Jelikož jsem kreativně založený jedinec, Diablo 3 hraju téměř jen kvůli testování svých buildů... a nyní přicházím s dalším
Jedná se o monka založeného na Dodge a skillu Mantra of Evasion - Backlash
Věci může mít od jiných mých postav, které hrají rovněž bez AH... (proto má oblečený Hellfire ring)
Priority buildu:
Vysoká dexterity (jediná věc, která zvyšuje základní dodge chance) - to znamená hodně archon craftění na dexteritu...
Critical chance - passivka Sixth Sense - např. pokud dosáhnu celkem 50% crit. chance, dodge chance se díky této passivce zvýší permanentně o 15% - což není málo
Dual Wielding - bonus dalších 15% díky passivce The Guardian's Path
Attack speed - zřejmě značně ovlivňuje dmg Backlashe (díky vincdrago za upozornění)(zaktualizuju po řádném testu)
Zaznamenám všechny důležité dropy a kdybys si ještě na něco vzpomněl, tak dopíšu
Jenom te opravim zlehka at pak nejsi prekvapen, kdyz nahodis mantru, ziskas z pasivky bonus dodge za CC a bonus na dodge za DW, coz je 15+15+15=45%, tak realne dostanes vyrazne mene, treba okolo 20% bonus na dodge. Uz jsem zkousel maximalizovat dodge na dodge build a rikal jsem si jak s 3500 DEX coz je cca 55% a nahozenim pasivek a mantry budu vicemene na stovce a budu immortal, ale takhle to nefunguje a bonusy udelaly konecnou dodge cca 70%
Re: ZONG - NoAH Monk (Dodge build)
Napsal: 20.08.2013, 14:17 hod.
od vincdrago
úhyby se vypočítavají 2 vzorci
vzorec pro výpočet úhybů ze statu/dex a vzorec pro výpočet úhybů z dovedností
počítá se to jednoduše, pro výpočet ze statu jsou 4 rozsahy kde se mění %úhybů, který dostanete za 1 bod dex - stačí se podívat na to, kolik máte dex a toto číslo mezi ty 4 rozsahy roznámit a vyjde vám to číslo, které se vám ukáže když najede na dexteritu
a u dovedností je to strašně jednoduchý, pokud máte 50% šanci na úhyb z dex tak dostanete pouze 50% hodnotu, která je napsaná u dovednosti, nebo pokud máte 70% šanci na úhyb ze statu tak vám dá dovednost pouze 30% atd...
Re: ZONG - NoAH Monk (Dodge build)
Napsal: 20.08.2013, 15:00 hod.
od ZOMB
To je jasné... proto je nejdůležitější ze všeho maxovat dexteritu
Všechny bonusy se počítají ze základu, který poskytuje dex... kdyby tomu tak nebylo, hrál by ho každý, protože by se hráč lehce dostal nad 100%
Re: ZONG - NoAH Monk (Dodge build)
Napsal: 20.08.2013, 18:45 hod.
od vincdrago
no aby jsi na to nedojel nezapomeň, že úhyby nefungují na všechny typy útoků
btw na poškození tý runy backlash má vliv i tvoje rychlost útoků pokud vím
no každopádně držim palce
Re: ZONG - NoAH Monk (Dodge build)
Napsal: 20.08.2013, 19:01 hod.
od ZOMB
Njn... je blbý, že třeba arcane sentry, molten, nebo plague se vyhnout nedá
Vážně? Takže stackovat i AS? Mě se to právě moc nezdá (nepočítal jsem s tím):
Backlash
Successfully dodging an attack has a chance to create a burst of flame dealing 35% weapon damage as Fire to all nearby enemies.
Z toho jsem vyvodil, že se bere dmg zbraně, ne dps... rychlost by neměla hrát roli... ale díky za upozornění, radši si to ještě někde na internetu ověřím... a samozřejmě taky ve hře
Asi si už nepamatuješ, kde jsi o tom něco četl?
Re: ZONG - NoAH Monk (Dodge build)
Napsal: 20.08.2013, 19:11 hod.
od ZOMB
Ok, takže tohle píše d3up.com:
MoE Backlash deals 35% weapon damage in an area around you when you dodge an attack. Doesn't seem like much right? What the skill description doesn't mention is that the damage scales with attack speed (35% dmg x attack speed to be exact). So on my monk with around 2.1 attacks/sec, that 35% is increased to 73.5% weapon damage that hits everything within approximately the same range as Sweeping Wind.
Tzn. stackovat attack speed... ale stejně nevím, jestli to je teda 35% (co se píše na webu), nebo 60% (co se píše ve hře)
Jdu zkontrolovat další zdroje, jestli to je skutečně pravdivé... byl bych rád, kdyby bylo
edit: Tak jak tak koukám, to dmg se zobrazuje všude jinak... no, uvidím... otestuju a dám vědět
Re: ZONG - NoAH Monk (Dodge build)
Napsal: 20.08.2013, 19:31 hod.
od vincdrago
no nejsem si jistej, ale tak u 1. odkazu kterej jsem ted zkoušel to tak píší
Vypadá to že jo... v tom případě Dual Wielding = dvojitá výhra (snad to takhle u dual wielding platí)
Díky ještě jednou za upozornění, upravím si první příspěvek...
