nikdo si nevzpomene, že jsi říkal, hele, tady to nerfnou a oni to pak fakt nerfnou. Protože nás to baví. Nás baví to hrát.

    Takže se zeptám: baví tě to hrát?

  13. delosombres: mno jasné jen crap a crap a jen vše špatně. beru že hra není dokonalá ve všem, návrh předmětů je opravdu velice omezenej (to jsem konstatoval už po spuštění diabla 3 ros, že pokud věc nemá speciální affix je to jen rare s větším rozmezím, ale nechci aby uplně každá lege byla mega ultra top, když vzpomínáš tedy tak důkladně na D1 a 2 oboje jsem leta hrál, tak by mě zajímalo kolik efektivně v 1/2 ladderu ti padalo itemů "pomatuju si jak sem se přebíral 200 crap legendarkama a sem tam vzácně něco padlo, ano já vím hrávl jsem ladder na HC a leta jsem se drzel v top 100, ale ok pouč mě, teď už jen vzpomínám a to já dělám rád)

    Ano běhám s daibem a mno nevím co breš jako daleko. nejefektivnější jsou pro mě T3 kde dám elitu za 5-30s podle vlastností , mám dps (pro me nedůležité číslo ale každý řeší jen to) 1,1mil a tough 14,5mil (mno na to že mám daibo tak proč ne … ale má luxus affix 4mobky zabité tak mě WoL nestojí spirit "Incense Torch of the Grand Temple") Ale je vidět že principům hry rozumís "mrkací smajlík" atd proste jestli je hra na tebe težká tak jí nehraj.

    Split farmu dělat nebudu neboť je to podle mě chyba návrhu a já jsem takovej noob abych to zvládal a nevyužíval. A aspoň si hratelnost natáhnu o nějakej tejden (uměle). A soupeřim jen se svojim volným časem nebť tak dobrej jako ty nikdy nebudu.

    D2 a runy z trash mobů: asi si to moc nehráál trash mob a větší runy taky tak nějak nepadali, možná u tebe doma na modu ale na Realmu ti z toho např Jah moc nepadal (zod asi taky ne že? 😀 ) A runeworld si skládal jak dlouho ,,, já větší čas ladder sezony ne jen 14 dní 😀 ""

    A upgrage nemůže padat donekonečna. Někde je dizajnovej strop a to že RoS ho ukazuje dost brzo je opravdu špatě, ale je to jen tím že každého pustí na torment. Rare věci stačí bohatě na T1-2 podpořené bount lege. Na T3 stačí bohatě oranžovohnědé rare (lege bez specialnich vlastností) a na T4+ už je třeba trochu ladit.

    A expy : na co to je ? paragorny ? mno kolik by si chlapeček přál 100lvl za den? 200? V D2 se chodil jen přesně danej run na tom lvl aby to bylo k něčemu od cca 30 si byl do konce jen na Baal runu v 8 lidech a za 1 den si tam měl na HC ladderu asi do lvl 80 a pak si dorážel zbytek … moby venku taky nikdo nezabíjel, dropovali prd (drop byl jen z bossu a pár fialovejch), expa narozdíl od Tormentoruů u baala uplně naprd 😀 Ale pletu se jachné.

  14. AlmightyCraft:

    "A to je jako když si minule (jinej článek) psal jak jsou obouruční Daiba úplně "useless" baví mě to slovo jak to každý používá všude 😀 , přitom já na monkovi běhám s ním a přechod na 2x1h je pro me sice nárust DPS ale DPH padne na 1/2 a to mi vadí."

    Škoda, že si to nenapsal na začátku. Napsal bych jen stopped reading here. 😀 Pokud totiž běháš s obouručním Daibem, ehm, vlastně pokud běháš s obouručním čímkoliv kromě Crusadera, tak to děláš špatně, nebo si fakt moc daleko ve hře nedošel. Ale nenech si ode mě radit, já vim, že máš vlastní hlavu. 😀

    Můžu tady napsat seznam desítek věcí, který jsou v tý hře broken, nebo tristně nedodělaný, ale to stejně nemá smysl. Když nedokážeš nebo nechceš vidět, jak je ta hra děravá, nebudu tě přesvědčovat. Na oplátku mě ty nepřesvědčuj, rozhodně ne zcestnýma argumentama jako že brečím atd. a hlavně ne nepravdama jako třeba to o XP v původních Diablech.

