Patch 2.3.0 se blíží

Patch 2.3.0 pro PTR je za rohem! Jste připraveni na záplavu novinek, které na vás v Sanctuary čekají? Je jich vskutku hodně, pojďme se na ně společně podívat.

Varování: Jedná se o preview. Poskytnuté informace nejsou kompletní a mohou být kdykoliv změněny. Obrázky jsou sejmuty z pracovní verze hry, ve finální podobě mohou věci vypadat jinak.

Ruins of Sescheron

V patchi 2.3.0 se pro dobrodruhy otevře nová zóna. Zrmzlá pustina skrývající se pod názvem Ruins of Sescheron. Zatímco budete odkrývat tajemsvtí historie a života mocných barbarů, noví nepřátelé a nebezpečné prostředí udělají vše, abyste se odsud nedostali živí. Ti nejodvážnější, za předpokladu, že jejich tělo zůstane v celku, objeví spoustu zajímavých míst, včetně hrobky krále Kanai. Ta skrývá poklad nedozírné hodnoty! Kanai’s Cube.

Kanai’s Cube

Hráči Diablo II si nejspíš budou pamatovat Horadric Cube. Unikátní nástroj na kombinaci předmětů. Kanai’s Cube je taktéž velmi užitečná, svojí silou předčila předmět, ze kterého sama vzešla. Tento pozůstatek pradávné kultury dá hráčům do rukou mocný nástroj s ohromným potenciálem. Jednou z možností bude rozbít legendární předmět a využít legendární sílu (Legendary power) jako pasivní dovednost. Tyto pasivky budou odděleny od ostatních! Jedním z dalších možných využití bude přeměna materiálu na profese z jednoho typu na druhý. A dál? Nechte se překvapit.

Diablofans.cz: Díky odebírání Legendary Power odpadá hledání a především nošení specifických věcí. Díky tomuto jste nejdřív museli najít obyčejnou verzi předmětu, obětovat nejspíš poškození ztrátou náhodné ancient verze jiného předmětu, a pustit se do hledání ancient verze nasazeného předmětu. Např. Witch Doctor může využít Legendary power z obyčejného Belt of Transcendece (který musí najít pouze jednou!) jako pasivku a nosit ancient verzi Witching Hour. Fantazii se zde nejspíš meze klást nebudou. Jen se obáváme, že těchto pasivek bude velmi omezené množství.

Materiál na profese

Dobré zprávy pro ty, kdo sbírají materiál, zatímco se snaží dosáhnout levelu 70. Počínaje patchem 2.3.0 budete od prvního krůčku vaší postavy schraňovat materiál, který zužitkujete na 70. levelu. Snížili jsme počet receptů a výsledky vaší práce (např. ukované zbraně) se budou dynamicky přizpůsobovat vašemu levelu. Už žádný materiál nepřijde nazmar.

Diablofans.cz: Z jednoho receptu ukováte např. zbraň, která bude mít odpovídající staty pro váš level. Na prvním levelu bude mít nízké, na 40. už větší, a na 70 si ukováte plnohodnotný předmět včetně ancient verze. Dále pak odpadnou např. dvojté (ale i vícečetné) dropy pro jeden recept, jen s různými staty. Skvělý krok vpřed.

Adventure Mode

Tento patch obsahuje změny, které vylepší tempo Adventure Mode. Chceme v hráčích povzbudit touhu dělat Bounties v jednotlivých aktech. Horadric Cache za dokončené Bounty budou obsahovat specifický materiál na profese. Splnění všech Bounties v bonusovém aktu bude odměněno druhou Horadric Cache, která bude napěchovaná materiálem na profese, zlatem a specifickým materiálem na profese pro daný akt. Odebereme Realm of Trials.

Diablofans.cz: "Specifický materiál na profese" – zatím není jasné, co si pod tímto představit. Nového materiálu, jak si jej někteří mohou pamatovat z dřívějška (např. na Griswold's perfection bylo potřeba najít hodně specifickou surovinu) se zřejmě nedočkáme. Nejspíš se bude jednat o tento scénář: Za první akt bílý materiál, za druhý akt modrý, za třetí žlutý, za čtvrtý oranžový, v pátem bude mix. Odebrání Realm of Trials je snad nejelpší zprávou. Hráč si bude moci vybrat mezi prvním a nejvyšším dosaženým levelem GR, pokud se bude jednat o novou postavičku, bohužel na ní bude čekat první level a nezbyde jí, než dokázat své schopnosti a překonávat limity.

