Stránka 1 z 2

Is Alive - Beta konečně ke stažení!!

Napsal: 22.12.2012, 17:17 hod.
od ZOMB
Zdravím všechny své fanoušky, hráče a diablisty :!: :wave:

Ona velká chvíle je tu - uploadnul jsem beta verzi svého modu a nyní je volně ke stažení...

Odkaz: http://zomb.webzdarma.cz/IsAlive_Beta.zip

Postup pro instalaci:
1) Stáhněte a nainstalujte D2SE Modmanager (http://d2se.org/d2se/D2SE_V2.2.0.exe)
2) Stáhněte a rozbalte IsAlive_Beta.zip, složku IsAlive pak vložte do složky MODS ve vašem adresáři Diabla 2
3) Spusťte D2SE Modmanager a zvolte mod Is Alive
4) Užijte si hraní ;)

Prosím všechny, aby hlásili jakékoliv problémy okamžitě (error, warningy a další chyby)!
Prosím také, abyste napsali, jaké z modu máte pocity - kde je potřeba ještě zapracovat, co dál rozvíjet, co úplně odstranit, co přidat atd...

Na závěr bych chtěl poděkovat všem, kteří se mnou dávali dohromady nápady, podporovali mě a testovali alfa verzi - všem vám moc děkuju :!: ;)

Na co ještě čekáte? Stahujte a hrajte :wave:

Re: Is Alive - Beta konečně ke stažení!!

Napsal: 22.12.2012, 17:20 hod.
od saesa
A něco bez D2SE by nešlo? Je to 1.11 nebo co?

Re: Is Alive - Beta konečně ke stažení!!

Napsal: 22.12.2012, 17:27 hod.
od ZOMB
1.10f se speciálním systémem pro 1.10f...
Bohužel - radši si stáhni D2SE... šlo by to i bez toho, ale potom by byla instalace mnohem složitější :(

Re: Is Alive - Beta konečně ke stažení!!

Napsal: 22.12.2012, 17:31 hod.
od saesa
No jo, nevšiml jsem si, že tam máš d2mod a ten je jen 1.10, ale jde o to, že stahuju, rozbaluju, instaluju a ono to píše už asi u padesáti souborů v d2se/cores, že jsou corrupted... přeskakuju je už 5 minut. Takže ve výsledku d2se ani nezapnu.

Takže mi prostě pošli patch_d2.mpq a vše bude allright. :)

Re: Is Alive - Beta konečně ke stažení!!

Napsal: 22.12.2012, 17:43 hod.
od ZOMB
zkus to ještě odsud http://download.hugelaser.com/download. ... .2.0PK.exe

Pokud to pořád nepujde, tak budeš muset naistalovat D2mod, potom zkopírovat obsah složky IsAlive do svého adresáře Diabla; pak vytvořit zástupce souboru Diablo II.exe a u zástupce nastavit cíl... já mám cíl "C:\Program Files (x86)\Diablo II\Diablo II.exe", a aby Ti mod správně fungoval, potřeboval bys doplnit -mod D2Mod -direct -txt
Výsledně by to u mě vypadalo "C:\Program Files (x86)\Diablo II\Diablo II.exe" -mod D2Mod -direct -txt :)

Jestli budeš mít nějaké problémy tak napiš, snad to společně nějak vyřešíme...

Re: Is Alive - Beta konečně ke stažení!!

Napsal: 22.12.2012, 17:45 hod.
od saesa
:D
Jo, už se stalo. Zkusím to zatím bez d2modu. Amulet pod helmou, tak to má být.

Re: Is Alive - Beta konečně ke stažení!!

Napsal: 22.12.2012, 17:50 hod.
od ZOMB
:D Amulet pod helmou - dobré znamení :D
Hodně štěstí... ale dej si pozor! Bez D2Modu se do uberlokace Crypty nedostaneš!!

Re: Is Alive - Beta konečně ke stažení!!

Napsal: 23.12.2012, 23:33 hod.
od hami
hustý sice na to už dnes nemam čas, ale určitě to rozehraju
Energy ovlivňuje dmg. kouzel. Splnil se mi můj dlouhý D2 sen :)
jinak je normální, že je tam trochu větší tma než v d2?? nebo mam špatně nastavenou grafiku??

