Diablo III Patch 2.1.2 – v2.1.2.28709
Obecné
- V chatu se objeví zpráva, když zabijete goblína (nebo vám v horším případě zdrhne).
- Není možné jít Brawling, pokud jste se podíleli na otevření GR.
- Affix "Monster Kills grant X experience" se násobí s herní obtížností.
-
Léčení
- Léčení bylo v "Character sheet" nahrazeno "Recovery".
- "Recovery" je odhad, kolik Toughness můžete obnovit během boje. Je počítáno z Léčení, Life (HP), a Toughness.
- Léčení je viditelné, když najedete myší na řádek "Recovery".
- Během levelů 67 až 70 byl navýšen počet počet životů získatelných z Vitality.
- Na levelu 70 byly navýšeny životy.
- Léčení z kuliček (Health Globes) bylo sníženo.
- Byly navýšeny životy petům a kumpánům.
- Léčení bylo v "Character sheet" nahrazeno "Recovery".
-
Sociální věci
- Na seznamu lidí v komunitě bude zobrazen počet lidí.
- Seznam klanu, komunity a přátel je nyní detailnější.
- Klanový seznam nyní ukazuje jak dlouho je daný hráč offline.
- Klanový seznam může být nyní řazen podle toho, jak dlouho jsou hráči offline.
Postavy
-
Obecné
- Byly učiněny vylepšení v prioritách dovedností, které využívají "štíty" – např. Cheat death, absorb štíty, a % redukce poškození (Damage Reduction).
- Peti
- Útoky, kterým se hráči mohli vyhnout, ale peti poškození dostali by nyní měly správně dávat nižší poškození petům.
- Hráči by měli být nyní léčení z "Life per Kill", když nepřítele zabije pet
-
Barbar
-
Aktivní dovednosti
- Frenzy
- Runa Vanguard – rychlost pohybu zvýšena z 15 % na 25 %
- Furious Charge
- Runa Dreadnought – Furious Charge lze použít dvakrát po sobě.
- Frenzy
-
-
Demon Hunter
-
Aktivní dovedosti
- Chakram
- Runa Serpentine změněna z jedové na ledovou.
- Evasive Fire
- Runa Parting Gift změněna z jedové na fyzickou.
- Grenade
- Runa Gas Grenades nahrazena runou "Cold Grenade" – zanechá na zemi jezírko ledu, které zpomalí nepřátele na 3 sekundy. Uděluje ledové poškození.
- Multishot
- Runa Suppression Fire byla předělána. Nyní odhodí první dva zasažené nepřátele.
- Sentry
- Byla předělána.
- Byl odebrán cooldown.
- Má dva "náboje", poté je třeba čekat 8 sekund na dobití. Lze zkrátit "cooldown reduction" bonusy. Stojí 20 Hatred místo původních 30.
- Smoke Screen
- Zvýšen cooldown ze 2 na 3 sekundy.
- Runa Choking Gas byla nahrazena runou "Vanishing Powder". Nyní stojí 0 Discipline a má 8 sekund cooldown.
- Spike Trap
- Runa Echoing Blast změněna z jedové na ledovou.
- Chakram
-
Pasivní dovednosti
- Custom Engineering – Dovednost byla předělána, Sentry má 3 "náboje".
- Night Stalker – Dovednost byla předělána, primární dovednosti nyní generují o 4 Hatred více.
-
-
Monk
-
Aktivní dovedosti
- Epiphany – opraven bug, kdy hráč mohl zůstat zaseknutý na zdi, když se monk teleportoval za použití Epiphany
-
-
Witch Doctor
-
Aktivní dovedosti
- Haunt
- Runa Grasping Spirit byla nahrazena runou "Poisoned Spirit". Nepřátelé zasažení Hauntem nyní dostávají o 20 % vyšší poškození ze všech zdrojů. Runa je nyní jedová místo ledové.
- Haunt
-
-
Wizard
-
Aktivní dovedosti
- Hydra
- Zvýšen počet útoků jednotlivých hyder.
- Rychlost útoku (Attack speed) ovlivňuje jak rychle budou hydří hlavy útočit.
- Sníženo poškození z 195 % na 165 %
- Runa Arcane Hydra má sníženo poškození z 245 % na 205 %
- Runa Blazing Hydra má sníženo poškození z 185 % na 155 % – DoT se nyní neškáluje s rychlostí útoku (Attack speed).
