Stránka 22 z 23

Re: Runy

Napsal: 02.12.2018, 02:23 hod.
od dawemorraless
S infi by to bylo jiný disco :)

Re: Runy

Napsal: 02.12.2018, 02:28 hod.
od dawemorraless
Nicméně s tím zdrojem jah+ run si nejsem jistej .....samozřejmě nejsem schopen se k tomu dokopat ale frigrid highlands a frozen tundra + mraky chest sou konkurence....fakt těžko říct jednu jah od tam mám ale nějak sem to moc nerunoval extra zatím

Re: Runy

Napsal: 02.12.2018, 07:54 hod.
od RIP
@Kisuvka: Velmi dobre, hezky zpracovane a CG k runam, obzvlaste JAH a CHAM potesi

Jinak narovinu, p2 nema vubec smysl behat, je to s dropem stejne jako p1, jen si pridavas HPcka monstrum...Vyznam ma p1,p3,p5 a p7, jinak ne...ty sude jsou na drop vzdy stejne jako liche, jen pridavaji HP (ted mluvim o snizovani sance na tzv No drop - v podstate si pro hru behal na p1)...Proto vetsinu runeru na runy beha p3,at uz Travi, nebo prave kravy...Pripadne p7 tam, kde jde i o expy (muj pripad v CS)

GL s dalsim projektem

Re: Runy

Napsal: 02.12.2018, 09:45 hod.
od Kisuvka
dawemorraless: Infi jsem měl, jen zrovna merc neni vidět :D ale bez perma teleportu nebylo tak účinné, jak bych si přál.

S FH a FT to porovnat nemůžu, to jsem nikdy neběhal.

RIP: Díky :) Co se týče players, tak jsem použil Urlikův RFG. On tvrdí, že každé zvýšení players něco udělá, má tam na to tabulku. Vim že u jiných věcí to funguje jak tvrdíš. Je možné, že jsem něco špatně pochopil, ale nepřijde mi to. Svůj návod prezentuje pro verzi 1.10. Pokud vím, tak se players command účinek nezměnil. "Pouze" se změnily šance na drop, ne?

Re: Runy

Napsal: 02.12.2018, 12:48 hod.
od RIP
Funguje to asi takto (a cisla si vymyslim z hlavy, aby bylo jasno, jen pro predstavu)

Pri p1 ci p2 nastaveni je sance na tzv No drop z monstra, tedy to, ze z nej nevypadne nic, napr. 85%...Jak vidno, dost velka sance...pri p3 a p4 nastaveni to pak klesa rekneme na 40% , pri p5 a p6 na 30% atd...jsou tam opet diminishing returns jako pri MF...Jinymi slovy, v globale Ti padne VICE itemu/run/cehokoliv...to jsem tim myslel...to je take duvod, proc se vetsinou behaji cile na p3, pokud se nejedna o ciste MF najezdy, kdy je to p1, nebo nejde take o expy, kdy je to p7

Asi tak

Edit: Jo, a je to mysleno pro obycejna monstra, ne pro Specialy, act Bossy atd, tam jsou ta procenta samozrejme jinak, vice ve prospech hrace, ale ten efekt je stejny

Re: Runy

Napsal: 02.12.2018, 18:34 hod.
od Kisuvka
RIP: Jo, tohle vim, jak funguje, je o tom obsáhlý MFG na témže serveru. Pak se tedy musim zeptat, jak to, že mi při každém zvýšení players stoupl počet dropnutých run, když jsem před začátkem runování testoval, co se mi časově vyplatí? Na každý nastavení jsem tehdy udělal asi 20 runů tušim.

Re: Runy

Napsal: 02.12.2018, 18:49 hod.
od RIP
20 runu a delas z toho nejakou statistickou pravdepodobnost?To je trochu malo...pri 1k nereknu, to uz by melo trochu vypovidajici hodnotu, ale takhle...

