Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Moderátor:Dark_Deamon

Odpovědět
Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 13.12.2012, 23:23 hod.

ohledně síly monster...klidně bych nechal mnstra silný (i silnější) než byly v betě, ale musí se to balancovat. To že mad goat mani byly takřka nezabitelní by ani tak nevadilo, kdyby jich tam bylo míň...stejně jako je tomu ve vannile, mělo by tohle pravidlo platit i tu. pokud máš monstra který vydrží strašně moc, dej jich tam míň na hsuto, aby si je hráč moh roztahat. Pokud jsou tam moby co vydrží míň, naper jich tam plnou mapu (obrazně řečeno). Protože u těch Mad Goat manů to byl strašnej opruz. To nebylo těžký ale nezábavný. Dobře vychytaný byly třeba zombíci s aurou v DoE. síla, životy i četnost si myslím byla perfektní...

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 14.12.2012, 08:37 hod.

Děkuju za reakci, vážím si toho ;)

Asman: Na tohle všechno musím myslet... jelikož důležitou dominantou modu budou recepty (všeho druhu), na které jsou potřeba různé suroviny, farmení jakékoliv lokace nepřijde nazmar... vždy totiž hráč získá nějakou surovinu (ať už v podobě essence nebo crafting pointu)
Uber lokace budou obtížnější, než projít příběhem (to je jednou ze zásad Grammatora v jeho Avalon modu, a i já se tím nechávám inspirovat)
Mad Goat Mani byli zabugovaní a nefungovali tak, jak jsem si představoval... to už bude v betě opravené :)
Co se týče znevýhodnění melee postav... plánuju (už to mám promyšlené) udělat větší rozdíly mezi jednotlivými charaktery...
např.:
Barbar - už od začátku hry bude mít xy% dmg reduced
Assassinka - oproti ostatním bude "naspeedovaná", bude se tedy pohybovat rychleji :)
atd...

Attia:
Mad Goat Mani budou už opravení a už nebudou tak otravní...

Jinak abych se s vámi podělil o svůj další postup...
Překopávám celý crafting systém modu, crafty budou slabší než v alfě...
Plánuju vytvořit další druhy elitek:
1) Elitky prvního stupně (ty už znáte)
- Dead Brain, Mad Goat Man, Annoying one, atd... (všechny co byly v alfě)
2) Elitky druhého stupně
- silnější než elitky prvního stupně
- monstra v druhých patrech hrobek a jeskyní
- minioni u elitek třetího stupně
3) Elitky třetího stupně
- bossové
- nejsilnější ze všech elitek
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 15.12.2012, 17:09 hod.

Ufff... tak konečně jsem dokončil nový systém craftingu (konečně má šablonu), teď už stačí jen pár receptů, udělat uber lokace a bosse, a beta bude na světě!!!
Možná, že to do Vánoc přece jen stihnu :D
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 18.12.2012, 19:35 hod.

Mám pro vás další nápad a prosím, abyste se k němu vyjádřili co nejrychleji, abych ho případně ještě stihl do Vánoc zrealizovat :)

Jde o tohle...
Krypta a Mausoleum mi přijdou jako dost dobrá místa pro uber lokaci, přesněji pro "nekonečný" dungeon.
Představuju si to takhle:
Krypta by měla hodně (např. 50) pater...
s každým patrem by přituhovalo, a na konci by čekal super uber boss >:D

Co vy na to? Ano / ne?
Co byste k tomu ještě doplnili / jak byste to zdokonalili?
Děkuji
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
raisen
Adviser
Příspěvky:2330

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od raisen » 18.12.2012, 19:39 hod.

Nápad je to určitě dobrý, ale napadlo mě, jestli by člověk skončil třeba ve dvacátém patře, druhý den tam chtěl jít znovu, tak jestli by musel probíhat všech dvacet pater a motat se mezi příšerami? Nešlo by třeba udělat nějaká speciální kniha portálů, která by padala jen v určitých patrech a dělala portál jen do těch pater? (hádám, že to asi nejde)
HC grál: 537/516 (-21)

Uživatelský avatar
DeathHero
The Butcher
Příspěvky:1426
BattleTag:DeathHero#2204
Bydliště:Living in my own world

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od DeathHero » 18.12.2012, 19:43 hod.

