Firebird set - obecna pravidla

Odpovědět
Brum
Doom Knight
Příspěvky:411
Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Brum » 19.10.2014, 11:41 hod.

Ja ti nevim no. Muj DH nedosahuje kvalit kamaradova DH, takze to nemuzu sam overit. Ale Sentry ma o neco vetsi range nez Apo. A krome Unburied a podobnych typku 1 jeho sentry zabije vse v dosahu. Videl jsem to jen chvilku, kdyz jsem se u nej zastavil doma. Vypada to tak ze soustavne bezi a klade postupne jednu sentry za druhou. Nic za nim nezustava stat. Mozna, kdyby tam byla max. densita.
Naposledy upravil(a) Brum dne 19.10.2014, 14:06 hod., celkem upraveno 1 x.

PhanKorbal
Quill Rat
Příspěvky:21
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od PhanKorbal » 19.10.2014, 12:27 hod.

Panove a pomoze do dotky aj pasivka Conflagration? Alebo neni nutne ju mat?
PS: Jake gemy vyuzivate? Ja mam poison + ta na elity ale treti netusim jaku dat, videl sem tu na vzdalenost ze sa pouziva

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Dava_C » 19.10.2014, 14:39 hod.

Conflagration se do DoTky nepočítá.

O gemech

https://www.diablofans.cz/forum/viewtopi ... 00#p268004
https://www.diablofans.cz/forum/viewtopi ... 20#p268287

Tento a sousední thread Fire Hydra 2.1.0 jsou jako encyklopedie, je tam asi vše probrané.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Mlok » 19.10.2014, 15:14 hod.

Brum píše:Ja ti nevim no. Muj DH nedosahuje kvalit kamaradova DH, takze to nemuzu sam overit. Ale Sentry ma o neco vetsi range nez Apo. A krome Unburied a podobnych typku 1 jeho sentry zabije vse v dosahu. Videl jsem to jen chvilku, kdyz jsem se u nej zastavil doma. Vypada to tak ze soustavne bezi a klade postupne jednu sentry za druhou. Nic za nim nezustava stat. Mozna, kdyby tam byla max. densita.
Nejde tu o range sentry, ten je opravdu větší než Apocal. Jde tu o vzdálenost, kterou může být DH od sentry aby ještě střílela. Ta je hodně malá a Apocal. je na tom o hodně lépe.

Celé to brzdí cool down sentry. I když máš třeba kolem 30% CDR (víc mít moc už rozumně nemůžeš, to ztrácíš pak už moc dmg), tak čekáš 4,2s na sentry.
Během 4,2s rozházím 5 Blizzardů. A když rozházím větší množství Apocal., tak budou všechny dávat dmg. U sentry to zase omezuje vzdálenost charakteru od sentry, přestane střílet, když se lehce vzdálíš.

Soustavně běžet a házet sentry právě nejde, běžíš výrazně rychleji než umožňuje cooldown sentry. V riftech to až takový problém není, skoro nikde nebývá taková hustota, abys házel jednu sentry za druhou. Ale i tam je to pomalejší než s Wiz. Ve vláknu čas 10 T6 riftů je to vidět. Top vybavený DH to tam dával za 54 minut (což je ale super, čekal jsem to horší), Wiz. pod 50 minut.

V A1 bounties je velká hustota na více místech, tam je rozdíl prostě už větší.

Já nemám ještě top výbavu (ale už jsem aspoň nahodil 3. gem a mám už rollnutý skil dmg na botech i helmě, takže extra zlepšení už žádné nebude, teď mi ze zásadních věcí chybí pouze 8% CDR na ramenou) a zatím se na 10 riftů s DH nedostanu ještě ani pod hodinu, ale už se tomu pomalu blížím. Zatím jsem cca o 10% pomalejší než top vybavený DH.

Pokud o ttěch 10% zrychlím jednou i na T6 bounties, tak i tak budu pořád o dost pomalejší než s Wiz.