Season Journey

Každý sezónou postupujeme jiným tempem, stejně tak plníme jednotlivé cíle. Od čtvrté sezóny přibude do hry Season Journey tabulka, kde budete moci najít, kdy jste dosáhli jakého úspěchu. Tato tabulka je rozdělena do kapitol (Chapters), které obsahují důležité milníky dosažitelné všemi, a tierů (Tiers) určené pro pokročilé hráče. Za dokončené Tiery dostanete portrétní rámečky. Nejvyšší Tiery obsahují výzvy, zde už je potřeba hodně úsilí k jejich splnění a jsou určené pro nejsilnější nephalem.

Torment obtížnosti

S lepším a lepším vybavením je nynější Torment 6 lehčí a schází zde výzva. Bitvou ostřílení veteráni mohou zkusit své štěstí ve 4 nových obtížnostech, Torment VII, Torment VIII, Torment IX, Torment X a získat lepší vybavení. Obtížnost budeme průběžně upravovat a potřebujeme od vás zpětnou vazbu!

Diablofans.cz: No konečně 😉 A všimli jste si toho prázdného sloupce za desítkou?

Legendární a setové předměty

Pro ty, kdož rádi loví nové předměty, máme další dobrou zprávu. Do hry přibude spousta nových nablýskaných legendárek a setovek! Kromě toho chystáme upravení některých stávajících, budou obsahovat legendární sílu. I zde platí, změny nejsou retroaktivní, daný předmět budete muset najít znovu. Na druhou stranu, dává vám to možnost objevovat nové skladby dovedností.

Diablofans.cz: Nechť započne lov.

Souboje

Některá monstra se dočkají změn. Težším monstrům bude obtížnější zamezit v pohybu (Crowd Control). Upravili jsme zkušenosti (experience) a rift progres, které získáte za zabíjení nepřátel. Měli by lépe reflektovat úsilí potřebné k jejich zabití. Za příšery, které jsou tužší, nebo trvá déle je zneškodnit, obdržíte více zkušeností a rift progress, než za ty, které je velmi jednoduché zneškodnit. Taktéž jsme upravili vyváženost mezi časem stráveným čištění riftu a zabíjením Rift Guardiana. Díky těmto změnám bude kladen větší důraz na neutralizaci monster.

Diablofans.cz: Už žádné dvouminutové vyklizení riftu a desetiminutové zabíjení Guardiana. Za tento krok patří Blizzardu palec nahoru.

Připrav se!

Nová zóna, nová kostka, nové předměty, nové obtížnosti, změny v Adventure Mode. Seznam je dlouhý. Těšíme se na vaši zpětnou vazbu, až si všechny tyto věci na PTR vyzkoušíte.

Zdroj: Battle.net

Těšíte se? Líbí se vám novinky? Napište do komentářů, co si myslíte a očekáváte!

Výtah z komentářů, který doplňuje a zpřesňuje informace. Tyvalir je zatím jediný Community manager, který odpovídal na hráčské otázky. My si ve zkratce projdeme jen odpovědi. Vše se váže k současnému sestavení!

Ve zkratce, v současném buildu hry, pokud pokoříte určitý level GR v časovém limitu, navždy se vám odemkne následující level.

Diablofans.cz: Na poprvý to bude pěkný opruz procházet od jedničky přes dvojku atd. až např. na 40. Možná by to chtělo nějaký update a skok např. po pěti levelech.

Klíče pro Trial of Realms nevyhazujte!

 

Ruins of Sescheron jsou sdílejí podobnosti z jistými částmi 3. aktu (zasněžené prostředí, ledoví nepřátelé), jsou v ve spoustě věcí jiné. Obsahují nové pasti, nepřátele a věci, které stojí za to vidět.

 

Legendární efekty se "uloží" do kostky, kde jich můžete mít nekonečně mnoho (ale žádné duplikáty!). V jednu chvíli mohou být aktivní pouze tři, jeden ze zbraně (weapon), jeden z brnění (armor), jeden z cenností (jewelry). Tyto pasivní dovednosti jsou oddělené od standartních pasivek, nenahrazují je!

Diablofans.cz: Kostku sebou?!

Legendární síla vyextrahovaná z předmětu bude mít vždy nejvyšší možnou hodnotu pro daný předmět.

 

V kostce uvidíte, které legendární předměty vám ještě nepadly.

