Frenzy/WW by PSK

Odpovědět
PSK
Wraith
Příspěvky:128
Frenzy/WW by PSK

Příspěvek od PSK » 05.04.2012, 20:20 hod.

http://eu.battle.net/d3/en/calculator/b ... ZYg!cYZcZZ

Takhle nějak se mi rýsuje můj barbar - i když než D3 vyjde, jsou to samozřejmě zatím jen spekulace.

Aktivní skilly:
Frenzy (Maniac) - Single target / boss target + záložní Fury generátor
Whirl Wind (Wind Shear) - Furry spender - Primární Aoe dmg - věřím že s Wind Shear se ve velkých skupinkách bude fury samo dobíjet na další WW
Revenge (Beast Served Cold) - 10% crit + selfheal +AOE - press in every proc.
Overpower (Revel) - druhý selfheal bez proc. chance...
War cry (Charge!) - Hlavní Furry generátor
Wrath of the Berserker (Insanity) - I win button

Pasivní skilly:
Ruthless - To je podle mě "must have" pro každý dps barb build
Weapon Master - Předpokládám použití axe/mace na 10% critu
Brawler - 30% dmge navíc se hodí - předpokládám, že to bude celkový modifikátor a ne jen +% dmge k dalším % na equipu.

Discuss...

Vozi

Re: Furry/WW by PSK

Příspěvek od Vozi » 05.04.2012, 20:47 hod.

@PSK ..

Pro jake obtiznosti s timhle buildem pocitas? Ten build nema zadnou mobilitu ani utilitu. 60 fury 1 x za 30sec je primarni fury generator? Co budes delat proti namixovanym skupinkam meele a ranged monster? Proti mensim skupinkam budes s WW okamzite bez fury (WW ti zredukuje pohyb a hituje opravdu jenom ty nejblizsi monstra, cili tahle runa te nevytahne) a proti vetsim zase neprezijes.

Na hrani v parte bych zvednul fury generaci. Na solo hru bych okamzite zapomnel.

PSK
Wraith
Příspěvky:128

Re: Furry/WW by PSK

Příspěvek od PSK » 05.04.2012, 21:04 hod.

Vozi píše:@PSK ..

Pro jake obtiznosti s timhle buildem pocitas? Ten build nema zadnou mobilitu ani utilitu. 60 fury 1 x za 30sec je primarni fury generator? Co budes delat proti namixovanym skupinkam meele a ranged monster? Proti mensim skupinkam budes s WW okamzite bez fury (WW ti zredukuje pohyb a hituje opravdu jenom ty nejblizsi monstra, cili tahle runa te nevytahne) a proti vetsim zase neprezijes.

Na hrani v parte bych zvednul fury generaci. Na solo hru bych okamzite zapomnel.
Počítám samozřejmě se hraním v partě a tohle je myšleno jako dps build s tím, že hlavní čočku bude dostávat nějaký ten monk/barb tank. I když je skupinka 3 potvor a ja ww každou trefím 5x tak jsem -1. Ale řekněme že trefím něco jen 6x - tím pádem mám fury na 6 ww řekněme po 4 vteřinách. V průběhu půl minuty ještě hodím 2x overpower a zhruba 2x revenge a akorát to tak na tu půl minutu vyjde. Jediný problém vidím v nějakých fury burn potvorách, které se holt budou muset zmastit s frenzy. Co se týče obtížnosti tak těžko soudit, jelikož nikdo přesně neví jak to bude vypadat, ale počítám, že by to měl v partě zvládat i na hell. Na inferno to jistě bude chtít více defenzivní build...

Vozi

Re: Frenzy/WW by PSK

Příspěvek od Vozi » 05.04.2012, 21:19 hod.

@PSK .. Barbar i monk dostavaji slusnou dmg i v bete. Lidi tohle docela prehlizi, protoze vsechno rychle zabiji a nejake ty health globy vypadnou. Vetsine lidi spadne celist uz na nightmare. Overpower a revenge healuji hodne moc a melo by to lidi prinutit premyslet nad tim, jestli budou moci zapnout WW a tocit se mezi monstry, ktere nejsou v CC. S nejakym ciste DPS buildem na infernu, nez se ti po 6-7 ranach zaktivuje revenge, jsi dead. To ani nemluvim o tom, jak moc ti budou padat HP bez poradne mobility pri meneni targetu.

EDIT: Co jsme delali naked run v parte, tak ti mohu rict, ze monstram je uplne jedno, ktera postava je meele, ranged nebo vlezla do boje prvni. Jakmile jsi v boji, tak monstra nahodne utoci a meni cile. Tohle jde zazit opravdu jenom v naked runu, kde vsechno okamzite nechcipne.

PSK
Wraith
Příspěvky:128

Re: Frenzy/WW by PSK

Příspěvek od PSK » 05.04.2012, 21:34 hod.

@vozi - ono v bete asi zas moc lidí nejede defenzivní build, jelikož to není potřeba, takže jakou čočku bude dostávat tank je ve hvězdách. Abych se nemusel spoléhat čistě na revenge, tak mám právě ten overpower a jak jsem řekl, počítám spíš s dostáváním aoe dmge a zbloudilích ran. Pohyb při ww není zas až tak pomalý, alespoň podle toho co je vidět na videich a jde při něm i měnit směr bez toho aby se ww přerušil. Každopádně uvidíme jak to bude fungovat ve hře a třeba se skutečně bez nějakého toho charge / leapu neobejdu, ale zatím tenhle build nezatracuju.

Vozi

Re: Frenzy/WW by PSK

Příspěvek od Vozi » 05.04.2012, 21:43 hod.

@PSK .. Budes potrebovat poradnou partu a ne jedince s podobnymi buildy, kterych bude asi vetsina nez zjisti, ze to na vyssich obtiznostech opravdu nejde. Supporta typu toho monka, ktereho jsem dneska postoval, nejakeho frost wizarda a WD na CC. :)

PSK
Wraith
Příspěvky:128

Re: Frenzy/WW by PSK

Příspěvek od PSK » 06.04.2012, 08:49 hod.

@Vozi - Jedince s podobnými buildy, kterých bude většina? Zatím mám spíš pocit že podobný build mít moc lidí nebude, jelikož co tu lidi předvádí buildy tak zpravidla nemají žádnou generaci fury a nebo jí naopak nemají jak spotřebovat. Buď mají build příliš defenzivní na to aby dělal dmg a nebo nemají žadný defense skill nebo heal. Já mám za to, že každý by měl mít build opovídající jeho roli v partě. DPS které nedělá DPS je úplně nejzbytečnější postava ze všech. Tvůj pesimismus (nebo spíš optimismus) týkající se vysoké obtížnosti na nightmare a hell nesdílím. A i kdyby, zatím jsi mi nepřednesl žádný argument, který by se tohoto buildu týkal.
Málo fury? - Mám defacto jen jeden fury spender
Malá survivalita? - Mám dva healy a zvýšený armor
Monstra mění cíle... - Proto je tu taunt a cc
Moje parta bude mít jednoho tanka, jedno support/cc a 2 pure dps a to si myslím je vcelku běžný setup, ale specifikovat to že: "frost wizzarda a monka jako jsem postoval já..." - no tak, přestaň si hrát na věštce.

Avenger
Quill Rat
Příspěvky:39
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Avenger#2285

Re: Frenzy/WW by PSK

Příspěvek od Avenger » 06.04.2012, 09:39 hod.

Ten build je celkom protichodný pretože:

1. neobsahuje dostatočné množstvo defenzívnych a utilitových skillov na efektívne využívanie Revenge (skôr skapeš ako sa ti to aktivuje)

2. War Cry nemôže byť predsa hlavný fury generátor, 60fury/30sec je dosť málo

3. Overpower ... síce ti nespotrebúva fury ale má CD 15 sec

inými slovami, War cry budeš mať nahodený (čakáš na cd), použiješ Overpower (zase čakáš na CD) , dajme tomu, že aj WotB si použil a máš CD a v tom ako budeš čakať na CD skillov sa ti neaktivuje Revenge, resp. nebudeš si môcť dovoliť nechať do seba mlátiť. Ostane ti jedine Frenzy pretože na WW nebudeš mať dostatok fury.

Tým pádom je toto viac menej self-heal / slabý support build a nie DPS, kvôli už vyššie spomenutým CD.

Možno, že máš nejakú vlastnú taktiku o ktorej my nevieme ale z môjho pohľadu je ten build neefektívny.

PS: nenechaj sa odradiť je to len môj názor.

PSK
Wraith
Příspěvky:128

Re: Frenzy/WW by PSK

Příspěvek od PSK » 06.04.2012, 09:58 hod.

1. revenge se bude aktivovat z aoe efektů a náhodných hitů
2. může když to fury prakticky nespotřebováváš
3. no tak už to s overpowerem je - i když cd bude kratší díky critům

Ok tak jak si představuju boj:
Skupinka potvor:
War cry nahodím (předpokládejme že jsem měl předtím 0), takže mám 60 fury, čekám na cd.
ww klesne fury na 44 a hitama stoupne dejme tomu na 54
dám overpower abych si dohealoval nějakou tu dmg co jsem při tom dostal
ww zase hitne 10x takže mám 48 fury
revenge proclo z aoe dmge takže se healnu revengem (zvýšený crit)
ww - potvor už je méně, takže hitnu jen 6x - 38 Fury
zbývají 2 potvory a ty domlátim frenzy.
Když bude potvor dostatek, tak fury vydrží na ww celých 30 vteřín než se dobije war cry. Čím víc bude potvor, tím víckrát critne overpower a tím kratší bude CD.

Single target:
War Cry
Frenzy / revenge / overpower - tady žádný fury neřeším, fury akorat přibývá. Já mlátim a healuju se.

Boss target:
War Cry - 60fury
WotB - zbývá 10 fury
Frenzy / revenge / overpower - tady tedy taky žádný fury problém není.

Edit: oprava odčítání :oops:
Naposledy upravil(a) PSK dne 06.04.2012, 23:12 hod., celkem upraveno 1 x.

Vozi

Re: Frenzy/WW by PSK

Příspěvek od Vozi » 06.04.2012, 10:45 hod.

@PSK ..

Obtiznost hry bude urcovana momenty, kdy narazis na skupinku elitnich / rare monster s affixy. Trvani CC je redukovano proti monstrum s vyssim rankem a je rovnez redukovano obtiznosti.

Priklad:
S tvym setupem party tank, support a 2x ciste dps narazite na nekolik meele, ranged monster a 5 elitnich monster s affixy fast+molten+entagler+illusionist. Barbar tam nabehne da taunt a elitni monstra se na neho jenom otoci (kvuli redukci CC) a pokracuji si vesele dale na zvolene targety. V tento moment uz je v ohrozeni cela parta. Support pomoci CC nedokaze chytit ani vetsinu monster a CC rovnez netrva nijak dlouho. Nastava chaos. Mezitim prvni ciste DPS bez utility umre v entagle na zapalene zemi, kdyz do neho zaroven utoci nejaky ten elitak, normalni meele monstrum a jeste se pridalo ranged monstrum. Kratce na to wipuje zbytek party.

Predstava toho, ze to bude monk nebo barbar schopny tankovat je zcela naivni. Pouzitelne setupy v ramci party budou 4x dps s utilitou nebo 3x dps s utilitou a hardcore support monk / WD (z utility ostatnich class neprofituje cela parta).

PSK
Wraith
Příspěvky:128

Re: Frenzy/WW by PSK

Příspěvek od PSK » 06.04.2012, 11:01 hod.

@vozi to byl hroznej sen ... a co třeba tenhle. Protože jsou hráči zvyklí řešit nečekané situace z jiných her, tak nepanikaří a chopí se svých úkolů. Diablo mobky jsou zvyklé útočit na nejbližší target - krom bossu, kteří si občas targety nahodile mění. I když by se mobky někam rozeběhli tak budou zpomalený, tahaný zpátky k tankovi a co chvíli tauntováni zpátky k tankovi a stunovaný. Oproti tomu rangedka budou pobíhat okolo a když to nepůjde jinak tak si zakitují. Melee dps odklidí nejdřív normal mobky aby zpřehlednil situaci a zefektivnil tankování těch nebezpečných a pak už je situace vcelku přehledná, elitky se doklepnou a sebere se loot.

Vozi

Re: Frenzy/WW by PSK

Příspěvek od Vozi » 06.04.2012, 11:12 hod.

@PSK .. po vydani hry se te zeptam casem na tvuj build a slozeni party pro vyssi obtiznosti a pripomenu ti tady tuhle diskuzi :)

EDIT: Mam docela silnou averzi, kdyz vidim slova jako mobKY, rangedKA apod. V dote jsem narazil na naproste lamy, co mely nicky Skillerko, Evilko, Castielko atd.. :)

Uživatelský avatar
dejavu
Gorebelly
Příspěvky:200
Bydliště:Morava

Re: Frenzy/WW by PSK

Příspěvek od dejavu » 06.04.2012, 11:30 hod.

Tak tak... Podle jmena poznas lamu :< (no sarcasm)

PSK
Wraith
Příspěvky:128

Re: Frenzy/WW by PSK

Příspěvek od PSK » 06.04.2012, 13:27 hod.

@Vozi&dejavu i když se nezeptáš, tak sem pochopitelně napíšu feedback jestli a jak to funguje nebo nefunguje - předpokládám, že to tak udělá většina lidí co sem postnuli nějaký námět na build, jinak by to bylo naprosto k ničemu. S tvou averzí ti obávám se nijak nepomůžu. Já třeba zas nemám rád výraz "Lamy". V nejrůznějších hrách jsem potkal nejrůznější hráče s nejrůznějšími jmény - dobré i špatné a jejich jméno o kvalitách hráče zpravidla nijak nevypovídalo, ale nehodlám vám vymlouvat váš názor, že hráči se jmény končící na "ko" jsou špatní. Jen mi to pomáhá ujasnit si názor na vás.

walosek
Gorebelly
Příspěvky:230
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Frenzy/WW by PSK

Příspěvek od walosek » 06.04.2012, 22:30 hod.

zajimave vymysleny, mas zhruba predstavu po jakych itemech pujdes?

@Vozi ty nejak patris k Blizzardu a hral si D3 dal nez lidi co maji Betu, nebo vlastnis kristalovou kouli?
chapej me, vetsina lidi tady s buildama tak nejak vari z vody, ty prijdes, varis uplne stejne a snazis se vsem dokazat, ze jen ty mas pravdu... ta diskuse je samozrejme prinosna, mas skvele postrehy, ale v komunikaci zalezi take na forme ;)

PSK
Wraith
Příspěvky:128

Re: Frenzy/WW by PSK

Příspěvek od PSK » 06.04.2012, 22:59 hod.

@walosek bohužel zatím o ww nejsou známa všechna fakta. Takže těžko říct, jestli se vyplatí dualwield nebo 2H zbraň. Jak jsem říkal, pravděpodobně bych šel s mace/axe kuli critu a gear zaměřený na dmg, crit a hp.

PSK
Wraith
Příspěvky:128

Re: Frenzy/WW by PSK

Příspěvek od PSK » 21.05.2012, 18:32 hod.

Jak jsem sliboval, píši poznatky k plánovanému buildu. Tak jak jsem ho původně plánoval to bohužel nefunguje, především z toho důvodu, že ww žere těch 16 fury každou vteřinu - na prerelease videích to vypadalo, že to tak hrozně hladové nebude...
Proto aby ww efektivně fungoval jako primární aoe útok je potřeba dostat monstra na jednu hromadu. Vyměnil jsem tedy WotB a overpower za leap s runou na přitažení monster a ground stomp s runou na přitažení monster. Pak není nutné mít ani 60fury warcry a lze použít jinou runu, která víc pomůže partě. Při 5+ monstrech si ww bez problémů sám dobijí fury které spotřebovává. Jedu axe/mace + štít a kromě nějakých ošklivých kombinací elite monster (jailer+frozen+arcane atp.) jsem nezaznamenal větší problémy se survivalitou. Současný build tedy vypadá takto:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/b ... ZYg!cYZYbZ
Boj pak vypadá tak, že mám nahozený warcry, leapnu do hloučku monster (ty se přitáhnou ke mě a rozjedu ww, až se rozutečou, nebo přiběhnou další tak dám ground stomp a tím si je zase přitáhnu k sobě a znovu ww. Revenge při každém procnutí.
na boss fighty respecuji na:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/b ... ZYd!cYZabZ
(igore pain místo ww. Leap s 300 armorem a bloodthirst místo brawlera)

Odpovědět

Zpět na „Barbarian“