Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Moderátor:Dark_Deamon

Odpovědět
Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334
Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 23.07.2014, 13:40 hod.

Zdravím ;)

Vím, že jsem s tím otravoval už dřív, ale zase mě to napadlo a nepřipadá mi to jako špatný nápad...
Jde o to, že bych upravil skilly... tak, aby každý stál za investici dvaceti bodů :)
Tzn. že bych posílil účinky slabších skillů... ale to neznamená, že bych jim zvýšil dmg (to jak kde)... raději uvedu pár příkladů pro lepší pochopení:

Raven - ne příliš používaný skill, protože nestojí za investici dvaceti bodů... co bych změnil? Dmg bych zřejmě nezvyšoval, protože hlavním přínosem vrán je to, že oslepují nepřítele - místo toho bych zvýšil maximální počet vran, kterých je ve vanille 5 - nebál bych se i čísla 20 :) Potom by to však chtělo otestovat

Sanctuary - tady to je jasné, jen jsem opravil chybu na straně Blizzardu :)
Hráči se konečně správně přičte dmg a ar proti nemrtvým :)

Poison Dagger a Explosion - pokud jsou mé kalkulace správné (za předpokladu, že všechny tři poison skilly mají level 20), tak nejprudší dmg má Nova (1118,75 dmg / s), pak je Explosion (1081 dmg / s) a pak Dagger (525 dmg / s)... proto se používá jen Nova
Napadlo mě zvýšit poškození Explosion (aby se pro prudší jedové poškození vyplatilo spíše použít tento skill než Novu), a co se týče Poison Daggeru, zde bych např. přidal vlastnost Slow (25%)...
V tomto případě jsem otevřený různým návrhům...
I když to není o tom, že by se do těchto skillů nevyplatilo investovat 20 bodů, jedná se o balanc... nějak tak bych chtěl i pořešit poison skilly u amazonky...

Teleport - tady asi nikoho nenapadlo dávat více než jeden bod :)
Napadá mě například přidat k teleportu buff, který by trval jednu sekundu a zvyšoval by armor (na levelu 20 třeba o 250%)

Weaken - trochu škoda, že těch 33% je konstantních :)


...asi už vidíte kam směřuju :)
Co na to říkáte? Mám "slabší" skilly posílit, nebo třeba silnější oslabit... nebo je mám nechat úplně na pokoji?
...nebo jen opravit bugy... např. Inferno, Arctic Blast, Wake of Inferno, Sanctuary...
Každopádně bych jakoukoliv sebemenší změnu probral tady, abych si byl na 100% jistý :)

Přeju příjemné hraní ;)
...a užívejte léta ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky:1042
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Ultima Thule

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Attia » 23.07.2014, 21:27 hod.

nedávno jsem hrál ve vanile za wolfa s vlkama a musím se přiznat že čím dál víc nabývám pocitu že ti vlci nejsou tak slabí jak jsem si myslel a že musím dát za pravdu Fraxinusovi kterej mi to v jiným tématu komentoval...

pak jsem zkoušel hrát Is Alive a popravdě ty změny co tam jsou vedou k dost velkýmu posílení vlků, a přemýšlel jsem že bych ti napsal abys je vrátil do "továrního nastavení"...už jen proto aby všechny skilly zůstaly origo, což u druida už neplatilo...

co tím chci říct...to co jsi udělal u druida byly malý změny a i tak už je to zavádějící...pokud si začneš hrát s dalšíma skillama, neudržíš se...tys vypsal jen pár skillů, ale takhle můžeš vzít 50% skillů ve hře...

popravdě tyhle myšlenky se mi líbí a je spoustu skillů který bych rád viděl jinak...jen prostě pokud do tohodel půjdeš, rozluč se s tím že Is Alive je origo na vyšší obtížnosti...NEBUDE...defakto už teď není díky zásahu do druida...

jde o to jestli se chceš vzdát myšlenky "vanila s vyšší obtížností"...

v souvislosti s tím mě napadla jedna věc...Is Alive a třeba něco jako Is Powerful...první mód by byl tak jak jsi zamýšlel...vrátit druida do vanila verze a nechat 100% vanila principy jen s vyšší obtížností, sám jsi říkal že už ti moc nechybí...a k tomu udělat uprade (datadisk na mód,chceš li :-D ) kde bys už mohl šáhnout na skilly a víc tam popustit uzdu fantazii...vyhrát si se skillama a vrátit i nějaký jiný myšlenky ze začátku...jako propojení statů se skilly apod...;-)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 23.07.2014, 22:01 hod.

Díky za reakci ;)

Předpokládám, že nyní je možné vyvolat vlky i medvěda najednou, že? :)
...už trochu ztrácím přehled...
Druida samozřejmě vrátím tak, jak byl... asi jsem na to zapomněl když jsem tvořil Deltu...