Dotaz: Pokud si nasadím RoRG a použiju kostku s tím samým prstenem (legendární silou), budu potřebovat o 2 kusy setovek méně?

Stalo by se to samé, pokud by ses snažil nasadit dva RoRG – benefitovat můžeš pouze z jednoho. Síly, které mají stejného původce (předmět), se nesčítají. Navíc, RoRG je "Unique Equiped".

Hráče Pitchka (nesmějte se) zajímá, kdy bude PTR nahozeno.

Zatím to není jisté, ale jakmile bude, vydáme oficiální zprávu jak zde na blogu, tak přes sociální sítě.

 

Patch hodláme vydat mezi sezónami.

Diablofans.cz: To bude pro některé smrtelný začátek nového školního roku 🙂

Patch 2.3.0 pro Xbox One a PS4 chceme vydat společně s patchem pro PC. Bylo tomu tak dříve a tento systém chceme zachovat. Pokud by se mělo něco měnit, dáme vědět.

34 komentářů u „Patch 2.3.0 se blíží

  1. Zdar diablisti 🙂
    Napisem aj ja co to k Diablu 3 a patchu. Diablo 1 som hraval 11 rokov a Diablo2 9 rokov. Diablo 3 hravam od jeho vydania stale,s malými casovými prestavkami. Nejedna noca 16 hodinova sichta presedena pri farmeni gearu s bolavym zadkom 🙂
    Pri diable treba aj vela stastia na pekne dropy a rolly. Stale je co zlepsovat a dufajme ze patch ktory coskoro pride nam ukaze zase trosku lepsi svet Diabla ako ho doteraz vsetci pozname.
    Hlavne obtiaznosti tormentu su vynikajucou volbou pre hracov,ktorych uz opatovne T6 speed farmenie nebavi. Nove vyzvy pred nami stoja 🙂
    Co sa GR tyka, tak som rad keby to prepracovali tak ako slubuju, lebo ozaj clovek niekedy nema naladu 2 minuty cistit riftu a 10 minut tam obskakovat Guardiana, ktory bez patricneho gearu temer IK-ckuje.( 45+)
    Hlavne by sa to mohlo uberat cestou alternativy. To znamena ze naprikald tuto sezonku som nemal stastie na drop jednej veci na ktorej je zavisli dalsi moj osobny progress v GF. A ked vam to proste nepadne,tak sa clovek dalej neposunie.
    Viacej alternativnejsich veci do hry, a menej herneho sucha. Strieda sa nam to ako mraky na oblohe. To co malo byt hned tak sa pridava postupne, co v niektorom pripade moze byt ako hate zo strany hraca. Ale tak dufajme ze nam to Diablo prinesie viacej pozitivneho a sluby v patchy sa dodrzia a zmeny prinesu ovocie pre Nas vsetkych.
    Nebudem vypisovat co zlepsovat co nie, nechcem kritizovat, len pozitivne musim ohodnotit sluby noveho patchu a zdravim vsetkych Diablistov. 🙂
    Diablu a fans Zdar. !

  2. Osobne si myslim ze sa hra ubera stale zlou cestou, casy kedy do t6 ste vstupili len fakt s dobrou vybavou a s barbarom v partii su davno prec.
    Som sklamany z toho, ze sa snazia prilakat do hry dalsich hracov (respektive udrzat si tych co maju, alebo o ktorych uz prisli) sposobom neustaleho navysovania dmg.
    To co bolo tazke, je teraz enormne lahke, T6 s prstom v nose, chlipanim kavy a sledujeme este nudny program v TV… S novym patchom bude aj T10 brnkacka, lebo Kanai cube vam pomoze dvihnut dmg aj o 300% a opat bude T10 vsetko padat na jednu ranu.
    * Naco su obtiaznosti normal, expert, master atd, ked ich aj tak nik nehra? ked zacala 3.sezona tak po 10 hodinach hrania sa nehralo nic ine nez t6.
    Pre porovnanie v d2 stacila jedna hell obtiaznost, a aj tam ste sa zapotili, ked hrozilo ze smrtou pridete o expy co ste zberali cely mesiac…
    * Naco pridavaju nove sety ked niektore terajsie su nehratelne alebo zbytocne? (Demon, invoker, heltooth,…)
    * Preco pridavaju nove leg itemy s unikatnymi vlastnostami, ked je v hre kopec itemov, co nemaju ziadnu taku vlastnost, a vsetko sa srotuje?
    * Za kazdu postavu su 1-2 buildy ktore su naj, vsetky ostatne su omnoho slabsie… ja napriklad mam 7 roznych originalnych buildov WD a jednym dam 50GR a druhym nedam ani 30ku.
    Potom je rebricek taky ze vsetci hraju to iste. Vid barbar minulu a terajsiu sezonu. Teraz nik snad
    nehra Furious, lebo je slabsi ako WW…a v dalsej budu vsetci hrat na novom sete, lebo bude silnejsi ako ostatne..
    Co tak spravit len 5 obtiaznosti, a radsej konecne vyvazit hru?