@ZOMB proc ne kdyz mas hodne volnyho casu vytvaret padesat pater doufam ze tam bude hodne specialni drop jinak budes vytvaret nova RW ?
Achievements: 7400 (92%)
PROFIL

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 18.12.2012, 19:51 hod.

Děkuju za rychlou reakci ;)

raisen:
teoreticky to možné je, možná bych to později dotvořil...
zatím ale počítám s tím, že hráče bude bavit procházet patry klidně znovu, protože se bude jednat o monstra silná - každé bude mít šanci na dobrý drop + v každém třetím patře by byl jeden uber boss, pro zpestření :)

DeathHero:
ono to snad nebude nic těžkého ani dlouhého, pokud vše pojede jak má, tak by to měla být poměrně hračka :)
speciální drop - určitě, jinak bys tam přece nechodil :D
nová RW - zatím neplánuju, samotná vanilla jich poskytuje dost :)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 23.12.2012, 16:14 hod.

Další nápad - další posouzení...

Šlo by o to, že za zabití těžkých bossů (nebo série bossů) by hráč obdržel předmět (dejme tomu speciální svitek)
Tento specialní svitek by se aplikoval na váš osobní talisman (který bych přidal)
Svitek by přidal jednu ze tří možných vlastností charmu (hráč by si vybral)
(snad chápete - možnost a) možnost b) nebo c))
Ve hře bych zakázal použít stejný svitek dvakrát...
Jde o to, že by se dle mého zvýšila znovuhratelnost, protože hráč by si musel vybírat mezi vlastnostmi mnohokrát, a tím by vznikaly naprosto unikátní charaktery :)

Snad to chápete... tak co vy na to?
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Tordah
Adviser
Příspěvky:276
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Tordah » 23.12.2012, 21:10 hod.

Zalezi od pridanych vlastnosti, ale napad je to dobry
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 04.01.2013, 22:50 hod.

Tordah: Vlastnosti ještě vymyslím, ale líbily by se mi nějaké "speciální"...

Chtěl bych ale znát váš názor na tohle:
Kamarádka navrhla, že když už je v Is Alive taková tma, odpadají hlavní negativa vyššího rozlišení (černé rohy na okrajích obrazovky a to, že vidíme mostra dřív, než monstra vidí nás)...
Chtěli byste vyšší rozlišení? Šlo by zřejmě o rozlišení 1024x768 s tím, že klasika 800x600 by zůstala jako druhá možnost (pro lidi jako já, kteří si už na něj zvykli)
Kdo je pro? Ještě nevím, jak bych to udělal, ale nějaký způsob se snad najde, pokud by byl zájem...
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od hami » 04.01.2013, 22:53 hod.

ZOMB: vzhledem k formátu monitorů, nebylo by lepší to dát na 1366*768 9používáno u notebooků. Je to 16:9
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 04.01.2013, 23:06 hod.

No... tak jsem to teď zkoušel, našel jsem si plugin, co potřebuju... a nové rozlišení by dalo strašně moc práce :(
Každý panel bych musel kompletně předělat s tím, že by možná nefungovala lan a realm hra... za to mi to nestojí...
Trvalo by mi to strašně dlouho a teď mám lepší věci na práci, co se modu týká...
Takže rozlišení měnit nebudu, nebo až ve vzdálené budoucnosti...
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Marast
The Butcher
Příspěvky:1057
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Marast#2705
Bydliště:Ivančice

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Marast » 04.01.2013, 23:20 hod.

Přesně tak Zombi. Tím se teď nezabývej. Pomazli se s tím co ti jde pěkně od ruky a ještě to vylepší hratelnost.
Jinak já to vidím na to, že až skončím v Random Hero Challenge turnaji, tak bych odložil na pár týdnů všechny svoje ostatní projekty a vrhl se na ten tvůj mód. Ještě víc fajn by to samozřejmě bylo ve vícero lidech, poněvadž takovéto úsilí se po těch všech letech prostě musí ocenit, ale bude záležet jak na tom budou ostatní...
"Released from a dark curse and bound to a higher calling." Wolfir Avenger

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 04.01.2013, 23:33 hod.

