Ruins of Sescheron

Padlé město, které podlehlo Baalově pekelné moci. Armády pekla jej srazily na kolena, vyplenily, vydrancovaly a zničily v honbě za nepředstavitelně mocným předmětem. Nyní máte jedinečnou příležitost zbytky bájného města prozkoumat a najít ztracené poklady.

Vítr sfoukává zmrazky ze závějí zachycených do ledem pokrytých dekorativních žlabů zmrzlého železného mostu před rozbitými branami Sescheronu. Tento most kdysi vedl do rušného města plného změti zvuku a světel, nyní se zde ozývají pouze ozvěny lidí podlehnuvší šílenství a beznaději, spatřit můžete odrazy světel v očích plížících se bestií ve stínech, vzduch je plný doslova hmatatelné ztracené naděje.

Pohleďte, ruiny města Sescheron

Sláva města Sescheron

Sescheron býval žíjící symbol sjednocených barbarských kmenů. Brány města měly strážit stezku smeřující k nejcenějšímu pokladu světa Sanctuary – the Worldstone. Děti Bul-Kathose byly povinovány úkolem hlídat brány Sescheronu. Generace a generace neomylně tuto svěřenou úlohu plnily. Věřilo se, že město nikdy nepadne pod bdělou stráží lidí z Northern Steppes. Než město padlo pod náporem pekla, moc třímal ve svých rukou Chief Elder Kanai. Byl lidmi bezmezně milován, a směl usednout na Immortal Throne. Této nejvyšší pocty dosáhli v minulosti jen dva jiní vůdci. Jedním z nich byl sám Bul-Kathos.

Den, kdy byla veškerá naděje ztracena

Každý, kdo se pokusí vstoupit do města, spatří hrůzný odkaz minulosti. Některé činy jsou tak hrůzné, že skvrny ani po staletích nezmizí.

Když Baal, the Lord of Destruction, vedl svou armádu Horoucích Pekel proti Sescheronu, narazil na mostě na osamělého emisara města, který mu zakázal průjezd. Rozzuřený Baal vzal věci do svých rukou, vyvolal démonické síly, které nebohého velvyslance roztrhaly na kusy. První rána byla zasazena, ale bude prolito ještě mnoho krve, než válka skončí. Chief Elder Kanai a jeho lidé se postavili na odpor nekonečným zástupům Baalovy armády. Zlo bohužel zvítězilo a válečníci Sescheronu padli. Vše co po Baalově útoku zbylo, jsou polorozpadlé ruiny, beznaděj, a studené, prázdné stíny kdysi mocné civilizace.

Prozkoumejte ruiny a nalezněte Kostku

The Ruins of Sescheron naleznete v Adventure Mode, na mapě třetího aktu. Klikněte na nově přidaný waypoint v pravém horním rohu. Nejprve si však musíte promluvit s Zoltun Kullem, který vám dá úkol najít Kanai’s Cube. Dobrá rada: Hrdinný Nephalem, měj se hodně na pozoru, až budeš prozkoumávat tyto ruiny. Je jen jedna věc horší než dusivý zármutek halící rozvaliny města. A tím je závoj smrti, která se vznáší nad pozůstatky dávné minulosti.

32 komentářů u „Ruins of Sescheron

  1. PTR sem nehrál – nikdy jsme se tam pořádně nelogl, furt to psalo že jsem XX v pořádí a čekejte… Takže WD bylo pro docela překvápko jak ho posílily. Momentálně jedu WD s trochu upraveným Helltooth buildem, ale to asi jede každý WD(dává to hodně pěkná čísla dmg), který chodí GR55+, viděl jsem tam i dost hráčů s Carnevill buildem, nicméně pro mě není Carnevill to pravé ořechové, je to dost easy… Seismic Barbar teďka dává opravdu pěkné pumelice když má i "pouhé" leg. itemy a celkově i Wizz je pěkně posílenej + do hry bylo daných spousta nových setů, zejména WD má tuším 3 nové(Helltooth, Carnevill, Arachir – Angry chicken – docela švanda, ale na vysoké gr ne.) Docela zajímavá je 2.3.0, díky té kostce se dají dělat naprosté šílenosti a obrovská spousta kombinací a variací… Nicméně nezlobil bych se kdyby se objevil 2 datadisk a hře by to jen prospělo.

  2. Arthorius215: Tak to Tě potěší nový patch. Tam konkrétně u barbara jsou použitelné 3 buildy se kterými se dá hrát 60 GR+. HOTA, Seismic Slam a klasika WW. Jinak variabilita buildu je na T10 opravdu obrovská. Díky Kanai’s Cube můžes běhat TX = 45GR prakticky i bez setových itemů. Je na to i Achievement myslim. Pár věcí se určitě ještě změní, protože EP monk s fire buildem tam dává crity za 30 miliard, videl jsem i za 60. Navíc IK set pro barba je možné použít do všech jeho buildů. Asi přijde ještě pár nerfů, jako když vymazali ze hry Mortick’s bracery v den vydání patche :). A speed runy v party 60GR mi taky přijde dost přehnaný. Ale jinak super, kdo nevyzkoušel PTRko nebo nekoukal na streamy tak bude velmi mile překvapen.

