DH 2,1.2

Odpovědět
Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636
Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 06.02.2015, 14:37 hod.

Jak funguji ty hex gate? Když běžím tak mám o 25% větší dmg? A jak tohle funguje u DH? Koukám na jednoho hráče a má to.
Přece když vystrelim tak u toho stojím na místě ne? :-)
Pak mě zajímá ještě ten grenadier :-D

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Gold Eagle » 06.02.2015, 15:45 hod.

Tááák, hrubý základ Barbara je hotov. Ještě zkusím časem toho monka. Stejně bych řek, že DH zabíjí na vyšší obtížnosti rychleji. :P

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 06.02.2015, 18:10 hod.

Wudijo dal GR52 s Hexing p. + Teaguk, je to o malinko silnější než s Priders fall. Musí se neustále střídat, střela, krok, střela, krok. Když se zastavíš, tak je tam určité zpoždění, takže jeden výstřel se vždy stihne ještě s bonusem Hexing. Proto se to hraje.

LfB tu nikdo nehraje, tak Grenadier nikoho nezajímá :-)
Ono nelze udělat snadno žádný objektivní test na Grenadier, takže opravu relevantní odpověď jen tak nenajdeš.

Edit:
Zkusil jsem prvně chvíli CA-SS. A použitelné to určitě je, ale zase žádné terno oproti Maelstremu. Pro určitý konkrétní roll to bude lepší, ale zase pro některé rolly to je horší.
Každopádně budu muset potrénovat, protože jsem to rovnou zkoušel s pure DPS variantou (a hned i krátce pro srovnání Maelstrem v pure DPS variantě) a nebude to vůbec jednoduché vydržet celý GR bez umření.
Zkoušel jsem na GR47, níže už pokusy do žebříčku zkoušet nebudu (když už 46 mám zápis v era-1). Udělal jsem si po resetu jeden pokus na GR45, který bez problémů vyšel a to i s docela rezervou. To jsem udělal jen aby mi to pořád při speed GRiftech nehlásilo nové rekordy.
A jeden pokus jsem rozjel slibně, v 75% jsem měl slušnou rezervu, která kdyby vydržela, tak bych to dal. Ale poslední čtvrtinu jsem už pokazil a párkrát umřel a tím to bylo zabité.

Je ale nutné jít cestou pure DPS (tedy včetně SoJe a hrát bez unity), jinak nebude dost dmg.

Na další zkoušení CA-SS mám motivaci, mám áčkový Physical SoJ (a k tomu 20% phys. + 29% elitky). S cold to mám ale zatím +- nastejno, protože mám jen mizerné nouzové physical Reapers, ty musím vycraftit lepší (ono i cold by se hodily lepší, tam mám jen dobrý roll v obyč verzi).

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 07.02.2015, 10:35 hod.

Hm tak vypadá to za prve náročně a za druhé, pak nemá na sobě cindercoat a ani priders fall, tak nemůžeš vycházet s hatretem ne?

Grenadier našel jsem toto:
Napsal k tomu i vocaloid a tady to nevypadá zase tak špatně, nebo se pletu?
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/15699487542

Pozdější:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/16201080151#1

A poslední kdo ho má na HF:
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/15701398208#1

Tak snad je dobrý :-)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 07.02.2015, 10:46 hod.

Jestli myslíš s Hexing, tak proč by nevycházel? Nejen, že standardní hatred regen navýší o těch 25% (jsi v pohybu téměř pořád), ale také to navýší o těch 25% i Preparation i Companion. Celkově je to na hatred management podobné jako se Cindercoatem a Priders.
Ale ten styl hraní není pro každého. Pro mě určitě ne.

Jinak další testy CA-SS x CA-Maelstrem. Oboje jsem hrál na GR47 v pure DPS variantě. A osobně se mi hraje pořád mírně lépe s Maelstremem se kterým jsem GR47 už úspěšně zahrál a to navíc v docela slušném čase. Rezerva byla taková, že ten stejný roll bych dal určitě i na GR48 a možná i na GR49. Navýšení dmg monster je už irelevantní pro pure DPS setup, protože je cokoliv one hit kill už i na GR47. Takže jde jen o vyšší HP monster a na to jsem měl těch 2,5 minuty rezervy.
Abych hrál desítky pokusů (nebo i stovky) a čekal na perfektní roll pro CA-SS (kde by pak výsledek mohl být ještě lepší než u Maelstremu), tak to určitě nehodlám.

Dávám si teď zase na čas pauzu od nejvyšší GR, uvidíme časem až se propadnu v žebříčku (zatím ještě stále první stovka). Pak možná zase zkusím GR48/49.

edit: U Grenadieru máš jistý bonus těch 10%. 4x 220% = 880%. 770% je úvodní hit. Tzn. granáty jsou něco přes 50% dmg skillu. Tzn. grenadier je jistých něco málo přes 5%. Kolik navíc přidá ten větší dosah už těžko říct. Ale třeba někam k 8% by to jít mohlo. Tím to bude hodně vyrovnené třeba s Archery.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 07.02.2015, 12:31 hod.