  3. Te buch dekuji za clanek,
    jestly vse bude dle ocekavani.Tak se jedna o zmrtvychvstani kdy diablo 3 bude vzkriseno a znovuzrozeno v daleko lepsi forme nez kdykoliv predtim.Odpada unavne farmeni klicu ted uz jen IM a garantovani HF amuletu s dirou ze by konecne si mohly normalni hraci doprat HF amulet myslim tim v pouzitelne forme. Vyrobyl sem jich tak 50-70 a ani jeden k pouziti dle mych predstav.Hlavne docela unavne farmit KW ted by to melo jit o neco lepe palec nahoru. Zruseni TRIALS je dalsi skvela vec uz jen diky mistu v truhle ktere zabirali klice je velka parada a unavne absolvovaní TRIALS bude zapomeno,jedmomu uz by stoho prask ……
    KCube je dalsi rozmer do hry a myslim tim prvek ktery zmeni od zakladu herni system a snad prinese do hry konecne vyce hernich buildu nez byli 1-2 na dosazeni vysokych pricek v GR. A konecne SNAD to ,ze si reknu tenhle skill se mi libi a chci ho hrat ale neni tak sylny tak diky KC ted SNAD to bude mozne. Samozrejme zase ne vsechny skilly pujdou podporit Legenarnimi Affixy ,ale uz jen to CASTECNE zni dobre. Rozhodne novy PATCH bez kostky by asi nemel cenu vubec vydavat. Diky za kostku ze bude 🙂
    Nova lokace vcera uz bylo pozde nevim nevim proc stim tak zaspaly mely uz davno pridelat mapy a to i klidne za nejaky poplatek. Aby ten diablo svet nabral konecne nejaky rozmery a ne stim cekat aby meli co dat do dalsiho Datadisku. V tom si myslim zas bude jeden act,hrdina par legendarek a smitec.
    Nove Obtiznosti: haloooooo je nekdo doma ? taky jedna z veci co uz tu mela byt kdysi davno je otrava chodit 6 jako normal kdyz ste zacinaly hrat diablo 3. System kdy jeden bezi ve predu a likviduje vse a ostani nemaj tak rychle chozeni si pomalu ani nebouchnou tak to je asi neco spatne. Muzu hrat sam a nepotrebuji partu ,ale partu taham jen kvuli bonusum a ne kvuly tomu aby mi pomohly zdolavat nepratele ve hre. Snad to konecne zase da party dohromady a zoceli je. Ne jen v GR jak je tomu doposavad ne kazdeho GR bavi. T1-10 dle meho by stacilo prepracovat. Prepracovat T1-T5 a konecnou nejakou treba MAXHELLINFERNOBRUTAL DIFFICULTY jen pro opravdove nephalemy. Kde by nebylo misto pro parazity kteri se ted snadno prizivujou na ukor jednoho ktery leti riftem jak Chack Noris a paraziti jedou jak zbernej vuz.
    Crafting je mnou zapomenut. Stve me ze craftovane veci stejne nejdou pouzit jako nejlesi nebo aspon srovanatelne predmety jakoz sou leg a setove. Schazi tu moznost vytvorit fakt brutalni predmety treba slouceni dou legendarnich veci v jednu hybrydni a tu nasledne pak jeste dolepsit. Ten Crafting je u diabla 3 hodne mizerny. Veci se 4 affixama moc zaraku nejde delat.Melo by se neco zmenit.
    Jsou ted zbytecne jakekoliv spekulace. Nejdriv PTR a pak PATCH 2.3 a pak se uvidi co proslo co se finalne ve hre obevi. Predstavy jsou hezke tak sem zvedav na PTR.