Udělám jak říkáš... skilly nechám na pokoji, snad kromě opravení bugů (poškození Inferna, AB, WoI, fungování aury Sanctuary)... to je snad v pohodě :)
Pak bych případně dodělal "Datadisk" :)

Takže mám novou otázku... jaké všechny skilly jsou buglé? :)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5418
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Dark_Deamon » 23.07.2014, 22:16 hod.

Amazonka je zabugovaná od hlavy až k patě :green:

A pokud chceš opravdu vědět, kde jsou chyby, tak mrkni na skilly na D2 webu který rozepisoval Frax a všechno, co tam je červené, tak je špatně :D

Přeju pěknou zábavu ;)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 23.07.2014, 22:24 hod.

Díky no :green:

...asi ne vše jsem schopen opravit, ale pokusím se :)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5418
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Dark_Deamon » 23.07.2014, 22:31 hod.

Není zač :green:

Co se týče Amy, tak skill Fend je asi nejvíc žádanej na fix. Jinak Attack Rating je snad u všech ostatních skillů úplně mimo realitu...

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Fraxinus » 24.07.2014, 03:51 hod.

Odpověď je jednoduchá....prolez si skilly, co jsem popsal na stránkách (link v mém podpisu). Tam jsem je popsal a červeně vyznačil.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 24.07.2014, 08:25 hod.

Ty popisy skillů používám každou chvíli, moc dobře vím o co jde :)

Jen se teda zeptám... všechny ty informace o chybách / bugy - to čerpáš všechno odsud? http://wiki.theamazonbasin.com/index.php/Necromancer
Nebo máš i jiný zdroj? Abych si dokázal poradit, když u necra ještě nemáš přeložené Poison a Bone skills a Summoning větev :)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Fraxinus » 24.07.2014, 14:16 hod.

koukám, že jsem přehlédl pár věcí v ostatních komentářích. :oops:
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 24.07.2014, 14:53 hod.

Fraxi: A narazil jsi na něco zajímavého? :)

Jinak jsem prošel ty skilly u amazonky... tak na to AR kašlu... to, že to je skoro u všech skillů nasvědčuje tomu, že to nebyl jen takový překlep který lze lehce vyřešit v texťáku (jako v případě Sanctuary)
Fend... napadlo mě jedno řešení, ale nevím, jestli to bude fungovat. Jde o to, že ať už Zeal, Fend, Jab, Whirlwind nebo Charge mají nastaveno interrupt na 0 (tzn. že nejdou přerušit) - v tom by mohl být problém, protože z tohoto pohledu jsou všechny tyto skilly problémové... z datadiskových skillů to mají jen Werebear a Werewolf - očekávali bychom, že to bude mít i skill Fury, a zde je podle mě řešení... skilly půjdou (v akci) přerušit - a to bude daň za odstranění bugů :)
...alespoň tedy doufám :D
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Fraxinus » 24.07.2014, 15:35 hod.

Nejprvé původní tvůj dotaz: všechny skilly nejsou buglé. A chybějící Poison and Bone skilly a většina summoning skillů buglé nejsou. Nejproblémovější je co se týče bugů fakt jen ta Amazonka, kde jde o dost závažné chyby. Jinde je to spíše nepříjemnost.

A nic zvláštního jsem tam nenašel. :lol:

Attack Rating u Amazonky je prostě hrubka v dllkách, myslím. Do 1.09 ale bylo AR v pořádku...

Fend bug se projevuje i u zealu i u jabu, jen na těch dvou to není tolik vidět, ačkoliv i tam to je někdy otravné. Problém je chyba (zase v dll), kdy se fend zmrší kvůli změně animace postavy při uplatnění Evade, Avoid, Dodge. A nepřerušitelnost nepomůže. Kdyby to bylo tak jednoduché, už by to bylo opraveno (U Blizzu si nejsem jistý, ale mody by to měly opravené snad všechny). Takže teoreticky by šel fend bug odstaranit snad tak, že by se při fendování vypnuly uhýbací skilly. Ale i to by si vyžádalo nejspíš zásah do dllek.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 24.07.2014, 15:49 hod.

...ohledně Fendu jsem poslal PM Tordahovi, tak snad odpoví (on to opravoval ve svém modu)

Ono to je právě nastaveno teď jako nepřerušitelné... možná, kdybych tu přerušitelnost povolil, animace Fendu by se v případě úhybu mohla díky tomu vypnout... ale to je jen teorie...
Kdyby to bylo tak jednoduché, už by to bylo opraveno
To jsem si taky myslel např. u Sanctuary - a přitom ta oprava byla úplně jednoduchá...

