Patch Notes 2.1.0 Pt.2

Diablo III Patch 2.1.0 – v2.1.0.26451


Obecné novinky

  • Pro vlastníky RoS je dostupná další záložka v truhle.
  • Hráči budou odpojeni po 30 minutách AFK v hlavním menu.
  • Redukce Cooldownů nyní ovlivňuje i dovednosti, které mají "náboje" (charges) a nyní se rychleji obnovují.

Léčení

  • Bylo sníženo léčení z Health Globes, které pustí Rare monstra z 30 % na 15 %
  • Bylo sníženo léčení z Health Globes, které pustí Champion monstra z 20 % na 15 %
  • Bylo zvýšen počet životů, které vyléčí Life regeneration a Life on Hit které jsou z bonusů na vybavení, platí to pro včechny věci od levelu 1 do 70, všechno existující vybavení bylo retroaktivně upraveno.
  • Bylo navýšeno léčení za spotřebované prostředky (resource) na předmětech. Tato změna je retroaktivní a vztahuje je i na současné vybavení.
  • Life on hit nyní není ovlivněn proc koeficientama a je spuštěn pouze pokud útok uděluje poškození.

Předměty

  • Prodejní cena jednoho Health Potion snížena na 1 zlatý.
  • Základní poškození u obouručních zbraní bylo navýšeno o 26 % až 30 %. Toto poškození se odvíjí od rychlosti zbraně, pomalejší zbraně budou o maličko rychlejší. Tato změna se dotkne zbraní mezi 10. a 70. levelem. Tato změna je retroaktivní, to znamená, že již existující předměty ve hře budou upraveny. Křižácká dovednost Heavenly Strength byla upravena v přímé návaznosti na tuto úpravu.
  • Amethyst
    • Léčení za zásah výrazně navýšeno u čtyřech nejvyšších stupňů.
      • U Imperial navýšeno z 800 na 3000.
      • U Flawless Imperial navýšeno z 900 na 6400.
      • U Royal navýšeno z 1000 na 8800.
      • U Flawless Royal navýšeno z 1100 na 11200.
  • Ramalandi's Gift

    • Nový consumable
    • Může být pooužit na zbraň, která nemá díru.
    • Díra získaná z RG nemůže být změněna (enchanted) na něco jiného.
    • RG nemůže být použit vícekrát na jednu a tu samou zbraň.
    • RG nemůže být použit na zbraň, která již má díru.
    • RG po použití zmizí.
    • Díra, kterou zbraň má, můžete změnit na hlavní stat (VIT, STR, INT atd.) a pak použít RG.
  • Legendární kameny:

    • Padají z Greater Rift Guardians a Lakoty.
    • Jsou account-bound.
    • Jdou dát jedině do prstenů a amuletů.
    • Mohou být vylepšeny u Urshi (nové NPC), která se nachází uvnitř GR. Urshi se objeví ve chvíli, kdy vaše dobrodružství skončilo (např. doběhl časový limit riftu) a Guardian byl zabit. Urshi vám dá na výběr, zda chcete pokračovat (vylepší Greater Rift Keystone, za předpokladu, že jste GR stihli v časovém limitu), nebo skončíte a necháte si vylepšit kámen.
    • Urshi vám dá tři pokusy na vylepšení kamene. Tato šance je založena na kombinaci stupně kamene a levelu právě dokončeného GR.
    • Pokud se stupeň kamene blíží levelu dokončeného GR, šance na úspěšné vylepšení se snižuje.
    • Pokud stupeň kamene je vyšší než dokončený level GR, šance na úspěšné vylepšení je poloviční za každý stupeň, který kámen převyšuje level GR. Např.: Pokud se pokoušíte vylepšit první stupeň kamene v 30. levelu GR, je šance 100 % – Pokud se pokoušíte vylepšit 31. stupeň kamene v 30. levelu GR, šance je 30% – Pokud se pokoušíte vylepšit 32. stupeň kamene v 30. levelu GR, šance je 15%
    • Jediná podmínka k vylepšení je kamen samotný, žádné další náklady vás nečekají.
    • Každý kámen má modře napsanou vlastnost. Tato vlastnost bude vylepšena, pokud možnost vylepšení dostanete.
    • Mají druhou vlastnost, která se objeví po dosažení 25. stupně tohoto kamenu.
    • Hráčům nepadne 2x ten samý gem, pokud už ho mají na postavičce, se kterou jsou zrovna ve hře. Vztahuje se na inventář, kumpána (follower), sdílenou bednu a kameny, které má hráč v amuletu/prstenu.