  4. Ahoj,
    díky za článek. Jen bych byl raději, kdyby místo přidávání dalších T (T7-10) byly jednotlivé T předělány a zůstalo jich stále jen 6. Když jsem začínal sezónu, tak byli lidi na T1, T2 a pak až fakticky na T6 (málokdy jsem u riftu narazil na někoho, kdo šel T3-T5). Lidí ve hře pomalu ubývá a obávám se, že lidi zas budou chodit nízké T (1-3) a pak až ty vysoké (T8-10). Pro normalní hráče (SC) to asi bude v pohodě (prostě umřu, oživím se a jdu dál), ale pro HC to bude horší (smrt je smrt).
    Myslím si, že při menším počtu T je větší šance najít někoho, kdo bude hrát stejnou obtížnost než při vysokém počtu možností.
    Ale jinak zajímavé nápady a jak už pár rozumných lidí psalo, uvidíme, co se do hry dostane a co ne.

  5. Marast: Prepac, ale co on s tym ma ? Ze je to zvratene. On predsa nie je sucastou nejakej agendy diabla 3. co on ma s tym podla teba robit ? Lidi se par smiri… no co to pre boha je?! To je nejaky folklor, seansa, kde sa on snazi obhajit si nejaku nerest? Je D3 snad nejaka pasca, aby sa musel zmierit s jeho principmi pred samozvanymi porotcami? prepac nechcem utocit zrovna na teba len pouzivam tvoje slova aby som poukazal na tento blud. ak by to bolo tak ako pises, museli by sme vzdy hodnotit hru na urovni akychsi hodnot, museli by sme hovorit o tom ci je vhodne sa s niecim zmierit alebo nie, ci je potrebne akceptovat to ci ono alebo nie. co sa ma a co sa nema prijat, hovorit. namiesto toho aby sme hovorili o kvalite. a to je podla mna totalny blud. Kazdy hrac je svojpravny a nerobi nic ine len si za peniaze uziva ci neuziva dobru co zlu hru. ja uz mam totiz pocit ze toto je nove nabozenstvo s vlastnou podla mna bludnou religiou. Hovori sa tomu komunita, ale kaze sa tu viac jak v kostole. Je to akoby jazdil na bicykli a musel byt s plnou vaznostou karhany za to, ze sa zmieril s nekvalitne vyriesenou prevodovkou. Naschval prehanam aby bolo zrejme o com pisem.

    Podme sa bavit o hre ako o fakte, produkte ktory ma svoju uroven kvality. Prestanme stale hladat neexistujucich vynnikov toho ci onoho zlyhania. Ano iste veci nevysli, alebo ich Blizzard urobit nechcel, ale to este vobec nic neznamena. Hra je nastavena ako je, nemusime niekoho za to hned nenavidiet. Je to posvatna vec, nastupca legendy nesuci si tuto zataz i vyhodu ? No a co s tym mam robit ja alebo niekto iny tuna. Blizzard nesie zodpovednost. Naviac je to vysledok tvorivej ludskej prace, nic ine. A nemusi ani on ani ja ci niekto iny komukolvek cokolvek vysvetlovat alebo obhajovat argumentami to co napisal. Pretoze nemusi byt sucastou tejto ideologie, religie hladania blbca a vynnika.

  6. @witekcz: Těm třem affixům rozumím, ale jestli to tak bude tak to bude dle mě hodně velké zjednodušení celého herního mechanismu. Z pohledu supporta: Z jewelry si vezmeš imunost, ze zbraní nějaký redukci/cooldown skillu a z brnění redukci nebo další věc na nesmrtelnost a hurá vesele do boje. Naopak dmg dealera všechny tři affixy na víc na dmg a k tomu zjednodušení RG bosse, to bude možná i gr90 a do konce roku snad gr100 🙂

  7. @kris: po skončení sezóny, takže snad půlka září.

    @McT: je to překlad citace někoho z Blues. Takže: "Takže jestli to takhle bude tak to nepůjde vidět ani na BTnetu a nebo v profilu?" Zatim se neví. "A hlavně to budeš mít stejné itemy jako teď, jen tři affixy navíc?" Více méně ano. Jde o to, jakou kombinaci uděláš. "budu mít na sobě amulet na imunost proti bleskům a v kostkce na fire a budu téměř nesmrtelný?" Ano. Btw. Affixy budeš moct zvolit jen tři, jeden ze zbraí, jeden z brnění, jeden z cenností.