Zatím jsem s tím (Fendem) nic nedělal... upravil jsem ale Decoy (původní název pro tento skill je Dopplezon kdyby to někoho zajímalo :D ) - nyní se hp počítá správně (tzn. jako základ je použito 100% života amazonky, ne jen 50%) a Valkyrie má konečně správně zobrazenu kolonku s dmg%
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 24.07.2014, 17:12 hod.

Mám pár dalších postřehů...

Jak jsem řešil Attack rating, tak taková zajímavost - v původní verzi datadisku (a hry bez datadisku) bylo u všech fire a cold skillů napsáno, že vždy zasáhnou cíl (asi nepoužívaly AR) - pak přidali do popisků skillů, že získávají za každý level +%AR (víme, jak to teď vypadá...)
...a pravděpodobně i v originální verzi tyto skilly používali AR normálního útoku :) (i když podle popisků neměly minout)

Fraxi: Jsem docela zmatený z toho Guided Arrowu... jak jde vidět, přeložil jsi to z theamazonbasin, protože ani tam (mi) to nedává smysl...
Je tam totiž nejdřív napsáno, že používá AR normálního útoku... a potom tam je napsáno, že šance na zásah je 100% (ve skutečnosti je to 95%)... kontroloval jsem to i v souboru skills.txt (resp. missiles.txt) a tam je jasně v políčku ToHit 0 (tzn. nepoužívá AR)
Nevím, jestli něco přehlížím... ale já tu spojitost AR se 100% zásahem (správně 95%) prostě nevidím :D


Jinak jsem upravil popisek Cold Arrowu - konečně to nepíše, že je poškození poloviční :)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Fraxinus » 24.07.2014, 18:42 hod.

S tím AR je to možné, každopádně víme své :) Snad jen u Freezing arrrow a exploding arrow to nevadí.

Nevím, čemu na tom nerozumíš. AR nějak nastaveno být musí, když je to střela. A těch 100 % je opravdu 100 %. Zkoušel jsem to v 1. aktu hell, navlíkl jsem na šrot luk a poison charm a asi 500x vystřelil na zombíka (pomalu, aby stihl vyprchat jed). Zezelenal úplně pokaždé, tedy 100 %.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 24.07.2014, 19:15 hod.

Vycházím z tohole:
ToHit – Does this missile use Attack Rating ("chance to hit") or does it "always" (it's 95% actually) hit ("guided arrow behaviour"). You can easily make all missiles require Attack Rating by changing this boolean column to true (1). Whenever it uses the additional AR given by skills.txt is unknown, Brother Laz noticed that even the regular vanilla elemental arrows may be bugged and ignore their AR bonus (spankyou very much Blizzard).
(vyňato z missiles.txt file guide)

Jde o to, že z pohledu skills.txt Guided arrow skutečně používá AR - ale z pohledu missiles.txt AR nepoužívá... takže to bude asi tak - že z pohledu fyzické střely musí mít nastaveno AR (aby se například mohly uplatnit vlastnosti skill on hit, skill on attack...), ale to je následně zrušeno...
Ohledně těch 95% nebo 100% je myslím zbytečné se hádat... k tomu snad jen doplním to, že tento návod ze kterého cituji vytvořil Nefarius a BrotherLaz a jedná se o druhou verzi původního návodu... a vzhledem k tomu, že se jedná o primární zdroj (i theamazonbasin čerpá z Nefariuse), asi mají pro těch zmíněných 95% nějaký důvod... ale to bych se jich na to musel zeptat :)

...to já jen jsem si říkal, že by tě to mohlo zajímat :D
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 25.07.2014, 00:17 hod.

Takže...

Upravena minimální mana cost u Arctic Blastu (nyní 4 místo 6)
Maul už správně zobrazuje délku omráčení
Shock Wave to samé
Summon Spirit Wolf, Summon Dire Wolf, Summon Grizzly - zde jsem upravil AR (opět to AR)... chlapíci z Blizzardu si nevšimli, že těch +25% AR za bod v Summon Spirit Wolf není vůbec 25%, ale 25 (ano, jako jednotka attack ratingu, ne procenta)... takže jsem z toho udělal procentuální bonus a funguje to přesně tak, jak bylo zamýšleno :)


Fraxi: Doufám, že dobře snášíš kritiku... :D
U skillů Summon Spirit Wolf, Summon Dire Wolf a Summon Grizzly máš chybně uvedeno, že Grizzly a Dire Wolves přijímají bonus AR ze Spirit Wolves v %
Např. u Summon Grizzly máš napsáno:
Attack Rating = (Monlvl.txt) + 605 + 20 * slvl * (0,25 * blvl (když Summon Spirit Wolf>0))
...správný vzorec má být:
Attack Rating = (Monlvl.txt) + 605 + 20 * slvl + (0,25 * blvl (když Summon Spirit Wolf>0))
Na theamazonbasin to mají správně...
Dále jak máš odkazy na skilly ve formě obrázků (skill větev) tak nefungují Grim Ward a Tornado... když na ně odkazuješ textem tak je to v pohodě, ale když klikneš na jejich ikonu ve stromu dovedností, hodí tě to na stránku, která neexistuje (místo toho, aby ten odkaz byl zakončen *.html, odkaz mě hodí na *.htm] (stačí tedy v obou případech změnit tu závorku na "l" :)
...přijde mi blbý ti takhle všechno psát... řekl bych že ještě na něco narazím a je jasné, že ze všeho nejradši bych to upravil sám... jenže na to bohužel nemám pravomoce :(
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Fraxinus » 25.07.2014, 03:58 hod.