Legendární předměty

  • Bovine Bardiche
    • Šance na vyvolání krav zvýšena na 100 % – je přítomen CD na tuto sílu.
    • Vyvolané krávy by měly být více smrtící.
    • Vyvolané krávy by měly více vydržet.
  • Bul-Kathos's Wedding Band
    • Life drain efekt zastropován na 2000 % poškození zbraně.
  • Etrayu
    • Nyní má +15 % až 20% ledového poškození (Cold damage).
  • Heart Slaughter
    • Nyní má +25 % až 30% fyzického poškození (Physical damage).
  • Mad Monarch's Scepter
    • Nyní se započítávají i asistence při zabití.
  • Rimeheart
    • Byl předělán. Nyní má 10% šanci na udělení 10000 % ledového poškození zamraženým (Frozen) nepřátelům.
  • Stalgard's Decimator
    • Poškození zvýšeno z 275 – 350 % na 550 – 700 %
  • The Furnace
    • Byla předělána. Zvyšuje poškození vůči elitám o 40 % až 50 %
  • Scourge
    • Poškození explozí zvýšeno z 130 % – 160 % na 1800 % – 2000 %
  • Uskang
    • Nyní má +15 % až 20% bleskového poškození (Lightning damage).
  • Wrath of the Bone King
    • Nyní má +25 % až 30% ledového poškození (Cold damage).
  • Několik legendárních předmětů obdrželo legendární síly. Tato změna není retroaktivní!

    • Depth Diggers
      • Generátory udělují 80 až 100 % více poškození (např. Cleave u Barbara).
    • Kymbo's Gold
      • Kolik zlata seberete, o tolik HP vás to vyléčí.
    • Sash of Knives
      • Šance, že při útoku hodíte dýku na nepřítele a zraníte ho za 275 až 350 % poškození zbraně.
    • Leoric's Crown
      • Gemy vložené do této koruny získávají 75% – 100% bonus.

Legendární předměty, které mohou padnout se specifickýma bonusama pro jednotlivé postavy

  • Barbar

    • přidán affix +% Furious Charge – může být přítomen na obouručních zbraních, hrudním brnění a ramenou.
    • přidán affix +% Furious Charge – může být přítomen na obouručních zbraních, hrudním brnění a ramenou.
    • Fury of the Vanished Peak
      • Má pátý affix, který přidává 25 % až 30 % poškození k Seismic Slam.
    • Madawc's Sorrow
      • Omráčení trvá nyní 2 sekundy místo původní 1.
    • Might of the Earth
      • Nyní správně generuje fury, pokud máte pasivní dovednost Earthen Might.
    • The Legacy of Raekor
      • Pokud vlastníte všech pět částí, Furious charge bude přebírat elementální poškození z vaší aktuální runy.
  • Crusader

    • Smart loot nebude křižákům přidávat +% Cold Damage affix.
    • Roland's Legacy
      • Nový set
      • 2. setový bonus
        • +500 síly
      •  4. setový bonus
        • +100 % poškození Shield Bash
        • +100 % poškození Sweep Attack
      •  6. setový bonus
        • Úder Shield Bash-em nebo Sweep Attack-em zaručuje 20% zvýšení rychlosti útoků na tři sekundy, stackuje se 5x.
    • Unrelenting Phalanx
      • Nový štít.
      • Phalanx nyní může vyvolat až dvakrát více Avatarů.
      • Vztahuje se na všechny runy.
    • Blade of Prophecy
      • Opraven text, kde bylo nesprávně napsáno, že všichni nepřátelé zasažení Condemn spustí explozi.
    • Fate of the Fell
      • Extra zásahy Fires of Heaven můžou nyní spouštět "procy".
    • Jekangbord
      • Extra zásahy Blessed Shield můžou nyní spouštět "procy".
  • Demon Hunter

    • Smart loot nebude DH přidávat +% Poison Damage affix.
    • Balefire Caster
      • Nyní má +15 % až 20% ohnivého poškození (Fire damage).
    • Embodiment of the Marauder
      • Opraven 6. setový bonus, kdy Hatred spendery spuštěné skrz Sentries měli nižší rychlost útoku.
    • Natalya's Vengeance
      • 4. setový bonus má za zabití zvýšené zkrácení CD z 1 sekundy na 2 sekundy. Funguje i při asistenci zabití.
    • The Shadow's Mantle
      • 2. setový bonus – pokud obdržíte poškození, které by vás jinak zabilo, vyhodíte Smoke Screen a jste vyléčeni na 25 % vašich HP.
      • 4. setový bonus byl předělán – nyní zaktivní všechny runy dovednosti Shadow Power.
    • Wojahnni Assaulter
      • Nová kuše
      • Rapid Fire uděluje o 40 % až 50 % za vteřinu, stackuje se 4x.
  • Monk