Ale nestěžuju si, jen konstatuji. S DH mi to zatím baví čím dál více a asi teď T6 rifty budu hrát delší dobu více s DH. Proložím to občas bounties s Wiz., potřebuju na DH ještě o něco lepší RoRG.

Brum
Doom Knight
Příspěvky:411

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Brum » 19.10.2014, 22:08 hod.

Nebyla nahodou efektivni range u Apo apod. DoTek zkracena? Mel jsem zato, ze to uz velice podobne Sentry. Pokud Dam Sentry mimo obraz na jeho kraj tak stale strili. A strili podle sveho range i tam kam ja uz nevidim ...

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Mlok » 20.10.2014, 07:20 hod.

Aktuální dosah FB DoT, to je zajímavá otázka, která navíc se přímo hodí do tohoto vlákna:
- ke změně došlo, ale není vůbec tak jednoduché říct, že je to zkrácení dosahu
- dlouho nikdo nevěděl jak to přesně je a jen se objevovali názory, že dosah je menší
- pak se objevila teorie na US fóru, kterou pár znalejších potvrdilo a kterou jsem následně prověřoval v praxi a také se mi potvrdila

Aktuálně vůbec nezáleží na vzdálenosti, proto to není tak jasné.

Rozhodující je UI daného monstra. Pokud dané monstrum má o Wiz. aktivní "zájem" (tzn. útočí když je dost blízko nebo se snaží následovat, když je dále), tak v tu chvíli zůstává DoT aktivní.
V reálu se to proto chová velmi odlišně dle typu monstra. Jeden extrém je RG, který je aktivní pořád dokud je Wiz. na stejném patře, takže ten neztrácí DoT nikdy. A opačný extrém jsou některá range monstra, která se nechtějí pohybovat a ztratí "zájem" poměrně brzy.

Ve výsledku je to ale o hodně větší dosah než u sentry.

Na T6 se mi nestává, že by něco neumíralo proto, že se moc brzo vzdálím pryč (až na vyjímky, kdy některé monstrum je v Apocal. jen krátce, buď do ní vleze na jejím konci nebo se mu podaří vylézt pryč a vedle není další Apocal.). Tohle jsem si vícekrát kontroloval.

U nejlepších rollů riftů s velkou densitou a dobrou mapou mi už limituje nedostatek AP, jak házím Apocal. na všechny strany co nejrychleji. Je to tedy jen decentní limitace, jinak bych už si dával Astral presence. A tady ztrácím právě s DH nejvíce. Už se to trochu lepší jak optimalizuju gear a jedna sentry je čím dál účinější, na úroveň Wiz. se ale dostat nepůjde.

U DH je zase jedna výhoda, že pokud se sbírá úplně všechen materiál, tak se nemusím vracet a tedy už to nestojí čas navíc. U Wiz. při sbírání všeho materiálu už to rychlejší není než s DH, protože výhoda přijde vniveč, jak se stejně musím vracet pro materiál.

U DH pak sentry na okraji obrazovky co vidíš střílí, takhle můžeš ale právě dát současně jen na opačné okraje obrazovky a to ani ne vždy, protože často se to zrovna nehodí (další monstra nejsou přesně okolo abych já byl ve středu). Ale hlavně jak už jsem psal, budeš čekat cca 4-4,5s než můžeš dát druhou sentry na druhou stranu obrazovky, to je co zdržuje nejvíce.

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Kuki10 » 04.11.2014, 08:03 hod.

Hoši když mrkněte na wiza co mám na sezone. (má sojko na sobe)
A o ten ring právě jde.
Na fire s tím asi moc nevymyslim co? :-)

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Mlok » 04.11.2014, 08:31 hod.

Jestli nemá ještě reroll, tak to není tak jasné jak to vyjde. Musel by jsi rerollnout arcane dmg na socket.