- Runa Frost Hydra má sníženo poškození z 275 % na 255 %
- Runa Lightning Hydramá sníženo poškození z 305 % na 255 %
- Runa Mammoth Hydra sníženo poškození z 400 % na 330 %
- Hydra
Předměty
- Life on Hit a Life Regeneration bylo navýšeno o 25 %
- Vzácnost těch nejvzácnějších předmětů byla snížena (budou padat častěji).
- Jeden štos (stack) materiálu na profese má nyní 5000 kusů.
-
Do hry byly přidány "Ancient" předměty.
- Jsou to silnější verze legendárních předmětů.
- Mají silnější některé affixy.
- Moja, štíty a Orby mají navýšené poškození nebo blok.
- Padají na Torment 1 a výše. S vyšším Tormentem je vyšší šance na Ancient předmět.
- Každá legendárka/setovka má svojí Ancient verzi. Platí i pro profese.
- Kadala vám může prodat Ancient verzi legendárky.
- Band of Untold Secrets byl odebrán ze hry
- Bottomless Potion of Fear
- Nový legendární potion.
- Když jej použijete, nepřátelé dostanou strach (Fear) na 3 až 4 sekundy.
- Broken Crown má novou legendární sílu – když vaše postava má na sobě tuto helmu a padne gem, padne i druhý gem stejného druhu jako máte v helmě a se stejnou kvalitou, jako má první gem. Např. V helmě máte Topaz, padne Imperial Diamond, jako druhý, bonusový gem padne Imperial Topaz. Neplatí pro helmu, kterou již máte na sobě/v inventáři. Platí pouze pro nově získanou helmu!
- Shard of Hate
- Není ovlivněn "proc koeficientem".
- Nyní by sám měl procovat častěji.
-
Předměty určené pro jednotlivé postavy
-
Barbarian
-
The Legacy of Raekor
- 2. setový bonus – první nepřítel zasažený útokem Furious Charge dostane dalších 100 % poškození.
- 4. setový bonus – Furious Charge má nyní aktivní všechny runy.
- 5. setový bonus – nepřátelé zasažení útokem Furious Charge dostávají 3 000 % poškození během 3 vteřin. Tato DoT neuděluje kritické poškození. Místo toho se Critical Hit Chance a Critical Hit Damage rozpočte do celkového poškození.
-
-
Demon Hunter
-
Embodiment of the Maruader
- Filozofie této změny: chceme větší část udíleného poškození přesunout ze Sentries na Demon Huntra z důvodů, aby se DH více účastnil hry. V konečném důsledku by DH měl být silnější, ale je nutné, aby si hráčí na nový styl zvykli.
- 2. setový bonus – máte všechny Companion
- 4. setový bonus – Sentry vystřelí stejné Hatred spender ve chvíli, kdy tak učiníte i vy.
- 6. setový bonus – Hatred generátory (Chakram, Cluster Arrow, Elemental Arrow, Impale a Multishot) udělují o 100 % více poškození za každou aktivní sentry.
- Helltrapper
- The Caltrops, Sentries, a Spike Traps vyvolané tímto předmětem nemohou překročit normální limit těchto dovedností.
-
-
Monk
-
Monkey King's Garb
- Filozofie této změny: Jen díky minimu změn ve vybavení, sestavě (build) a s upraveným čtvrtým setovým bonusem se Monkey King's Garb monk vyrovná nebo vylepší své nejlepší výsledky, kterých dosáhl v GR. Díky těmto změnám by monkměl jednoduše (nebo aspoň obstojně) vylepšit své nejlepší časy a levely v GR.
- byl předělán
- 2. setový bonus – Použití Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Tempest Rush, Wave of Light vyvolá návnadu, která k sobě přivolá (Taunt) nepřátele a poté vybouchne a udělí 1000 % poškození. Profituje z vašeho nejvyššího elementálního poškození. Např. máte bonus 35 % k ohnivému, 55 % jedovému a 100 % k ledovému, tento výbuch bude mít bonus z ledového poškození.
- 4. setový bonus – takto zasažení nepřátelé dostávají další 3 sekundy o 500 % víc poškození z Cyclone Strike, Exploding Palm, Lashing Tail Kick, Tempest Rush, Wave of Light.
