Modding – Tvorba a editace String Keys

  • Obtížnost: nejlehčí
  • Potřebné soubory: patchstring.tbl (patch_D2.mpq)

String Keys jsou prostě a jednoduše jména. Pokud je chcete editovat, je zde jedna veledůležitá věc, musíte mít hru anglicky. Pokud nemáte, reinstalujte. String Keys fungují tak, že pro účely modování si můžete dát ID věci nebo monstra jaký chcete, například Baalova poslední skupinka má ID BaalMinion1 (až 5) ale ve hře se jmenuje Minion od Destruction, stejně tak popisy skllů vypadají úplně jinak ve hře než v tabulkovém editoru.

Takže nyní si ukážeme, jak lehce přejmenovat unique ring The Stone o Jordan. Unique items mají tu výhodu, že jejich ID je stejné jako jméno ve hře. Takže otevřeme MPQview a dole najdeme soubor patchstring.tbl (všimněte si cesty, kterou budete tvořit v adresáči hry: data/local/lng/eng/patchstring.tbl, pozor adresář se jemnuje LNG (language) i když to vypadá jako I) viz. obrázek:

mpqview_string

Soubor uložte kam potřebujete (klidně pracujte rovnou v adresářích hry – data/local atd…, alespoň to nebudete muset kopírovat). Otevřete ho v v AFJtbl editoru který lze stáhnout mezi ostatními programy.

Jděte až dolu (první obrázek dole) a pomocí symbolu + v liště vytvořte nový string key. Program se vás zeptá na název stringu, sem musíte dát ID toho, co chcete pojmenovat, takže napište „The Stone of Jordan“, bez uvozovek. A do pravé tabulky napište své jméno, napište tam co chcete (druhý obrázek dole).

afjtbl_string1
afjtbl_string2

Teď to rozchodíme stejně jako bylo psáno v tutoriálu a jak jsem psal na začátku. Spusťte hru a doufám že máte ring Stone of Jordan, pokud ne, pomůže nám Horadric Cube. A nyní výsledek:

fin-string

— — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — — —

« Zpět do sekce Modding.

Napsat komentář