Re: Runy

Napsal: 02.12.2018, 19:01 hod.
od Kisuvka
Jo, jako je to málo, ale furt to šlo nahoru, tak jsem to považoval za dostačující

Re: Runy

Napsal: 02.12.2018, 21:43 hod.
od RIP
Nevim o tom, ze by byl nejaky sekundarni mechanismus, ktery by zvysoval cetnost dropu, at uz cehokoliv

Re: Runy

Napsal: 02.12.2018, 23:17 hod.
od Kisuvka
Jo, to taky nevim, měřil jsem jen runy. Přišlo mi krajně nepravděpodobné, že by to stoupání byla jen náhoda, proto jsem raději věřil praktické zkušenosti. Ale ano, neumím ji teoreticky podložit. A jestli se ke kravám někdy vrátim, tak dám P3 a bude. Dle mého měření je to pro mě stejně efektivní jako P2 a dle teorie je to efektivnější, takže není důvod to neudělat :)

Re: Runy

Napsal: 03.12.2018, 15:26 hod.
od Antabus
Předesílám, že si myslím to samé, co RIP (p1,p3,p5,p7) , 20 runů na jednotlivé players je fakt málo, ale tohle by šlo celkem v pohodě vyzkoušet. Players 2 už je hotové kisuvkou, tak to netřeba, stačilo by naběhat 500-1000 krav na players 1 a pak na players 3. Pokud se najde další milovník hovězího, přiložím ruku k dílu.

Při zaznamenávání všech run, hlavně těch nejběžnějších, by možná nebylo třeba být tak striktkní v tom, aby to běhala jedna jediná postava na jediné mapě, ten rozdíl by se měl s takovým počtem běhů poměrně spolehlivě ukázat na množství ETH-AMN run.

Re: Runy

Napsal: 03.12.2018, 16:37 hod.
od Kisuvka
Jo, takovej počin už bych bral jako statisticky průkazný. A ano, v podstatě by to šlo ověřit jen na počtu několika run, ale také na počtu runů, kde nepadla ani jedna.

Re: Runy

Napsal: 07.12.2018, 18:44 hod.
od Pietro
Ahoj, teď jsem si na chvíli sedl k diablu, že si zahraju než půjdu na pivko. Řekl jsem si, že si dám od Pindla pauzu a budu rubat WSK. První run, třetí skupinka obyč monstra a hle padl tento poklad :) Moje první. Zatím bude zevlit v truhle..

https://pietro13.rajce.idnes.cz/xx/#Screenshot173.jpg

Re: Runy

Napsal: 07.12.2018, 18:55 hod.
od chvoji
Pietro: týjo, gratulace! :)

Re: Runy

Napsal: 07.12.2018, 21:46 hod.
od RIP
@Pietro: CG, me zatim padly dve

Re: Runy

Napsal: 08.12.2018, 01:08 hod.
od dawemorraless
Cg jak prase ....a pak že to z creepu nepadá

Re: Runy

Napsal: 08.12.2018, 09:33 hod.
od Kisuvka
Pietro: CG, pěkná práce :)

Re: Runy

Napsal: 08.12.2018, 11:16 hod.
od Pietro
A ještě k tomu to bylo na P 1. Mohl by mi někdo dát radu jak tu ZOD nejlépe využít?

Re: Runy

Napsal: 08.12.2018, 12:48 hod.
od Kisuvka
To asi záleží na tom, jaký hraješ buildy, jaký jim chceš dát vybavení, jestli je twinckuješ a jaký máš dostupný děrovaný věci a nebo jestli chceš čekat.

Re: Runy

Napsal: 10.12.2018, 07:12 hod.
od Pietro
Kisuvka: No přemýšlel jsem, že bych udělal ww barba a udělal bych BOTH do eth Thunder maulu (15ed), nebo War piky. Nejdřív hraju untwicked a až to dohraju tak je twicknu. Co udělat strafe amu a vrazit to do luku? Jestli by to nebyla škoda..