Fire Hydra 2.1.0

Odpovědět
Uživatelský avatar
DoctorFish
Wraith
Příspěvky:102
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:DoctorFish#2128
Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od DoctorFish » 08.10.2014, 06:44 hod.

Dotaz. Vyplati se v mem pripade nosit amu, který najdete aktualne na mem profilu a nebo je lepsi vrátit amu s int/CHD/CHC*socket ? Jinac jsem se včera uspesne blizil k pokoreni GR40, ale na konci jsem dostal bosse, který je schopny zmizet a tim padem zrusit infinity DoT. Sice vždy zmizi na několik vterin, ale na prepocet by to dalo dost casu, který mi chybel.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Doct ... o/27172904

We're going to get you. We're going to get you. Not another peep. Time to go to sleep.
Evil Dead

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Mlok » 08.10.2014, 07:24 hod.

Pokud nemáš problém s umíráním, tak nech amulet co teď máš nahozený. Fire + ChC + ChD + socket je nejlepší možná kombinace na dmg.

Orlash a Saxtris jsou pro Wiz nejhorší RG. Nejsem si jistý, kterého nesnáším víc :-)
Oba trvají dlouho. U Saxtrise hodně záleží jaká je zrovna mapa. Když je hodně místa, tak to ještě jde, nejhorší je v úzké chodbě. Oba mi trvají cca 2 minuty navíc oproti některým jiným RG (na GR39/40).

DeathHero:
- Unwavering Will vyhoď, to se pro FB buildy nepoužívá (nikdy nestojíš dlouho na místě, zcela zbytečná pasivka)
- Conflagration se také moc nepoužívá, protože je k ničemu pro infinite FB DoT, také bych vyhodil
- nahoď Glass canon, pokud bys měl náhodou problém s tougness, tak použij Prismatic armor (lepší je ale použít unity, pak nemůžeš mít problém s pinpoint bar., s unity nepotřebuješ energy armor vůbec)
- druhou pasivku nahoď ilusionist, když současně změníš teleport na safe passage, tak to musí jít i bez unity s pinpoint barr. a GC
- místo Burning Axe si vyrob Devastator, dobrý roll Devastatoru je vždy lepší než Burning Axe (Burning Axe díky tomu, že je zbytečně rychlá, tak má nižší base dmg, o kterou tu jde)
- zvednout lvl Toxinu (to ti je ale určitě jasné)
- vyměnit bracery, AS je zbytečný stat, místo kterého má být vit. (vyměnit za Strongarmy nebo zatím nějaké jiné s int, vit, ChC a fire; pokud žádné nemáš, tak zatím můžeš udělat craft třeba Reapers)
- na kalhotech zvýšit hodnotu armoru aspoň na 550+
- takhle blbý roll (dva staty k ničemu) WH bych nenosil, to už bych raději dal Tal pásek, když nosíš Tal amulet, případně pokud bys měl SoE
- časem vylepšeit FB rukavice, aby neměly AS (tedy s int, vit, ChC, ChD)

Máš pěkný FB offhand.

space7
Wraith
Příspěvky:140
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Nathaniela#1621

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od space7 » 08.10.2014, 15:14 hod.

Konečně zase v ranku. Včera jsem si odskočil od monka na kouzelnici. měl jsem klíč 35 a nakonec jsem to dotáhl na 39, který jsem už na čas nestihl, protože sem chytl tu klikatou mapu z 5 actu a jako třešničku toho cigána Orlashe.

Jinak sem vrátil na gear %hydra damage , jelikož to skutečně funguje. Myslím že při dobrém rollu bych dal i 39ku. První dvě mapy jsem měl solidní náskok ale to bludiště mě natolik srazilo , že sem bosse nedal asi o 40 vteřin.

Gear mám v profilu, kdyby někoho zajímalo. Bohužel moc neexpím gemy, takže myslím že časem to bude lepší. Ikdyž monk mě natolik chytl, že se k wizardovi budu jen těžko vracet.
Obrázek
Nekonečnost je omezena pouze velikostí Tvé fantazie. (by Nathaniela)
Profil je klikem přes obázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Mlok » 08.10.2014, 15:22 hod.

