Stránka 1 z 1

Patch 1.0.7 Dataminded Information

Napsal: 16.01.2013, 11:43 hod.
od Borgi*
http://www.diablofans.com/news/1499-pat ... formation/

Za povšimnutí stoji monkovi skilly. U některých je navýšení DMG i přes 100%. Např - Wall of Light : Increases damage of the initial strike to (566% - stará hodnota) 1202% weapon damage as Holy. Asi jim nestačí ta IKčka, teď to může vše kosit jeden monk i proti přesile :D

Re: Patch 1.0.7 Dataminded Information

Napsal: 17.01.2013, 00:27 hod.
od Tyraenel
ja si myslim ze je to super . teraz sa da hrat monka len na jednom alebo dvoch skill buildoch toto urcite to rozsiri aj ked tie percenta mohli byt trosku triezvejsie :)

Re: Patch 1.0.7 Dataminded Information

Napsal: 17.01.2013, 05:21 hod.
od fuxicek
az tak bych to nevidel, vcera jsem chvilku sledoval stream KINGKONGORA(barbar), kde mel v arene tri monky na 100 PL, jeden z nich byl INVIS, druhy INIGOMONTOYA a ze zacatku mu davali pekne na pr*el, pote co vymenil sutry v cele vybave za zelene a upravil skilly se situace otocila a byl schopny je v te arene zabit vsechny tri a o IK-ckach se nedalo hovorit, byly to pekelne souboje, ale to jsou top hraci a nikdo z nas nema k dispozici takove geary, ale tim chci rict, ze to jde.

Re: Patch 1.0.7 Dataminded Information

Napsal: 17.01.2013, 13:08 hod.
od Tyraenel
samozrejme ze to ide . ale pokial nemas namaxovany gear ako mali oni je to viac trapenie ako hra. dneska sa rozumne na XP enie a Item Hunting neda monk hrat bez sweeping wind cyclone / blade storma aj to ta druha menovana runa je otazna :) ja som skusal hravat monka na 7 side a zvon ale jak je to dobre proti obycajnym mobol tak padas ja egres pri vichor ked su proti tebe elitky ,.

Re: Patch 1.0.7 Dataminded Information

Napsal: 17.01.2013, 14:24 hod.
od AlterEgo
Je jen otazka casu nez hraci, kteri budou hrat PvP nejak vic a budou si ho chtit uzit vymysli pravidla, kteryma si to vybalancuji. Neni problem udelat i nejakou budget ligu, kde bude nejake omezeni statu na equipu apod. To zalezi jen na tom jak se lidi domluvi. Skoda ze tam blizzard neda aspon moznost nejak zrusit hostile, aby slo hrat treba 2v2. To by myslim zas tak slozity zakrok po programove strance nebyl.