A pak oproti jinému ringu s dobrým rollem to bude 36% ChD + 26% elite vs 48% ChD + 6% ChC (48 beru jako reálný roll, co se běžně dát získat). Kdybys měl Furnace a tedy hodně elite dmg, tak bych volil určitě jiný ring.
Bez Furnace (nebo Sunkeeperu) když nemáš elite dmg, tak je to hodně vyrovnané. Ten jiný ring by přidal 12% dmg všude. S variantou SoJ budeš mít 26% pouze do elitek. Tady bych se přikláněl k variantě SoJ.

Pokud bys ale měl perfekt ring s 5 staty, tak už bych do varianty SoJ nešel ani bez Furnace. Srovnání jsem bral s dobrým ringem s ChC + ChD se 4 staty (dobrý drop ringu s 5 staty se jen tak nepodaří).

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Kuki10 » 04.11.2014, 08:40 hod.

Ok. Já asi večer postnu to na co nosím.
Teda vím ho z hlavy.
Int
Vit
Cc6
Cd48
Socket

Sem nad tím právě dumal a radši se poradím že to podelat.
Btw taky mě mohl padnout fire když už. :-(

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Mlok » 04.11.2014, 08:44 hod.

Tak to je přesně ohledně dmg jaký jsem počítal. Staty ChC a ChD jsem bral z profilu, takže by to mělo sedět.

Takže jsi na 12% dmg všude + k tomu vit. x 26% dmg pouze do elitek. Když přihlédnu k tomu, že to je HC, tak už bych šel cestou toho uvedeného ringu. A k tomu se snažil sehnat Furnace nebo Sunkeeper. A používal bych Powerfull gem. Bude pro tenhle gear největší přínos, protože nebudeš mít žádnou dmg do elitek.

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Kuki10 » 04.11.2014, 08:51 hod.

Tak díky. :-)
Budu doufat ve fire soj někdy.
Dyztak po sezoně tam ho mám schované....

Odesláno z mého Nexus 4 pomocí Tapatalk

gunchan
Quill Rat
Příspěvky:7
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:gunchan#2904

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od gunchan » 17.11.2014, 21:59 hod.

tak neska som doexpil wiznu a je to uplne iny styl hrania ako za crusa,sa mi zda ze teraz davam pomaly moby ale asi to bude tim ze ete nemam firebirht set takto bude tim ><,tu davam odkaz na moju wiznicku kdyztak poradte z niecim :) http://eu.battle.net/d3/en/profile/gunc ... o/51787812 ,inac viem ze mi treba furnance+firebrith ale zatial to mam takto pokial nebude niecolepsie,inac ten SOJ co mam tak ten siel z STR xD

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od McT » 18.11.2014, 08:23 hod.

Hlavně na PTR to vypadá pro mága opět hůř :-/

Wizard

Hydra : Now deals 105% weapon damage (down from 195%).
Disclaimer: we do not have the actual context for the Hydra changes - there is likely a reason why their damage is being lowered, maybe a reworked passive or new legendary.
Frost Hydra : Now deals 135% weapon damage (down from 275%).
Lightning Hydra : Now deals 135% weapon damage (down from 305%).
Blazing Hydra : Now deals 105% weapon damage (down from 185%).
Mammoth Hydra : Now deals 295% weapon damage (down from 400%).
Arcane Hydra : Now deals 130% weapon damage (down from 245%).
Energy Armor
Force Armor : Now the amount absorbed cannot exceed 100% of your Maximum Life. (added)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Mlok » 18.11.2014, 08:59 hod.

Nemyslím, že nějak výrazně nerfnou hydru. Teď jsem to psal vedle do vlákna o patchi. Kromě těch možných uvedených důvodů si myslím, že důvod by mohl být úplně jiný a to, že konečně opraví všechny bugy hydry.
Tedy třeba u Mamoth, že by už fugnoval IAS a % dmg na gearu. A pokud by to tak bylo, tak bez snížení dmg by byla opravdu OP.

Forcer armor nijak upravený není, tak to funguje už dlouho. Jen to tam nebylo napsané, tedy to je jen oprava popisu skillu.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Dava_C » 18.11.2014, 12:11 hod.

