Stránka 2 z 20

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Napsal: 06.06.2012, 19:48 hod.
od Pana_Ruplahlava
Aragorn píše:Na prvni pohled mam jasne pozitivni dojmy.

Jen jsem hodne zvedav, kdyz chteji snizit hodnoty AS na vecech, jak to hodlaji udelat u itemu, co uz vsichni mame nadropovane ted.
už to dělali hned ze začátku... nikoho se neptali a prostě se Ti snížil stat na zbrani (15% IAS -> 10%IAS)

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Napsal: 06.06.2012, 19:51 hod.
od Safoo
Zmeny sú skutočne krokom vpred! Len tak ďalej.
Mňa ako barbara dosť frustrovalo, že som v pohode dával len prvý akt a ako tak ešte druhý. Ale v treťom alebo štvrtom som si ani neškrtol, pričom najlepšie itemy padali len tam. Keď mi niečo padlo v prvom akte tak som hneď vedel že to bude nejaký šunt :D
Teraz už bude dávať zmysel aj findenie prvého aktu, dokonca to môže byť niekedy ešte lepšie ako vyššie akty.

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Napsal: 06.06.2012, 20:08 hod.
od Trhanec
Hrozně se mi líbí změna, že padaj nejlepší itemy i v actu 1, sice s menší šancí, ale zase to člověk snadnějš zabíjí. Hlavně není nutný pak neustále farmit jeden act a hrát pořád to samý. Takhle máte jeden den farmit jedničku, pak trojku atd. Super změny. Jen attack speed mě štve, rád metám rychle kouzla.

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Napsal: 06.06.2012, 20:31 hod.
od Mikro
imho by měli vymyslet uplně jiný systém ressurectu, čekat 3-28sekund jak dement, nesedí mi to do té hry ani trochu, moc akční to není

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Napsal: 06.06.2012, 20:33 hod.
od Still-Alive
3s jsou ještě v pohodě, ale čším dřív po ressu umřeš, tak tím víc to skáče, mám pocit. Taky mě to štvalo..

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Napsal: 06.06.2012, 20:34 hod.
od Mikro
datum je později v červnu podle článku :)
EDIT: still-alive: jo, stupnuje se to 3, 3, 8, 13, 18, 23, 28...nuda, ja chci jen tu penalizaci a ne cekat minutu nez se respawnu

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Napsal: 06.06.2012, 21:28 hod.
od Maniac
Doufam ze si hosi u blizzardu sahnou do svedomi a dodrzi co slibovali
ze na inferno sahat nebudou a nechaji ho nastavene tak jak je, uz tak je to dost easy na to co o infernu hlasali. Takze zjednoduseni inferna a padani top tier itemu v prvnim aktu je nejvetsi blbost, kampak se podelo to ze na hraci bude podle looku videt ze ktereho aktu ma gear hmm... to jestli jsou hosi alespon trochu soudni tak nemuzou pustit live zbytek zmen je celkem akceptovatelnej.

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Napsal: 06.06.2012, 22:22 hod.
od Wolfchant
Tak nevim muj nazor je takovej že by itemy měly padat tak aby si mohl postupovat dal jako je blbost aby padalo něco až v act 3 když potřebuju projid act 2 ale když mě nic nepadne tak jak asi to tam mam zvladnout jako je super jak padaj itemy act 1 50-55 lv to je prostě divny.neřikam aby Inferno někdo nerfnul ale at to udělaj tak aby se dalo pokračovat.Jo a kdyby někdo tu chtěl psat jako tak prodavej na AH tak předem řikam že to co pada tak to nikdo nekupuje

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Napsal: 07.06.2012, 02:26 hod.
od JokerLuk
Jako barbarovi se mi hlavně líbí změna, že monstra nebudou mít navýšené dmg v coop. Doteď se vyplatilo solovat a s vícero lidma roste většinou zábava. Ostatní změny taky hodnotím kladně.

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Napsal: 07.06.2012, 05:50 hod.
od passco
Mohli dat mensie ceny aj za crafting.. aby som dal 50k za jeden craft na ktorom mi ani nehodí poriadne staty tak to môžem ....! Som skôr nútený si na aukcií niečo kúpiť za ešte menšiu cenu ..

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Napsal: 07.06.2012, 06:02 hod.
od Still-Alive
Stačí už ty směšné ceny za gemcraft.. To už dali imho hodně dolů (stačilo možná slevnit o 50%), bude toho plná prd...