Dělal jsi nějaké průkazné testy, že % hydra dmg funguje s Mamoth hydrou? Zatím jsem nikde žádné nové info neviděl a z dřívějška jsou k dispozici průkazné testy, že to nefunguje...
A i kdyby to náhodou začalo fungovat pro samotnou hydru, tak pro infinite DoT to nefunguje obecně vůbec (pro žádný skill - % dmg).

space7
Wraith
Příspěvky:140
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Nathaniela#1621

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od space7 » 08.10.2014, 16:59 hod.

no co sem tam sledoval tak vyskakovaly mnohem větší tiky než teď .. dříve to bylo cca 120-150 a tentokrát jsem tam viděl 170-190 a často i přes 200m. Navíc jsem předtím nadoraz dával gr 36 a teď jsem dal 37 a 38 po sobě bez větších problémů.
Někde jsem četl celkem seriozní diskuzi kde říkali, že jediné co nefunguje je IAS na mammoth hydru. Ostatní funguje ,,somehow,, doslova.
Stačí se podívat do leaderboardu , a v drtivé většině tam hydra damage mají, což je divné. Neřeknu kdyby to mělo pár lidí, kvůli tomu že už sem jim nechce rolovat jiný stat a čekají až to bude někdy fungovat, ale když sem se díval tak to tam má hodně lidí, a přímo enchant na hydra damage, takže cílený.
Už to měnit nebudu , protože třeba na chestku rolovat něco to je noční můra. Až to fixnou tak to tam stejně budou dávat všichni.
Obrázek
Nekonečnost je omezena pouze velikostí Tvé fantazie. (by Nathaniela)
Profil je klikem přes obázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Mlok » 08.10.2014, 18:07 hod.

Bohužel z toho co jsi takhle sledoval se nedá udělat závěr vůbec žádný. Ve 2.1 to nefungovalo určitě. Ve 2.1.1 ale samozřejmě není vyloučeno, že Bliz. něco upravil a že to pro přímou dmg Hydry už funguje.

Na US forech už moc dobře vím, kdo jsou schopní testeři a i jaké používají metody testování a že to tak dává relevantní závěry. A že to není jednoduché otestovat. Ve 2.1 byla dle těchto testů jasná shoda, že to nefunguje.

Kdyby to teď začalo náhodou fungovat od 2.1.1, tak je stejně otázka jestli to použít nebo ne. U Apocal. se nejlepší hráči jasně shodli (včetně Haoaha, který to doslova psal), že to smysl nemá, když to stejně nenavyšuje infinite FB DoT.
Infinite FB DoT to navyšovat nikdy z principu nebude, tam to není chyba. Tam by z principu nešlo určit její hodnotu, když dosáhneš použitím více fire zdrojů, kde některý by měl dmg do daného skillu a jiný ne.

U hydry by ale mělo na vyšší GR větší smysl použít % dmg do hydry i jen pro přímou dmg. Přeci jen Hydra už dává poměrně zajímavou dmg v poměru proti infinite DoT (13%). Takže navýšení už by bylo i trochu znatelné např. u RG.

A teď proč sledování čísel je bohužel ke srovnání v podstatě úplně k ničemu:
- jednak vidíš součet všech DoT, takže pak nevíš, proč daná dmg je taková jaká je
- druhak je tu ale ještě závažnější problém, DoTky navzájem reagují a ovlivňují způsob zobrazení čísel
- a do třetice ty nejvyšší čísla jsou vidět ještě pro dočasnou DoT, kde to lítá hodně nekonzistetně

Na ten druhý problém se přišlo při řešení problému infinite DoT + současně přidání další Apocal. kdy to dohromady ukazovalo nižší čísla než by mělo a dokonce se zdálo na první pohled (jen dle sledování čísel ve hře), že Apocal. celkovou dmg snižuje.
Pak byl proveden korektní test (sledování záznamu videa po snímcích a odečítání healt baru monstra), který celý problém vysvětlil. V interakci obou DoT došlo ke změně intervalu zobrazení čísel. Zobrazená čísla tedy sice byla nižší, ale v kratších intervalech. Po pečlivé analýze a srovnání součtu všech čísel za daný čas se potvrdilo, že dmg je správná a sedí s očekávanou teoretickou.
Dle prostého sledování čísel bys ovšem zjistil něco úplně jiného a to zcela zavádějícího.

