Stránka 1 z 2

Jak chapat proc koeficienty?

Napsal: 07.07.2014, 10:02 hod.
od lulinak
Zdarec, jedu dlouhodobe jen disintegrate a zajimalo by me realne matematicke porovnani s arcane torrent.

Kdyz koukam na tabulku viz link, tak Disintegrate s Entropy ma 0,167 a Arcane torrent s Disruption ma 2,000. Kdyz pro tento ucel pominu tu vlastnost torrentu (15 procent damage navic) ktery z tech dvou teda procuje rychlejc?? dik

https://docs.google.com/spreadsheet/lv? ... rue&gid=10

Re: Jak chapat proc koeficienty?

Napsal: 07.07.2014, 10:15 hod.
od Lemurman
víc procuje arcane torrent, má vyšší proc coeficient (0,2 arc. torr. × 0,167 desint.)

Re: Jak chapat proc koeficienty?

Napsal: 07.07.2014, 12:58 hod.
od Mlok
0,2 proc koeficient znamená, že procne každý pátý hit.
0,167 znamená, že procuje každý šestý hit.

Pro APOC je to pak závislé na situaci, protože při více mobech zase dis. jich trefí více najednou. Na single target procuje arcane torent už lépe.

Re: Jak chapat proc koeficienty?

Napsal: 07.07.2014, 14:17 hod.
od Darkness
Arcane Torrent neni ciste single target, ma maly AOE dmg, takze kdyz jsou mobove na hromadce, tak jich trefi dost najednou a Death Blossom runa ma proc 0.6 i proto se mi s ni nejlip hraje ;)

Re: Jak chapat proc koeficienty?

Napsal: 07.07.2014, 14:33 hod.
od lulinak
ufff asi se ztracim v tom co vlastne znamena procne - to tedy nema nic spolecneho s AS a neurcuje to vyslednou damage? asi ne....

Cili pokud mi disintegrate napr. (vymysleno) procuje 0,2 anebo 0,6 , tak rozdil je v tom, ze procne 20 anebo 60 procent z tech tiku ....neceho.... a pri kazdem procu to udela ....neco.... :-)

ted jeste pls dosadit ty spravne vyrazi pro "neceho" a "neco", jestli je to jen CC, anebo jeste neco jinyho.

Proste premejslim, proc je porad torrent chapanej jako vyrazne lepsi kouzlo nez disintegrate, tak se dostavam i do takovyhle matematickych hloubek jak jsou ty kouzla programovany.... dik

Re: Jak chapat proc koeficienty?

Napsal: 07.07.2014, 15:03 hod.
od Lemurman
Řekněme, že máš TF a porovnáváš, kolikrát se spustí ten efekt u dvou různých skillů. Řekněme, že jeden skill má proc. c. 1 a druhej 0,5. 1. skill ti za každej zásah spustí efekt z TF, kdežto druhej má 50% šanci na spuštění při každým zásahu, takže každej druhej útok. Proc c. taky upravuje LoH a APoC, konkrétně se tyto hodnoty násobí proc c. (takže z většinou dostaneš míň zdraví z LoH, než kolik máš napsáno v inventáři). Ve výsledku tedy Blizzard a MM healujou skoro stejně, protože Blizz má menší proc c., ale zase zasáhne víc mobů.

Re: Jak chapat proc koeficienty?

Napsal: 07.07.2014, 17:15 hod.
od Mlok
Proc koeficient je důležitý hlavně pro APOC a life per hit. S vysokým proc koeficientem budeš daleko rychleji doplňovat AP (když máš někade APOC) a life (když máš někde life per hit).
Akorát poze na to, že pro LoH jsou proc koeficienty jiné, většinou o něco větší.

A pak pro konkrétní speciality typu TF.

Re: Jak chapat proc koeficienty?

Napsal: 07.07.2014, 18:46 hod.
od Mlok
Darkness píše:Arcane Torrent neni ciste single target, ma maly AOE dmg, takze kdyz jsou mobove na hromadce, tak jich trefi dost najednou a Death Blossom runa ma proc 0.6 i proto se mi s ni nejlip hraje ;)
To já vím. To jen byl příklad, kdy bude v každém případě arcane torrent lepší ohledně proc koeficientu. Death Blossom runa má pro LoH dokonce proc koeficient 1,8. Tomu úplně nerozumím jak to má fungovat. Zřejmě bude 4 z pěti hitů dávat dvojnásobek life per hit.

Re: Jak chapat proc koeficienty?

Napsal: 07.07.2014, 19:41 hod.
od Dava_C
lulinak píše:ufff asi se ztracim v tom co vlastne znamena procne - to tedy nema nic spolecneho s AS a neurcuje to vyslednou damage? asi ne...
Každý skill má i svůj tickrate a ten vychází z AS. Tickrate je odstupňován breakpointy - rozmezí mezi AS od do.

APoC se pak počítá jako APoC x proc c. x CHC x tickrate x (počet cílů)

Re: Jak chapat proc koeficienty?

Napsal: 07.07.2014, 19:45 hod.
od Lemurman
× CHC? neměl by se ten vzorec uplatnit až po critu a bez CHC?