  3. BaronDevil666 – víceméně souhlasím ….. Co se itemů a buildů týče, je to upřímně horší než na vanille D3. Tam stála hra jako taková za houby, ale aspoň to tam nebyl jen samej WW barbar co se točí jak p*ča pořád dokola a stejnak má ze všech postav největší dps i se základním nonancient buildem.
    Osobně jsem psal na bnet připomínku na fórum, aby se něco udělalo s itemizací (trochu jsem se tam rozvášnil a z původně krátký zprávy byl něklik tisíc slov dlouhej příspěvek) – situace je doopravdy pro d3 kritická, neboť máme sice tunu skillů a run, ze kterých si vybírat, nicméně efektivní je vždy jen jedna sestava s pár obměnami a prakticky jeden a ten samej build itemů – nejhorší to je právě u zmíněného barbara – tam si člověk nemá jak vybrat build, protože aby mohl chodit T6 a GR tak musí mít prostě Wastes set a točit se jak p*ča ….ozkoušel jsem snad všechny nejpoužívanější buildy na všech postavách (tím myšleno všechny buildy co mají vlastní set a i pár kombinovaných idiotských – doslova), a s čistým svědomím mohu říct, že je to v ř*ti …. možná tam je tuna itemů, možná tam máme tisíce možností sestavení equipu, nicméně ve finále jsme stejně dotlačení k určitému buildu a itemizaci, pokud chceme hrát alespoň GR40+ ……. na publicu prakticky nepotkám člověka s paragon 200+ co by nehrál WW Barba / Multishot DH / Carnevil WD / Tal Rasha WZ s pár obměnami / Thousand Storms Monka ….. crusadera moc radši nezmiňuju, protože tam jsou efektivní jen dva buildy, a to tak, že s tím stejně nic nenafarmíte pokud nejste v partě na GR co má pár DH / WW barbů ….. je to vážně smutný
    Za starý D3 před příchodem RoS bylo k dispozici mnohem více buildů a všechny byly nějak efektivní … za zmínku stojí například Weapon Throw barbarian, který umožňoval i s totálně nepoužitelným equipem farmit ty nejtěžší lokace, protože jste si prostě mohli monstra tahat po celý mapě …. teď? i když to je taky možnej build (sám ho mám s Corrupted Ashbringerem – jednou za minutu mám na cca 10 sec autoattacky za 400 000 000 dmg), pokud ho nejdete vyloženě na čistou dmg a snažíte se o trochu výdrže, neškrtnete si – tzn. na GR nemáte jak hrát, protože na vyšších levelech buď nedáváte damage nebo jste permanentně na zemi …. a farmit stále dokola GR25 by už po pár dnech nikoho nebavilo ….
    Když už zmiňuju barbara …. od vydání datadisku jsem ještě nepotkal nikoho, kdo by měl v buildu Seismic Slam – takže otázka na aktivní hráče D3 : Jak jste na tom vy? Hrajete alespoň nějakej originální (nepoužitelnej build), třeba například se Seismic Slamem, nebo jednoduše jdete předšlapanou cestičkou nejpoužívanějších (a prakticky jediných efektivních) build? ….. nepotřebuju na odpověď čekat, vím jaká asi bude …

  4. bohuzel d3 mne pomalu pripada jako wowko… pridaly sice tunu itemu a ze bude mozne jet vicero moznosti jak dat GR ale stejne jako v predchozich patchis abys dal nejvissi skocncis u jednoho a az na par zmen stejneho buildu jako ma dalsich 5000 lidi jako pres kopirak stejny gear … itemu muze bejt tuna variace spellu taky Ale porad to stejne skonci u jednoho -budu mit to same co tech x tisic hracu. Mam rad diablo ale neni to jako dvojka kteras mne po skole-praci tahala sednou a grindit balla ci ubera. takhle to citim ja a dalsich par kamaradu se kterejma se bavim na TS:(

  5. Saxiku: I kdyz si v podstate myslim to samy, muzes mi prosimte ukazat jiny rpg, kde je to jinak?

    RPG byly, jsou a budou o tom, abys sehnal gear a daval vic (silnejsi nepratele napriklad), nez pred tim.

    Na Blizzard mam svuj (negativni) nazor, ale snazim se na to vsechno divat realisticky – co bys tam chtel treba pridat? Osobne rozhodne nejsem naklonenej tem myslenkam, udelat z toho vic wow napriklad. Ma to bejt Diablo a to, at se to nekomu libi nebo ne, vicemene porad je. Ano – taky s nostalgii vzpominam na D1, kde atmosfera byla naprosto znicujici (plac malejch deti v pozadi, super hudba, FRESH MEAT….), ale zkus si ted pustit D1. Nedojdes ani k mestskej studni a budes to vypinat (vyzkouseno 😀 )

    Hry se zkratka musi vic priblizovat dnesnim detem – vetsina veci automatizovanejch, aby se nemuselo moc klikat, vsechno dopodrobna vysvetleny, vsude vsechny vodit za rucicku a tak dale. pro moji generaci bylo normalni jit a hru nastavit na nejtezsi obtiznost. Hned pri prvnim spusteni. Dneska si to vsichni davaji na normal, easy a ja nevim co. A protoze tihle lidi ted tvori mnohem vetsi cast trhu, nez takovi, jako jsme my, hry se tomu uzpusobujou. Cest vyjimkam (napriklad XCOM a jeho datadisk – naprosto perfektni herni zazitek na obtiznost Nemozna).

