Diablo III Patch 2.0.5 – v.2.0.5.23920
OBECNÉ
- Zvýšený radius "Strength in Numbers" (bonus za hráče v multiplayer hře) ze 100 yardů na 200
- Gold Find na předmětech se nyní násobí s Gold Find bonusem dle aktuální obtížnosti
- Tím se výrazně navyšuje množství nalezeného zlata a hráči budou moci tuto změnu zpozorovat především na vyšších obtížnostech nebo při nošení vybavení s bonusem do Gold Find
- Příklad: Předpokládejme, že hrajete obtížnost Master (+200% Gold Find) a máte +50% Gold Find na vybavení. Za normálních okolností padne 50 zlaťáků. Bonus z obtížnosti (+200%) navýší 50 zlaťáků na 150. Váš bonus na vybavení (+50%) dále zvýší 150 zlaťáků na konečných 225.
- Omezení maxima 300% Gold Find na vybavení a z Paragonu bylo odstraněno
- Systém hlasování "Vote Kick" prošel změnami, aby byl méně omezující
- Hlasování je nyní k dispozici po 2 minutách ve hře (původně 5 minut)
- Zabití vzácného nebo elitního monstra nyní nezakazuje hlasování po dobu 15 vteřin
- Po zabití Bosse je hlasování zakázáno na 15 vteřin (původně 3 minuty)
- Některá další omezení byla také upravena
- Známý problém: nápověda nezobrazuje tyto změny
- Tyrael nyní méně častěji hovoří o svých špatných stravovacích návycích
PŘEDMĚTY
- Legendární lektvary je nyní možné vyměňovat mezi hráči po dobu 2 hodin, pokud se nacházeli ve hře, kde lektvar padl
ADVENTURE MÓD
-
Horadric Caches
- Nyní mají zvýšenou šanci na padnutí legendárního předmětu na obtížnostech Torment 2-6
-
Odměny za Bounty
- Snížena odměna za Hell Rift v Aktu IV
-
Kadala
- Nyní může dát legendární předměty, dostupné pouze na obtížnosti Torment
- Nově dává pouze zbraně, které postava může nosit, s vyšší šancí na předměty, specifické pro danou postavu
-
Nephalem Rifts
- Zvýšen počet Blood Shards, získaných z Horadric Cache
- Množství Blood Shards z Rift Guardians na obtížnosti Torment 2-6 bylo s každou obtížností navýšeno
CRAFTING
- Došlo k výraznému navýšení dropu legendárních plánů
-
Plán: Reaper's Wraps
- Z Malthaela nyní vypadne plán při každém zabití s postavou na úrovni 60 a více, pokud jej hráč nevlastní
-
Kovář (Blacksmith)
- Craft legendárních předmětů již nevyžaduje bílé předměty a místo nich je zapotřebí materiál, získaný rozložením bílých předmětů
-
Klenotník (Jeweler)
- Sovereign prsteny a amulety nyní ke zhotovení vyžadují Marquise kameny místo Imperial kamenů
- Ceny za vyndání kamenů ze socketů byly sníženy
- Flawless Imperial: ze 150 tisíc na 125 tisíc zlaťáků
- Royal: z 250 tisíc na 150 tisíc zlaťáků
- Flawless Royal: z 500 tisíc na 175 tisíc zlaťáků
-
Mystik (Mystic)
- Nyní již při úpravě předmětu nenabídne dvakrát totožnou vlastnost
-
Při Enchantu předmětu je nyní původní affix v nabídce všech možných replacement affixů
-
Díky tomu mohou Legendary itemy získat affixy, které normálně ve slotu nejsou dostupné
-
-
Oprava chyby: Předměty nebyly označeny jako enchanted při počátku Enchantu
NÁSLEDNÍCI (FOLLOWERS)
- Následníci jsou nyní k dispozici od úrovně 1 v Adventure Módu
-
Templář (Templar)
- Inspire
- Zredukována regenerace Wrath z 1.8 na 1.1 za vteřinu
- Inspire
MONSTRA
- Výskyt Chiltary je nyní mnohem častější
- U Death Maiden byla snížena výška, potřebná pro nakliknutí
- Elitní monstra již nemohou mít zároveň čtyři z níže uvedených vlastností a frekvence elitních monster s těmito třemi vlastnostmi byla snížena
- Arcane Enchanted
- Desecrator
- Fire Chains
- Frozen
- Frozen Pulse
- Molten
- Mortar
- Orbiter
- Plagued
- Poison Enchanted
- Wormhole
- Elitní monstra již nemohou mít současně vlastnost Plagued a Desecrator
SCHOPNOSTI POSTAV
- Zde naleznete kompletní změny u všech schopností postav
Diablo III Patch 2.0.5 – v.2.0.5.23920
OBECNÉ
- Zvýšený radius "Strength in Numbers" (bonus za hráče v multiplayer hře) ze 100 yardů na 200
- Gold Find na předmětech se nyní násobí s Gold Find bonusem dle aktuální obtížnosti
- Tím se výrazně navyšuje množství nalezeného zlata a hráči budou moci tuto změnu zpozorovat především na vyšších obtížnostech nebo při nošení vybavení s bonusem do Gold Find
- Příklad: Předpokládejme, že hrajete obtížnost Master (+200% Gold Find) a máte +50% Gold Find na vybavení. Za normálních okolností padne 50 zlaťáků. Bonus z obtížnosti (+200%) navýší 50 zlaťáků na 150. Váš bonus na vybavení (+50%) dále zvýší 150 zlaťáků na konečných 225.
