Patch 1.0.3 Design preview

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Odpovědět
Uživatelský avatar
mafian89
Gorebelly
Příspěvky:337
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:mafian89#2328
Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od mafian89 » 06.06.2012, 15:14 hod.

Na oficiálních stránkách se objevil článek pojednávájící o změnách v patchi 1.0.3

http://eu.battle.net/d3/en/blog/5055288 ... _2012#blog
Obrázek

Uživatelský avatar
GrOsO
Gorebelly
Příspěvky:293
BattleTag:groso#1722
Bydliště:stolicka

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od GrOsO » 06.06.2012, 15:26 hod.

ja som spokojny pacia sa mi zmeny . najdolezitejsie problemy ktore som videl v hre :)

tiez ma to posunie ktomu aby som si spravil barba na sc bo ten moj DH ktory umiera po tom ako sa oskre o zabradlie bude dost drahy :D
tych 5x zvysenie goldov za opravu kludne mozu dat a kldune cap na smrt az na 1 minutu po fakt vela umrti. proste vylepsit gearcheck tymto
Obrázek

Uživatelský avatar
Vinz Clortho
Fallen Shaman
Příspěvky:74
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Morgion#2326
Kontaktovat uživatele:

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Vinz Clortho » 06.06.2012, 15:31 hod.

Ja to rikam porad ze se to par patchema vychyta, stejne jako to bylo s D2.
Keymaster of Gozer, Volguus Zildrohar, Lord of the Sebouillia.

Uživatelský avatar
Pana_Ruplahlava
Gorebelly
Příspěvky:387
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ruplahlava #2727

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Pana_Ruplahlava » 06.06.2012, 15:33 hod.

supr... :)
Jediný co se mi nelíbí, je že zruší ten aditional DPS v multiplayeru a že respawn time bude delší... už takhle tam jak CENZURA v II aktu na inferno čekám furt 30 sec :D
Nemám rád lidi, co hledají problémy jen proto, aby mohli žvanit.
Smiřte se s tím.

Uživatelský avatar
Peckoslav
Minion of Destruction
Příspěvky:878
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Peckoslav#2167

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Peckoslav » 06.06.2012, 15:44 hod.

pozitivní změny IMHO, už žádné "prochcípám se tímhle packem a budu u bosse..." :D
Příjemné, že bude garantovaná 1 rare z každého elitního/champion packu.
Obrázek
Od konce září 2015 jsem zpět a teprve se tu rozkoukám :D

Uživatelský avatar
GrOsO
Gorebelly
Příspěvky:293
BattleTag:groso#1722
Bydliště:stolicka

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od GrOsO » 06.06.2012, 15:45 hod.

@Pana_Ruplahlava
nerf multyplayer dps je spravna volba pretoze multyplayer je proste az moc tazky a podla mna v hre s viacero hracmi by si mal mat aspon trochu vyhodu , takto to na infernu bolo fakt tazke a solovat hru je omnoho jednoduchsie ale pre niektorich hracov zase nudne lebo radi hraju multy

respawn time: ztoho co napisali tak sa im pozdava len zvysenie goldov za opravu takze to ostane asi na 30sec max . no ja by som to kludne nehal pokracovat az na 1 minutu, ak nieco nezvladas, mal by si sa nato vykakat a ist z5 farmit, scipat 20x na jednom mieste neni fun
Obrázek

Uživatelský avatar
Pana_Ruplahlava
Gorebelly
Příspěvky:387
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ruplahlava #2727

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Pana_Ruplahlava » 06.06.2012, 15:51 hod.

já bych tam dal po minutě možnost teleportovat do města... to bývá problém, když nemám kam ani jak utéct mám 5 stacků nv a oni jsou někde v místě, kudy nemám kám utéct, vrátit a je tam něco co prostě nemůžu zabít...
// ještě bych chtěl vědět kdy to bude :D
Nemám rád lidi, co hledají problémy jen proto, aby mohli žvanit.
Smiřte se s tím.

PeeDee
Quill Rat
Příspěvky:35
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:peedee#2683

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od PeeDee » 06.06.2012, 15:52 hod.

DPS v multi nemuseli rušiť, ale aspoň znížiť...je pravda, že v stave akom to bolo to nebolo celkom OK....až dneska som zistil, že na každého hráča bol + 110% DPS monštier...

Butchera som si v pohode usóloval, no v dvojici sme mali problém, pretože všetko čím ma zasiahol mi dal IK, akurát tie spears mi brali tak 70%, len preto, že som bral dmg, ktorý mi nepatrí :D...ale zase žiadny postih bude katastrofa a inferno sa možno stane vo štvorici celkom ubehateľné....