- Sunwuko's Shines
- nyní místo "Attack Speed" má garantovanou volnou díru na kámen
-
-
Witch Doctor
- Carnevil – opraven bug, kdy jedové šipky (Poison Darts) vystřelené fetishema nyní správně profitují z +% Poison Dart poškození.
-
Wizard
-
Firebird's Finery
- 6. setový bonus – DoT nyní neuděluje poškození Rift Guardianům, pokud se hráč odejde moc daleko. Ve chvíli, kdy se vrátí blíž, poškození DoT se rozběhne znovu.
-
-
-
Nové sezonní legendární předměty
- V PC hře nebudou dostupné do chvíle, než začne druhá sezóna. V běžné hře budou dostupné až po ukončení druhé sezóny!
-
Byly přidány nové legendární kameny.
-
Esoteric Alteration
- Obdržené nefyzické poškození je sníženo o 10 %
- Každý další stupeň: + 0,5 % ke snížení.
- 25. stupeň: pokud máte méně než 50 % životů, vaše odolnosti na led, oheň, blesky, jedy a arcane jsou zvýšeny o 75 %
-
Gem of Ease
- Za každého zabitého nepřítele získáte 500 zkušeností.
- Násobí se s obtížností hry.
- Každý další stupeň: +50 ke zkušenostem za každého zabitého nepřítele.
- 25. stupeň: Level postavy potřebný k nasazení předmětu snížen na 1.
-
Molten Wildebeest's Gizzard
- Obnovuje 10 000 životů za sekundu.
- Každý další stupeň: + 1 000 k obnově životů.
- 25. stupeň: Pokud po 4 sekundy neobdržíte poškození, zapne se štít, který absorbuje 200 % vašeho celkového Life per Second.
-
-
Nové sezónní legendární předměty, které mohou padnout se specifickýma bonusama pro jednotlivé postavy
-
Crusader
-
Belt of the Trove
- Pásek
- Každých 6 až 8 sekund je vykouzlen Bombardment, který dopadne na náhodného nepřítele.
-
-
Demon Hunter
-
Odyssey's End
- Luk
- Nepřátelé zpomalení Entangling Shot-em dostávají o 20 % až 25 % více poškození ze všech zdrojů.
-
-
Wizard
-
Halo of Arlyse
- Prsten
- Ice Armor snižuje příchozí melee poškozenío 50 % až 60 % a automaticky vykouzlí Frost Nova, pokud obdržíte poškození za 10 % životů.
-
-
-
Další legendární předměty obdržely legendární sílu (Legendary Power). Neplatí pro předměty, které již máte na sobě/v inventáři. Platí pouze pro nově získané předměty!
-
Barbar
- The Undisputed Champion
- Frenzy nyní profituje ze všech run.
- The Undisputed Champion
-
Monk
- Gungdo Gear
- Posmrtná exploze z Exploding Palm nyní udělí zasaženým nepřátelům Exploding Palm.
- Gungdo Gear
-
Witch Doctor
- Wormwood
- Locust Swarm je zakouzlen každou sekundu na blízké nepřátele.
- Nyní je jeden primární affix vždy bonus k jedovému poškození v rozmezí 20 % až 25 %
- Wormwood
-
-
Opravy chyb
- Opravena chyba, kdy poškození z Gem of Efficacious bylo nesprávně reflektováno (Reflect damage affix) zpět na hráče.
- Opravena chyba, kdy bonus z Bane of the Trapped nebyl aplikován na Oslepené (Blinded) nebo okouzlené (Charmed) nepřátele.
- Opravena chyba, kdy Invigorating Gemstone neredukoval příchozí poškození, když jste byli zamražení (Frozen) nebo oslepení (Blinded). Zároveň byla opravena chyba, kdy vás kámen neléčil, když jste byli oslepení (Blinded).
- Opravena chyba, kdy bonus z Bane of the Trapped nebyl aplikován na klony vyvolané z Monkey King's Garb
Achievementy
- Byly přidány conquesty pro druhou sezónu.
- "The Lord of Bells" není potřebný pro splnění "You're Not The Boss Of Me".
Adventure Mode
- New Tristram má v adventure mode nový vzhled.
- Whimsydale by mělo dávat více odměn.
-
Bounties
- Bounties, které byly vypnuty v patchi 2.1.0 byly znovu zapnuty.