@ Marast: pak klidně můžeme rozjet nějaký postavy on lvl1. V tomhle modu mě baví začínat. Od toho co ZOMB vydal betu už jsem rozjel všechny chary a zkouším s čím to jak jde atd :-)

@ ZOMB: hele jak to vypadá s tím vlastním svitkem? plánuješ ho ještě? tohle se mi totiž strašně líbí. že by si hráč vytvořil takový vlastní top item. Bylo by fajn pak pozorovat komu se jaký svitek vyvýjí a kdo upřednostňuje jaký vlastnosti :-)

Jen šlo by udělat aby svitek byl JEN na jedný postavě? tzn aby nešel přehazovat z jedný postavy na druhou? nebo tohle nelze?

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 05.01.2013, 08:52 hod.

Marast: Ono to rozlišení 800x600 tak strašné není... myslím, že lidi kteří hrajou D2 dodnes si na něj už zvykli :)
Jinak moc rád tě uvidím ;)
Snad bychom se sešli a zahráli po Tunngle (i když mě to tam napoprvé nějak nedostalo, tak ještě uvidím)

Attia: Taky mě baví zakládat nové postavy... dneska bych si chtěl založit bonera ať vidím, jak na tom je :)
A svitek plánuju, to samozřejmě chystám a promýšlím, jak nejlépe to vytvořit...
A aby byl jen na jedné postavě? Takhle bych to chtěl, ale uvidím, co zmůžu ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 05.01.2013, 12:45 hod.

já teď založil druida na arctic blast...těch 5% ed z many mě zajímalo jak moc to ovlivní...myslím že na normal a nm to bude IMBA protože jen 200b v energy ti zvedne dmg o 1000% což při max synergiích ti hodí dmg přes 12k/s...ovšem nemá mastery jako sorcka takže těžko říct jak si povede na hellu...chtělo by to najít věci s co nejvíc -enemy res...

jen sem si říkal že by se to chtělo podívat na synergie trošku z tý energi. Protože třeba u trapky si myslím že dát 1% k light i k Fire je trochu nevyvážený.

K fire pastem bych dal víc protože ve vanile se prakticky nehrává a když porovnám dmg light a fire pastí tak je to hooodne nevyvážený. Navíc fire imune na hellu jsou horší než light.
Naposledy upravil(a) Attia dne 05.01.2013, 12:51 hod., celkem upraveno 1 x.

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Fraxinus » 05.01.2013, 12:49 hod.

200b v energy = -200 b ve vitalitě. Bylo by to buď oni, nebo ty. :lol:
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 05.01.2013, 13:21 hod.

jj vím, ale na normal a nm ta životnost není tak důležitá jako na hell...teda aspoň ve vanile. Uvidíme jak to bude tady.

Jinak zatím je to asi nejsilnější char na dmg co jsem tu zkoušel...zatím jsem dodělal DoE, Blood Moor a Cold plains, Raven a Mausoleum. Zkouška bude v uber lokacích s těma lučištnicema, protože tím že stojím na místě když útočím to bude asi hodně bolet.

Uživatelský avatar
hami
Minion of Destruction
Příspěvky:839
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od hami » 05.01.2013, 15:03 hod.

Fraxinus: tak moje sorcka má na 16 lvl - 85 Energy a 20 vitality :-D. Když pojedu v tomhle poměru dál tak se na těch 200 dostanu v poho. Je teda fakt, že běhat po tristramu s 75 life neni nic moc, ale dá se to. Naštěstí troubleshot, která by mě dala na dvě dány se dá zmrazit

ZOMB: Pořád se mi stává že mi mizí mapy prošlých lokací, když prolezu ňáký podzemí. Máte někdo stejný problém??
(jinak dík za vylepšení žoldákyně - že nemizí)
Zy-El - Sorceres - Morgan - Lvl kolem 900 - Killuju vše na night (včetně Orifice To Oblivion)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 05.01.2013, 15:37 hod.

hami: jestli máš staženou nejnovější verzi (včerejší), tak to se na to budu muset pořádně podívat...
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Mods By ZOMB“