Stránka 3 z 6

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 10.08.2018, 18:08 hod.
od Morbid
to Zomb:Ahoj,som asi tak týždeň nemal čas na hranie,sksim to znova nainštalovat a otestovať.popíšem aj čo a ako inštalujem,ale s tým medianom je možné,že je jaksi problm v nom (moje tušenie) sú totiž až 3 verzie: Median XL od B LAz,potom Median XL kde pokračoval zrejme niekto iný a Median XL ultimative.Na D2 skiler a necrov sa teším,si pamatám že som mal vlastný použitelný build na bone spear,dufam že synergie zostanú a sa to teda imlementuje do IS alive.Ak nejak spustím úspešne Median XL tú poslednú verziu,tak napíšem do sekcie Median mod,ale čo amatám,tak mi po spustení chvilku fungoval a potom spadol a vyhodil error (bez ohladu či som to spúštal cez D2 mod manager alebo som ho priamo do D2 inštaloval Zatial :wave: :wave: :wave:

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 10.08.2018, 21:32 hod.
od ZOMB
dawe: Obecně bych spíš řekl, že problém v D2 je příliš mnoho synergií, které jsou navíc moc... nudné. U elementálního druida se zkusím zaměřit na různorodost synergií, aby to nebylo jen +%dmg, ale aby to ovlivňovalo i jiné mechaniky skillů

alesh88: Hodně štěstí ;)
Mágové by měli být každopádně konkurenceschopnější... když porovnám s čistým diablem dmg mágů při 20 bodech ve Skeleton Mastery a Skeleton Mage (a +0 all skills, uvádím průměrné škody)
Ohnivý mág: 123 x 304 dmg
Bleskový mág: 112 x 262 dmg
Ledový mág: 72 x 172 dmg

Jinak bych doporučil dát míň bodů do Lower Resist - ty resistance se s dalšími body pak tolik nesnižujou, zas takový rozdíl mezi 10 a 20 body není, doporučil bych investovat body jinam...
Např. do klasického skeletona, revive, případně blood golem s Prayer... možností je spousta :)

Morbid: Jo, těch Medianů je několik, čert aby se v tom vyznal :D Jinak mě Median přes D2SE funguje v pohodě, taky si ho občas zahraju ;)
Na bode skilly jsem vůbec nesahal (kromě Teeth, u kterého jsem zrušil "next hit" - takže bude ideální na velká monstra typu act bossové). Budu rád když se ti to rozjede, zkusíš si zahrát a napíšeš, jak se ti to líbí ;)

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 11.08.2018, 12:47 hod.
od Morbid
Ahoj a príkaz player x funguje na skiller?Spustil som mod,zadám príkaz player 8, mala by sa objavit hláška že hrám hru pre 8 a nič sa nezjaví a nezdá sa,že by player 8 fungoval.Hrám s verziou 1.13c.

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 11.08.2018, 14:17 hod.
od ZOMB
Morbid: Tenhle příkaz fungoval ve verzi 1.09 a nižší. Pro verzi 1.10+ se používá příkaz s lomítkem na začátku - /players8 ;)

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 11.08.2018, 15:33 hod.
od Morbid
Ďakujem.Skúšam skiller a konečne je summoner použitelnejší.

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 13.08.2018, 11:55 hod.
od Morbid
Ahoj,tak skšam Skiller,ked mám čas,ale neviem čo skor,sksil som golemancera (lvl 8 zatial), teraz skúšam summonera na revive ( l16 ),teším sa na poisonmancera a cold sorc.Chcem sa spýtat,kedy asi približne by došlo k spojeniu Is alive a Skiller-u,totiž na to sa extra teším.I A som zatiaľ nehral ale moc by som ho rád rozohral zo Skiller-om.A keď dojde k prípadnemu spojeniu modov,dfam že postavyz jedného a druhého (rozohran samostatne) pojdu reniesť do spojenho modu.Zatia dík,skiller je super. :wave: :P

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 13.08.2018, 16:13 hod.
od ZOMB
Morbid: Spojení Skilleru a Is Alive plánuju až po dokončení Skilleru, takže to si asi ještě chvíli počkáš ;)

Jinak hodně štěstí, já mám rozjetého hybrida poison / revive, zatím na levelu 30 :)

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 15.08.2018, 11:03 hod.
od Morbid
Cav,mod dobrý,je suer nápopad podla mna tie rozne synergie z curses na ine skily.Ale som si teraz rozohral moj tradicný build na D2 necra,na bone separ.Hodilo by sa par vecí: automatické zbiernanie goldov,zvačšit bágel postavám aspon 2 krát (pokial by sa dalo tak tak,že by sa len do povodnej velkosti batohu dali dat tie item charmy,aby sa nestala postava potom moc OP nahodou.)Inač urobit synergie z Amplify damage a z weakness na decreify je tiež dobrý nápad,dal by sa na to dark knight necro build urobit.PS Na druida som tiež zvedavý,hlavne na summon bear :-)

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 15.08.2018, 12:02 hod.
od dawemorraless
Plugy jedou v modu? Mě by jen stačilo aby klíče byli na 99 kousků :green:

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 15.08.2018, 12:26 hod.
od Morbid
Cez D2 manager funguje plugyy survival (obrovská truhla) ale klúče myslím sa nestackujú na 99.

