DH 2,1.2

Odpovědět
Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636
Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 14.01.2015, 09:01 hod.

Aha tak to bude trvat půl roku, než to blizzard opraví :-)
Teaguka jsem také vzdal, protože je to fakt opruz udržet.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 14.01.2015, 12:19 hod.

S tolik RCR + Reapers začínám uvažovat, že zkusím Rattling Roll místo Tumble. Ono by to mohlo dokonce zvýšit počet Vaultů v GR, protože to zvýší dobu fungování Priders fall, což by mohlo převážit větší spotřebu discipline za Rattling Roll. A k tomu by to mohlo zlepšit i přežití.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 14.01.2015, 12:44 hod.

Jinak nedal by se teď použít pásek Harrington waistguard? Bordelu se na zemi nachází hodně a ta dmg by se teď mohla sloučit s tím že DH musí sám střílet. Zvažuji že aspoň na rifty nebo bounty by se to možná hodilo víc než witching

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od hulkxxxl » 14.01.2015, 12:49 hod.

jasně že dal však mi jeden leží v truhle, na t6 riftíky ideální v některých mapách dokonalej

jinak gabyho jsem viděl chodit s tím goldwrap nebo jak se to jmenuje co zvedá armor za sebrané goldy (+ do soketu gem)
Obrázek Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 14.01.2015, 12:50 hod.

Harrington šel používat i dříve, i když tam byla komplikace IAS. Teď použít půjde určitě. Já ho osobně nemám moc rád. Boost sice dá větší, ale nemám rád tu nekonzistenci, kdy pak boost často nemám když ho nejvíce potřebuju.

Edit:
Po craftu cca 120 kousků ancient Arcane Barbu a co jsem si schoval i jeden kousek s life místo RCR (ten se aspoň povedl pěkně na dmg, má 3060), tak mi napadlo, že pro vyšší GR když bude potřeba lehce navýšit tougness, tak že bude nejlepší místo na výměnu RCR -> vit právě zbraň.
Vyjde to zhruba nastejno jako na rukavicích a toulci. Tím myslím poměr zisk vit x ztráta RCR.
A jako bonus bude zisk dmg za lepší roll Arcane Barbu. Arcane Barb s dex + vit se craftí o dost snáze, takže se povede snáze lepší roll dmg než u varianty s RCR.
Na T6 nechám RCR všude.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 14.01.2015, 13:34 hod.

S tímto páskem na armor se mi jednou povedlo 1 miliarda toughnes, chvíli jsem byl nesmrtelný, škoda že ten boost tak rychle mizí.
To je pravda, ale zase těch 50% CdD, není tak markantní oproti tomu co ti ten pásek dá během hry + hodně zvedá toughnes

No já jsem zvědavý co ukraftim, beztak nic :-) začnu s 20 HF, pak arcane barb a pak zjistím že nemám matros, protože mám jen 3k bílého :-) a 14k ostatních

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 14.01.2015, 13:38 hod.

Bílý matroš se aspoň dá cíleně nafarmit dost rychle. Ale co mi dojde brzy modrý, tak to bude horší.

Uživatelský avatar
vyrostek
Wraith
Příspěvky:147
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:vyrostek#2592

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od vyrostek » 14.01.2015, 15:28 hod.

ja jsem mel s tim paskem nejvic 11,7 miliard Toughness ... ve Valutu :lol:

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od hulkxxxl » 15.01.2015, 07:24 hod.

tak včera jsem to překopal jako všichni, craft barb s rcr s 3000+ dps, totálně jsem vykrvácel z matroše už to byl asi předposlední možný pokus

chvilku mi trvalo než jsem tomu došel nachuť ale dá se s tím hrát, bohužel nemám cold soj takže jedu fire, na toulci jsem skoušel natočit + ca místo toho se mi povedl hatred regen který si myslím že dost pomohl se zdrojema, generátor používám snad jen na dveře a sudy :)

skoušel jsem ruzný opasky, mám i ten co vybuchne fire po sebrání globu, harrington, wh a všechno možný zatím jsem nechal harrington ale musím říct že nestíhám na něco kliknout jak stále běhám dokola jak postřelená slepice ale asi síla zvyku

v armoru jsem prozačátek nechal diamanty na rezy (nemám rád rezy pod 1000), do elity jsem viděl crit asi za 360mil, T6 riftíky byla fraška
Obrázek Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 15.01.2015, 08:08 hod.