    • Flying Dragon
      • Opraven bug, kdy předmět nepřidával správně 100 % k rychlosti útoků.
    • Gyana Na Kashu
      • Poškození Fireballu zvýšeno z 300 % až 400 % na 525 % až 700 %
    • Inna's Mantra
      • 2. setový bonus – léčení za spotřebovaný Spirit zvýšeno z 124 na 200.
    • Incense Torch of the Grand Temple
      • Byl předělán.
      • Wave of Light stojí o 40 % až 50 % méně Spiritu.
      • Nyní přidává +25 % – 30 % poškození navíc k Wave of Light jako pátý primární affix.
    • Monkey King's Garb
      • 4. setový bonus má zvýšené poškození z 1600 % na 3500 % – návnada se objeví vedle nejbližšího nepřítele, kde jste zamýšleli útok. Pokud nenajde nepřítele tam, objeví se u nejbližšího nepřítele. Pokud nejsou žádní nepřátelé v dosahu, objeví se náhodně ve vašem okolí.
    • Shenlong's Spirit
      • 2. setový bonus – zvýšeno poškození "Energy ball" z 300 % na 1200 %
      • Zvýšeno generování Spiritu z 1 z sekundu na 4 za sekundu.
      • Energy ball je výrazně větší.
      • Interní CD je redukován rychlostí útoků (Attack speed).
    • The Fist of Az'Turrasq
      • Bylo předěláno – zvyšuje poškození Exploding Palm o 75 % až 100 %
    • The Flow of Eternity
      • Snížení cooldownu na Seven-Sided Strike zvýšeno z 45 % – 50 % na 45 % až 60 %
    • The Laws of Seph
      • Obnovený spirit zvýšen z 75 – 100 na 125 – 165.
    • Tzo Krin's Gaze
      • Wave of Light nyní má zvýšené poškození 20 % – 25 %
  • Witch Doctor

    • The Dagger of Darts
      • Nová Obřadní dýka (Ceremonial Dagger).
      • Útoky Poison Darts a Fetishů projdou skrz.
    • The Gidbinn
      • Fetishe, které tato dýka vyvolá by nyní měli správně profitovat z pasivní dovednosti Fierce Loyalty a Carnevil's Legendary Power.
  • Wizard

    • Firebird's Finery
      • Setový bonus ze 6 částí byl předělán – pokud nepříteli udělíte ohnivé poškození,  stejné poškození bude rozděleno do příštích tří sekund. stackuje se do 3000 % zbraně, při dosažení 3 000 % poškození zbraně nepřítel začne hořet dokud neuhoří.
    • Mirrorball
      • Extra zásahy Magic Missile můžou nyní spouštět "procy".
  • Byly upraveny některé legendární předměty, které mohou dropnout se specifickýma bonusama pro jednotlivé postavy tak, aby obsahovaly legednární síly. Tato změna není retroaktivní!

    • Barbar

      • Bastion's Revered
        • Frenzy nyní má 10 stacků.
      • Lamentation
        • Rend může být aplikován 2x na stejný cíl.
      • Vile Ward
        • Furious Charge nyní uděluje o 30 % až 35 % větší poškození za každého zasaženého nepřítele.
    • Crusader

    • Demon Hunter

    • Monk

      • Madstone
        • Nepřátelé zasažení Seven-Sided Strike dostanou navíc Exploding Palm.
      • The Crudest Boots
        • Mystic Ally vyvolá 2 spolubojovníky.
        • Minimální level zvýšen na 22.
    • Wizard

      • The Grand Vizier
        • Snižuje potřebný AP Meteoru o 40 % až 50 % a má pátý primární affix, který Meteoru přidává 25 % až 30 % poškození.
      • The Swami
        • Minimální level zvýšen na 30.
        • Bonus za zabité nepřátele trvá ještě 10 až 15 sekund po vypršení Archon formy.