    XP za moby v D1/D2 byly úplně někde jinde. Pokud máš problém, najdu klidně XP tabulky pro starý Diablo. V D1 byly XP slušný i v Cavu a Catacombs na Hell. Dalo se expit dokonce i na kostlivcích v prvních 1-4 patrech. V D2 se expilo v Pitu, Chaos Sanctuary a Keepu na trash mobech a slušně. XP potvor bylo vyvážené. Na druhou stranu, v D3 je nejlepší split-farmit questy a elitky, protože expení na trash mobech je časově neefektivní. Doufám, že víš, co to slovo znamená – neefektivní.

    Logickým závěrem dojdeme k tomu, že pokud v hack and slash hře spousta lidí přeskakuje trash moby a jen chodí questy a elitky, tak je to celkem fail. V D2 ti z trashek (kromě lepších XP) mohla padnout i dobrá runa (runový slova for the win). Tady sem legendárku (legendárka v D3 = ve většině případů rare item v bledě modrém) z trashky viděl 2x v životě. Prostě se to nevyplatí. Na legendárky se vyplatí chodit bedny a elitky.

    Trash mobové jsou OVERnerfnutý (jako spousta věcí v týhle hře), jejich ubohý drop a XP nerf v důsledku zničil část obsahu a smysluplnosti hry. Až Blizzard boostne zpátky XP trash mobů (kolikrát už navraceli svoje omyly zpátky) nebo začne boostovat obouručky (doufám), tak si vzpomeň, jak sem tu brečel o problému, který neexistuje. Možná, že si i vzpomeneš, až sám sebe přistihneš, že většinu dne jen split-farmíš questy. 😀

    Zabíjení trash mobek je sice zábavný, ale na to jim spousta lidí, co se chce ve hře někam dposunout, kašle. Blizzard paradoxně dělá opak toho, co sám říká. Chce, aby ta zábavná část byla co nejvíc "rewarding", takže nerfuje to, co je nezábavný ale brutálně efektivní (běhání beden dokola jak magor), na druhou stranu ale nerfuje i to, co je zábavný tak, že je to neefektivní (lidi přeskakujou trash moby a jen běhaj split questy a elitky). Celkem zláštní logika, řekl bych. Kdybych si měl sarkasticky tipnout, co udělá Blizzard dalšího, tak asi nerfnutí dropu z elitek a XP z bounties. 😀
    Nikdy sem nepochopil tu jejich zvrácenou designovou logiku. Když je ve hře X věcí dobrejch, tak místo aby vzali ten ostatní crap a udělali to taky dobrý, tak nerfnou ty původní. Důsledek je takovej, že si pak člověk nevybírá awesome věc z 20 awesome možností, ale ten nejmenší crap z 20 crap možností.

  15. delosombres: mno tak nové kolečko, jestli si ve svém článku nefnučkáš tak už opravdu nevím …

    člověk je odměněn za zabíjení potvor stejně jako v každém díle Diabla (a i většiny klonů) "to že ti vzali exp za zabíjení mobíku je fakt strašné a měl by si to smazat (nechceš to hrát předse)… "trash mob proste dává málo (ne že by v D 1 i D 2 něco házely a i tak sem tam něco padne)"

    Pokud mě označuješ za blizz blindFans tak se hodně pleteš, dlouho lobuju i na battlenetu za to že hru nemají zjednodušovat (pak láká ty plakající a už teď musím off většinu chatů ve hře neboť se na můj vkus moc plačká)

    A za 14dní a měsíc si na tebe rád vzpomenu, na nic jiného už taky asi nedokážu myslet 😀 nechci si tu poměřovat penis, ale tam kde jsem jsem spokojený a pokud nebudou hru ulechčovat tak asi i chvilku budu (do dalšího datadisku)

    A asi sem fakt nikdy nic nedropl neboť mi nerf OP itemů nikdy nevadil.(je to lepší než aby pak kuli tobe musel být každý item jen op a mob co neumře na pohled je vlastne buglej (v sacred 1 to byla skvela vlastnost na predmetech 😀 )

    I když jsem reagoval moc zbrkle tak jsem se do toho mého topiku snažil vměstnat vlastní postřehy a nybylo to jen o prstenu, ale píšu velice špatně a chápu že to většina lidí ani nečte.