    Abych to nejak ukoncil a dal neodbihal – vsechn rpg jsou jen o shaneni gearu a v kazdej takovej hre existuje par veci, ktery jsou proste best of. U D3 je do toho bohuzel zamotanej i problem se spellama, ktery sice mely dat mnohem vetsi variabilitu buildum, ale zdaleka to tak neni, ale to je vina silene nevyvazenejch kouzel a itemu.

    Ja o tom uz nekolikrat psal i na bnet forum, ale bez reakci. Nevim, proc ve hre zustavaji nektery itemy a ze je jich tam hodne, ktery kdyz padnou, tak ani novacek je nema duvod ani identifikovat, protoze jsou horsi nez zlatky (priklad: Neanderthal). A to bych rekl, ze je ten nejvetsi problem – sice hodne zapracovali na itemizaci, ale pridavaji moc velky mnozstvi nepouzitelnejch nesmyslu a tech itemu, ktery jsou best nijak nepribejva – nemas moznost si ten gear navolit – porad je jeden nejlepsi build a na ten pasuje jeden nejlepsi EQ. V nicem jinym to neni. Az poradne upravi kouzla tak,a by bylo pouzitelnejch a alespons rovnatelnejch vic buildu, tak bude pouzitelnejch vic itemu. tech itemu, o kterejch je kazdy RPG.

  6. Jo vsak jak rikam, hura vyjde patch, po chvili hrani si reknes hmm…misto gr 50 dam 60(zmixuju si v cube naky srajdy) a co jinyho se zmenilo nic, dal budu chodit NR popr GR a delat to same co do ted, cekat az padne jeden item a rvat slava, mam o 1lvl GR vic, fakt progress, cely tj epic fail….

  7. j.daniels: 2ka mě nějak ne a ne chytit. Možná jsem ani nedohrál datadisk. Mělo to úmornou hratelnost, vybavuji si bažiny, dlouhatánský tunel podél potoka tam a po druhém břehu zpět. Uf. Poušť byla…poušť, plochy ničeho:)
    U trojky je super, že si člověk může překopat postavu, není to sice erpégovské, ale k akční hře to pásne jak hrnec na..plotnu. Padne ti nějaký pěkný kus gearu a za chvilku běháš s postavou co mrazí místo tráví a hraješ jiný styl.
    A ano, střídání se Zaklínačem 3 je velmi vhodná kombinace:)
    Saxik: Ale před tím ses 100h dobře bavil ne?:)

  8. j.daniels:
    Hrál jsem D1, D2 a D3 je taková už po letech pro mě jen nyní jen občasná zálěžitost. D1 a D2 mělo takovou nějakou atmosféru v té době, asi víš co myslím. I kvůli D2 jasem běžel do tehdejšího JRC u bějvalýho Máje v den vydání ho koupit, abych měl i tričko.

  9. Někteří jedinci budou neustále nespokojení, vše jim bude málo, ať blizz udělá cokoliv. Pokud si dobře vzpomínám, tak v D2 o co že to šlo? pořád dokola jet baalruny kvůli equipu a 99 lvl. Jo a uber tristam pro torch, který dalo jen pár buildů, stejně jako nejvyšší gr v D3 🙂

  10. ja nevim.. byl jsem zastancem Diabla od roku 1997 (1) jsem hral asi 30x a(2) asi taky nejak tak ale (3) jsem hrál 3x a už mam dost ..buď jsem už starší a potrebuji nejakou změnu treba witcher3 …nebo je Diablo 3 jen slabý odvar 1ky a 2ky a nejaký patch to asi nezměni i když asi zabavi na nějakou chvíli ..to by spravil asi více nejaky pořádný datadisk..sorry za háčky a čárky ale nebaví mě je psát :-)..Ps hrál jsem hodně RPG her za těch 20 let co hraji ale jen j2vě trylogie mě bavily a to diablo ,gothic i kyž 3 stála za starou bačkoru a witcher …:

  11. Saxík, len tak mimochodom mimo témy, ak sa ti zdať že je Diablo 3 nudné, zahraj si zopár iných RPG napríklad Sacred 2.
    Je tam síce asi 10 násobok obsahu itemov setových itemov unikátnych a legendárnych oproti Diablu 3, aj to perfektne padá a dá sa tam spraviť viac kombinácií…… ale ten combat systém brrrrrr.
    Garantujem ti že zmeníš názor na to či je Diablo 3 nudné alebo nie.

Napsat komentář