Nové legendární předměty pro Sezóny

  • Obecné

  • Barbar

    • Remorseless
      • Jednoruční mighty weapon, Hammer of the Ancients má šanci 25 % až 30 % na vyvolání Ancienta, který bude 20 sekund bojovat po vašem boku.
  • Crusader

  • Demon Hunter

    • Leonine Bow of Hashir
      • Nový luk.
      • Exploze Bola Shot má 15 % až 20 % šanci, že k sobě přitáhne nepřátele v dosahu 24 yardů.
  • Monk

    • Vengeful Wind
      • Boxer (Fist Weapon).
      • Sweeping Winds má o 3 stacky více.
  • Witch Doctor

    • Sacred Harvester
      • Obřadní dýka (Ceremonial Knife).
      • Soulharvest se stackuje až 10x
  • Wizard

    • Aether Walker
      • Nová hůlka (wand).
      • Teleport nyní nemá CD a stojí 25 Arcane Power.

Opravy chyb u předmětů

  • Předměty, které přímo udělují poškození by nyní měly správně získávat bonus k elementálnímu poškození, týká se to těchto předmětů:
    • Blackfeather – +%Physical Damage
    • Bul-Kathos's Oath (2) Set Bonus – +%Physical Damage
    • Cinder Switch – +%Fire Damage
    • Death's Bargain – +%Physical Damage
    • Death Watch Mantle – +%Physical Damage
    • Fulminator – +%Lightning Damage
    • Odyn Son – +%Lightning Damage
    • Maximus – +%Fire Damage
    • Moonlight Ward – +%Arcane Damage
    • Schaefer's Hammer – +%Lightning Damage
    • Scourge – +%Fire Damage
    • Shenlong's Spirit (2) Set Bonus – +%Fire Damage
    • Stalgard's Decimator – +%Physical Damage
    • Storm Crow – +%Fire Damage
    • Thunderfury – +%Lightning Damage
  • Opraven bug, kdy Nemesis Bracers spouštěly pouze Fallen Champions, pokud byly použity uvnitř Nephalem Riftů.
  • Opraven bug, kdy hráči nemohli od Kadaly dostat předměty určené pro jiné postavy (např. pokud jste kupovali brnění s barbarem, nikdy jste nedostali brnění určené jedině pro monka).
  • Zamražení (Freeze effect) z rukavic Frostburn Guantlets by měl být nyní správně spuštěn Sentry s runou Polor Station.
  • Opravena chyba, kdy ukované legendární předměty nedostávaly trny (Thorns).
  • Opravena chyba, kdy sekery z Stalgard's Decimator neprošly skrz.

Achievementy

  • Ten Grand and Counting – přejmenován na "Bountiful Bounties" – snížen nutný počet dokončených bounties na 2 500 z 10 000.
  • Bouncing from Bounty to Bounty – snížen nutný počet dokončených bounties na 5 000 z 50 000.
  • Bounty Hunter Extraordinaire – snížen nutný počet dokončených bounties na 7 500 ze 100 000.
  • Bounteous Maximus – snížen nutný počet dokončených bounties na 10 000 ze 150 000.
  • Bad Time to Be a Beast – snížen nutný počet zabití na 250 000 z původních 500 000.
  • The Million Monster Mortality – přejmenován na "Killin' It" – snížen nutný počet zabití na 500 000 z původního 1 000 000.
  • Death Death and More Death  – snížen nutný počet zabití na 750 000 z původních 2 500 000.
  • Some Hordes – snížen nutný počet zabití na 1 000 000 z původních 5 000 000.
  • Splinter is Coming – snížen nutný počet zabití stromků na 1 000 z původních 25 000.
  • Champion Subjugators se nyní budou správně počítat do achievementů.
  • Opravena chyba, kdy Edge of Reality nemohl být za určitých okolností dokončen během Adventure mode.
  • A Prisoner's Journal by nyní měl správně vypadnout při osvobození věznů během eventu A Stranger In Need.
  • Hráči by nyní měli správně obdržet odměnu za Realm of the Banished potřebného pro Dungeon Master Achievement dokončené během Adventure Mode.
  • The Swamp Hawks potřební pro Stamp the Champs by se nyní měli správně objevovat.

Adventure Mode

  • Bounties

    • Za následující bounties byla snížena odměna XP a zlaťáků:
      • Act I – Clear Khazra Den
      • Act II – Complete event: A Miner's Gold
      • Act III – Clear Cryder's Outpost
      • Act III – Clear Forward Barracks
      • Act IV – Clear Hell Rift level 2
      • Act V – Complete event: The Miser
  • Nephalem Rifts

    • Otevření Nephalem riftu nyní stojí 1 fragment (od každéjo hráče ve hře) místo původních 5 od jednoho.
    • Nelze otevřít nový rift ve chvíli, kdy už jeden běží.
    • Conduit Pylon v Greater riftu trvá pouze 15 sekund!
    • Opravena chyba, kdy matchmaking systém umístil hráče do hry nehledě na to, že Guardin již byl mrtvý.
    • Rift Keystone Fragments by již neměl být odebrán z truhly, pokud máte v inventáři více než jeden stack.