- Následující eventy odbdržely úpravy; podmínky pro jejich splnění byly upraveny:
- A Miner's Gold
- The Jar of Souls
- The Matriarch's Bones
- The Miser's Will
- The Scavenged Scabbard
- Clear the Barracks
- První patro bylo upraveno, aby bylo snažší najít vstup do druhého patra.
-
Nephalem Rifts
- Hráči nebudou oživeni na Checkpointu (obvykle začátek riftu).
- Hráč bude oživen na mrtvole po určité časové prodlevě.
- S každou smrtí bude oživení trvat déle.
- Za každý splněný rift je více zlata a zkušeností.
- Hodně map obdrželo nový vzhled (rozložení).
-
Monstra
- Počet nepřátel byl výrazně navýšen.
- Poškození, které udělují nepřátelé v riftech 26 a výš bylo sníženo.
- Následující Rift Guardiani byli upraveni:
-
Bloodmaw
- Bloodmaw byl nefér souboj kvůli kombinaci dovedností, které vás mohly sundat na jednu ránu, omráčení (stun), a AoE poškození. Jeho skokový (Leap) útok byl upraven, už vás nesundá na jednu ránu. Ale aby souboj zůstal dynamický, bude skákat o něco častěji.
-
Erethon
- Erethonův přískok (dash) útok byl upraven, AoE část útoku byla nahrazena útokem z dálky (ranged).
-
Rime
- Rime byl neférový vůči postavám, které bojují na blízko (melee). Jeho Aoe útoky by se neměly vzájemně překrývat a délka jednotlivých útoků byla zkrácena. Navíc jeho útoky na dálku by měly být více nebezpečné pro postavy bojující na dálku.
-
-
Pylony
- Nyní by se dva pylony neměly vyskytovat blízko sebe.
-
Conduit Pylon
- Poškození vychází z hráčova poškození zbraně.
- Zasáhne omezený počet nepřátel.
- Jeden a ten samý cíl zasáhne méně častěji.
-
Shield pylon
- Nyní vrací nepřátelům poškození.
-
Speed Pylon
- Nyní trvá jednu minutu místo původních 30 sekund.
- Když naběhnete do nepřítele, je vyhozen do vzduchu a dostane poškození.
- Když vběhnete do zdi, vyvolané elitním monstrem, zeď rozbijete.
- Ničí předměty, které se dají rozbít (dveře, bedny, židle atd.).
-
Realm of Trials
- Prodleva mezi jednotlivýma vlnama byla zkrácena.
- Bylo upraveno, jaký typ monster se objeví.
- Odměna se škáluje s obdrženým klíčem.
- Keystone of Trials nyní necinkne (tak jak běžně cinkají legendárky) a na minimapě se nezobrazí hvězdička.
-
Opravy chyb
- Opravena chyba, kdy jste u kumpána (Follower) mohli měnit dovednosti během Greater Riftu.
Profese
-
Kovář
- "Salvage all" nerozloží věci, které mají změněný vzhled, nebo je do nich vložený kámen.
Kumpáni (Followers)
-
Templar
-
Opravy chyb
- Opravena chyba, kdy Inspire přidávalo nesprávné množství Wrath regenerace.
-
Monstra
- Extra Health a Vampiric affixy byly odebrány ze hry.
-
Anarch
- Už na vás nemůže vběhnout "přes dvě mapy".
- Z přískoku (dash) se stal útok na blízko.
-
Corrupted Angel
- Už na vás nemůže vběhnout "přes dvě mapy".
- Byl odebrán Unholy Shield.
-
Inferno Zombie
- Méně XP za zabití tohoto monstra, má upravené poškození a životy. Vše je srovnáno na úroveň ostatních zombie.
-
Punisher
- Nemůže na vás skočit "přes dvě mapy".
- Omráčení (stun) zkráceno.
-
Treasure Goblins
- Do hry byli přidáni noví goblíni. Jsou pouze v Adventure mode!
-
Jewel Hoarder
-
Blood Thief
-
Odious Collector
-
Malevolent Tormentor
-
- Stojí vždy před portálem.
- Mají speciálni ikonku na minimapě.
- Nejlepší itemy z nich padají na Torment 1 a výš.
- Byly udělány změny v tom, jak a kam goblíni utíkají.
- Do hry byli přidáni noví goblíni. Jsou pouze v Adventure mode!