Stránka 4 z 6

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 18.08.2018, 14:04 hod.
od ZOMB
Morbid: Děkuju za nahlášení, taky jsem si toho všiml, právě jsem to u sebe opravil, opravu vydám buď dnes nebo zítra společně s implementovaným druidem ;)

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 18.08.2018, 19:06 hod.
od dawemorraless
Počítám že ten odkaz na stažení modu bude vždy aktuální když něco přidáš? Zítra hned začnu jak to uploadneš >:D

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 19.08.2018, 11:12 hod.
od ZOMB
dawe: Odkaz dám vždy aktuální ;) Jinak platí, že každá další verze obsahuje i změny těch předešlých :)

Já už se pomalu blížím do finále, změny mám už implementované, víceméně otestované, teď už jen zbývá dodělat to, aby se nové změny ve hře správně zobrazovaly, včetně nových vlastností skillů. Jako vždy, reálná verze se bude od konceptu mírně lišit. Verze bude ke stažení počítám někdy odpoledne - kolem páté, možná i čtvrté hodiny ;)

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 19.08.2018, 11:58 hod.
od dawemorraless
ideál po koupáku popálit pár bubáků >:D

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 19.08.2018, 16:02 hod.
od ZOMB
Tak jsem to stihl akorát na čas. Novou verzi si můžete stáhnout jako obvykle na ModDB, kde naleznete také seznam změn. Kdybyste náhodou narazili na nějakou chybku, určitě dejte vědět, budu moc rád ;)

Přeju vám příjemné hraní ;)

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 19.08.2018, 16:48 hod.
od dawemorraless
Super už jdu rubat :wave:

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 19.08.2018, 17:10 hod.
od ZOMB
Myslím, že se ti nový fire druid bude líbit ;)

Fissure a Volcano (s 20 body v Armageddonu) jsou brutální zabijáci :twisted:

Až dohraju svého poison necra, tak rozjedu asi nějakého hybridního druida, těch buildů, co by mě lákalo, je tam celkem dost :)

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 19.08.2018, 17:46 hod.
od Morbid
Ahoj,dík za update,zajtra vyskúšam,či sa Iron golem po vynutí a zapnutí hry nevyparuje. :)

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 19.08.2018, 18:24 hod.
od dawemorraless
Já pojedu čistě fissure + méda beda tank mercek dezertér...zkusím mu vyběhat infi at to má koule. Škoda že moulten boulder nemá synergii z fissure nějaká délka hoření by neuškodila do maggotu jak dělaný

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 19.08.2018, 18:50 hod.
od dawemorraless
ta komtesa je někdy pěkná svině furt mi háže jen jednu runu :OXO

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 19.08.2018, 19:20 hod.
od ZOMB
Morbid: Iron golem by už měl fungovat v pohodě, hraju aktuální verzi a se svým poison necrem s ním nemám problém :)

dawe: Přemýšlel jsem, že bych mu dal nějakou synergii, původně jsem chtěl větší explozi, ale tak jednoduché to nebude, protože ty ohnivé skilly jsou dost prasácky naprogramované :evil:
Konkrétně ohnivé poškození, když jsou plamínky na zemi, je úplně někde mimo tabulky, k tomu se vůbec nedostanu...
Jinak u komtesy si dávej /players1, s vyššími /players máš šanci na drop run paradoxně menší :roll:

Mimochodem u ohnivých skillů jsem zapomněl do hry zobrazit informaci o delay a že se snižuje, případně i ke skillům konkrétní hodnoty. Doplním to tam s další verzí. Ale pokud vás to zajímá - základní hodnoty jsem nechal tak, jak jsou. S investicí bodů se delay lineárně snižuje, až dosáhne pětiny své základní hodnoty. Jinými slovy mazec...

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 19.08.2018, 21:15 hod.
od dawemorraless
Tak zatím gut lvl 21 jdu si zítra pro kostku...zatím vše na p8 ...hruběnka mi tu tal eth po té jedné runě dala nakonec :D

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 20.08.2018, 13:12 hod.
od Morbid
Ahoj,myslím,že v tvojom mode problém nie je,ale som pred chvílkou skoro PC z okna vyhodil,zapnem hru,a (používam iba ju)shatered stash prázdna.Tak som ju vymazal v save zložke a nahral som si zálohovanú stash,opat prázdna,skušal som to viac krát.Myslím,že to bude zrejme tým,že sa mi včera neviem prečo,zle uložili syvy s plugynom.Ešteže som našiel starší stash save v koši PC,ale i tak:hodne vecí v miestach,kam slnko nesvieti,najviac ma mrzí strata set wand pre necra.Ak hráte s lugy tak si dajte na to pozor.