Btw Blacksmith taky slevní, píšu to v tom DD, jen je tam tabulka jen pro Jewelera.

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Napsal: 07.06.2012, 16:42 hod.
od Tyrion
omg preco musia nerfovat inferno ... to ze noobovia nevedia hrat a whinuju na forach tak to musia nerfnut a tak sa pred tym chvalili vo videjkach ze ludia dostanu na pr*el a budu v kuse dochnut nech idu do pr*ele vsetko CENZURA svojimi patchmi ako to bolo aj vo wowku , uz aj inferno bude pre casual noobov a male deti aby to mohli konecne davat , skoda tych 60 eur co som do toho vrazil

pozor na vyrazy... M.

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Napsal: 07.06.2012, 16:57 hod.
od Pana_Ruplahlava
Tyrion píše:omg preco musia nerfovat inferno ... to ze noobovia nevedia hrat a whinuju na forach tak to musia nerfnut a tak sa pred tym chvalili vo videjkach ze ludia dostanu na pr*el a budu v kuse dochnut nech idu do pr*ele vsetko skurvia svojimi patchmi ako to bolo aj vo wowku , uz aj inferno bude pre casual noobov a male deti aby to mohli konecne davat , skoda tych 60 eur co som do toho vrazil
nemluví o nerfu ale nevyváženosti.. 2. akt je nejtěžší a tak to srovnají (1<2<3<4)... čti pořádně :)

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Napsal: 07.06.2012, 17:27 hod.
od Programos
Některé změny fajn, ale co nechápu, tak je ta změna obtížnosti, zrušení +dmg za člena v partě a gem cost upgrade. Vůbec nevím proč to měnili.

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Napsal: 07.06.2012, 17:44 hod.
od Ghann
Já bych vám ty DH a Wizardy ponerfoval tak aby jste teprve viděli co je Inferno :D :D

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Napsal: 07.06.2012, 18:27 hod.
od SkalLDa
Nechapu co se ti na tej zmene ceny kraftu gemu nezda, takhle co bylo pod Square nemelo cenu ani zbirat a ty square byli vcelku k nicemu na vyssim lv, neprodejny(mzsleno jako malej zisk), a upgrade na flawess nemel smysl v aukci koupis levneji. A s tim nerfem, ten my zastak nevadi, ale spis by meli udelat poradnou penalizaci za smrt. Na 60 lv klidne 60-80k za smrt. Mozna i zvetsit cas treba od 20 smrti za sebou pul hodky(pokud takhle casto umres na jednom packu je neco spatne)

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Napsal: 07.06.2012, 18:59 hod.
od Still-Alive
Půl hodiny? To bych tě asi zežral zlostí :))
Spíš pořádnou penalizaci, BEZ časového limitu.
Spíš by mohli zavést opotřebování zbroje/zbraně vzhledem k opravování věci... Co na to říkáte?

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Napsal: 07.06.2012, 19:16 hod.
od PeeDee
gem cost upgrade menia nie len pre gemy ktoré padajú v hre, ostatným cena ostáva...
Celkom s tým súhlasím a predpokladám, že to urobili kvôli tomu, že nízke gemy strácali cenu, nebudeš si craftiť osmičku z 3 sedmičiek a 20k goldov, keď ti pri farmení napadajú až až poprípade si ich kúpiš ešte lacnejšie v aukcii...Takto spoň nebudeš malé gemy vyhadzovať z truhly na zem ale si ich premeníš na väčšie...nemyslím si, že sa musíme báť toho, že dôjde k zahlteniu gemov vyššej úrovne...

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Napsal: 07.06.2012, 19:33 hod.
od Alfajk
80k za smrt? co fetujes? neni problem zdechnout i 10x na jedny elite,uz ted jsou opravy drahy jak prase,nechci to videt po tom navyseni ceny

rozhodne nemam v planu 2 dny farmit A1 na goldy,abych mohl jit pul hodky wipovat do A4,to se na to radsi vyseru

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Napsal: 07.06.2012, 19:45 hod.
od Still-Alive
Tak teď smrtí stratíš jen 10% durabky a to je všechno, gear (já jako DH si ho opravím když už je totálně rozkřápané) asi za 3K, což je uplně směšné.. Takže pokud vybalancují obtížnost, tak jsem klidně za to zvýšení ceny za smrt...
všechno souvisí se vším, tu kopu práce jim nezávidím :)