Timhle jsem se kdysi taky zabyval. Pak jsem se dopatral toho, ze elecrocute je v podstate beam type attack a ridi se jakymsi internim ratem. Procento damage v tooltipu je hodnota, kterou elecrocute udeli za sekundu. Hadam, ze se zakladnim attack speedem electrocute zasahne 2x za jednu sekundu za 45% damage kazdym zasahem. Se zvysujicim se attack speedem se zvysuje celkove damage, ze ktereho se prcentualni hodnota pocita, ale zaroven se zvysuje pocet zasahu/sekundu a proto se konkretni cislicka za zasah zmensuji. Ovsem to neznamena, ze by se nezvysovalo celkove dps. A taky je treba brat v potaz, ze se pro kazdy zasah uplatnuje critical chance a citical damage bonus.
Dalsi veci, kterou jsem se zabyval bylo sireni ruznych ground control efektu (x% chance to something per hit), leceni pres life on hit, a uplatneni critical mass pasivky ,ktere se mi pro electrocute s Chain lightning teoreticky jevily vyhodne. Opet jsem narazil na skrytou mechaniku uplatnovanou i u jinych skillu a to je tzv. proc ratio. To je procentualni hodnota efektu na zasah. No a dopatral jsem se, ze u electrocute s chan lighting neni zrovna valna...
Electrocute cast speed coef : 2
Rune 0 : 0.250 [1/4]
Rune 1 - Chain Lightning : 0.083 [1/12]
Rune 2 - Forked Lightning : 0.167 [1/6] - charged bolts : 0.167 [1/6] per charged bolt
Rune 3 - Lightning Blast : 0.167 [1/6]
Rune 4 - Surge of Power : 0.250 [1/4]
Rune 5 - Arc Lightning : 0.100 [1/10]
Libi se mi bleskova kouzla a puvodne jsem si chtel udelat poradnou sith wizznu

..a proto jsem byl po techto zjistenich trochu zklamany. Vim, ze je skill takto navrzen v ramci zachovani balancu, ale nekdy me vazne stve, jak Blizzard vse balancuje tak, ze uz je skoro jedno, co si vyberes za skilly a jaky gear na sebe hodis. No stejne doted electrocute pouzivam

Ruku na srdce - vsechny signature spelly stoji za starou backoru a maji smysl jen do doby nez budes mit crit. chance a AP/crit. na takove urovni, ze nebudes muset resit nedostatek AP. A nebo treba pro pasivku arcane dynamo. V kazdem priade ja chtel jet range wizznu a radsi budu srsit slabymi blesky a relativne efektne jimy zabijet velke skupiny slabsich mobu, nez flusat silnejsi ruzovofialove letilky do single targetu
Krome toho je damage skillu mozne zvednou afixem v helme az o 14% a legendarkou
Schaefers's Hammer az o dalsich 25%, coz uz electrocute dela celkem pouzitelnym

(90% -> 129%)
Navic by afixy typu "Adds X% to Lightning Damage" udajne mely zvedat take proc ratio lighting skillu o to same procento, ale moc se mi tomu nechce verit. Teda nejsem si jisty jesli jsem to spravne pochopil...
No nic... padla
