Sanctuary je obrovské, v patchi 2.6.0 se stane ještě větší. Nové mapy se objeví ve druhém a čtvrtém aktu Adventure mode. Budete moct objevovat různá zákoutí, dokončit nové bounties, zabíjet nové potvory.
Shrouded Moors: pozůstatky ztracené civilizace
Páchnoucí bažiny zahalené hustou mlhou se táhnou dál, než si dovedete představit, ukrývající zlo. Dávno opuštěné, starodávné stavby rozprostřené po močálech. Absence lidské přítomnosti má něco společného s děsivým pocitem, že vás někdo sleduje. I přes pocit něčeho nepřirozeného v dálce, představa pokladu a slávy pokouší i ty nejvíce opatrné jedince.
Vítejte v Shrouded Moors
Shrouded Moors lemované zelenající se divočinou naleznete v severovýchodní části Sanctuary. Tato část země je jasně pod vlivem těchto nespoutané divočiny. Hlavními obyvateli jsou odporné a zlé bestie. Zbývající kamenné stavby, jejichž účel je dávno zapomenut, dávají tušit, že tuto nehostinnou oblast kdysi někdo nazýval domovem.
Tyrael a jeho Horadrim dostali zprávu, že tato země je víc živá, než se kdy myslelo. Velké zlo číhá pod povrchem, budí rozruch a láká nové stoupence se zvrhlými touhami.
Temple of the Firstborn: Opuštěné nebo znesvěcené?
Temple of the Firstborn, starodávný památník prvním Nephalem byl dlouho skryt hluboko pod povrchem Sanctuary. Pohřbenou stavbu nyní obývá nově vzniklý, nebezpečný kult. Potvrzené ztráty v bažinách vzbuzují strach. A na stěnách chrámu se objevuje čerstvá krev. Není pochyb o tom, že velké zlo číhá pod povrchem.
Tito kultisté pracovali velmi tvrdě, měnili maso smrtelníků a stvoření k jejich zvrácené vůli. Abominace, hrůznosti, které by neměly existovat, poháněné nenávistí a touhou po krvi, se volně pohybují po chrámových síních. Kdo, nebo co by chtěl stvořit tyto hrozná stvoření?
Najde se hrdinná duše, která prozkoumá toto prokleté místo a skoncuje se zdrojem těchto hrozných věcí?
Realms of Fate: Nebeský důsledek
Nebesa se stále zotavují z útoku Diabla. Zatímco andělé pracují na opravách zvěrstev, které narušily jejich posvátný domov, Archanděl Osudu Itherael objevil zajímavý vývoj ve vzdálených rozích jeho posvátných knihoven.
Svitky a historie uložené v jeho knihovnách mění samotné nebe. Transformují jej do malých kapes reflektujících minulost, současnost a možnou budoucnost. Není nikdo, kdo by byl schopný říct, proč se toto děje. Ale nese to sebou určité nebezpečí pro Sanctuary. Tyrael pozval Nephalem, aby se ujali vyšetřování. Jeho víra v dovednosti a srdce Nephalem je stále silná.
Zdroj: Battle.net
Líbí se vám tyto tři nové zóny? Nám určitě, hlavně Temple of the Firstborn. Pokud by takovýto nádech mělo Diablo již od začátku, určitě by to hře velmi prospělo.
hral jsem ptr server konecne jsem nasel kridla v te mystery chest ,podotykam ze jsem je hledal asi rok pak prisla sezona a po sezone ptr uz nebezel a ne jenom ze jsem prisel o kridla ale schodilo mne to o 10 paragon levelu dolu.dekuji.
Sanctuary je obrovské, v patchi 2.6.0 se stane ještě větší. To byl vtip ne ? Diablo 3 ma hrozne mali svet oproti konkurenci. Jsou si tim vedomi a tak po kouskach rozsiruji obsach.Sem rad ze aspon dve usmolene mapy pribydou a tentokrat to vypada ,ze se bude jednat o nejlepsi lokaci z cele hry. Shrouded Moors konecne nadech pekelne temnoty i kdyz jen slaby odvar. Hra potrebuje vice techto lokaci ,ale ……..
Nejdřív se nauč y/i a pak můžeš zkoušet být mediálním kritikem .
Novy mapy… Nejsem vecnej rejpal (myslim), ale kdyz Blizz rekne u D3 „novy mapy“, mysli tim, ze vezme mapy z 1 aktu podzemi, nebo 3 aktu podzemi, da jim novej skin a ma hotovo. A jeden z tech screenu to docela bohuzel potvrzuje…
Jinak na nekra se docela tesim.
Ja nevim jak ostatni ale Diablo 3 je porad moje srdcova zalezitost a jsem moc rad za kazdy novy obsah tesim se!!!
Diablo III žije! Doufám, že v tomto přidávání obsahu bude Blizzard pokračovat, protože tím u mne získávají cenné body. Necro je za dveřmi a otázka zní, kdy přijdou s další postavou: Druid. 😉
tak teraz mame 3 int zamerania ostava str a dex 🙂 na blizzcone ohlasia jedneho s nich …
Nejhorsi byl vzdy nekriticky obdiv, potom se ta hra spatne posouva na vyssi hranici hratelnosti, coz je presne tenhle pripad
Nevím, jestli se to někde už řeklo, ale bude možné ty nové lokace mít i v riftech jako tileset? Pač by to určitě pomohlo osvěžit rifty…
Jestli mě paměť neklame, tak jsem to v betě v riftech viděl.
Super díky za info. 🙂