Profese

  • Kovář

    • Nyní stačí 72 kusů Magic materiálů k vyrobení legendárních chráníčů zápěstí. Dříve bylo potřeba 120 kusů.
    • Byly přidána nová tlačítka na rozbití všech normal, magic, nebo rare předmětů najednou. Tato tlačítka se objeví ve chvíli, kdy kovář má maximální úroveň.
  • Mystic

    • Pokud si budete měnit vzhled věci, která má svůj vizuální efekt na věc s jiným vizuálním efektem, už se nestane, že byste měli nový i původní efekt.
    • Budete si moci vrátit vzhled setů, které se dají získat pouze na Torment obtížnost.
    • Vzhledy předmětů, které jsou vázané na jednotlivé postavy, nyní můžete použít na jakýkoliv předmět stejného typu. Pokud předmětu změníte vzhled na předměty specifický pro jednotlivou postavu a předáte ho na jinou postavu, je na druhé postavě použit základní vzhled předmětu. Příklad: na barbarovi změníte vzhled rameních chráničů Vile Ward na Raekor's Burden a tyto chrániče předáte svému křižákovi, Vile Ward budou na křižákovi vypadat jako Vile Ward, ne jako Raekor's Burden

Eventy

  • Infernal machine

    • Byl přidán nový legendární předmět: The Hellfire Amulet. Bude přidávat jednu náhodnou pasivní schopnost vhodnou pro vaší postavičku. Plánek si koupíte od Squirty v 2. aktu, cena je 5 miliónů zlatých. Na jeho výrobu je potřeba stejný počet surovin jako na prsten plus 10 Forgotten Souls.

Monstra

  • Skeleton King nyní při prvním zabití dává vždy Broken Crown. Platí pro levely 11 až 65.
  • Larvy (známé z pátého aktu) nyní pouští předměty.
  • Opravena chyba, kdy utíkající goblinové nedostávali poškození z DoT.

Uživatelské rozhraní (UI)

  • "Mini" postavičky byly přidány do Profilů (zřejmě 3D zmenšenina známá z klanového UI).
  • Ke svým přátelům si můžete přidat poznámku a podle těchto poznámek filtrovat.
  • Pokud si v klanovém rozhraní nastavíte filtry, nyní budou po odlogování uloženy.
  • Pokud si v Achievementovém rozhraní vytvoříte filtr, bude uložen do té doby, než se odlogujete.
  • Pokud při porovnávání itemů přidržíte Shift, nebudou do tohoto porovnání započítány bonusy z kamenů.
  • Byla přidáná možnost zapnout si ikonku, která indikuje raritu (legendární/set).
  • Na minimapě se nyní zobrazuje setový předmět vlastní ikonou.
  • V tooltipu se Legendary Power bude zobrazovat modrou barvou.
  • V tooltipu se při podržení tlačítka CTRL bude zobrazovat možný rozsah Legendary Power.
  • Zobrazí se zpráva, když je někdo vyhozen z klanu a kdo tak učinil.
  • Chat

    • Pokud začnete psát zprávu a zadáte hráčovo jméno a mezeru, zpráva se odešle jako Šeptání (whisper).
    • Pokud podržíte písmeno "X", zobrazí se chat okno.
  • Opravy chyb

    • Hráčům je nyní správně oznámeno, že byla změněna obtížnost hry.
    • Opravena chyba, kdy se na minimapě nezobrazovaly ikony posledních monster nutných k vyčištění bounty.
    • Opravena chyba, kdy se nezobrazoval paragon level a portrét u offline hráčů.
    • Opravena chyba, kdy se zobrazilo okno informující o získání nového paragon portrétu dříve, než se tak skutečně stalo.
    • Opravena chyba, kdy byl limit na počet znaků v Community news nižší, než ve skutečnosti měl být.
    • Opravena chyba, kdy se zobrazoval dobíjecí čas (recharge timer) i poté, co byla daná dovednost přesunuta jinam.
    • Křižáci nyní vidí "Life per Wrath spent" v "Details" panelu.

Kumpáni

  • Opraven bug, kdy válečník použil Onslaught, ikdyž nebyl v dosahu nepřátel.

Napsat komentář