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 20.08.2018, 14:21 hod.
od ZOMB
dawe: Hodně štěstí ;) Tak hlavně že ten Stealth je :D

Morbid: Problém asi nastal při instalaci nové verze, kde byl i prázdný plugy soubor truhel ve složce "save". Z tvého popisu se ale opravdu jedná spíš o problém s plugy, chápu že to zamrzí...

Jinak já jsem se svým poison necrem opustil NM, už to byla nuda (kromě toho jsem taky měl skvělé mapy a při výběru postavy jsem se překlikl na Hell místo Nightmare, takže mapy fuč :D). Aktuálně chodím Pity, cca 8 bosspacků na run (1. + 2. patro), takže mapa skvělá. Aktuálně level 82, už mám maxnuté poison skilly a cpu to do Attract, zatím se mi ale nova vyplácí stále nejvíc, takže jedu víceméně klasického poisonmancera. Během dneška rozjedu ještě Rabies / Raven / Grizzly druida, na něj jsem hodně zvědavej :)

Přeju vám příjemné hraní ;)

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 20.08.2018, 14:39 hod.
od Morbid
Ahoj a dík,ak je to s tým preinštalovaním,ako si načrtol ty,pri dalšej inštalácii dalšej verzie modu si to "SS" najprv zálohujem a inštalujem potom novú verziu a ak to s tým premazávaním truhly tak bude,napíšem sem.Nalepil som si aj postup na sodok monitora,aby som nezabudol.PS Aspon ako bolestn padly Artic rukavice,uz mam 3 ks setu.

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 22.08.2018, 21:33 hod.
od alesh88
tak jsem svůj plán se skeleton mage mancerem vzdal. jedu bonemancera, resp. skil zuby + synergie. jsem na 31 lvl a baví mě to :twisted:

zombe děkuji

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 23.08.2018, 07:53 hod.
od ZOMB
Morbid: To snad nebude potřeba :) Taky na to budu myslet a mod budu distribuovat tak, aby to nepřepisovalo dosud uložené savy ;) Ale obezřetnosti není niky dost :)

alesh88: Necro mága jsem taky kdysi hrál a taky jsem to vzdal, tenhle pasivní způsob hry (summonner) mě moc nebere :D Možná by to bylo lepší, kdyby se ti podařil splašit teleport (Enigma asi ne :D ale jako charges na holích...), pak je ten summonner úplně o něčem jiném. U revivemancera je teleport nutnost.
Hodně štěstí s bonemancerem. Zesílení zubů je znát, že? Přitom stačila jen malá změna (aby více zubů mohlo zasáhnout jedno monstrum), a najednou se jedná o konkurenceschopný skill :twisted: Akorát teda pro maximální účinek musí být necromancer hodně blízko monster, takže ono to má obzvlášť na HC i své nevýhody...

Jinak já začal s druidem Raven + Grizzly + Poison Creeper + Rabies, zatím mám vymaxované první dva skilly a hra jde pěkně svižně, během dneška vytvořím příběh o druidovi :)

Mějte se pěkně a přeju příjemné hraní ;)

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 23.08.2018, 11:19 hod.
od Morbid
Zdravím,orosil by som prehladný zoznam D2Lod runewords v 1.13,to čo som si vygooglil,je dost zmatočn a nerehladné.Na Diablo 2 cz trebars ani nie su uvedené otrebn levely na ostavu,a z da sa mi ich aj akosi malo.

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 23.08.2018, 11:55 hod.
od ZOMB
Morbid: Já například používám tuto jednoduchou webovou aplikaci :) http://dclone.eskysse.com/rwcalc.php

Re: Diablo 2 - Skiller (koncept nového modu)

Napsal: 27.08.2018, 13:06 hod.
od Morbid
Zomb:Zdar,celkom by ma zaujmal, ako chces zmenit/vylešit barb skill find otion,ja by som mal napad: Namiesto find otion dat nejak vylešenie dosahu/efektov/damage hádzacích potionov ( tie výbušn a jedovaté). A dnes ma tiež naadlo ako zatraktívnit poisonmancera zo Skilleru: Na otráven dýku pridat aj skok/teleport,tak podobne ako je skil v D2 lod median xl Angel of death (len by asi nemusel byt tak silný ako v mediane). Cav,idem hrat asi 2 a pol dna som mal prestavku). :wave: