Něco na úvod
Při krácení volných chvil do vydaní Diablo 3 jsem si trochu pohrál se Skill Calculatorem a výsledek vám popíšu níže. Jedná se o build Barbariana zaměřený na vysokou životnost v boji a podporu party, ale zároveň s trochou útočného zaměření aby se dal hrát i solo. Celý build a jeho jednotlivé prvky vycházejí z informací dostupných na webu Blizzardu ze začátku prosince 2011.
Link na build:
http://eu.battle.net/d3/en/calculator/b ... bVg!ZaYZcY
Popis jednotlivých skillů
Active skills
1) Revenge
Popis: Základní sklil o kolo kterého se točí vše ostatní a bude zapotřebí dostat se do stádia kdy bude možné právě Revenge spamovat. Jde o slušné AOE a ještě k tomu healing sklil. Jediným možným problémem je že na jeho použití je třeba být cílem útoku nepřátel a poté je 15% šance na aktivaci Revenge. Tahle hodnota určí i použití runy pokud bude sklil fungovat v základu tak bych použil Crimson runu pro navýšení zranění. Pokud bude docházet málo často k aktivaci Revenge využil bych Indigo runou, která navýší pravděpodobnost aktivace.
2) Hammer of Ancients
Popis: Pouziti na souboj s bossy a na single target. Preferovana runa Indigo, v případě že pro Revenge bude potřeba použít Indigo runu na častý proc asi místo toho použiji Crimson Runu pro navýšení dmg output.
3) Furious Charge
Popis: Zvolil jsem tuhle variantu namísto Leap attacku primárně z důvodu snížení CD Alabaster runou. Použití bude mít v boji pro únik v případě problémů nebo obrana přátel v partě.
4) War Cry
Popis: Navýšení armoru pro celou partu se vždycky hodí a navíc zvýšení všech resistů s Obsidian runou vypadá momentálně jako jasná volba díky které se bude možné ve vybavení více zaměřit na jiné staty jako je třeba vitalita která zvýší diky pasivním skillům i Defense.
Pokud by nebyl resist tolik potřeba tak bych ještě zvažoval Alabater runu pro navýšení maxima životů.
5) Ignore pain
Popis: Jasná záchraná brzda když by se něco nepodařilo. Z run zatím u mě výtězí Indigo na prodloužení trvání na 10s což by mělo zaručit dostatek času na vyřešení situace nebo únik z bojiště.
6) Tak tady jsou dvě možnosti podle toho jak celý build bude fungovat ve hře.
a) Threatening shout
Popis: Sníží zranění nepřátel a společně s Crimson runou je naváže na Barbara a ochrání tak zbytek party.
b) Cleave
Popis: Pokud bude potřeba generovat víc Fury. Doplněno Indigo runou na přitažení nepřátel s okolí ať se opět roztočí kolotoč s Revenge.
Passive skills
1) Nerves of Steel
Popis: Tohle je jasná volba. Hodně vitality bude už z principu obraného zaměření a tímhle se podaří i snížit incoming dmg.
2) Tough as Nails
Popis: Další navýšení armoru a ještě zvýšení thorns dmg
3) Brawler
Popis: Vzhledem k tomu že při tomhle buildu se budu pohybovat většinou ve skupině nepřátel je tohle takový experiment jak trochu navýšit dmg output.
Výbava a styl hry
U vybavení bude potřeba zaměřit se na obrané staty a vitalitu pro navýšení životů. Štít je povynosí a zbraň bych se snažil vybírat s přihlédnutím k rychlosti útoků. Cílem by bylo optimalizovat rychlost zbraně tak aby co nejlépe kopíroval proc revenge a tím umožnil jeho spamování pro co největší healing a přitom s rozumným poškozením.
Budu rád za komentáře ostatních a když si na něco ještě vzpomenu tak připíšu. BTW jde nějak upravit velikost obrázků při vytváření příspěvků?
Pre-Build Party/Solo Tank
Re: Pre-Build Party/Solo Tank
Tak myslim ze by sa tvoj build dal este trochu viac zamerat na tankovanie. Zalezi ci planujes hravat sam, alebo ti nevadi ked sa budes spoliehat na dmg ostatnych v parte.
Osobne si myslim ze je skoda chciet byt tankom a popri tom sa zemriavat este aj na dmg, tym padom bude dmg na obtiaz tankovaniu a naopak. Inak povedane nedosiahnes 100% efektivitu tankovania aku by si mohol a nikdy nebudes mat maximalny dmg aky by si mohol dosiahnut.
Problem takychto mix buildov je, ze ono to bude v pohode na normal a nightmare a mozno ze sa dostanes aj cez hell, ale myslim ze v inferne sa uz asi bez uplnej specializacie na tankovanie daleko nedostanes. Neviem, takzo povedat ked este nevieme ako presne bude inferno vyzerat, ale mam taky pocit ze to bude pomerne narocne.
To znamena ze by si mal vypustit Hammer of the Ancients za povedzme Ground Stomp a taktiez pasivku Brawler za bud Relentless alebo Superstition.
Tu je moj pokus o optimalizaciu tvojho buildu: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/b ... bVU!abZYcY
Medzi ine zmeny ktore som urobil patri Frenzy s runovym efektom pre heal a zmena Furious Charge za Leap s 400% Armor navysenim po dopade. Mam taky pocit, ze Ground Stomp by nemal tankovaciemu barbarovi chybat, ale osobne preferujem nejaku moznost uniku z boja... najma ak planujes hrat HC. Ak ale preferujes Furious Charge aj ten je v pohode ale zmenil by som v nom runu z Alabasteru na Indigo pre dalsi heal, kedze znizenie cooldownu neni pre tvoj build az tak podstatne. Nechces predsa stale chargovat ale skor ostat na mieste a tankovat.
Osobne si myslim ze je skoda chciet byt tankom a popri tom sa zemriavat este aj na dmg, tym padom bude dmg na obtiaz tankovaniu a naopak. Inak povedane nedosiahnes 100% efektivitu tankovania aku by si mohol a nikdy nebudes mat maximalny dmg aky by si mohol dosiahnut.
Problem takychto mix buildov je, ze ono to bude v pohode na normal a nightmare a mozno ze sa dostanes aj cez hell, ale myslim ze v inferne sa uz asi bez uplnej specializacie na tankovanie daleko nedostanes. Neviem, takzo povedat ked este nevieme ako presne bude inferno vyzerat, ale mam taky pocit ze to bude pomerne narocne.
To znamena ze by si mal vypustit Hammer of the Ancients za povedzme Ground Stomp a taktiez pasivku Brawler za bud Relentless alebo Superstition.
Tu je moj pokus o optimalizaciu tvojho buildu: http://eu.battle.net/d3/en/calculator/b ... bVU!abZYcY
Medzi ine zmeny ktore som urobil patri Frenzy s runovym efektom pre heal a zmena Furious Charge za Leap s 400% Armor navysenim po dopade. Mam taky pocit, ze Ground Stomp by nemal tankovaciemu barbarovi chybat, ale osobne preferujem nejaku moznost uniku z boja... najma ak planujes hrat HC. Ak ale preferujes Furious Charge aj ten je v pohode ale zmenil by som v nom runu z Alabasteru na Indigo pre dalsi heal, kedze znizenie cooldownu neni pre tvoj build az tak podstatne. Nechces predsa stale chargovat ale skor ostat na mieste a tankovat.
Please, listen to me. The Archbishop Lazarus, he led us down here to find the lost prince. The bastard led us into a trap! Now everyone is dead...killed by a demon he called the Butcher. Avenge us! Find this Butcher and slay him...