2x one hand - jak to funguje s dmg,AS

Vše o fungování herních mechanismů a vlastností předmětů
Odpovědět
Zidy
Fallen Shaman
Příspěvky:77
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Zidy#2293
2x one hand - jak to funguje s dmg,AS

Příspěvek od Zidy » 13.12.2012, 17:53 hod.

Zdravím, mám dotaz jaký je bonus když mám 2x one hand ( konkrétně na monkovi). Jejich dmg se průměruje ? A atack speed to dává kolik? Já je teďka mám na sobě a AS mě tam skáčou 2 čísla ( 1 zbraň má AS 1,54 a druhá 1,4). A ještě poslední věc - kámoš mě říkal, že crit dmg dává jen ta jedna zbraň a ta druhá ho dát nemůže.
Díky všem za názory.

Halen
Gorebelly
Příspěvky:229
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Halen#1852

Re: 2x one hand - jak to funguje s dmg,AS

Příspěvek od Halen » 13.12.2012, 19:41 hod.

Získáváš bonus 15% attack speed, critical damage na obou zbraních funguje jako součet pro každou ze zbraní, jejich damage se neprůměruje, každá má damage odpovídající její DPS, off-handa by měla být stejně rychlá jako mainhanda nebo rychlejší. Ne vždy ale přinese vysoké DPS na offhandě požadovaný efekt na damag, pokud na ní zanedbáš socket, primární stat a critical damage. Jako lepší pro celkové výstupní damage bývá offhanda s nižší DPS, ale s co nejvyšším primárním statem, socketem a critical damage blížící se maximu, tedy 100%.
Obrázek

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: 2x one hand - jak to funguje s dmg,AS

Příspěvek od Punky » 14.12.2012, 07:46 hod.

no toto plati pre barbara, resp este viac pre ww barba, kvoli mechanike ako precuje ten build... ale ci to plati aj pre ostatne classy, konkretne na monka, tak to teda neviem

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: 2x one hand - jak to funguje s dmg,AS

Příspěvek od kojot » 14.12.2012, 09:03 hod.

Pokud používá sweeping wind s runou cyclone (což používá většina Monků), tak pro něj platí přesně to, co psal Halen. Jde tam o to, že do damage tornád se počítá základ DPS pouze ze zbraně v main-hand. Na ostatní skilly je však důležité mít vysokou DPS i na off-handě.
Obrázek

Zidy
Fallen Shaman
Příspěvky:77
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Zidy#2293

Re: 2x one hand - jak to funguje s dmg,AS

Příspěvek od Zidy » 14.12.2012, 09:41 hod.

SW s cyclonama používám. Nějak tomu pořád nerozumím jestli se to vůbec vyplatí. Dám konkrétní příklad. V levé ruce mám shenlong RA - 932 dmg,176 dex,AS 1,54, off hand mám won khim lau - 904 dmg, 162 dex, 1,4 AS, 41% CD. Celkový dmg mám 34k. Když praštím jednou tak AS mám 1,91, když podruhý tak 1,74, ale dmg zůstává pořád stejná. Když teda bouchám s tím shenlongem, který má speed 1,91 dávám větší dmg než s tím won khim lau? A počítá se do toho dmg shenlongu vůbec ta lighting dmg z druhé zbraně? Díky za objasnění, opravdu v tom mám guláš.

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: 2x one hand - jak to funguje s dmg,AS

Příspěvek od kojot » 14.12.2012, 10:06 hod.

S jednou zbraní útočíš rychleji, než s druhou. To ti ukazuje správně. Hodnota v kolonce DPS se nemění, protože to počítá "průměrnou" damage per second. Ve skutečnosti ale dáváš vyšší damage tou zbraní, která má vyšší DPS. Prostě každá zbraň má svoji vlastní damage a počítá se to pro každou zvlášť. Ukazatel DPS počítá průměrnou hodnotu z obou zbraní. Bonusy, jako CD, Dex a třeba i ten +x% lighning damage, které jsou na jedné zbrani se započítávají i do damage druhé zbraně.
Obrázek

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: 2x one hand - jak to funguje s dmg,AS

Příspěvek od Punky » 14.12.2012, 10:14 hod.