- Omezení maxima 300% Gold Find na vybavení a z Paragonu bylo odstraněno
- Systém hlasování "Vote Kick" prošel změnami, aby byl méně omezující
- Hlasování je nyní k dispozici po 2 minutách ve hře (původně 5 minut)
- Zabití vzácného nebo elitního monstra nyní nezakazuje hlasování po dobu 15 vteřin
- Po zabití Bosse je hlasování zakázáno na 15 vteřin (původně 3 minuty)
- Některá další omezení byla také upravena
- Známý problém: nápověda nezobrazuje tyto změny
- Tyrael nyní méně častěji hovoří o svých špatných stravovacích návycích
PŘEDMĚTY
- Legendární lektvary je nyní možné vyměňovat mezi hráči po dobu 2 hodin, pokud se nacházeli ve hře, kde lektvar padl
ADVENTURE MÓD
-
Horadric Caches
- Nyní mají zvýšenou šanci na padnutí legendárního předmětu na obtížnostech Torment 2-6
-
Odměny za Bounty
- Snížena odměna za Hell Rift v Aktu IV
-
Kadala
- Nyní může dát legendární předměty, dostupné pouze na obtížnosti Torment
- Nově dává pouze zbraně, které postava může nosit, s vyšší šancí na předměty, specifické pro danou postavu
-
Nephalem Rifts
- Zvýšen počet Blood Shards, získaných z Horadric Cache
- Množství Blood Shards z Rift Guardians na obtížnosti Torment 2-6 bylo s každou obtížností navýšeno
CRAFTING
- Došlo k výraznému navýšení dropu legendárních plánů
-
Plán: Reaper's Wraps
- Z Malthaela nyní vypadne plán při každém zabití s postavou na úrovni 60 a více, pokud jej hráč nevlastní
-
Kovář (Blacksmith)
- Craft legendárních předmětů již nevyžaduje bílé předměty a místo nich je zapotřebí materiál, získaný rozložením bílých předmětů
-
Klenotník (Jeweler)
- Sovereign prsteny a amulety nyní ke zhotovení vyžadují Marquise kameny místo Imperial kamenů
- Ceny za vyndání kamenů ze socketů byly sníženy
- Flawless Imperial: ze 150 tisíc na 125 tisíc zlaťáků
- Royal: z 250 tisíc na 150 tisíc zlaťáků
- Flawless Royal: z 500 tisíc na 175 tisíc zlaťáků
-
Mystik (Mystic)
- Nyní již při úpravě předmětu nenabídne dvakrát totožnou vlastnost
-
Při Enchantu předmětu je nyní původní affix v nabídce všech možných replacement affixů
-
Díky tomu mohou Legendary itemy získat affixy, které normálně ve slotu nejsou dostupné
-
-
Oprava chyby: Předměty nebyly označeny jako enchanted při počátku Enchantu
NÁSLEDNÍCI (FOLLOWERS)
- Následníci jsou nyní k dispozici od úrovně 1 v Adventure Módu
-
Templář (Templar)
- Inspire
- Zredukována regenerace Wrath z 1.8 na 1.1 za vteřinu
- Inspire
MONSTRA
- Výskyt Chiltary je nyní mnohem častější
- U Death Maiden byla snížena výška, potřebná pro nakliknutí
- Elitní monstra již nemohou mít zároveň čtyři z níže uvedených vlastností a frekvence elitních monster s těmito třemi vlastnostmi byla snížena
- Arcane Enchanted
- Desecrator
- Fire Chains
- Frozen
- Frozen Pulse
- Molten
- Mortar
- Orbiter
- Plagued
- Poison Enchanted
- Wormhole
- Elitní monstra již nemohou mít současně vlastnost Plagued a Desecrator
SCHOPNOSTI POSTAV
- Zde naleznete kompletní změny u všech schopností postav