Path of Exile - beta

Další hry z rodiny RPG.
Zamčeno
Lighter
Quill Rat
Příspěvky:48
Re: Path of Exile - beta

Příspěvek od Lighter » 26.06.2015, 10:07 hod.

Jo to jsem si taky myslel, jenže když nestále valčím s tím desync problémem, tak člověk sice vyhne ale stojí jinde a občas ho to sejme, což znamená na merciless takových 2k hp. POE gamepedia je můj denní chleba :)

Lighter
Quill Rat
Příspěvky:48

Re: Path of Exile - beta

Příspěvek od Lighter » 26.06.2015, 12:28 hod.

Tak nic no, to bylo hodně easy. Pořád mi bušil do kostlivců a mně neubral snad ani HP. Začínám mít god complex, kterej se mi v D2 vždycky hodně nevyplatil :)
Lze nějak ovlivnit aby ti potvory bušili do kostlivců a nešli po mně? Hlavně u stronboxu tím trpím, vyvolám totem, warpem pryč a ještě stíhám odkliknout box, jenže stejně tam je občas exile kterej běží na mě i když jsem nejdál. A to pak je trošku horší.

Jinak ještě jedna věc, nevíš proč mi nejde vylepšit 3x sanctifed mana flask na další level mana flask? Doteď mi to fungovalo, ale to sancitfied nějak nejde.

Uživatelský avatar
NargarotH
Burning Soul
Příspěvky:733
BattleTag:Bauer#2707

Re: Path of Exile - beta

Příspěvek od NargarotH » 26.06.2015, 13:56 hod.

Místo totem+summon skeleton hraj Decoy totem, ten přímo tauntuje (přitahuje) potvory proti sobě. Na strongboxy si dávej pozor, vždycky nejdřív identifikuj, bacha na Casts Ice nova, hodně deadly, pokud je tam rogue exile tak to radši ani neotvírej, protože spawnutí exila má zvýšenou diskovou prodlevu a dostaví se lag, a než se dá hra zpět dokupy tak už taky můžeš být mrtvý.
Taky co nejdřív zprovozni kombo Cast when damage taken + Immortal call + Enduring Cry + případně Increased duration, je to MUST HAVE, ideálně na botách s armorem abys rollnul červené sockety. Nebo ještě místo Increased duration můžeš mít Vaal summon skeletons, ale je tam opět prodleva a lag, záleží asi i co máš za disk a kolik paměti.
Co se týče flasek tak nvm, možná ty poslední 2 typy flasek asi nejde recipnout a musí ti dropnout.
R.I.P. 27.3.2014

Lighter
Quill Rat
Příspěvky:48

Re: Path of Exile - beta

Příspěvek od Lighter » 26.06.2015, 16:10 hod.

Kompa mám hodně nabušenýho to zvládá krásně čistě, kupoval jsem ho před 5 měsícema cca. To kombo s immortal call se snažím ale chybí mi Cash when damage taken i samotný immortal call. Nějako to nepadá, ale ten Immortal call jsem určitě viděl v nějakým questu jako reward, ale nevzal jsem si ho. Už ani nevím proč.

Lighter
Quill Rat
Příspěvky:48

Re: Path of Exile - beta

Příspěvek od Lighter » 27.06.2015, 00:45 hod.

SMRT! Tak nakonec to preci jen prislo. Hedge Maze plnil jsem quest toho Karul Spirita. Lvl 65 vs 68 map level. Pohodicka Pohodicka, zabil jsem ten totem, vemu karl spirita a bezim si a najednou vsude tornada, coz me ani tak nevadilo, ale najednou respawn zabitych priser, kazda jeden hit a v sekunde dead :)

Smrt hodne tesne pred Dominusem to me sere. Kdybych pak umrel v nektery z map tak by mi to tak nevadilo, preci jen clovek pak nemuze hrat porad tak ostrazite kdyz musi mit nejakej progress a levely jdou pak z tuha, ale tohle me sere!

Proste klasika jako D2, jedno posrany zavahani. Pritom jsem mohl bezet uplne obliklou kde zadny creepy nebyli a nikdo by nespawnul, ale na kdyby se nehraje :) Immortal call by me v tomhle pripade asi zachranil, protoze jsem mel cca 2,7k hp a ten se aktivuje nejak kolem 2k.

Takže ani exile, ani strongbox, ani unqie boss, ale posranej efekt z Masters :) Skoro mi pripada jak kdyby tu nekdo psal "mastery si pak dodelej na nizsim levelu" :))

Takže jsem ted v chudým standartu, nový HC rozjíždět nebudu až pak zase dám jakmile vyjde Awakening. Trošku se budu snažit dostat teď dál s tou sorckou, protože mě to baví. Zkusím hrát jako bych byl v HC abych si ověřil jestli nedokážu chcípnout až na tohle jedno zaváhání. Fakt jsem nečekal tak jednoduchej progress, zdá se to být build dost silný. Nevím jak si povede potom v PVP, ale pro klasické mapy je to hodně easy, až to člověka nutí dělat chyby :)

Uživatelský avatar
NargarotH
Burning Soul
Příspěvky:733
BattleTag:Bauer#2707

Re: Path of Exile - beta

Příspěvek od NargarotH » 27.06.2015, 01:34 hod.