  8. @witekcz: Takže jestli to takhle bude tak to nepůjde vidět ani na BTnetu a nebo v profilu? A hlavně to budeš mít stejné itemy jako teď, jen tři affixy navíc? Takže budu mít na sobě amulet na imunost proti bleskům a v kostkce na fire a budu téměř nesmrtelný? Když přičtu affix na brnění a do zbraně tak to snad T10 bude málo 🙂
    Snad to takhle jednoduše fungovat nebude. Pro tuhle změnu jsem, ale snad to nebude procházka růžovým sadem. Bych raději bral kdyby jsi ten affix mohl dát na určitý item a pokud tam bude stávající affix tak ten prostě smažeš (když tam nebude tak jej přidáš). Vynechal bych setové itemy a tím by jsi na sobě získal možná tak jeden, max dva affixy (nebyl by to takový boost).

    Ale nech me se překvapit 🙂

  9. BaronDevil666: Ale problem toho co ty tvrdis ze je realisticky nahlad nespociva vobec v tom co opisujes. V D2 bolo tiez 90 % veci na nic oproti tym 10 %. Tu je problem ze veci nie su odskalovane. Bolo by treba nastavit drop tak, aby hrac i nejaky ten cas pouzival slabsie itemy, pretoze nema sancu sa dostat k lepsim za kratky cas. V D2 si pamatam ked som raz videl ake itemy ma videu postava (bolo to na Score dvd) ostal som absolutne sokovany, a pytal som sa – je to vobec mozne ? A za par rokov uz som mal take veci, ze tie z toho videa stali za staru backoru. V D3 je vela itemov k nicomu pretoze velmi rychlo najdes itemy dobre a mozes ist na vyssie obtiaznosti. Vzdy som vravel ze Diablo je o drope. Vanila mala podobny problem. Ten sposoboval zase auction house.

  10. "Ale ved musia byt aj onicom legosky, aby si mal matros ako aj biely a modry."
    Tohle by se snad dalo vyresit i jinak, ne? Forgotten souls uz v ojedinelych pripadech padaji, tak proc by jich nemohlo, v mnoha dalsich, padat vice?
    Logika, ze "legosky musia byt aj onicom" je zvracena. Pokud mas predmet, ktery nese privlastek legendarni, tak by mel byt opravdu necim unikatni. Takhle je to pouze predmet na urovni vzacnych (rare) predmetu, ktery devalvuje hodnotu legendarnich predmetu jako celku. Hraci jako ty se pak smiri s tim, ze je to vlastne zcela v poradku, protoze aspon maji material. Chapu, ze v soucasne podobe se neda delat nic jineho a i ja, jakozto hrac, tak k tomu pristupuji. Neznamena to vsak, ze s tim souhlasim…

  11. V jednu chvíli mohou být aktivní pouze tři, jeden ze zbraně (weapon), jeden z brnění (armor), jeden z cenností (jewelry). Tyto pasivní dovednosti jsou oddělené od standartních pasivek, nenahrazují je!

    A) Chápu to správně že když na sobě budu mít třeba leorica, tak jej stále můžu mít a z kostky si můžu dát na víc ještě další 3 afixy? ( beru to tak že ty afixy budou jako navíc, jinak by to bylo omezený jako drak 🙂 )
    B) Afix z kostky asi nepůjde dát na item, který už jeden má že? To znamená že stávající bonus vždy budu muset "vymazat" a pak tam teprve budu moct dát nový? ( tohle asi chápu správně)
    C) Nikde jsem se nedočetl, půjde tyto afixy dávat na setové itemy a nebo jen na legendárky? (tady si myslím že to na sety snad nepůjde, jinak by to byl boost jako drak)
    D) Omlouvám se za blbé dotazy, ale raději se chci utrvrdit jestli to dobře chápu 🙂

    Jinak jsem zvědavý jakému lvl bude odpovídat T10. Osobně jsem za to rád, konečně se přestane chodit jen GR, teda aspoň v to doufám protože drtivá většina změn je spíše pro bounty.

  12. Skyner – ano, presne to sa bude diat a neviem, co sa ti na tom nepaci. Clovek, ktory chcel z D3 spravit nieco ine ako D2 a mal rozhodujuce slovo o smerovani hry, uz na D3 nepracuje a po fiasku ho presunuli na inu hru. Bud rad za tu zmenu a ze maju chut spravit z D3 dostojneho nastupcu D2. Myslim, ze po xy patchoch a spravnych rozhodnutiach, sa mi to aj nakoniec podari.