K hydrám taková malá příhoda. Já jsem byl nedávno nucenej vylevelit PE, takže jsem zavítal do GR asi po 2 měsících? Z třech 34, které jsem měl schované od dob minulých jsem se dostal rovnou na 38, které jsem dal 3x s obrovskou rezervou a pak si chodím T6 rifty a trklo mě: "ty vole tys neměl hydru" :D. Jak valím bez hydry jen se Sparkflint, tak mi to nedošlo, akorát u RG jsem si říkal: "kruci, něco je jinak" ale netrklo mě to :).

PS: dělal jsem si asi 8x 25 šutr a už u 3 jsem brečel, jak strašně je to absurdní věc :shock:
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Mlok » 18.11.2014, 13:09 hod.

A jaká je kombinace Pain + Toxin? Už jsi s tím aspoň trošku něco nehrál. Já to zkoušel jen hodně krátce, Wiz. jsem nějaký čas už nehrál. Pain E. bych si měl dolevelit (není nutné, mám ho na lvl 43, to jen, že jako jediný z používaných gemů ho nemám na 45 lvl, kde mám všechny ostatní) a zkusit pak zase Wiz. více.

A co jsi dělal za další gemy?

Já mám aktuálně:
- lvl 45: Zeis, Trapped, Toxin, Powerfull, Enforcer
- lvl 43: Pain, Hoarder
Každý jen jednou a případně přehazuju. 2x je levelit určitě nebudu.

A pak náhodně některé pár lvl (že nejsou ani na lvl 10), když mi někde zbyl pokus v nízkém lvl GR a zkoušet ho na používané gemy s šancí 0% se mi opravdu už nechtělo.

A jak je použitelné Scramble? To jsem nezkoušel. Od pohledu mi trochu přijde duplicita s procováním illusionisty a tím dostupného teleportu. I když je pravda, že na Scramble stačí jakýkoliv hit, tedy nemusí být za 15% life.
U storm armoru jsem ještě chtěl testnout Shocking Aspect, jak bude aktuálně fungovat. To by mohlo případně přidat i poměrně dost dmg a navíc super pro elemental exposure. A když procuje Pain E., tak by mohl i Shocking Aspect.

Edit:
A ono jak jsi nechal Familiar bez hydry z T6, tak to může být vůbec zajímavá varianta jak to na vyšší GR i nechat. Ve variantě s BH si dovedu přestavit nemít hydru.
Já teď možná budu více připravený na Wiz. pro větší GR. Jak jsem hrál trochu více DH, tak jsem si musel zvykat na hodně nízkou tougness (aktuálně 8,6M), takže by to mohlo být lepší teď i s Wiz.

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Dava_C » 18.11.2014, 14:44 hod.

Já jsem PE dělal z jiného důvodu. PE + Toxin samy o sobě utáhnou T6 a tudíž jakékoliv skilly k nim použiješ, tak je to defakto faceroll. Ty skilly jsou tam v podstatě jen pro jeho vlastnost (je to smutné, ale je to tak), např. Cold blizzard v Cold buildu, který jsem zkoušel nebo jsem testoval Slow Time + Energy Twister, jak se to bude hrát s novým setem.

Scramble je jen další zrychlení, tam kde neprocne Ilusionst ani Warzechiany.
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Mlok » 18.11.2014, 20:18 hod.

Tak dnes zkouším trochu více zase Wiznu a mám už přesnější srovnání s DH (kde DH už o moc lepší nebude, už gear je docela slušný, zhruba na úrovni jako Wiz. bez Furnace).

S Wiz. dostanu o 12% XP/za hodinu více než s DH. A platí to jak pro Bounties, tak trial.

A aktuálně jsem dle přesnějšího měření +- stejně rychlý na XP v bounties i riftech pro oba dva chary.

