• Obtížnost: lehká
  • Potřebné soubory: cubemain.txt (patch_D2.mpq)

Horadric Cube je skutečně kouzelná věc, lze s ní vytvořit jakýkoli předmět Diabla, přeměňovat a generovat náhodné předměty. Článků zde bude více. Nyní se mrknem jak vytvořit libovolný předmět Diabla.

Vytváření věcí s pevným ID

Otevřete cubemain.txt, vytvořte nový řádek (v AFJ Sheet edit → operations → row operations → add rows).

Description napište cokoli co chcete, to slouží pouze vám abyste věděli co je to za recept. Enabled 1 (0 znamená disabled), ladder znamená jestli bude recept přístupný pouze na ladderu, dejte 0 (nic), version 100 (datadisk), numinputs 1 (to značí počet přísad) a do input 1 napište key (to jsou klíče), scrollněte na output (ten může být jen jeden)a napište sem ID čehokoli chcete, my si vytvoříme super unique ring Stone of Jordan, takže napište jeho ID: The Stone of Jordan, nyní sloupce lvl, plvl a ilvl. Plvl je důležité pouze pokud tvoříte něco náhodně takže dejte lvl a ilvl 99, to vám umožní vytvořit jakýkoli unique (kromě annihilusu, ten má lvl 110). Uložte a jděte do hry.

Nyní ve hře vložte do kostky libovolný počet key (ale jen jeden balíček) a dejte transmute, a hle Stone of Jordan je na světě.

Vytváření magic items s pevnými vlastnostmi:

Stejně jako minule, změna začíná až u input1, tam dáte item, u kterého chcete, aby měl požadované atributy. Pro příklad uděláme amulet, takže do input1 dáme „amu,mag“ (i s uvozovkami, pokaždé když v cube píšete víc věcí, musí tam být uvozovky) to znamená magický amulet. Do input2 dejte key, tím pádem musíte dát do numinputs 2, protože už skládáte něco z dvou přísad. Teď output, tady nastavujete co chcete udělat, uděláme si trošku dobrej amulet, +3 to lightning skill (sorceress only), +81–100 life, to znamená powered amulet of the whale. Takže pište do output: „amu,mag,pre=452,suf=322“ (opět i uvozovky) a napište 60 do lvl a ilvl (preffix Powered vyžaduje level 60, suffix of the whale level 50), do output můžete použít místo amu i useitem. Ve hře pak vložte do kostky magic amulet a klíče, dejte transmute a máte pěkný amulet. Preffixy a suffixy najdete v souborech magicprefix.txt a magicsufix.txt, definujete je potom číslem řádku.

Vytváření náhodných předmětů

Uděláme recept, který z magického ringu udělá jiný, potencionálně lepší magický ring.

Všechno stejně jako minule až na: numinputs = 2, input1 = „rin,mag“, input2 = key, do output napiště buď „rin,mag“ nebo „usetype,mag“ do lvl, plvl a ilvl 99. Díky tomu může vzniknou magic ring s jakýmikoli vlastnostmi, které ring může mít. Pokud chcete vytvořit rare, napište do output „usetype,rar“. Pokud chcete vytvořit unique nebo set, napište do output „useitem,uni“ nebo „useitem,set“ a 99 do lvl a ilvl (plvl není třeba) v tom případě se vytvoří náhodný unique/set ring, záleží na tom kolik jich je (pokud by jste měnili na unique shako, vždy vám výjde Harlequin Crest, protože jiné unique shako není, ale ringů je spousta).

Přidávání vlastností v cube

Do input a output napište co chcete, akorát v output musí být „xxx,mod“. Pak můžete do mod1 – mod 5 psát atributy, které se předmětu přidají. Dále musí být 99 v lvl, plvl i ilvl. Většinou se to používá pro použití socketu.

Tipy a triky

  • Pokud chcete na recept použít víc věcí stejného typu, pište to takto „r01,qty=3“ (3× runa El)
  • normální předmět je „xxx,nor“, nesocketovatelný je „xxx,nos“, socketovatelný je „xxx,soc“, superrior je „xxx,sup“, všechno další jako elite a další vlastnosti můžete odkoukat z původních receptů
  • kopírovat původní recepty je dobrý nápad, tam najdete téměř všechno
  • nemůžete měnit hardcoded recepty, jako např. pro portál do cow levelu
  • pokud děláte globální recepty (třeba předmět + um = unique stejného typu) musíte vždy udělat recepty zvlášť pro zbraně, brnění, ringy, amulety, charmy a jewely (např. do input „weap,any“ do output „useitem,uni“)
  • pokud něco nefunguje tak jak má, většinou pomůže dát do lvl, plvl a ilvl 99
  • pokud něco nefunguje vůbec, je problém v zadání (inputs a numinputs) hra vždy něco vytvoří, pokud máte tyhle sloupce správně a máte alespoň něco v output, pozor hlavně na sloupec numinputs (pokud máte například v input 1 gcg a v input 2 „gcb,qty=3“ jsou to 4 numinputs)

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Modding.