Re: Is Alive - Beta konečně ke stažení!!

Napsal: 24.12.2012, 07:38 hod.
od ZOMB
To, že tam je trochu větší tma je normální, dodává tomu lepší atmosféru :)
Energie jako synergie je dobrý nápad, taky jsem o tom dlouho snil :)
Tak hodně štěstí ;)

Re: Is Alive - Beta konečně ke stažení!!

Napsal: 24.12.2012, 23:56 hod.
od hami
jinak dá se v D2 rozlišovat mezi investovanými staty a staty z výbavy??
Na tomto systému je postaven Hell mód k D1. Zde by to například mohlo fungovat tak, že dmg. kouzel by zvyšovala pouze investovana energy. Energy z předmětů by jen zvyšovala manu.

Re: Is Alive - Beta konečně ke stažení!!

Napsal: 25.12.2012, 08:17 hod.
od ZOMB
V modu je to zatím uděláno tak, že dmg kouzel zvyšuje i energie získaná z výbavy...
Pokud by v pozdějších fázích hry energie z předmětů rapidně zvyšovala dmg kouzel, pak bych to omezil jen na investovane body do energie samotnou postavou...

Re: Is Alive - Beta konečně ke stažení!!

Napsal: 25.12.2012, 23:37 hod.
od hami
mě právě napadlo, že by si s tim dalo vyhrát všude
- např. síla a dex z předmětů by byly jen na uspokojení požadavků itemů. Na zvýšení blocku (u dex) či poškození (u síly), by bylo třeba body opravdu investovat
- u vitality by mohly mít pouze inv. body dopad na mez při které nastává FHR nebo na samotné FHR
či úplně jiný efekt :)
ale dle mě by bylo zajímavé, kdyby právě investované body měly bonusy, které by se nedaly výbavou nahnat

Re: Is Alive - Beta konečně ke stažení!!

Napsal: 26.12.2012, 09:11 hod.
od ZOMB
Tak jsem nad tím přemýšlel... zatím to je v modu uděláno tak, že body investované do těchto vlastností zvyšují:
str - % crushing blow, attack speed
dex - attack speed, run/walk speed, FHR
vit - stejně jako vanilla
ene - dmg kouzel

ještě si s tím pohraju, to jo... ale přemýšlel jsem nad těmito vlastnostmi:
Teď je to tak, že za každý bod v energii (i z vybavení) se zvyšuje dmg kouzel o 1%... v budoucnu to poupravím na to, že za každý investovaný bod do energie se dmg kouzel zvýší o 1% a za každý bod energie z vybavení 0,5%

Re: Is Alive - Beta konečně ke stažení!!

Napsal: 29.12.2012, 11:45 hod.
od hami
ZOMB: To sem rád žes tam něco takovýho dal, dle mě to ve vanille chybí jako sůl. Eště bych dal efekt tý vitalitě, něco s FHR

Re: Is Alive - Beta konečně ke stažení!!

Napsal: 30.12.2012, 02:11 hod.
od Attia
co takhle mít u vita nějakých 0,1% reple za vložený bod? nešlo by něco podobnýho? jen nevím jeslti už by to nebylo moc IMBA :-D

jdu stahovat...jdu instalovat...:-D

Re: Is Alive - Beta konečně ke stažení!!

Napsal: 30.12.2012, 10:21 hod.
od ZOMB
hami: možná to tam dám... ale kdyby vitalita přidávala FHR, pak by ji hráč nemusel shánět na gearu... asi bych zvolil hodně nízkou hodnotu, kterou by vitalita přidávala k FHR (kdybych někdy použil FGHR místo FHR tak mě prosím nebijte, jedná se o dva významově stejné termíny, jen ten první se používá přímo v modování :) )

Attia: snad se Ti to bude líbit... přece jenom jsi byl u začátku tohoto projektu
Tvůj názor mě zajímá ;)

Všem přeju příjemné hraní, ať už hrajete cokoliv ;)

Re: Is Alive - Beta konečně ke stažení!!

