DH 2,1.2

Odpovědět
Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413
Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 03.02.2015, 14:27 hod.

Na T6 hraju taky MS. Na vyssi GR jsem dal s CA o 3 lvl vyse nez s MS a hlavne se mi s CA hraje lepe. Speed GRifry 37 jsem s CA meritelne rychlejsi a zase se mi to i lepe hraje nez s MS. Akorat T6 je s MS o dost lepsi. Gear mam pro obe varianty +- vyrovnany.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 04.02.2015, 16:00 hod.

http://www.diablofans.com/forums/diablo ... build-math
Hodně zajímavých srovnání.

A stručně to nejdůležitější: Pro vyšší GR je třeba dát šanci Shooting Stars. Sám už jsem to chtěl před časem zkusit, ale i když jsem od začátku schovával Reapers i Physical variantu, tak nemám ještě žádný dobrý roll. A cold a fire, které jsem získal rerollem se mi předělávat nechce, ty určitě budu pořád potřebovat.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 04.02.2015, 16:08 hod.

Tak čem je to lepší než maestrorm? Min raket s lehce větším dmg. Pak i SoJ s psychicalem...

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 04.02.2015, 16:30 hod.

Do 3 cílů je ten rozdíl v dmg velký. To máš 900% x 1200% -> 33% dmg navíc. To je sakra hodně. Úvodní hit, který je v obou případech stejný budeš muset na tak vysokých GR stejně skoro vždy obětovat (a střílet často offscreen), takže zůstává celý rozdíl 33% za rakety.

Já jsem nebyl nikdy schopný přesně odhadnout ten čas v GR který trávím u elitek do 3 kusů + RG x zbytek riftu. Takže jsem to zkusit i chtěl, ale když jsem neměl gear (nemám matroš na další Reapers, časem zase zkusím další až matroš bude), tak jsem hrál prostě cold.

On to jen prostě pořádně otestoval na GR50+ a pak se pokusil na základě zkušeností to přesně počítat. Úplně přesně to spočítat nikdy nepůjde, protože nemáš přesné časy kdy máš kolik mobů najednou, ale věřím, že to na základě svojich zkušeností odhadnul slušně.

A když pak na těch opravdu vysokých lvl trávíš u elitek a RG dost času a současně jakýkoliv affix je one hit kill (pak tedy ani nepoužiješ unity, stejně by to nestačilo), tak o to více vynikne Shooting Stars.
A prodloužení času mimo elitky tolik nevadí, protože to tam není tak nebezpečné.

Nepoužít unity jsem si už sám vyzkoušel, že bude chtít už tak na GR47+ (na GR50 není už co řešit).

Na speed GRifty kolem GR35-37 si myslím, že bude Maelstrem pořád lepší.

Physical SoJ nějaký mám, ale nevím z hlavy jaký roll proti cold SoJi. To jsem zatím tolik neřešil jak jsem do GR46 hrál ještě pořád s unity.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 04.02.2015, 16:34 hod.

Hm zajímavé no... Moc jsem to nestudoval je tam srovnání i s LfB pro skupiny? :-)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 04.02.2015, 16:51 hod.

Ne, vše jen pro solo.

A GR52 co dal a má tam na videu, tak odehrál s Teaguk + Hexing Pants. Je to poměrně silná kombinace, ale hrozný opruz na styl hraní. Tak to určitě hrát nikdy nebudu.
Hexing Pants x Priders fall je dost vyrovnané (to ukazuje i na výpočtech) a Priders je na hraní mnohem příjemnější.
Teaguk je pak na solo jasně nejsilnější třetí gem pokud se udrží pořád nastackovaný + je na vysokém lvl (a to on splňuje obojí, dokáže ho udržet pořád a na vysokém lvl ho má taky). Ale i tak ho nikdy hrát nebudu, to je skoro stejný opruz na hraní jako Hexing Pants.

A použít dohromady obojí, tak z toho je megaopruz :-)

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Gold Eagle » 04.02.2015, 19:23 hod.

Tak jsem stále na vážkách jestli je při multishot marauder. buldu a banned of the trapped gemu používat jako sentryny polar station nebo spitfire turret . tedy zda si BOT gemm procovat sám přes polar station nebo nějak vybavit followera (používám nyní Scoundrela) aby mi to nějak plošně procoval pro BOT follower a já bych si mohl přepnout na spitfire turret, bo pak mám celkově větší dmg bych řekl.

EDIT: hernajs Zeis počítá vzdálenost od hráčovi postavi nebo od sentryn???

Uživatelský avatar
Stanley
Minion of Destruction
Příspěvky:831
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Stanley#2169

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Stanley » 04.02.2015, 20:03 hod.

Od obojiho ;)

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 05.02.2015, 07:10 hod.

Já bych používal Polar station, takhle budeš mít jistotu že víš, že to funguje vždy.
A zeis ještě i od nepřátel :-)

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 05.02.2015, 07:14 hod.

Navyseni doby fungovani trapped gemu diky polar st. je vetsi navyseni dmg nez za spitfire turret. A navic je to lepsi pro defense, coz je pak v GR hodne znat.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 05.02.2015, 13:44 hod.