Bude tedy nutné, aby někdo zase provedl relevantní test. Já sice vím jak na to, ale je to opravdu hodně práce, takže se mi to dělat nechce.

A co se týká aktuální stavu v žebříčkách. To pravidelně sleduju co kdo nosí za gear. Dříve % hydra dmg používalo dost lidí, protože nevěděli, že to nefunguje (nebo minimálně ve 2.1 nefungovalo). Aktuálně to nepoužívá v podstatě už nikdo (našel jsem teď 1 případ z cca 70 profilů z US a EU žebříčku pro použití s Mamoth hydrou).
Více se ale začíná objevovat použití % Blizzard dmg. Tam si ale myslím, že to všichni (nebo skoro všichni) používají jen na T6, kde je to super (tam vůbec o infinite DoT nejde).

To, že teď snáze dáváš vyšší GR bych vysvětlil hlavně tím, že jsi se zlepšil. Já to mám teď úplně stejně a to bez zásahu do gearu (před nějakým časem EoE jsem přidal, ale zlepšilo se to i ještě po jeho přidání jak jsem to zase chvíli na vyšších GR hrál).

Kdyby to teď fungovalo, tak je to bude o to lepší, že % hydra dmg je samostatná skupina buffů a nesčítá se s obecnými buffy jako MW (všechny ostatní skilly se s obecnými sčítají). Tedy takto to funguje pro Blazing hydru, kde bonus % dmg do hydry fungoval i dříve.

Blizz. sám přiznal pouze to, že s Mamoth hydrou nefunguje AS. A u toho uvedeno, že to někdy v daleké budoucnosti možná opraví.

space7
Wraith
Příspěvky:140
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Nathaniela#1621

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od space7 » 08.10.2014, 19:04 hod.

Hmm safra mloku , ty si lepší než wikipedie :D

Tak to asi teda zase přehodím zpatky na ten starý gear. Je pravda že sem začal používat toxin, takže to zvýšení tiků asi bylo tím.
Ale nevadí, dal jsem 38 za což jsem rád.
Je pravda že sem teď skoro 2 měsíce trénoval monka a tam je to jiná klikačka , tak jsem se asi zlepšil na myši. ASi to bude tím.
Obrázek
Nekonečnost je omezena pouze velikostí Tvé fantazie. (by Nathaniela)
Profil je klikem přes obázek

Uživatelský avatar
babacho
Burning Soul
Příspěvky:788
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:KarelKiller #2267

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od babacho » 08.10.2014, 19:28 hod.

Chlapi jak to děláte, že tam vidíte takový vysoký čísla. Buď něco špatně dělám nebo čumím na nesprávný čísla, ale já ať koukám sebelépe, tak víc než 50M nevidím. Vím, že nemám až tak ideální gear. Padl mi další RG, tak jsem zkusil Sun Keepera. Není nejlepší, ale nic jiného mi zatím nedroplo. Nezkoušel jsem to s ním zatím. Uvidíme jak se s tím popasuju. Ale se sledge jsem dnes ráno konečně dal tu 37čku. Ve čtvrt na šest se zalepenejma očima před odchodem do práce. Nevím ale na tu 38čku asi nemám.

space7
Wraith
Příspěvky:140
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Nathaniela#1621

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od space7 » 08.10.2014, 19:34 hod.

no to jsou samozřejmě čísla do elit.. u obyčejných mobů je to tak max to 90m
Obrázek
Nekonečnost je omezena pouze velikostí Tvé fantazie. (by Nathaniela)
Profil je klikem přes obázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Mlok » 08.10.2014, 19:51 hod.