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 15.08.2018, 18:10 hod.
od ZOMB
dawe: PlugY v modu normálně fungujou ;)

Morbid: Nápady to jsou pěkné, nicméně...
Automatické sbírání goldů - známe to z jiných her, je to i v Medianu, nicméně naprogramování tohoto není úplně jednoduché, vyžaduje to zásah do kódu hry... navíc to ani nemá co společného se skilly, takže spíše než do Skilleru se to hodí do Is Alive
Zvětšení inventáře - opět, tohle se hodí spíše do Is Alive než do Skilleru, a tam je to zvětšené ;) Případně vím, že něco takového je implementované i v Path of Diablo, tak to můžeš zkusit ;)

Jinak druida mám už rozpracovaného, brzy to zveřejním, budete se mít na co těšit ;)

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 16.08.2018, 14:41 hod.
od ZOMB
Právě jsem doplnil koncept druida, už se můžete začít těšit ;)

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 16.08.2018, 16:56 hod.
od Morbid
Skvelá práca,skvelý mod,díky.A na toho druida sa podla návrhu zatial teším,synergia z vlkov na rýchlejší útok+agresivnejšie zvieratá obecne a zvýšený význam raven-ov ma láka. PS DIII ma napriek chybám a nedostatkom dosť bavín,naučil som sa dobre hrať za pestilence necra (netypycký buil na mňa),mal som ho v pláne dalej hrávať ale vďaka skilleru asi viac ako týžden som ho ani nezapol. :wave: PSS Keby som v DIII nemal nainstalovaný dark-mod,tak ho už dávno nehrávam.

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 16.08.2018, 17:58 hod.
od ZOMB
Na D3 jsem nesáhl už ani nepamatuju... kdysi jsem to hrál krátce po vydání (originální hry, ne datadisku), tehdy mě hra bavila nejvíc (AH jsem nepoužíval), pak už mě to ale nějak pustilo... cca jednou za rok se k tomu na chvíli vrátím, ale D3 nepovažuju za nástupce D2, na to je ta hra moc... jednoduchá a mělká na můj vkus :) A že jsi na to týden nesáhl díky Skilleru mě samozřejmě těší :D

Jinak já jsem se svým poison necrem v A5 NM, pokud se mi podaří dorazit na hell, založím HC příběh :)

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 17.08.2018, 14:21 hod.
od dawemorraless
jak to bude s tím fissure dmg bude stejná akurát bude víc puklin a víc puklin / sec ....nemyslím fcr ale že budu moct stihnout vykastit 2 kousky za hard pointy? jinak mě ještě velice zaujalo rabbies to bude asi příběh č 2 alias záškodník :green: už bys měl založit ten topic na ty příběhy :wave:

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 17.08.2018, 15:00 hod.
od Morbid
Ahoj,akurát ma napadlo,či sa u golemov neruši vzájomne aury (či fungujú naraz alebo chvíLu jedna a potom druhá), a či sa golem aury nerušia z aurou od desert mercha,či tiež možno funguju naraz?

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 17.08.2018, 16:00 hod.
od ZOMB
dawe: Zobrazovaná dmg puklin bude pořád stejná - reálně ale bude díky nižšímu delay vyšší, i díky nové synergii, díky které se na jedno vyčarování objeví těch puklin na zemi víc ;) Takže to chápeš správně :)
Topic na HC příběhy založím ještě dneska, druid by mohl být implementovaný tento víkend ;)

Morbid: Aury golemů fungujou všechny najednou, v tom spočívá jejich síla... a ano, fungujou i společně s aurou desert merce :) Pokud se tedy nejedná o stejný typ aury (Thorns, Blessed Aim či Prayer má merc i golem) - v tom případě se aplikuje aura, která má vyšší level :)

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 17.08.2018, 17:53 hod.
od Morbid
Na summon-druida sa teším,už aby tu bol,ale radšej pomalšie dorobit a neunáhlit ho. :) PS Asi golemovia čo maj aury s curses tak to na nich platí len hard skil points do curse,alebo HSP+curses z itemov alebo mozu mat aj bonus trebars z iron maiden i ked tam nemam ani jeden HSP?

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 17.08.2018, 20:10 hod.
od ZOMB
Morbid: Summon druid bude určitě zajímavý, stejně jako u necra nebude existovat "pouze jedna správná varianta", ale bude jich mnohem víc :)
Jinak u těch aur u golemů z curses se počítají pouze body natvrdo investované do skillu - tedy nepočítají se žádné +all skilly, +curses, +necro skills. Možné hodnoty (úrovně aur) jsou tedy pouze 0-20 ;)

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 18.08.2018, 13:20 hod.
od Morbid
Ahoj,ďakujem za mod a všetko,čo okolo toho robíšAkurát teraz som zapol D2 a som si všimol,že Iron golem po vypnutí hry sa "vyparí",si pamatám,že od určitho patchu Diabla 2 zostával aj po vypnutí hry,možno až od 1.14,ale ak to fungovalo (nemiznutie iron g) aj v 1.13,to že mizne,nemože sposobovať Plugy?