Aha vlastně já zapomněl na to že ty gate regenerují hatred :-) to dneska vyzkouším a pak řeknu dojmy :-)
Oki diky za srovnání, tak ten grenadier je dobrej, dokonce teda i lepší než steady aim ve full partě

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 07.02.2015, 12:48 hod.

Akorát nevím jestli je to teda pro partu s Crusem, který mi dává healt globy, to tam bude asi kontraproduktivní. Protože takhle můžu stát na místě a jen střílet dokud elita nelehne :-) ale pro sólo si myslím že to může být lepší a ani ne tak otravné.

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Cartman » 07.02.2015, 16:58 hod.

od kolika % RCR mám dávat RCD?

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 07.02.2015, 17:02 hod.

Nikdy. CDR jen ramena a tam je to soucasne s RCR. A pak helma a tam RCR nejde. Tam kde volis jedno nebo druhe, tak vzdy RCR.

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Cartman » 07.02.2015, 17:13 hod.

Já jen, že se to nesčítá, tak sem myslel, že se pak vyplatí dávat RCD kvůli preparation a comparion /sentry

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 07.02.2015, 19:17 hod.

Kdyby preparation a companion byl jediný zdroj hatred, tak by se to možná od určité hranice vyplatilo. Ale jak máš velký zdroj health globy a pak také přirozenou regeneraci, tak se vždy vyplatí raději RCR.

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Cartman » 08.02.2015, 16:24 hod.

Jak pokládáte sentry? u CA sem si všimnul, že střílí snad přes celou mapu, tak asi není podstatný držet sentry co nejvíc "vepředu" jako-že v boji a né za sebou. U MS by to možná problém byl. Ztm to hraju tak, že během riftu prostě házim jednu dopředu a 4 sou většinu zamnou, takže dělám dlouhý vláček : ) A střílí asi všechny i přes texturu.

EDIT: Balistic? Viděl sem lidi bez toho, to už se nenosí?
Naposledy upravil(a) Cartman dne 08.02.2015, 16:51 hod., celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 08.02.2015, 16:27 hod.

A na ramenech RcD nebo area dmg? :-)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 08.02.2015, 17:48 hod.

Sentry se pokladaji pro maximalizaci trapped gemu.

Balistic je nejsilnejsi pasivka vubec. Pro cold a physic. CA povinnost. To same pro arsenal. Bez jedine u LfB kde nejsou rakety.

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Cartman » 08.02.2015, 18:28 hod.

Chápu, děkuju : )

Ono mi jde hlavně o to, abych je zbytečně nevyvolával, když střílí z dálky jak ho*vado a tím tak neplácal harted a nezdržoval se.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 08.02.2015, 21:35 hod.

V tom je výhoda cold/physical buildu s Priders fall. Tam stojí sentry už hodně málo (mám myslím 55% RCR s Priders) a není problém obnovovat častěji. Většinou točím sentry jen o malinko pomaleji než mám na ně cooldown a občas když je třeba více elitek (to házím sentry vždy kvůli trapped), tak se dokonce i na cooldownu už zaseknu.
A když mám cooldown 6s na sentry, tak to znamená, že je házím skoro 2x častěji než bych musel pouze na udržení 5 položených pro bonus.

A dostřel má CA ze sentry obrovský (na vzádlenost), ale často jsou tam stejně nějaké dveře/rohy/zatáčky, takže stejně neodostřelí.

Píšu tedy o GR. Na T6 to neřeším a jen udržuju bonus 5 sentry.

A také to bylo napsané pro solo, kde se jede Polar station kvůli trapped. V partě pokud trapped procuje někdo jiný a jedeš spitfire, tak tam je to něco jiného a stačí udržovat 5 položených pro bonus.

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Cartman » 08.02.2015, 21:43 hod.

právě že CA letí i přes texturu. Netušim, jestli dá dmg, ale animace letí přes vše od někad daleko za zády, kde sem sentry položil.

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Gold Eagle » 09.02.2015, 15:15 hod.

Jí ti mám dojem, že pokud to nejsou mřížový dveře, tak sice letí přes zeď, ale dmg nedává. Ono se to i u multishot sentryn blbě pozná.

Uživatelský avatar
vyrostek
Wraith
Příspěvky:147
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:vyrostek#2592

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od vyrostek » 10.02.2015, 14:32 hod.

Vcera jsem tocil na ruksaku CA a celkem smula, kominem proletelo 300M a CA mi tam nehopsnul ani jednou, pak jsem to vzdal. Tak mam dalsi s 15% MS. BTW nedomluvime se na split farme Pride's Fall? 4x rozumne DH, to by mohl byt celkem fofr.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 10.02.2015, 15:02 hod.

A to je copak hodně peněz? :-D

Odpovědět

Zpět na „Demon Hunter“