Přidám také pár postřehů:
- pro T6 je hatred regenerace téměř k ničemu a platí RCR >> hatred regen. Tím jak neustále sbírám health globy, tak samotná base hatred regenerace je oproti ostatním zdrojům hatred skoro zanedbatelná a protočím násobně více hatred než je base regenerace. Testoval jsem to s Templářem a jestli jsem mu dal hatred regen nebo ne, tak jsem to ani nepoznal. Oproti tomu každý sundaný kousek RCR na gearu byl znát opravdu hodně. Na vyšší GR jsou delší pauzy kdy se zdrhá a méně health globů, přesto bych zase upřednostnil RCR. Častěji tam selhává Priders fall a tím se zvýrazní význam každého rollu RCR.
Pro fire build to může být trošku jinak, to jsem netestoval. I když tam zase bude mít ještě větší význam pro discipline.
- generátor na generování na T6 nepotřebuju vůbec, ale stejně jsem ho na otvírání dveří a rozbíjení předmětů nechal (tam se budu ještě muset zamyslet, jestli by nebyl lepší vlastně nějaký jiný generátor, když ho nepotřebuju pro samotné generování hatred); chvíli jsem laboroval co dát místo něj a vlastně se stejně nic moc nehodilo. Třeba jsem chvíli zkoušel MfD, ale to je na T6 k ničemu. Cast MfD mě více zdrží než mi pomůže.
Na vyšší GR generátor budu za něco měnit, asi MfD (pro solo; v partě to bude chtít ještě případně testnout jestli tam nebude lepší třeba Bait the Trap)
- opasek za mě jednoznačně WH, klikat moc neklikám a někdy není na co a IAS z WH se na T6 také někdy hodí
- od PTR jsem trochu změnil strategii pokládání Sentry, obnovuju je o dost více. S hodně RCR stojí už hodně málo hatred a je to tak rychlejší (jednak pomohou přímo dávat dmg, ale také zlepší fungování trapped gemu)
- XP/hodinu teď dávám s DH na T6 solo riftech cca o 25% více než dříve
- jak jsem začal s RCR všude, tak to tak nechám, na T6 určitě nejlepší varianta
- Vault jsem nechal nakonec Rattling Roll, s tolika RCR co mám mi nedošla discipline zatím ani jednou, takže nebyl důvod dávat zpět Tumble. Možná pak na bounties bude lepší Tumble pro delší přesuny, to se ještě vyzkouší
- zkusil jsem i GR35 jestli nebude efektivnější než T6 a nebude
- v paragonu určitě dát body do max hatred, nejen, že se pak začíná z většího poolu co umožní najednou více CA, ale také to zvýší regeneraci health globy
- CDR určitě také nechám aspoň na ramenou a helmě (+ samozřejmě paragon)

Uživatelský avatar
hulkxxxl
Ancient
Příspěvky:2060
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Hulkxxxl#2541
Bydliště:Břeclav

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od hulkxxxl » 15.01.2015, 08:20 hod.

máš ohodně víc redukci costu než já proto mám asi pocit že mi ten regen pomohl, skusím to ještě rerolnout na + ca takovej byl i původní záměr ale došel materiál :D

jak jsi natom s procem helmy? mě teda připadá že dostávám nějaký hit každou chvilku v tom bordelu a chaosu, ten cinder mi připadá taková jistota
skusím ji pofarmit (včera se nepovedlo) a testnu

wh ještě skusím, na sc jasná volba ale na HC to stojí 100% allres a 15% life a to je dost velká ztráta
Obrázek Obrázek

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 15.01.2015, 08:32 hod.

Na T6 mi jede helma téměř pořád (ze začátku jsem ikonu sledoval více a často se hodně divil, že ještě jede když jsem čekal, že už nepojede). Tam se moby ke mě moc nedostanou. A když cíleně chci někde převaultovat hromadu mobů, tak to dost zlepšil Rattling Roll a helma většinou jede i v takové situaci.
Sem tam chytnu dmg u nějaké elitky z blbého afixu, ale tam to nevadí, že helma na chvíli nejede, protože na tu elitku to vždy vyjde ještě v pohodě a vypadne z ní health globe.