DH rovných 4 miliardy XP/hodinu (číslo přesně změřeně, ovšem je to čistě čas v riftech/bounties, tedy bez času ve městě), s Wiz. 4,5 miliardy XP/hodinu.

Zkouším to aktuálně také s Warzechiany (nemám ale ideální, nafarmím lepší) a docela dobré. Hraju to s mojím oblíbeným Frozne Storm a je to docela dobrá kombinace. Sice nemám boost Scramble, ale zase Frozne storm rozbije spoustu věcí, které bych jinak nerozbil (tam kde není Apocal.) a je to příjemnější pro cc a moje oblíbené otvírání rozbitných dveří o které se nemusím starat + malinko dmg (i když to je fakt minimálně). Kdybych dal EE, tak to bude asi mírně lepší než Scramble.

A gemy nechávám Toxin/Pain/Zeis.

Ještě váhám jestli hrát Familiar, Hydru nebo Molten. Jak nemám Furnace, tak se mi zdá dobrá varianta Evocation + Molten (tím doháním chybějící dmg do elit). Hraju aktuálně s Maximem (pro Toxin + Pain to chce určitě dvouručku, pomalejší Furnace by byl ještě lepší).

Pak by se hodil WH, sice bych ho mohl zase sebrat z DH, ale tam ho potřebuju ještě více a nemůžu pořád dokola rerollovat main stat, to bych se brzy nedoplatil.

Po započtení času ve městě to klesne na cca 4 miliardy/hodinu pro Wiz. a 3,6 miliardy pro DH.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od McT » 19.11.2014, 08:38 hod.

Pěkné srovnání, diky za to :-)
Akorát při solo hre obyc moby umřou dřív než naskočí DOTka že? V partě mě štve že než naskočí a začnu dávat pořádný DMG tak je zabije někdo jiný :-)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: Firebird set - obecna pravidla

Příspěvek od Mlok » 19.11.2014, 09:07 hod.

Největší část dmg pro obyč moby dělají oba gemy, hlavně mají daleko rychlejší start dmg než je z FB setu.
Pain + Toxin na 40 lvl + dává s obouručkou hodně slušnou dmg a Apocal. je tu super především pro velký dosah. Jak psal Dava_C, tak pro tyhle gemy lze použít na T6 jakýkoliv build a vůbec není třeba FB set. Schválně pak hraju ještě i Vaxo amulet s int + ChC + Chd + socket a nehraju EoE na T6. Je lepší dát větší boost gemům než mít fire dmg (a EoE mám navíc s fire bez ChC).
Na elitky a RG by to ale už byla bída bez FB setu. Nakonec jsem nechal BH + Molten a tak elitky jdou hodně rychle a i u RG to trochu zrychlí. Perma DoT většinou naskočí jen u RG, vyjímečně u nějaké elitky (ale tam v podstatě ani nevím, protože už u elitek nečekám, takže to ani nevidím).

Bylo by to celé lepší s Furnace než s Maximem. Větší base dmg pro gemy + bonus do elit. Trochu z toho dožene fire dmg za dvojité násobení při dočasné DoT, ale bude to určitě už jasně horší. I tak to ale s Maximem pěkně odsejpá, hlavně co jsem také nahodil Warzechiany. Ty jsou určitě njelšpí volba na T6. V kombinaci s oblíbeným Frozen storm, který rozbije vše co potkám to letí.
A hodí se i defense vliv Frozen stormu, protože jsem šel s tougness už dost nízko (8M + unity), tak abych to měl pořád napohodu. Jsem kromě EoE ještě obětoval vitku na FB rukavicích za 8% CDR. Je příjemné mít větší CDR jak na teleport, tak pro kombinaci BH + Molten.

A možná ještě vyhodím Blizz. dmg na ramenou a zkusím dát další CDR. Na obyč moby nepotřebuju navyšovat dmg Apocal., to pořeší oba gemy. A na elitky tu je BH + Molten, kde by více pomohlo více CDR.

Odpovědět

Zpět na „Wizard“