S cenou úprav súhlasím, aj ked 5 - 6x môže byť už celkom dosť, na druhej strane, ten čas na ressurect dvíhať nemuseli, už teraz to je dakedy o hlavu keď sa vrátiš na scénu a almost done potvory sú na full hp....Keď ale bude Act I dokončiteľný s tým čo ti môže padnúť v Act-e I, tak to nemusí byť taká katastrofa ako teraz, Act II ani nezačneš bez vecí čo padajú v A II a IV (:

Uživatelský avatar
smurfiik
Fallen Shaman
Příspěvky:68
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od smurfiik » 06.06.2012, 15:55 hod.

nemohl by to tu nekdo vlozit? (copy - paste) Mám v práci firewall, který mě na odkaz nepustí..

Díky moc

Uživatelský avatar
Pana_Ruplahlava
Gorebelly
Příspěvky:387
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ruplahlava #2727

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Pana_Ruplahlava » 06.06.2012, 15:59 hod.

pm
jinak kdo to ještě nečetl a nechce se mu číst omáčka kolem, na dfans.com to pěkně shrnuli:
http://www.diablofans.com/news/1235-patch-103-preview/
Nemám rád lidi, co hledají problémy jen proto, aby mohli žvanit.
Smiřte se s tím.

Uživatelský avatar
Garn
Adviser
Příspěvky:898
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Kontaktovat uživatele:

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Garn » 06.06.2012, 16:18 hod.

Zrušení damage bonusu ve více hráčích = viable tank buildy endgame. :)

Se změnama spokojenost. Jen škoda, že ty class changes nepřijdou dříve. :(
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.

Uživatelský avatar
Pana_Ruplahlava
Gorebelly
Příspěvky:387
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ruplahlava #2727

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Pana_Ruplahlava » 06.06.2012, 16:19 hod.

Garn píše: Se změnama spokojenost. Jen škoda, že ty class changes nepřijdou dříve. :(
čistě teoretizuju, ale mohlo by být 1.1 do konce prázdnin?
Nemám rád lidi, co hledají problémy jen proto, aby mohli žvanit.
Smiřte se s tím.

Uživatelský avatar
Garn
Adviser
Příspěvky:898
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Kontaktovat uživatele:

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Garn » 06.06.2012, 16:21 hod.

Možná i dřív, ale nějakej ten měsíc to bude...
My name is Lachdanan, and I am cursed. Once the captain of King Leoric's army, I lived only to honor my land and my king. No man has a greater love for his king than I had for mine, even as I drove my blade through his dark and corrupted heart.

BulharskyFan
Quill Rat
Příspěvky:22
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Zambezzi#2794

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od BulharskyFan » 06.06.2012, 16:34 hod.


Uživatelský avatar
Pana_Ruplahlava
Gorebelly
Příspěvky:387
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Ruplahlava #2727

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Pana_Ruplahlava » 06.06.2012, 16:36 hod.

@BulharskyFan je to o stránku vedle ;) <-
Nemám rád lidi, co hledají problémy jen proto, aby mohli žvanit.
Smiřte se s tím.

Uživatelský avatar
Herodes
Fallen Shaman
Příspěvky:51
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HerodeS#2524
Bydliště:Zlín

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Herodes » 06.06.2012, 17:23 hod.

Kdy plánujou 1.0.3 nahodit na servery? Nejak mi ušlo datum a nikde ho nevidím. Bylo vůbec oznámeno?
„It's better to be hated, than to be pitied“... Herodes the Great

WW Barbarian GulTirHel

Pište kdokoliv, rád zahraju v partě nepo pokecám. Battletag v profilu.

Uživatelský avatar
Aragorn
Gorebelly
Příspěvky:329
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Aragorn » 06.06.2012, 17:27 hod.

Na prvni pohled mam jasne pozitivni dojmy.

Jen jsem hodne zvedav, kdyz chteji snizit hodnoty AS na vecech, jak to hodlaji udelat u itemu, co uz vsichni mame nadropovane ted.
D2R FanaZealer lvl 96 (SC SSF, bez runových slov)
Hledá do grálu - už 'jen' Tyraels Might 8-)

Rakiii
Burning Soul
Příspěvky:634

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Rakiii » 06.06.2012, 18:04 hod.

Sníží jejich efektivitu?
Jinak změny ok, už aby to bylo :D

SkalLDa
Fallen Shaman
Příspěvky:56
BattleTag:SkalLDa#2864

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od SkalLDa » 06.06.2012, 18:23 hod.

Podle me na AS hodej dimishing return a bude. Bude zajimavy co to udela s cenou itemu ingame. Zajimalo by me jak ta hra vypadala cca pred rokem, kdyz zacly s testovanim.

Uživatelský avatar
Still-Alive
Doom Knight
Příspěvky:548
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:StillAlive#2220
Bydliště:Praha/Vsetín - klasická náplava :)

Re: Patch 1.0.3 Design preview

Příspěvek od Still-Alive » 06.06.2012, 18:25 hod.

Někdo by řekl, že to vůbec netestovali :D
Ale taky by mě to zajimalo, jak hra vypadala před rokem-dvěma, jak po herní tak grafické stránce :)

Odpovědět

Zpět na „Obecně“