Horší je to na solo GR, ale tam je to možná tím, že to nehraju zatím dobře. Tam budu muset trošku změnit styl hry. Určitě je dobře házet více dopředu sentry a častěji obnovovat. To jsem začal i na T6 (GR jsem pak ale po téhle změně už žádný nejel).

Navíc jsem ale už na T6 zjistil, že GR se budou nakonec stejně hrát stylem střílení do zdi. Tedy ono to nebude vyloženě do zdi. Bude to styl schovávat se co nejvíce jako dříve. A pak střílet CA někam do prázdna do místa ze kterého následné rakety vše trefí. Tím se sice přijde o ten první hit, ale to zase až tak nevadí. Tím lze stále trefovat cokoliv i za roh a přitom dělat slušnou dmg. Větší část self castu tak něco trefí a k tomu přidají ještě i poměrně dost sentry.

Co jsem GR zkoušel, tak jsem se schovával málo jak to nebyl dost vysoký GR, aby mě to nutilo kvůli přežití. A tím mi méně fungovala helma a spolu s tím, že to padá pomaleji a je méně health globů jsem už měl chvílemi málo hatred.

Na HC je jasné, že to bude třeba hrát trošku jinak a rozumím tomu nepoužití WH. Já hraju aktuálně ještě nižší tougness než jsem hrál před patchem a na SC naprosto žádný problém. Mohl bych hrát T6 solo (kde je to s unity) ještě s o něco nižší tougness. Stejně si to hlídám více kvůli helmě.
Jediná nevýhoda, že aktuálně už asi nepřežiju ani ten jeden explosive blast (zatím nevím, ještě jsem žádný nechytil a cíleně jsem to nezkoušel, ale odhaduju, že ho nedám).

Uživatelský avatar
Vendetta
Gorebelly
Příspěvky:231
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:BALROG #2851

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Vendetta » 15.01.2015, 10:19 hod.

Zdar
Postrehy k 2.1.2 musim najskor napisat ze som netestoval PTRko takze prva hodka bola pre mna sok ze som sa musel zapojit do hry :) ale da sa no.

Takze najskor som zacal testovat ArcBar kusu neak mi nesedela tak som skusl craft luk co som mal a postavil som to na jeden spender .... sem tam problem s resource . Prerobil som paragon poprehazoval som veci sperky a zasa testil . Kym som to neak dostal neak do cviku boli neake ripnutia ale to bolo skor o tom ze som si musel zvyknut na to ze musim nieco robi ja .

Potom som si spomenul ze mam v truhle este jeden krinder a zasa som to prekopal a uz to hram nie na cold ale na fire a dva nie jeden spender a uz to zacina odsipat. Zatial som testoval T6 rift a bountis a GR 33 tusim bola este velka rezerva neska to otestim kde to pojde najdalej solo.

Neake nejasnosti ale mam . .... Ake bonusi narolovat na botach toulcu a ramenach . Na ramenach mam zatial Area dmg . Dalsi dotaz ake pouzit sutre do sperkoch. Dalsia vec marauder set sa uz nehra na 6ks ? teda asi hra ale u niektorych som si vsimol ze uz nemaju 5-6ks.

no a zaverom colkom sa mi zatial pozdavaju zmeny a uz mam aj jeden pouzity kus ancientu

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 15.01.2015, 10:43 hod.

V čem je lepší luk než ta kuše?
Já jsem včera kliknul na kování arcane barb a nechal jsem si první roll :-) velká spokojenost a další asi kovat asi nebudu ikdyz bych rád ještě life per kill.
Jinak pro mě to byl taky celkem šok, ale nějak se začínám zvykat tak to snad pak bude ok :-)

Uživatelský avatar
HELLERcz
Diablo
Příspěvky:4296
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:HELLER#21462

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od HELLERcz » 15.01.2015, 11:02 hod.