    A to je jako když si minule (jinej článek) psal jak jsou obouruční Daiba úplně "useless" baví mě to slovo jak to každý používá všude 😀 , přitom já na monkovi běhám s ním a přechod na 2x1h je pro me sice nárust DPS ale DPH padne na 1/2 a to mi vadí.

  16. AlmightyCraft: Hele, zkus příště příště počítat do deseti než zareaguješ, protože tohle je fakt hodně dětinský. Nikde sem tu nepsal nic o závisti, tak nevim, proč mi cpeš nějaký čecháčství.
    Lidi se tady ptali, jak to mohl někdo zkompletovat. Prostě to není jen o štestí, lidi použili exploity a dostali se rychle k nějakým použitelným itemům. To je fakt, tak nevim, proč takový brekot pane madboyi.
    Mě je to fakt ukradený, já se spíš směju multimiliardové společnosti, že za 2 roky není schopna udělat hru, kde je člověk odměněn za zabíjení potvor, ve hře je nejefektivnější běhat nějaký bedny a boji se úplně vyhnout, protože nerfli i XP z potvor o 60% lol.
    S tím 2% DPS+ upgradem ti to přeju, ale vzpomeň si na mě za 14dní/měsíc, budeš mluvit jinak, až se dostaneš do slepé uličky. Stejně tak budeš mluvit jinak, až se ti podaří zkompletovat nějaký set, nebo najít cool item a pak zjistíš, že ho stealth nerfli skoro na useless level. I když, pokud nemáš vlastní názor a bereš to tak, že vše, co dělá Blizzard, je automaticky pro tvoje dobro a dobro hry, tak si přečti post od Plavce.
    Co se týče toho prstenu, tak 2 sety mě nenapadly. Pak to teda má význam.

  17. delosombres: ty si opravdu asi největší ukázka čecháčka co jsem kdy někde zahlédl (beee beee beee beeee beeeeeeee mamíííííí beee maminkuuu, oni maj tohle a tihle maj tohle a já nevěděl že to můžu dělat takhle, proč jsi mi to neřekla …. fňuk)

    Já osobně nevyužil ani jeden z Manglemaw a chest run exploitů a týdně se mi vedlo/vede nají více než 2% DPS či cool upgrade. Ale prostě když to někdo použil tak mu to prosím nezáviď … diablo je teď bez prodeje za goldy/eura tak co ti vadí, je to BoA.

    tak pokud to nerfnou tak to bude nerflé a pokud ne tak to bude dle blizzu ok, myslím že ve hře je mnohem více legendary/set bonusů než je toto a nikdo je neřeší. Navíc díky tomuto přicházíš minimálně na pár věcech o legendary affix (sety je dávají jen jako celek).

    K prstenu pokud ho máš můžeš nosit i 2 full sety naráz (či více neúplných) či v jiných slotech "např: chci nosit shrine ruce nevadí tenhle set je s rukama ale díky prstenu je nepotřebuju", ale to je na tvé chápání asi moc že.

    A zdravim maminku pa.

  18. Ty EQ se stackujou? Já jen, že to vypadá na nerfík. Blizzard nemá rád, když hráč dostane cool combo, kterým drtí potvory. Přípustný je pouze 1 "cool" upgrade za týden – 2 procenta DPS navíc.
    Btw, ten prsten na snížení nároku u setu je taky dobrej. Sníží vám to o 1, ale potřebujete k tomu ten prsten. Vychytaný…

  19. Myslim, ze tu vetsina nepochopila nektere vety a navic jeste obraci vety nekterych dalsich.

    Ja napriklad hraju wizarda. Myslim, ze i po nerfu Frozen orbu, u kteryho ted spousta hracu breci, ze je nepouzitelnej, porad hraju FO build a jsem spokojenej. A popravde si myslim, ze ho klidne mohli nerfnout jeste i trosicku vic.