Ahoj, co se týče guided arrow, tam trvám na 100 % jako na 100 %. Protože jsem udělal pokus, kdy z 500 ran vyšlo na zombíka dost ran na to, abych mohl tvrdit, že všechny (tedy 100 %) bylo úspěšných. Měl jsem na šit luk a poison charm. Zombík byl vždy guided arrowem otráven. Ani jednou neminul.

Neboj, kritiku snáším dobře, o víkendu na to mrknu. Sice oprávnění mám, ale na webu už hodně dlouho nic nebylo, protože v kódu byl nějaký bug, který způsoboval, že kterýkoliv článek, co jsem napsal a uložil, nebo upravil a uložil, tak ho systém z neznámého důvodu smazal. DLouho jsem tam proto nelezl, a proto ještě není nekro hotový.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 25.07.2014, 09:01 hod.

Fraxi: Dobře :)
Prošel jsem už všechny skilly, a tak tě jen ještě upozorním na skill Lightning Mastery... ikonu skillu ve skill tree naodkazuje na skil... vlastně to vůbec není odkaz :)
Můžu na tu ikonku klikat jak chci a nic se neděje :)
...odkaz přes text funguje ale v pořádku :)


...takže ze zbývajících skillů jsem upravil jen Spirit of barbs (zvýšil jsem účinek aury, takže nyní odpovídá popisu skillu...

Chci se vás zeptat ještě na skill Blade Fury a Sentinel... u těchto skillů je při použití obouruční zbraně poloviční, ale do zobrazeného poškození se to nezapočítá... mám to nechat jak to je, nebo mám odstranit tuto penalizaci pro obouruční zbraně?
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od Fraxinus » 26.07.2014, 11:23 hod.

Chybný je jen popis. Penalizace je správně, neboť by ty skilly jinak byly asi příliš silné, když s obouruční zbraní můžeš mít v některých případech třeba i 1000 DMG. :)

A díky za všímání si věcí.

Co se týče těch nefunkčních ikon, s tím nic neudělám, to je error v prohlížeči, který nesprávně pracuje se dvěma hypertextovými odkazy, když je jeden z nich součástí obrázku a druhý je textem, který jej obtéká (mám dojem, že správně to fungovalo jen v internet exploreru. Mozilla i google chrome blbnul). S tím lze udělat jen tolik, že ten text, co obtéká obrázek, nějak prodloužím tak, aby první nadpis skillu byl až pod tím. Že tohle nefunguje správně, jsem věděl už když jsem napsal první články o skillech (Amazonka). Bohužel nejsem tím, kdo by s tím mohl něco jiného udělat, k tomu nemám ani oprávnění, ani potřebné znalosti html.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Is Alive - prosím o vyjádření k tomuto návrhu

Příspěvek od ZOMB » 07.09.2014, 21:31 hod.

...tak už zase pomalu začínám pracovat na další verzi, kde by byla hotová i hell obtížnost :)


A přináším takový nápad, který by byl v praxi myslím dost zajímavý :)
Šlo by o jakousi formu gamblu. Bossové a celkově silnější monstra by měla šanci dropnout nějaký takový předmět. Myšlenka je taková, že z tohoto předmětu by šly vytvořit jakékoliv boty kvality base (tzn. ne exceptional ani elite, na to by byl jiný druh tohoto předmětu) - nemusí to být nutně Boots jako takové, ale v tomto případě klidně i Heavy Boots, Chain Boots atd...
Takovýto předmět by čekal na odemčení nějakým takovýmto klíčem. Klíče by se kupovaly u obchodníků... čím dražší, tím kvalitnější (tj. s větší šancí na roll unikátu). Na boty se aplikací klíče připíše neviditelný stat, který určuje kvalitu výsledného předmětu. Na vytvoření výsledného předmětu klasicky poslouží Finisher :)

Je to zatím jen nápad, ale chtěl bych vědět, co si o tom myslíte...
Takové předměty by nedropovaly zas tak často a klíče by byly drahé... a aby to nebylo tak jednoduché, šly by takto vytvořit předměty jen do ilvl 85 :) (asi to tak bude lepší...)

Děkuju za případnou odezvu a přeju příjemné hraní ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Mods By ZOMB“