Patch Notes 2.0.5

Diablo III Patch 2.0.5 – v.2.0.5.23920

OBECNÉ

  • Zvýšený radius "Strength in Numbers" (bonus za hráče v multiplayer hře) ze 100 yardů na 200
  • Gold Find na předmětech se nyní násobí s Gold Find bonusem dle aktuální obtížnosti
    • Tím se výrazně navyšuje množství nalezeného zlata a hráči budou moci tuto změnu zpozorovat především na vyšších obtížnostech nebo při nošení vybavení s bonusem do Gold Find
    • Příklad: Předpokládejme, že hrajete obtížnost Master (+200% Gold Find) a máte +50% Gold Find na vybavení. Za normálních okolností padne 50 zlaťáků. Bonus z obtížnosti (+200%) navýší 50 zlaťáků na 150. Váš bonus na vybavení (+50%) dále zvýší 150 zlaťáků na konečných 225.
  • Omezení maxima 300% Gold Find na vybavení a z Paragonu bylo odstraněno
  • Systém hlasování "Vote Kick" prošel změnami, aby byl méně omezující
    • Hlasování je nyní k dispozici po 2 minutách ve hře (původně 5 minut)
    • Zabití vzácného nebo elitního monstra nyní nezakazuje hlasování po dobu 15 vteřin
    • Po zabití Bosse je hlasování zakázáno na 15 vteřin (původně 3 minuty)
    • Některá další omezení byla také upravena
    • Známý problém: nápověda nezobrazuje tyto změny
  • Tyrael nyní méně častěji hovoří o svých špatných stravovacích návycích

 

PŘEDMĚTY

  • Legendární lektvary je nyní možné vyměňovat mezi hráči po dobu 2 hodin, pokud se nacházeli ve hře, kde lektvar padl

 

ADVENTURE MÓD

  • Horadric Caches

    • Nyní mají zvýšenou šanci na padnutí legendárního předmětu na obtížnostech Torment 2-6
  • Odměny za Bounty

    • Snížena odměna za Hell Rift v Aktu IV
  • Kadala

    • Nyní může dát legendární předměty, dostupné pouze na obtížnosti Torment
    • Nově dává pouze zbraně, které postava může nosit, s vyšší šancí na předměty, specifické pro danou postavu
  • Nephalem Rifts

    • Zvýšen počet Blood Shards, získaných z Horadric Cache
    • Množství Blood Shards z Rift Guardians na obtížnosti Torment 2-6 bylo s každou obtížností navýšeno

 

CRAFTING

  • Došlo k výraznému navýšení dropu legendárních plánů
  • Plán: Reaper's Wraps

    • Z Malthaela nyní vypadne plán při každém zabití s postavou na úrovni 60 a více, pokud jej hráč nevlastní
  • Kovář (Blacksmith)

    • Craft legendárních předmětů již nevyžaduje bílé předměty a místo nich je zapotřebí materiál, získaný rozložením bílých předmětů
  • Klenotník (Jeweler)

    • Sovereign prsteny a amulety nyní ke zhotovení vyžadují Marquise kameny místo Imperial kamenů
    • Ceny za vyndání kamenů ze socketů byly sníženy
      • Flawless Imperial: ze 150 tisíc na 125 tisíc zlaťáků
      • Royal: z 250 tisíc na 150 tisíc zlaťáků
      • Flawless Royal: z 500 tisíc na 175 tisíc zlaťáků
  • Mystik (Mystic)

    • Nyní již při úpravě předmětu nenabídne dvakrát totožnou vlastnost
    • Při Enchantu předmětu je nyní původní affix v nabídce všech možných replacement affixů

      • Díky tomu mohou Legendary itemy získat affixy, které normálně ve slotu nejsou dostupné

    • Oprava chyby: Předměty nebyly označeny jako enchanted při počátku Enchantu

 

NÁSLEDNÍCI (FOLLOWERS)

  • Následníci jsou nyní k dispozici od úrovně 1 v Adventure Módu
  • Templář (Templar)

    • Inspire
      • Zredukována regenerace Wrath z 1.8 na 1.1 za vteřinu

 

MONSTRA

  • Výskyt Chiltary je nyní mnohem častější
  • U Death Maiden byla snížena výška, potřebná pro nakliknutí
  • Elitní monstra již nemohou mít zároveň čtyři z níže uvedených vlastností a frekvence elitních monster s těmito třemi vlastnostmi byla snížena
    • Arcane Enchanted
    • Desecrator
    • Fire Chains
    • Frozen
    • Frozen Pulse
    • Molten
    • Mortar
    • Orbiter
    • Plagued
    • Poison Enchanted
    • Wormhole
  • Elitní monstra již nemohou mít současně vlastnost Plagued a Desecrator

 