  13. ViniSVK#1668 & Relic: ještě jednou. "Legendární efekty se "uloží" do kostky, kde jich můžete mít nekonečně mnoho (ale žádné duplikáty!). V jednu chvíli mohou být aktivní pouze tři, jeden ze zbraně (weapon), jeden z brnění (armor), jeden z cenností (jewelry). Tyto pasivní dovednosti jsou oddělené od standartních pasivek, nenahrazují je!"

  14. No, tak za mě dobrý.. hlavně torment 10 doufám že dropy a EXP budou opravdu odpovídat, volba GR.. jop to beru, ale s lego věcma tomu moc nadávám.. to zas bude pár itemu, buď až moc OP a nebo low. " Šása CUBE " beru, konečne něco, kde si člověk upatlá svůj item. Pokud jsem to dobře pochopil (kdyžtak mě opravte- už jsem unavený) legendární vlastnost luku si dám na kuši ? Tak to proč ne !? Nová lokace jakože barbarská? No šup sem s tím ! A ten zbytek beru jako bonus. btw jak známe blizz půlka toho nebude 😀

  15. Zmeny mi pripadaji jako dobra volba. Ale kdyz uz se Relic pta… Zkousim to videt realisticky, ne pres ruzovy, ani cerny brejle.

    Takze jako negativum vidim stale (a jeste dlouho budu videt) pridavani novejch legendarek. Skutecne nechapu smysl toho, ze pridaji napriklad novou wandku, kdyz ve hre je x wandek bez lege vlastnosti. Je to jen priklad – tohle plati pro kazdej druh itemu ve hre.

    Kovarina timhle trpi uplne neskutecne, protoze naprosty minimum vykovanejch veci ma lege vlastnost.

    Takze opet: PROC pridavat novy itemy, kdyz od kazdyho druhu je tu spousta tech, ktery lege vlastnost nemaji? Ve vysledku je to jen dalsi vzhled itemu, co pridavaji, protoze legosku bez lege vlastnosti stejne pouzije jen cerstva 70 a za chvili ji zahodi. Uznejte sami, ze ve hre je asi tak 90% legosek, ktery muzete rozlozit i bez identifikace, protoze i kdyby to byly ancientky, tak stojej za starou belu. Muzu klidne jmenovat: Neanderthal, Slorak Madness, Messerschmidt, drtiva vetsina 2h zbrani vseobecne, Blind Faith, Aquila Cuirass, Heart of Iron, Goldskin, Gladiator Gauntlets, Saffron wrap, Hammeh jammers, Boj anglers, The flavor of time, Halcyon’s ascent, Arcstone, Lidless wall, Stormshield, flesh tearer a tak dale a tak dale. MOhl bych toho tu vyjmenovat mnohem vic. A to jsem jmenoval jen ty, ktere bud nemaji zadnou vlastnost, nebo uplne pripitomelou (wandku, ktera se zasmeje pri smrti… lege vlastnost jak noha). A oni jdou a pridaji novy legendarky. Sorry, je to postaveny na hlavu.

  16. Takze ta kocka ma obmedzený počet slotov, na obrazku vidim 9, takže si budem môcť uchovať 9 legeandárnych affixov a následne ich pridávať na tie legendárky, ktoré affixy nemajú, alebo ich viem aj multiplikovať v zmysle affix z fist weapon jawbreaker na The fist of Az turrrasq ktorý už jeden affix má

  17. Zdravím,
    zajímavý, jen když chtěj přidávat nový a nový sety tak by to chtělo rozšířit hlavně truhlu ve městě.
    Člověk co hraje jednu nebo dvě postavy, tak je to pro něj dostačující ale pro člověka co hraje všechny postavy tak nemá možnost zkoušet všechny sety protože na ně nebude mít místo.

  18. Velmi se těším na vydání nového patche s úpravami, které jsou popisovány. Dojde opět k velkému oživení již tak výborné hry, která patří mezi mé nejoblíbenější 🙂 Je vidět, že Blizzard se opravdu snaží, jen tak dál 🙂 Kostka bude bomba, trialy mi nevadily, ale těším se na nové věci, předměty, možnosti a další vylepšení postav. Zvláště pak zvýšení úrovně tormentů od VII. – X. bude zpestřením a uvidíme, jaký bude opravdu rozdíl, ale věřím, že markantní. Torment VI. se stával po čase opravdu moc lehký.

Napsat komentář