DMG v char tabulke ostava vzdy rovnaka, to je proste cislo ktore vychadza kombinaciou utocnych statov (main stat, cc, cd, as, dmg na weaponoch, avd...)... co sa tyka AS, ta je ukazovana podla AS zbrane a podla dalsich itemov/skillov ktore ti AS pridavaju... to ci davas vacsiu dmg (ak sa bavime o dmg pri jednom! udere) nezalezi od toho aka je AS, ale od toho aka je dmg daneho itemu... nie DPS, ale DMG... od tej sa odvija skutocna dmg pri hite a pri niektorych skilloch je to to hlavne z coho vychadzaju... v celkovom sucte ale vyssia AS na iteme znamena v podstate vacsi dmg output, pretoze logicky das viac hitov v urcitom casovom useku... light dmg, alebo akakolvek ina ele dmg sa nevztahuje na dmg druhej weapony... vztahuje sa len main stat, cd a +aps (nepliest s IAS)

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: 2x one hand - jak to funguje s dmg,AS

Příspěvek od kojot » 14.12.2012, 10:21 hod.

Punky: Won Khim Lau má affix "adds 5-6% lightning damage", což přidává damage i té druhé zbrani ;) (je to to stejný jako třeba "adds 7-8% poison damage" na Zunni botkách). Jinak pokud používá sweeping wind, tak je lepší aby měl v main-handu tu zbraň s vyšším DPS a ne tu s vyšším DMG, protože potom tornáda budou dávat třeba o něco menší DMG, ale budou častěji tickat, takže DPS output bude vyšší.
Obrázek

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: 2x one hand - jak to funguje s dmg,AS

Příspěvek od Punky » 14.12.2012, 10:39 hod.

jaj, on sa pytal na tento specificky affix... tak to potom ano, to sa rata aj k druhej zbrani, sorry za mistifikaciu... ja som mal na mysli len take tie klasicke (zbytocne) affixy ako napr +xy-yx ele dmg...

k tomu ze je lepsie mat weapon s vyssim dps a nie s vyssim dmg v main hande... tak nesuhlasim... resp neplati to ako pravidlo... ak to funguje ako tornada u barbara, tak su urcite break pointy, podla ktorych sa urcuje, kolko krat ti tornado tickne v jednom cykle... tieto break pointy sa odvyjaju prave od toho, aku ma zbran AS a od pridavnych AS affixov na itemoch... ale... kludne sa moze stat, ze weapona s vyssim dps ale nizsim dmg, bude davat rovnaky ppocet tickov, ako weapona s nizsim dps, ale vyssou dmg... tym padom sa ti jasne oplati ta druha zbran... vsetko zalezi od gearu a ako si na tom s vyslednou APS zbrane v tabulke... pre priklad... pri mojom equipe, kde mam +27% ASI + enchantreska, je jedno, ci ma sword 1,4 APS a ktomu urcitu dmg, ktora ho dava na 880 dps, alebo ci mam sword, ktory ma 1,53 APS a k tomu urcitu dmg, ktora ho dava na 933 dps... obidva tickaju za rovnakych 20 krat... neviem teraz presne ake su hodnoty tej dmg u oboch, ale keby bola co i len o trochu vyssia u toho prveho swordu, oplati sa viac ten (ak sa bavime cisto o dmg z tornad)

inak nad tymto som uz par krat rozmyslal a stale neviem nejak uplne presne odpoved... ci je lepsie mat vysoku DMG na iteme, alebo vysoku AS... jednoducho, ci je lepsie hitnut silnejsich 18 ran v cykle, alebo slabsich 20 ran v cykle... odvyja sa to urcite od tych konkretnych dmg, od cc, cd... ale ci je mozne spravit nejake porovnanie... ale asi tazko... asi to chce len skusit aj podla toho, kde clovek beha... tusim ze halen konrektne pisal, ze jemu sa na vysokom mp, tusim 7, oplati viac rychlejsia zbran s nizsim dmg... na tych nizsich MP sa ale urcie oplati viac main hand s vysokou dmg na ukor AS, pretoze tam tie 2 ticky nehraju rolu, kedze dovtedy je to vsetko okrem elitiek mrtve

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: 2x one hand - jak to funguje s dmg,AS

Příspěvek od kojot » 14.12.2012, 11:09 hod.