Napsal: 30.12.2012, 12:19 hod.
od Attia
hele a co kdyby dexterity přidávala FBR a vitalita FHR? ono by to i logicky dávalo smysl. Čím jsi obratnější tím rychleji dokážeš blokovat a čím jsi vitálnější tím rychleji se zotavíš ze zranění.

jinak sem včera chvilinku hrál a mám druida na 6 lvl a celkem dobrý :-D ono vymlátit obyčejný Blood moor j ecelkem sranda...ale měl jsem obrovský štěstí protože mi pad hned v blood mooru uniq meč Rixot's Keen takže celkem mám ránu :-D

EDIT: jinak ta tma je suprová...takhle nějak sem si to představoval, už se mi dloooouho u D2 nestalo že bych musel mít napnutá uši abych poslouchal odkud jde zvuk zombáka abych ho našel atd...super...

EDIT2: hele ještě dotaz, jak je to u IAS ze str a werewolfem/werebearem? má vliv ias ze str/dex na rychlost druida v přeměnách? zatím mám v str 25b a nijakej rozdíl nepozoruju...možná je to ještě tím že je tem málo bodů, uvidíme jak to bude později až tam bude víc bodů

Re: Is Alive - Beta konečně ke stažení!!

Napsal: 30.12.2012, 14:16 hod.
od Maarshjaz
Hele, když si stáhnu tenhle mod a tu věc, co potřebuju abych to hrál, neovlivní mi to normální hraní ? Nebo to pak zase budu muset odinstalovat, abych mohl hrát klasický dia ?
Protože mě tvůj mod šíleně láká >:D

Re: Is Alive - Beta konečně ke stažení!!

Napsal: 30.12.2012, 14:33 hod.
od hami
Maarshjaz: myslíš D2SE??
ten funguje tak, že udělá jednotlivý složky pro módy a verze hry, které obsahují dia soubory, jenž hru mění a savy
Normální hru to vůbec neovlivní. Tu můžeš buď hrát jako doposud nebo přes D2SE - s tím, že do příslušné složky skopčíš savy a v D2SE zvolíš 1.13 LOD vanilla. Takže D2SE se také používá pokud si chceš zahrát starší verzi hry. A nemusíš mít strach, že si ňák pokazíš savy nebo něco podobnýho.
edit: doufam že ti to pomohlo s rozhodovánim. Nikdy sem s tim neměl žádnej problém, ale vždy pro jistotu zálohuju savy (ale to dělam u všech her). Jinak mi přijde škoda, že D2SE nedokáže simulovat i dia bez LOD. Rád bych skusil verzi 1.00, ale nechce se mi kvůli tomu všechno přeinstalovávat

ZOMB: já bych nechal ten přínos k FHR celkem velkej třeba FHR za každý 2 body vitality - možná i za jeden. Spíš bych to nastavil celkově tak, aby se prostě vyplatilo dávat ty body i jinam (nemám rád tu build klasiku ve vanile - str na věci, dex nic nebo na blok, vitalita vše co zbyde, energy ani náhodou). Samozřejmě bych klidně přidal i to fbr z dex. a podobně. Tys vlastně udělal monstra o dost silnější, ale nemusíš chodit k tomu stylu kompenzace přes uber itemy a skilly jako je v avalon, zy-el či median (samozřejmě vim, že takovýhle extrémistický mód nechceš). Takže u itemů bych třeba poladil vlastnosti, ale moc nebo vůbec bych je neposiloval, zato bych to zesílení monster částečně dohnal těma statama. Samozřejmě částečně aby to stále bylo maso :-D

Re: Is Alive - Beta konečně ke stažení!!

Napsal: 30.12.2012, 14:35 hod.
od ZOMB
Maarshjaz: za takové nadšení jsem rád :)
Klidně si D2SE stáhni a nainstaluj, postavy které jsi měl v klasickém D2 Ti zůstanou... D2 a D2SE by měly fungovat paralelně, nebudou se tedy vzájemně ovlivňovat :)
Nic odinstalovávat nemusíš, neboj se toho a hraj ;)

Attia: výborný nápad... jestli si vzpomenu, tak to takhle dám do další verze ;)
Jsem zvědavý, co potom řekneš na cryptu :D
Jinak k Tvému dotazu - nechci Ti kecat, nevím jak to přesně funguje v přeměnách.. bohužel :(

Přeju příjemné hraní ;)

edit: koukám, že hami to už pěkně doplnil :)