50M je na tvůj gear málo, tedy minimálně u elit určitě. Máš zapnutá čísla i pro obyč (non critical) hity? Všechny DoTky jak jsou normalizované, tak se zobrazují jako non critical hity (i když jsou v nich ChC a ChD započítané).
A pak ono není ani jednoduché maximální čísla sledovat. Pro maximální čísla potřebuješ dostatečnou vzdálenost pro Zeis a v tu chvíli už často číslo ani není vidět.

Můžeš si to hodit do té tabulky co tu byla pro infinite FB DoT. Ta počítá správně. Ve hře pak můžeš vidět někdy i čísla větší ze dvou důvodů:
- čísla ukazují součet všech DoT, takže pokud hodíš třeba ještě hydru navíc, tak jsou větší než jen samotná infinite DoT (i když platit to nemusí jak jsem uváděl výše tu problematiku zobrazení čísel infinited DoT + Apocal.)
- těsně před tím než se DoTka stane infinite, tak jsou čísla větší, protože dochází k dvojímu násobení pro dočasnou DoT (Zeis, Trapped a % fire).

Pro T6 variantu buildu mám aktuálně 109M infinite DoT do elitek pro max situaci (tedy jede Trapped a Zeis má dostatečnou vzdálenost). Pro T6 variantu to píšu proto, že tu mám zrovna naklepanou v té tabulce. Pro high GR variantu mám do elitek o chlup více (ale zase o trošku méně do obyč mobů).

Uživatelský avatar
babacho
Burning Soul
Příspěvky:788
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:KarelKiller #2267

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od babacho » 08.10.2014, 21:34 hod.

No teď jsem se chvílemi zaměřil na ta číla občas jsem tam viděl i 70M

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od McT » 08.10.2014, 22:25 hod.

Dostal jsem konečně SoJ... bohužel nic moc a tak bych se chtěl zeptat co by jste si nechali :-)
http://imgup.cz/image/hL6

Možná jedině SoJ na GR a na obyč ten druhý prsten... hm?

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Dava_C » 09.10.2014, 06:34 hod.

Wailing Host
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Mlok » 09.10.2014, 07:17 hod.

Určitě Wailing host.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od McT » 09.10.2014, 07:18 hod.

Jsem si myslel, díky za potvrzení.

Uživatelský avatar
DeathHero
The Butcher
Příspěvky:1426
BattleTag:DeathHero#2204
Bydliště:Living in my own world

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od DeathHero » 09.10.2014, 14:19 hod.

@Mlok diky za radu tak WH pasek chci vmenit za lepsi co se tyce braceru tak moc vita na SC neresim staci mi 300k :wave:

Tak to je nahoda pred chvili mi Kadala dala WH :lol:

Obrázek
Achievements: 7400 (92%)
PROFIL

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Mlok » 09.10.2014, 14:35 hod.

Tak pokud hraješ pouze T6 rifty, tak stačí méně life. Na druhou stranu když je více life, tak si pak na T6 můžeš dovolit úpravy jako Frozne armor, nosit CDR i na gearu jinde než na helmě, atd.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Dava_C » 09.10.2014, 14:48 hod.

Měls přerolovat AS na AR, sice ti AS zrychlí animaci, ale za ztrátu 90 AR se to nevyplatí.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Uživatelský avatar
DeathHero
The Butcher
Příspěvky:1426
BattleTag:DeathHero#2204
Bydliště:Living in my own world

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od DeathHero » 09.10.2014, 14:50 hod.

Tak na tom pasku jsem rolloval intel za armor :D
Achievements: 7400 (92%)
PROFIL

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Fire Hydra 2.1.0

Příspěvek od Mlok » 09.10.2014, 15:08 hod.

To je právě blbě. Nechal si tam skoro zbytečný stat (AS) a vyhodil armor, který tam měl zůstat. Škoda pásku. Jsem z toho rerollu myslel, že ti padnul pro jinou postavu a dělal jsi reroll main statu na int jako u toho druhého v profilu.
Měl jsi dělat reroll z AS na int.

Jak jsi to udělal by to mělo smysl pouze z pohledu, že bys ho někdy chtěl přehodit na jiný char, kde AS využiješ.

Odpovědět

Zpět na „Wizard“