SCHOPNOSTI POSTAV

  • Zde naleznete kompletní změny u všech schopností postav

Diablo III Patch 2.0.5 – v.2.0.5.23920


OBECNÉ

  • Zvýšený radius "Strength in Numbers" (bonus za hráče v multiplayer hře) ze 100 yardů na 200
  • Gold Find na předmětech se nyní násobí s Gold Find bonusem dle aktuální obtížnosti
    • Tím se výrazně navyšuje množství nalezeného zlata a hráči budou moci tuto změnu zpozorovat především na vyšších obtížnostech nebo při nošení vybavení s bonusem do Gold Find
    • Příklad: Předpokládejme, že hrajete obtížnost Master (+200% Gold Find) a máte +50% Gold Find na vybavení. Za normálních okolností padne 50 zlaťáků. Bonus z obtížnosti (+200%) navýší 50 zlaťáků na 150. Váš bonus na vybavení (+50%) dále zvýší 150 zlaťáků na konečných 225.
  • Omezení maxima 300% Gold Find na vybavení a z Paragonu bylo odstraněno
  • Systém hlasování "Vote Kick" prošel změnami, aby byl méně omezující
    • Hlasování je nyní k dispozici po 2 minutách ve hře (původně 5 minut)
    • Zabití vzácného nebo elitního monstra nyní nezakazuje hlasování po dobu 15 vteřin
    • Po zabití Bosse je hlasování zakázáno na 15 vteřin (původně 3 minuty)
    • Některá další omezení byla také upravena
    • Známý problém: nápověda nezobrazuje tyto změny
  • Tyrael nyní méně častěji hovoří o svých špatných stravovacích návycích

 

PŘEDMĚTY

  • Legendární lektvary je nyní možné vyměňovat mezi hráči po dobu 2 hodin, pokud se nacházeli ve hře, kde lektvar padl

 

ADVENTURE MÓD

  • Horadric Caches

    • Nyní mají zvýšenou šanci na padnutí legendárního předmětu na obtížnostech Torment 2-6
  • Odměny za Bounty

    • Snížena odměna za Hell Rift v Aktu IV
  • Kadala

    • Nyní může dát legendární předměty, dostupné pouze na obtížnosti Torment
    • Nově dává pouze zbraně, které postava může nosit, s vyšší šancí na předměty, specifické pro danou postavu
  • Nephalem Rifts

    • Zvýšen počet Blood Shards, získaných z Horadric Cache
    • Množství Blood Shards z Rift Guardians na obtížnosti Torment 2-6 bylo s každou obtížností navýšeno

 

CRAFTING

  • Došlo k výraznému navýšení dropu legendárních plánů
  • Plán: Reaper's Wraps

    • Z Malthaela nyní vypadne plán při každém zabití s postavou na úrovni 60 a více, pokud jej hráč nevlastní
  • Kovář (Blacksmith)

    • Craft legendárních předmětů již nevyžaduje bílé předměty a místo nich je zapotřebí materiál, získaný rozložením bílých předmětů
  • Klenotník (Jeweler)

    • Sovereign prsteny a amulety nyní ke zhotovení vyžadují Marquise kameny místo Imperial kamenů
    • Ceny za vyndání kamenů ze socketů byly sníženy
      • Flawless Imperial: ze 150 tisíc na 125 tisíc zlaťáků
      • Royal: z 250 tisíc na 150 tisíc zlaťáků
      • Flawless Royal: z 500 tisíc na 175 tisíc zlaťáků
  • Mystik (Mystic)

    • Nyní již při úpravě předmětu nenabídne dvakrát totožnou vlastnost
    • Při Enchantu předmětu je nyní původní affix v nabídce všech možných replacement affixů

      • Díky tomu mohou Legendary itemy získat affixy, které normálně ve slotu nejsou dostupné

    • Oprava chyby: Předměty nebyly označeny jako enchanted při počátku Enchantu

 

NÁSLEDNÍCI (FOLLOWERS)

  • Následníci jsou nyní k dispozici od úrovně 1 v Adventure Módu
  • Templář (Templar)

    • Inspire
      • Zredukována regenerace Wrath z 1.8 na 1.1 za vteřinu

 

MONSTRA

  • Výskyt Chiltary je nyní mnohem častější
  • U Death Maiden byla snížena výška, potřebná pro nakliknutí
  • Elitní monstra již nemohou mít zároveň čtyři z níže uvedených vlastností a frekvence elitních monster s těmito třemi vlastnostmi byla snížena
    • Arcane Enchanted
    • Desecrator
    • Fire Chains
    • Frozen
    • Frozen Pulse
    • Molten
    • Mortar
    • Orbiter
    • Plagued
    • Poison Enchanted
    • Wormhole
  • Elitní monstra již nemohou mít současně vlastnost Plagued a Desecrator

 

SCHOPNOSTI POSTAV

  • Zde naleznete kompletní změny u všech schopností postav

Napsat komentář