Jo s těmi breakpointy máš samozřejmě pravdu, ale nechtěl jsem to tady tak rozepisovat, protože mu tím akorát zamotáme hlavu :) . Má tam docela velký rozdíl v AS, takže si myslím, že nebude s oběma zbraněmi na stejném breakpointu... Ale ty čísla neznám, takže jenom odhaduju a je klidně možné, že se mu vyplatí mít Won Khim Lau v main-handu. Je problém, že má obě zbraně s tak podobnou DPS, kdyby tam měl rozdíl 200, tak je to jasný :D .
Obrázek

Halen
Gorebelly
Příspěvky:229
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Halen#1852

Re: 2x one hand - jak to funguje s dmg,AS

Příspěvek od Halen » 14.12.2012, 12:11 hod.

Ještě bych dodal, pokud je na off-handě nebo kdekoli na itemu "adds x% elemental damage" tak to platí jen pro mainhandu s black, tedy čistě physical damage. Pak se tato hodnota aplikuje taky na avg. damage na ringách a amuletu. Off-handa je téměř vždy nějaký kompromis k velmi silné mainhandě. Opět ww barbar - hlavní útok je ww, takže jednou sekne MH, podruhé OH. MH seká s větším damage , zpravidla, OH s menším damage, ale rychleji, zpravidla. Slabší OH z hlediska DPS, která ale nese socket, 292 main statů, 99cd a 816 DPS a je rychlejší než MH (můj případ), mi ve výsledku přidala mnohem víc, než teoretická OH s DPS 1100, socketem a 185 main statu.
Obrázek

Zidy
Fallen Shaman
Příspěvky:77
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Zidy#2293

Re: 2x one hand - jak to funguje s dmg,AS

Příspěvek od Zidy » 14.12.2012, 12:30 hod.

http://eu.battle.net/d3/en/profile/Zidy ... o/23005153 zde konkrétně zbraně jaký mám. Aha, já měl za to, že dmg se průměruje z obou zbraní. Takže když to tak celý shrnu, budu na tom líp třeba když si koupím druhej shenlong do ruky( tu dalši do setu), která bude mít třeba jen 800dps, ale v základu má cca 200dex, něco kolem 80% CD a socket(CD). Mě jde o to, že hraju HC, s jedním monkem jsem ripnul. Měl jsem 60k DMG ale jen zbraň+štít. Tědka jsem chtěl zkusit 2x one hand, ale příjde mě to s tím dmg složitý.. :D

Halen
Gorebelly
Příspěvky:229
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Halen#1852

Re: 2x one hand - jak to funguje s dmg,AS

Příspěvek od Halen » 14.12.2012, 13:12 hod.

Takhle tvé damage vychází v dmg kalkulátoru. OH máš silnější, než MH. Adds 5% lighting damage se aplikuje jen na základní fyzikální damage zbraní (151.84-353,32 a 122,4-285,6), na špercích žádné avg. damage nemáš. Zato 25% bonus do všech útoků lightingem, jakožto bonus na OH, nejsem si jist, jestli to zobrazuje DPS u charakteru, ale zřejmě ne.
http://i49.tinypic.com/oa4p4z.png
-
A ještě k mystifikaci, ohledně "adds x% elemental damage". Takový Triumvirate přidá s dobrým rollem 18% damage, Zunimassa boty 8% damage, ale pouze v případě, že zbraň má čistě black dmg, tedy physical. Nevím, jestli se dá nazvat "zbytečným" statem něco, co dokáže zvednout dps o 26% jen na dvou itemech - triumvirate+zunimassa boty.
Obrázek

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: 2x one hand - jak to funguje s dmg,AS

Příspěvek od Punky » 14.12.2012, 13:40 hod.

ak tym narazas na mna, tak potom ano, da sa to nazvat zbytocnym statom, pretoze ja som rozpraval o statoch ktore su na zbraniach, ako napr +260-480 fire dmg, kdezto ty hovoris o niecom uplne inom

Halen
Gorebelly
Příspěvky:229
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Halen#1852

Re: 2x one hand - jak to funguje s dmg,AS

Příspěvek od Halen » 14.12.2012, 14:31 hod.

No jo, nějak jsem to blbě přečet, cos napsal, se ti omlouvám.
Obrázek

Punky
The Butcher
Příspěvky:1189

Re: 2x one hand - jak to funguje s dmg,AS

Příspěvek od Punky » 14.12.2012, 14:37 hod.

pohode, ja len dufam, ze Zidymu sme viac pomohli ako ho zmiatli, pretoze sme to tu celkom nasytili informaciami :)

Odpovědět

Zpět na „Herní mechanismy“