Re: Jak chapat proc koeficienty?

Napsal: 08.07.2014, 08:18 hod.
od Darkness
Death Blossom runa má pro LoH dokonce proc koeficient 1,8. Tomu úplně nerozumím jak to má fungovat. Zřejmě bude 4 z pěti hitů dávat dvojnásobek life per hit.
to beres odkud? proc koeficient je vzdycky v rozmezi 0-1, vetsi cislo musi byl neco jineho

Re: Jak chapat proc koeficienty?

Napsal: 08.07.2014, 09:42 hod.
od Mlok
To jsem si také myslel, že by měl být vždy mezi 0-1, až jsem teď narazil právě na těch 1,8.

Beru to odsud, tedy důvěryhodný zdroj a otestováno pro 2.0.6
Link na vlákno http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/11914351645
Link přímo na dokument s proc koeficienty https://docs.google.com/spreadsheet/ccc ... =drive_web

Proc koeficienty jsou tři typy, kde LoH má svoje samostatné hodnoty.

Do teď jsem si toho nikdy nevšimnul, protože jsem Death Blossom nehrál, tak jsem neřešil ani proc koeficient. A jak koukám na Wiz., tak právě Death Blossom je jediný případ kde je proc koeficient pro LoH větší než 1.

edit:
Skill effects proc koef. má Death Blossom už také menší než 1. Tam by to postrádalo smysl úplně. U LoH si dokážu představit, že by to fungovalo jak jsem psal. Testovat se mi to nechce (to vyžaduju pohlídat si více faktorů, aby nebyl žádný jiný healing, více opakovaných pokusů, atd.).

A ještě doplním, že ChC se do toho nepočítá, na tom to nezávisí. Pouze na proc koeficientu.

Re: Jak chapat proc koeficienty?

Napsal: 08.07.2014, 10:32 hod.
od Gandy
Mlok: myslim, ze jsi to spatne pochopil, to nejsou tri typy proc coeficientu. Proc koeficienty jsou vzdycky jen na prvni strance, na druhe je to pak prepocitane na proc/sekundu.

Re: Jak chapat proc koeficienty?

Napsal: 08.07.2014, 11:24 hod.
od An7yk
Takže když Heavens fury s poslední runou má LoH proc 1.500, znamená to že za jeden výstřel mě to healne za 1,5 násobek mého LoH za každý cíl co trefím?
x3 když budu mít zbran na shotgun? :D

Re: Jak chapat proc koeficienty?

Napsal: 08.07.2014, 11:39 hod.
od hulkxxxl
když vidím ty tragický čísla má cenu si dávat vubec LOH? :D asi dám raději gold find :D

Re: Jak chapat proc koeficienty?

Napsal: 08.07.2014, 11:43 hod.
od Mlok
Gandy: Je to možné, že jsem to špatně chápal. Jen na přepočet za sekundu mi ale zase přijde divné, že to pak je pro LoH a skill efekt jinak. Navíc přepočet za sekundu je problematický když závisí na AS (tedy pokud to není chaneling spell, tam je daný počet tiků za sekundu nezávisle na AS). Ale vysvětlovalo by to problém toho koeficientu 1,8.

Nejspíš to ale opravdu tak bude, že proc koeficient je jen jeden na té první straně.

Re: Jak chapat proc koeficienty?

Napsal: 08.07.2014, 11:46 hod.
od Mlok
hulkxxxl: V současné podobě má LoH smysl pouze pro dlouhodobé udržení life, tam trochu pomůže. Když sleduju heal čísla, tak je to trochu znát, ale nic extra.
Zdaleka nejvíce mi dává life per kill (mám cca 20tis. life per kill). Ten ale zase nefunguje v každé situace (pro souboj s elitkou nebo bosem když tam už není nic dalšího nepomůže).

Z krátkodobého hlediska, tím myslím rychlá ztráta hodně life, kdy potřebuješ rychle doplnt pro přežití LoH v současné podobě nemá smysl vůbec.

Re: Jak chapat proc koeficienty?

Napsal: 08.07.2014, 12:16 hod.
od Frozen
To není tak úplně pravda...
záleží dost na charakteru a stylu boje.

LoH je u WD dost silná věc, hlavně pokud máte dogy a nedejbože tal man's finger...

to vás pak healuje i třeba za 80tis / hit.

Re: Jak chapat proc koeficienty?

Napsal: 08.07.2014, 12:17 hod.
od Dava_C
U wizarda fungoval LoH snad jen u CM/WW za vanilly.

LoH x inferno redukce x proc koef x tick/s x počet twisterů
1000 x 0,2 x 0,125 x 6,66 (3.01 AS) x 18 = 2997 life per second x počet cílů.

Re: Jak chapat proc koeficienty?

Napsal: 08.07.2014, 14:32 hod.
od lulinak
mam LOH asi jen 4 tisice a kdyz jedu bez toho tak to velmi citim, cili jedine s nim.
Je to stylem hrani, vzdy stahnu moby k sobe BH a prazim do nich nablizko kratky disintegrate (ktery ma 5 paprsku a trefuje vsechny moby najednou), cili to pribyva docela rychle...

u single targetu bude problem vzdycky