Ja nevim střídám luk a kus a nevim kde se ustalim. Taky nevim jestli nasadit cinder a jet fire nebo ne.
Muj solo rekord je Gr 39.

@tabletofon
Obrázek

Uživatelský avatar
DoctorFish
Wraith
Příspěvky:102
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:DoctorFish#2128

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od DoctorFish » 15.01.2015, 11:27 hod.

Cold pro solo a fire do party.
http://eu.battle.net/d3/en/profile/Doct ... o/27172904

We're going to get you. We're going to get you. Not another peep. Time to go to sleep.
Evil Dead

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 15.01.2015, 11:57 hod.

McT píše:V čem je lepší luk než ta kuše?
Já jsem včera kliknul na kování arcane barb a nechal jsem si první roll :-) velká spokojenost a další asi kovat asi nebudu ikdyz bych rád ještě life per kill.
Jinak pro mě to byl taky celkem šok, ale nějak se začínám zvykat tak to snad pak bude ok :-)
Luk je k ničemu. To je prostě méně dmg za stejně hatred. Ani u ancient Kridershotu si nejsem jistý jestli bude k něčemu dobrý (samozřejmě půjde použít pro různé zábavné buildy, ale myslím, že stejně bude slabší než 2-hand kuše; jediné místo, kde bude získávat je RG na vyšších GR, což asi nebude stačit na tu ztrátu jinde).

A měl jsi slušné štěstí na roll. Máš lepší roll než já ze 120 pokusů. Já časem určitě zkusím lepší roll, ale teď se mi nechce hned farmit bílý matroš, časem.
Ono to má poměrně smysl řešit opravdu dobrý roll, protože je možné, že nikdy nenajdu nic lepšího. Lepší by byla asi jen ancient Buriza. Ale šance dropnout ancient Burizu s dobrým rollem je téměř nulová.

Brum
Doom Knight
Příspěvky:411

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Brum » 15.01.2015, 18:28 hod.

@Mlok, takze ti z nas, co nesleduji prilis trendy mame zkopirovat tvuj build pro pohodovy solo hrani - oboje T6 i GR? PTR se cilene vyhybam ve vsech hrach. RCR na vsech slotech kde to jde, a craft AB. Pride's fall helma je povinnost, nebo to je jen tresnicka na dortu?

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 15.01.2015, 18:52 hod.

Pro GR budu ještě ladit. Tam bude potřeba mírně zvednout tougness a tedy bude nutné něco obětovat. A je třeba vyzkoušet co, jestli RCR nebo CDR, případně jestli bude potřeba dát 2x vit. nebo bude stačit jedna.
A pak zatím vůbec nemám Priders fall s 15% CA. To časem.

Bez Priders fall to bude špatné. Je třeba ale se vyhýbat dmg. Pokud někdo nahodít Priders fall a bude pořád dostávat dmg, tak ji nemusí nosit vůbec. Na T6 to není žádný problém, tam by měla jet 95%+ času. Na GR je to horší, ale měla by jet také co nejvíce. Na GR budu muset ještě více potrénovat až se mi bude chtít (jestli se mi vůbec bude chtít).

A určitě to není žádné dogma jak to mám postavené. Prostor pro ladění tam určitě je. Třeba ohledně generátoru. Lze zkoušet bez něj.

Samozřejmě na T6 to lze postavit úplně jakkoliv a hrát to půjde jak je T6 lehké. Ale už to pak bude méně efektivní, což třeba někomu vůbec nevadí.

Tak jak to mám, tak jak jsem psal, tak dávám o 25% více XP/za hodinu než dříve se slušně poladěným frost/fire na live. Trochu z toho může dělat trošku lepší densita riftů, ale více bude dělat, že je to teď na T6 prostě o něco silnější. Hlavně elitky a RG jsou teď superrychlé.

Varianta Vaultu je také na každém co mu bude lépe sedět. Do GR nevylučuju, že by místo generátoru kromě MfD mohlo zkusit i SS (tedy hrát SS i Vault). U MfD pak budu zkoušet více variant.

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5418
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Dark_Deamon » 15.01.2015, 18:58 hod.

Nějaké doporučení, jaké nosit gemy u fire buildu?

Odpovědět

Zpět na „Demon Hunter“