diablo

Typ monstra

Demon.

Historie

Diablo téměř dva roky pracoval na tom, aby se zbavil svého kamene duše (tzv. Soulstone), který ho původně uvěznil. Za tu dobu dokázal také ovlivnit okolní prostředí, a to včetně krále Leorica i jeho arcibiskupa Lazaruse. Král se však zdál být pro Démona příliš silný, takže se Diablo zmocnil prince Albrechta.

Poté se Diablo rozhodl brázdit si cestu ven z Pekel, a to skrze katakomby města Tristram. Šířením teroru do okolních sousedství na sebe upoutal dostatečnou pozornost hrdinů, kteří se snažili tento teror odstranit. V okamžiku, kdy se to jednomu z hrdinů povedlo, začal být pod kontrolou Diabla. Hrdina totiž věřil, že jedinou možností, jak se teroru zbavit, bylo převtělit se do jeho podoby a pojmout tak Diablův kámen duše do svého těla.

Jenže podobný záměr měl ale i samotný Démon. Diablo tedy pohltil hrdinovu sílu do sebe a byl tak mnohem silnější, což mu následně pomohlo v hledání jeho bratrů a dokončení jeho plánu…

Popis

Maximální odolnost vůči ohni (Fire Resistance) a bleskům (Lightning Resistance) je jednou z rad, jak se postavit Diablu tváří v tvář. Doporučují se také vlastnosti, které redukují fyzické poškození nebo absorbují ohnivé či bleskové poškození.

Diablo je schopen hned několika kouzel. Jedno z nich je Bone Prison, tedy kostěná klec, do které může uvěznit jak vaši postavu, tak vašeho žoldáka a dokonce i váš Town Portal. Mějte tedy vždy dostatečnou zásobu svitků Town Portalů, abyste v kritické situaci mohli vytvořit nový Town Portal.

Red Lightning Hose, tedy proud červené energie, která způsobuje z jedné poloviny fyzické a z jedné poloviny bleskové poškození, je dalším obávaným kouzlem. Jakmile Diablo začne tyto blesky vysílat, je lepší vyklidit bitevní pole. Obranou proti tomuto kouzlu může být zvýšená odolnost vůči bleskům (Lightning Resistance) nebo vysoká šance na blokovaní (Block Rate).

Kromě zmiňovaných dovedností Diablo používá také následující skilly: Fire Nova, Cold Touch, Fire Wall, Firestorm nebo Charge.

Více informací o útoku Diabla – viz Herní mechanismy – Priority Diablova útoku.

Vlastnosti

Level Experience Life
Normal Nightmare Hell Normal Nightmare Hell Normal Nightmare Hell
40 62 94 44902 465362 2195808 13818 90749 113812
Melee Attack 1 Attack Rating 1
Normal Nightmare Hell Normal Nightmare Hell
19–49 91–112 192–235 1311 2592 8062
Melee Attack 2 Attack Rating 2
Normal Nightmare Hell Normal Nightmare Hell
28–64 96–127 203–267 1051 2412 7500
Defense % Block
Normal Nightmare Hell Normal Nightmare Hell
208 1176 2534 33 40 50
Damage Resist Magic Resist
Normal Nightmare Hell Normal Nightmare Hell
0 45 0
Fire Resist Cold Resist
Normal Nightmare Hell Normal Nightmare Hell
33 50 33 50
Lightning Resist Poison Resist
Normal Nightmare Hell Normal Nightmare Hell
33 50
Drain Effectiveness Immunities Chill Effectiveness
Normal Nightmare Hell Normal Nightmare Hell Normal Nightmare Hell
100 50 0 25 15 10

Vysvětlivky k vlastnostem uvedených v tabulkách:

  • Level = úroveň
  • Experience = zkušenosti
  • Life = životy
  • Normal = obtížnost Normal (Normální)
  • Nightmare = obtížnost Nightmare (Noční Můra)
  • Hell = obtížnost Hell (Peklo)
  • Melee Attack 1, 2 = útok zblízka 1, 2
  • Attack Rating 1, 2 = útočné hodnocení 1, 2
  • Defense = obrana
  • % Block = x-procentní šance na blokování
  • Damage Resist = odolnost vůči poškození
  • Magic Resist = odolnost vůči magii
  • Fire Resist = odolnost vůči ohni
  • Cold Resist = odolnost vůči chladu
  • Lightning Resist = odolnost vůči bleskům
  • Poison Resist = odolnost vůči jedu
  • Drain Effectiveness = účinnost sání
  • Immunities = imunity
  • Chill Effectiveness = účinnost chladu

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Monstra – Rozdělení.