Re: ZONG - NoAH Monk (Dodge build)
Napsal: 20.08.2013, 22:09 hod.
od ZOMB
Tak už to chápu... 35% je za 1 útok za sekundu (příklad - skorn, a žádné jiné vybavení)
Pokud mám 2 útoky za sekundu, poškození bude 70%... jedná se tedy o koeficient, kterým se násobí číslo 35... proto je u každého jiné
Re: ZONG - NoAH Monk (Dodge build)
Napsal: 21.08.2013, 19:46 hod.
od ZOMB
Lvl 60 dosažen!!!
Přehodil jsem dost věcí, co jsem měl v truhle a ležely tam ladem...
Čeká mě ještě act 4 a pak hurá na inferno!
Re: ZONG - NoAH Monk (Dodge build)
Napsal: 23.08.2013, 09:18 hod.
od ZOMB
ZONG postupuje kupředu, už je na paragon levelu 14
Critical chance mám zatím malou, proto nevidím smysl ještě volit pasivku Sixth Sense. Místo toho jsem zvolil Seize the Initiative, neboť dexterita je mojí hlavní prioritou. Reálná dodge chance se pohybuje okolo 75% (pasivka + Mantra + Fists of Thunder + Cyclone Strike). Mantra procuje nádherně, proti obrovské armádě monster je tento build jako dělaný
Ořískem však jsou některé elitky, které umí pěkně zatopit svými vlastnostmi. Navíc build není stavěn na single target souboje. Pro vyšší MP potřebuju něco na doplňování life - ať už LoH nebo LS, v nejlepším případě obojí
Zatím mi stačí health globy...
Rozhodl jsem se tedy popsat, jaká pozitiva a negativa tento build má (brána tato postava na plvlu 14):
Silný proti: Velkému množství slabších monster; Affixům elitek: Electrified, Fire Chains, Frozen, Mortar (procujou Backlash)
Slabý proti: Malému množství silných monster (Elitky, Bossové); Affixům elitek: Desecrator, Molten, Plagued, Arcane Enchanted (Dodge je v těchto případech k ničemu)
Až dosáhnu paragon levelu 20, hodlám natočit video o tom, jak tento build funguje... ale ještě nevím jistě, jestli to můj stroj zvládne
Přeju příjemné hraní
Re: ZONG - NoAH Monk (Dodge build)
Napsal: 23.08.2013, 10:21 hod.
od Speedy.hvr
Velké díky za takový tutoriál jak na další zajímavý build pro Monka, sem moc zvědavý na to video
Chystám se to odzkoušet na své mončici tak se pak pochlubím jaké to je hraní
Re: ZONG - NoAH Monk (Dodge build)
Napsal: 23.08.2013, 11:09 hod.
od vavik
ahoj Zombe,
podobneho monka jsem kdysi zkousel postavit, dale nerikam nic, jsem zvedavy, jak dopadnes
Re: ZONG - NoAH Monk (Dodge build)
Napsal: 23.08.2013, 12:21 hod.
od DrSma
Zombe, jak tak koukám, já tu NoAH Sekci asi budu muset začít vyřizovat ..
Re: ZONG - NoAH Monk (Dodge build)
Napsal: 23.08.2013, 12:24 hod.
od ZOMB
Speedy.hvr: Není za co
Klidně to zkus, nicméně asi nebude tak efektivní jako ten, co nyní používáš...
I hrací styl je trochu jiný... uvažoval jsem, že na místo toho (v původním plánu) volného skillu bych dal Sweeping Wind, nicméně už teď mám zdroje (spiritu) tak akorát... Cyclone sežere skoro všechno, a to co zbude použiju pro rychlý přesun - Dashing Strike
Breath of Heaven mi zatím vyhovuje a asi to tak zůstane...
vavik: Taky jsem zvědavý... ještě build nefunguje tak jak bych chtěl, ale už se to blíží... už s ním umím vcelku dobře zacházet, ale nejsem si teda jistý, jak se s ním bude hrát na vyšší MP...
Jinak co jsem ještě zapomněl doplnit je to, že je skvělý na zabíjení goblinů
Dashing Strike jistí to, že daleko neodběhne (Cyclone je v záloze )
edit: DrSma: To bys možná mohl
Zatím ale není třeba si myslím...
Jen je teda škoda, že hraješ na US serverech
Re: ZONG - NoAH Monk (Dodge build)
Napsal: 23.08.2013, 16:31 hod.
od DrSma
ZOMB píše:
Jen je teda škoda, že hraješ na US serverech
Proč?..stejně nehraju Coop ..
Na rušení Goblinů je nejlepší jakejkoliv primary se short dash (Thunderclap, nebo Fist of fury, nevím, jestli ještě další..)..Goblínci nemaj šanci, ani se nehnou a když, hned je zase srazíš naprosto bez práce
Re: ZONG - NoAH Monk (Dodge build)
Napsal: 23.08.2013, 16:52 hod.
od walosek
když nehraješ pasivku one with everything tak by to asi chtělo zkoušet dál ramena, co?
Re: ZONG - NoAH Monk (Dodge build)
Napsal: 23.08.2013, 17:28 hod.
od ZOMB
walosek: To mi povídej... craftím dokola ramena jak hovado a nic kloudného...
Navíc OWE se vyplatí jen při používání aukce... resp má to největší efekt, když cíleně takto kupuješ věci...