Moc těžký..

Tidus
Fallen Shaman
Příspěvky:60
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Tidus#2607
Re: Moc těžký..

Příspěvek od Tidus » 31.05.2012, 12:03 hod.

Já se nasral a jedu dmg kašlu na HP, budu tam litat pořád dokola jak idiot mě bude zabíjet rare mob :) jde to, že i když máš 20mil HP tak ti to je k ničemu když nedáš dmg, taký potvory dávají strašnej dmg tak to radši rychle zabiju.

Uživatelský avatar
Quetak
The Butcher
Příspěvky:1391
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Quetak#1902

Re: Moc těžký..

Příspěvek od Quetak » 31.05.2012, 12:11 hod.

pořád omíláte HP, ale nejde až tak o HP jako o resisty a armor.

chennda
Quill Rat
Příspěvky:43

Re: Moc těžký..

Příspěvek od chennda » 31.05.2012, 12:17 hod.

chci se zpetat - kdyz hodim blizzard, pak arcane kouzlo s passivkou, ktera mu udeluje dodatecny zpomaleni - bude celkovy zpomaleni 60% nebo se to nescita a bude jen tech 30%?
a dalsi dotaz - kdyz mam na zbrani bonus dejme tomu +100HP/hit dostatnu tento bonus jen pri uderu zbrani nebo i kdyz castnu kouzlo? A pokud je to i s kouzlem - jak se to pak pocita? Treba kdyz vypustim opet blizard, ktery udeluje dmg po vterni a soucasne do nej budu prazit paprskem, tak ten bonus budu dostavat 2x?

AlterEgo
Burning Soul
Příspěvky:670

Re: Moc těžký..

Příspěvek od AlterEgo » 31.05.2012, 12:19 hod.

Pokud se neplatu, tak life per hit funguje jen na melee utoky.
Slow efekty se nescitaji a funguje jen ten nejsilnejsi.

Uživatelský avatar
kiLer
Quill Rat
Příspěvky:21
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:kiLer#2688

Re: Moc těžký..

Příspěvek od kiLer » 01.06.2012, 11:34 hod.

chennda píše:chci se zpetat - kdyz hodim blizzard, pak arcane kouzlo s passivkou, ktera mu udeluje dodatecny zpomaleni - bude celkovy zpomaleni 60% nebo se to nescita a bude jen tech 30%?
a dalsi dotaz - kdyz mam na zbrani bonus dejme tomu +100HP/hit dostatnu tento bonus jen pri uderu zbrani nebo i kdyz castnu kouzlo? A pokud je to i s kouzlem - jak se to pak pocita? Treba kdyz vypustim opet blizard, ktery udeluje dmg po vterni a soucasne do nej budu prazit paprskem, tak ten bonus budu dostavat 2x?
Zpomalení nevim, ale life per hit bere podel tipu kouzla a snižuje se s obtížností(na inferno o 80%). Třeba blizzard léčí 2% z life per hit(u wizarda healuje asi nejmíň ale může healovat třeba za deset mobů a nějakou dobu tiká). Příklad: máš 100 life per hit, na inferno je to 20 a blizzard tě bude léčit za 0.4 za každej tik na každym mobovi. Můžeš do něj pražit třeba deseti spelama a budeš dostávat heal za všechny. Na netu se daj najit tabulky za kolik každej spell léčí.
Obrázek

Rakiii
Burning Soul
Příspěvky:634

Re: Moc těžký..

Příspěvek od Rakiii » 03.06.2012, 11:15 hod.

čau,
nevíte někdo jak je to nyní s mechanismem "force runy" ?

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Moc těžký..

Příspěvek od kojot » 03.06.2012, 11:54 hod.

Víceméně stejný, jak předtím. Akorát je Energy Armor schopnej absorbovat jenom Dmg za 100% tvých HP.
Obrázek

Rakiii
Burning Soul
Příspěvky:634

Re: Moc těžký..

Příspěvek od Rakiii » 03.06.2012, 14:47 hod.

ok, thx a nevíš jak je to s pořadím modifikace škody ? Zda-li je dřív EA a pak rezy nebo opačně, případně redukce s výbavy ?

Uživatelský avatar
kojot
Zhar the Mad
Příspěvky:1686
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:TruE#2982

Re: Moc těžký..

Příspěvek od kojot » 03.06.2012, 14:54 hod.

Já si myslím, že se nejdřív odečte redukce z Armoru a Ressů a to co vyjde se redukuje Force Armorem.
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Wizard“