K CA-SS:
Nebude to tak jednoduché s tím, aby to vůbec někdy mohlo být lepší než Maelstrem. Je tu bug kdy při souvislém střílení CA-SS to pravidelně vynechává rakety (ne pro každý výstřel, ale jen pro některé). Bug se projevuje od určité ATS, přesnou hodnotu neznám, ale je snadné se na tu hodnotu dostat.
Wudijo když hraje s Hexing + Teagok, tak ten problém nebudu mít nikdy, jak neustále vkládá pohyb mezi střílení (jak potvrzuje příspěvek níže, že se pak bug neprojeví). Ale pro toho, kdo to nechce hrát stylem jako to hraje Wudijo (já určitě nechci) a bude se někdy souvisle střílet, tak se už bug bude projevovat.

Tady info k tomu přesnější:
"For what it's worth. I can reproduce this. Just tested it now.

If you use another attack in between firing CA:SS then the rockets will fire. But if you shoot CA:SS non stop at least at 1.89 APS (which is my current APS) every second shot will not fire rockets.

Very consistent, even with popping Prep and just hammering away with Shooting Stars till Hatred drains away, every second shot will not fire rockets."

Edit:
Ještě doplním, že jak CA-Maelstrem, tak i MS-Arsenal tento bug nemají a fungují v pořádku.

Edit2:
Reakce Wudija na ten bug CA-SS.
"Yes, there's a bug with Shooting Stars not shooting any rockets, but it's just visual. You can still see numbers pop up over enemies when you try it."
Takže to vlastně ničemu nevadí, je to jen vizuální problém.

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Gold Eagle » 05.02.2015, 18:21 hod.

Nad tou shooting stars jsem taky uvažoval, ale bude to chtít lepší zacházení s hartred. To zkusím, ale nyní ne.

Díky za odpověď na tu polar station všem.

Jinak se zde omlouvám, aktuálně potřebuju nějaký strenght gear, takže se mazlím s barbarem a jsem tak inteligentům a ladným vyhýbačům nevěrný a jedu tupou sílu Barbara. :oops:

Dava_C
Ancient
Příspěvky:2377
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:avio#2489

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Dava_C » 05.02.2015, 18:25 hod.

Vydržíš u nějakého charu déle než 3 dny? :lol:
Profil

PL800 (6.12.2014 - 1104.) ✔
PL1000 (15.4.2015) ✔
PL1200 (12.7.2015 - 469.) ✔
PL1300 (1.9.2015) ✔
PL1400 (7.10.2015 - 596.) ✔
PL1500 (27.10.2015 - 440.) ✔
PL1600 (15.11.2015 - 578.) ✔
PL1450 S4 ✔
PL1715 (29.11.2015 - 595.) ✔

Gold Eagle
Zhar the Mad
Příspěvky:1641
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:goldeagle#2259

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Gold Eagle » 05.02.2015, 21:57 hod.

Změna je život. Taky barbar byla moje první postava. Si ci hru užít komplet ne?
Jistota je, že prdím na crusadera. Mám ho taky, osahal jsem si ho a stále jak vydím je rel. na prd. nač mařit čas neefektivně. :D

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Cartman » 06.02.2015, 07:55 hod.

JEště k tomu Zeisu a Polar sentry, když bere vzdálenost ode mne a od sentry, tak to počítá pro každýho zvlášť, nebo to co je blíž k nepříteli? Dík ; )-

Edit: Už sem to tu někde četl, ale nemůžu se dopátrat, sentry na gearu má smysl mít?

Edit2: Ta Pride Fall heda funguje tak, že mě 5 s nesmí nic zranit? A dkyž jo, tak musim dalších 5s čekat? Pokud ano, tak to je docela hardcore = /
Naposledy upravil(a) Cartman dne 06.02.2015, 09:26 hod., celkem upraveno 1 x.

Mlok
Ancient
Příspěvky:2350
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Mlok#2413

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Mlok » 06.02.2015, 09:24 hod.

Vždy se bere místo výstřelu x místo dopadu a to pro každý výstřel samsotatně.

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 06.02.2015, 13:21 hod.

Jsem teda lehce prolézal fórum, abych naše nějaký kalkulátor přímo pro DH (neúspěšně) a narazil jsem na to jestli je pasivka grenadier pro LfB opravdu dobrá... Tam psali že moc be.. Neví o tom někdo co je na tom teda pravda? :-)

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Cartman » 06.02.2015, 14:07 hod.

Tak sme to dneska tak nějak poskládal, ježit, to je zase zmate pro mě :D Ztm se uplně ztrácim

Uživatelský avatar
McT
Burning Soul
Příspěvky:769
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:McT#2636

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od McT » 06.02.2015, 14:15 hod.

Zmatek to je :-)
Helma funguje pořád, je když tě někdo zraní tak čekáš 5sec než ti zase naběhne.

Uživatelský avatar
Cartman
Burning Soul
Příspěvky:738
BattleTag:Cartman#2474
Bydliště:Plzeň - můj byt, Karlovy Vary - rodiče

Re: DH 2,1.2

Příspěvek od Cartman » 06.02.2015, 14:18 hod.

V partě to bude lepší, ale solo se musim pořád ohlížet, aby mě něco nekouslo a kde a kolik mám sentry = p

Odpovědět

Zpět na „Demon Hunter“