D2R: představení patche 2.3

Od vydání Diablo II: Resurrected uběhlo už pěkných pár týdnů a hráči dali Diablu pěkně zabrat. Zdá se, že vše je na dobré cestě a Blizzard začíná pracovat na drobných vylepšeních.

Během těchto týdnů znatelně klesla čekací doba ve frontě, dovolíme si tvrdit, že minimálně na evropských serverech se blíží nule. I tak Blizzard dělá na dílčích úpravách a optimalizacích. Zároveň se však věnuje zpětné vazbě, ze které vzešly následující novinky, jenž budou součástí nového patche 2.3. Ten by měl vyjít počátkem prosince. Kromě novinek bude samozřejmě obsahovat i opravy různých chyb.

Obtížnost hry (/players 8)

Tato fičura, známá z původní hry, se nyní dostane i na konzole. Pro hráče offline módu, kteří chtěli škálovat obtížnost hry a zároveň i odměny – tuto možnost dostanou. Stačí otevřít Nastavení, poté Game Settings, Offline, a zde hýbat Offline Difficulty Scaling šoupátkem dle libosti. Když změníte obtížnost, objeví se nová monstra s upravenými hodnotami zdraví, získané zkušenosti budou navýšeny a šance na lepší odměny bude taktéž vyšší.

V základním nastavení bude hodnota Offline Difficulty Scaling nastavena na 1, nastavit si budete moct až 8. Aby se hodnota propsala, bude nutné založit novou hru.

Nastavení Quick cast a aktivních dovedností

V současné chvíli používají dovednosti tak, že si rozkliknou nastavení pravého a levého myšítka. To znamená, že v jednu chvíli mohou používat pouze dvě dovednosti. Ti zkušenější využívají funkční klávesy F1 až F12, takže pokud chcete použít dovednost, která není přiřazena žádnému myšítku, musíte zmáčknout funkční klávesu, na kterou máte přiřazenou dovednost a teprve pak kliknout myší.

Do D2R jsme přidali podporu ovladačů, takže hráči mohou využívat až 12 dovedností. Když hráči zmáčknou jedno z hlavních tlačítek, nebo triggerů, instantně použijou dané kouzlo. Diablo III využívá stejného principu. Stejné chování se očekává od všech aRPG her.

Po této funkci volala spousta hráčů využívajích kombinaci klávesnice a myši. Původně jsme toto nastavení odmítali, jelikož by se příliš vzdálilo od originálu. Ale komunita byla hladová, tak jsme jí to splnili.

Hráči si mohou zapnout lištu Active Skill Bindings. Aktivací tohoto nastavení se nad standartní lištou objeví druhá, na kterou mohou přiřadit až 16 dovedností (byť tooltip říká F1 až F8). Když je zapnuta možnost Quick Cast Skills, zmáčknutí oněch tlačítek sešle dané kouzlo místo toho, aby přenastavilo pravé/levé myšítko.

Přístupnost a grafická vylepšení

UI

Do hry bylo přidáno několik vylepšení grafického nastavení. Např. byl přidán indikátor ztišených (mute) a ignorovaných hráčů.

V lobby bude vidět, jako expanzi postavička hraje a jaký má level. Taktéž bylo vylepšení při změně cílového chatovacího kanálu při posílání zpráv. Nyní by mělo být vše zřejmé. Hráči taktéž v seznamu přátel uvidí Real ID přátel.

Herní vylepšení

Byl přidán textový indikátor, když v souboji minete (miss). Každý, kdo si tuto volbu zapne, uvidí v PVP i PVE text, že minuli.

Hod (throw) může být nastaven na klávesu a to i tehdy, když hráč nemá co házet. Byla přidána klávesa Force Move. Když bude zmáčknuta, postava se začne pohybovat za kurzorem.

Zvuky

Hráči využívající gamepad uslyší zvuk při pohybu v Nastavení. Stejně tak uslyší zvuk při naplňování pásku.

Grafika

Hráči vlastnící Nvidia grafickou kartu vybavenou technologií Nvidia DLSS (Deep Learning Super Sampling), si budou moct DSSL zapnout v nastavení a tím zvýšit kvalitu a rozlišení při zachování výkonu karty.

Zdroj: Blizzard

Komentáře 10

  1. Ja pevne verím, že zlepšia aj iné veci. Stackovanie gemov, rún, potionov a podobne + vačšia truhla. Aby so si vytváral xy dalších postav len kvoli dalšiemu miestu??

    • Jo, ta hra by potřebovala některé QoL jako sůl.

    • Pochopil bych, kdyby jen tři stránky sdílené truhly byly určeny pro realmové postavy. Ale naprosto nepochopitelné pro mě je, proč nemůže být na single player nekonečná, nebo aspoň tisícistraná truhla.

      • Záleží jak je hra napsaná. Nějaký limit tam určitě bude.

  2. Dadu from Silesia

    Také díky google translátor pořád není nejpřesnější.

  3. Díky za překlad, zejména /players x na konzoli mne hoooodně potěšil. 🙂

  4. miroslovakia

    hutné info, vďaka za to !
    môj necro sa nevie dočkať na hell pána balla :)))

  Přidat komentář