    Nejlepsi vzpominky mam na D3 pred prvnim velkym nerfem a jsem opravdu nesmirne rad, ze jsem to stihnul dohrat den pred jeho vydanim.

    Ti, co nezazili enrage elitek, nebo napriklad elitni Fallen maniaky s uzasnym affixem Invulnerable minions, prisli o hodne. Tam to bylo i o taktice u jednotlivejch elitek, podle affixu co si narollovaly.

    Ted mi prijde, ze je vlastne jedno co maj elity za vlastnosti, protoze vetsinou se ani nerozkoukaji a uz se z nich sype loot.

    Ale to je smer vsech her no. Nicmene mnohem vic me sere opozdenej loot v riftech a zaseky pri hre, kdykoliv nekdo z f listu da achiev, nebo si chci na neco naject mysi. A jeste vic pak nasere to, ze Blizzard misto aby to resil, tak na forum hodi novy vlakno, kde to hazi na pripojeni uzivatelu.

  20. Proč má tolik lidí tendence všechno chtít nerfovat? V D3 nemáte žádný žebříček v rychlosti čištění lokací. Není ani žebříček v dps, prostě nic. Tak proč všechny štve že támhle Franta, o kterém doteď ani neslyšeli, si to strašně dává a čistí sám rifty T6 s 3mi dalšími lidmi v partě, kteří jen stojí ve městě? Když přijde nerf a Franta to nebude dávat, znamená to, že vy jste si nějak přilepšili? Ne, jste na tom úplně stejně jako předtím. Možná ještě hůř. Předtím jste se podívali a řekli si: "Tyjo Franta si to s takovým gearem dává. Až nasbírám taky takový gear tak si to budu dávat stejně." Teď si tak budete moct říct:"Tak když to ani s takovým gearem Franta nedává, jak to mám dávat já s o třídu nižším gearem?" a nebo: "K čemu mi bude farmit měsíce na takový gear, když to s ním stejně nebudu dávat?". Uvědomte si, že neúspěch druhého neznamená Váš úspěch.

  21. no predtym nez som ten set doskladal som farmil T3-T4 teraz taham ludi cez T4 alebo hram s vyrovnanou partou na T5 ano je to o stasti a o pocte hodin(mam uz cca 200h nahranych po datadisku) musim priznat ze je to csto este chcipacka lebo setova helma ani shouldery nemaju ani zdaleka rozumne staty ale postupne na tom pracujem a casom si mozno budem vediet aj na T5 udrzat poolu dlhsie ako 15 minut

  22. Nie, nerobíš nič blbo, je to proste teraz oveľa viac o šťastí ako keď sme mali AH, tým nechcem povedať, že mi AH chýba, práve naopak. Jednoducho teraz môžeme behať celé dni a nič normálne nepadne a potom vidíme na nete ľudí, čo už majú aj viac setov hotových. Ak na jednej strane sú takí na druhej musia byť takí ako sme my, mne tiež padli len 2 setové nohavice a už som aj prestal nejako farmiť, sem tam si zahrám pre radosť a naháňať sa za setmi sa mi už nechce. A to keď vám konečne nejaký setový predmet padne a zistíte aké strašne zlé staty to vyrolovalo, tak je to na zbláznenenie:)

  23. Neviem prečo by mali niečo stále nerfovať, keď bežnému hráčovi padne tento alebo iný set tak možno za pol roka, za rok? Proste teraz je Diablo o tom, že máme to, čo nájdeme a aj niekto kto hrá x hodín denne, čo ja nie som, tak proste nemusí mať šťastie a dlho dlho mu žiaden set nepadne. Tak nech tí, čo majú šťastie si to užijú, ale nech nenerfujú stále podľa tých pár percent ľudí, čo niečo dobré v hre už majú. Ja ešte nemám ani crusadera na lvl60 a som rád, lebo prešiel toľkými zmenami, že je to teraz o niečom inom.

Napsat komentář