Říkal jsem aby ses masterům vyhýbal, ten revive okolních monster to byl asi Soul conduit.
Dominuse na merc nedělej, nic z toho nemáš kromě rare mapy kterých budeš mít i tak dost.
Ale jinak první pokus celkem v pohodě, PoE má HC o dost těžší než v D2, hlavně sezóny. V té minulé měli magic packy ještě jeden special affix navíc třeba, některé hodně deadly. V předminulé zase když si zabil víc monster na jednom místě tak se spawnuli bloodlines monstra, někdy bossové kteří oneshotovali offscreen.
R.I.P. 27.3.2014

Lighter
Quill Rat
Příspěvky:48

Re: Path of Exile - beta

Příspěvek od Lighter » 27.06.2015, 02:09 hod.

Nevím tohle dělá právě ten Karul spirit že když ho zabiješ a neseš zpátky, tak to oživuje monstra který si cestou k němu zabil. Teď tam navíc byly ještě všude tornáda který dávaly slušnej dmg a nedalo se jim skoro vyhnout.

Jinak Dominuse bych stejně asi nešel kdybych žil (bylo by to moc riskantní), protože ten jeho modrej řetez dává dost i když má postava max resy. Těžko říct co je těžší jestli D2 nebo PoE, zase na druhou stranu D2 jsem hrával vždycky pro 8 hráčů, tím ta obtížnost taky pěkně vzrostla. Ale v PoE je dost věcí který ještě neznám a věřím že by mi to vše dost ulehčili.

Uživatelský avatar
NargarotH
Burning Soul
Příspěvky:733
BattleTag:Bauer#2707

Re: Path of Exile - beta

Příspěvek od NargarotH » 27.06.2015, 03:00 hod.

Jo aha tohle. Jinak ty tornáda děljí phy dmg, tzn. pro tebe jako castera dost špatné no, navíc se špatným mov speedem. Jinak v PoE taky roste s počtem hráčů jak life tak dmg.
R.I.P. 27.3.2014

Lighter
Quill Rat
Příspěvky:48

Re: Path of Exile - beta

Příspěvek od Lighter » 27.06.2015, 15:24 hod.

Tak super no dneska jsem to dokončil a zabil dominuse. Úplně v pohodě to nebylo, ale blízko smrti jsem taky nebyl. Všechny jsem zneškodnil na extrémní dálku, u dominuse to je pak spíš poziční hra a ten poslední demon už neni tak silnej a uštítovali to kostry, i když párkrát si bouchnul do mě a bolelo to.

Dokonce jsem si střihnul i corrupted area v tý poslední lokaci před dominusem a taky bez problémů, bosse zaměstnaly kostry a já z dálky pálil. Takže škoda že jsem to včera pos*al, ta postava je fakt dobrá a nezasloužila si zemřít :)

Jinak ještě mám nějaké dotazy:
1) K čemu je ten Hideout? Doteď jsem to nějak neřešil.
2) +1 to socket level gem of fire/lighting/ice dává tedy +1 level jakému gemu? Např. když mám fireball tak je fire gem? Dropnul jsem totiž Infernal Mantle a ten by mi mohl k mýmu buildu docela pomoct :)
3) K čemu slouží gemy empower/enhance/enlighten?
4) K čemu jsou ty fragmenty která padají místo corrupted gemu v corrupet areas?
5) Když mám u itemu +14-27 fire damage tak se mi to připočítá k dmg fireballu se všema % bonusama, které k fire/spell dmg mám? Nebo to je fire dmg který se přidá jen když utočím physical např wandkou?

Uživatelský avatar
NargarotH
Burning Soul
Příspěvky:733
BattleTag:Bauer#2707

Re: Path of Exile - beta

Příspěvek od NargarotH » 27.06.2015, 17:50 hod.

1) hideout slouží vlastně jen k tom uaby sis tam mohl pozvat mastery, díky tomu že je budeš mít u sebe v hideoutu ti poskytnou každý den Daily quest, ten dává o dost víc master xp a je lehčí. Každý master ti dá nějáký craft tool, tím jak mastery lvluješ tak se ti odemykají nové affixy které můžeš craftit, viz gamepadia.
2) U každého cast skillu máš napsáno to to přesně je, včetně elementu. Takže +1 fire gem přídá třeba k Flameblastu/Firestorm/SRS apod. Infernal Mantle se asi hodí, ale má myslím i negativní affix kde bereš o 100% víc dmge když máš low life (30%) a míň.
3) To jsou gemy které mají max lvl 3, po vaalnutí můžou mít i lvl 4, affix dostávají až po lvlu 2. Empower přidává ostatním gemům v linku +lvl, Enhance +quality a Enlighten +%expy. Zase viz gamepadia.
4) K odemčení portálů k Atziri, viz http://pathofexile.gamepedia.com/Atziri , jen dodám že mají hodnotu 1c (= chaos orb) kromě Midnightu, ten stojí 6-7c.
5) Ne, +min-max dmg se přidává jen k útokům zbraní, v betě je nový affix +min-max to spell dmg, ten už bude přidávat ke spellům.
R.I.P. 27.3.2014

Lighter
Quill Rat
Příspěvky:48

Re: Path of Exile - beta

Příspěvek od Lighter » 27.06.2015, 18:06 hod.

Ok díky za odpovědi.

Rakiii
Burning Soul
Příspěvky:634

Re: Path of Exile - beta

Příspěvek od Rakiii » 28.06.2015, 20:04 hod.

NargarotH - myslím, že v partě se zvedá jen lifepool potvor nebo se něco změnilo?

Lighter - Haku mise (karui spirit) jsou zrádný, když je neznáš. Navíc tím probíháním kolem monster často chytneš desynch. Ideální je mít Quartz flask, tím tě monstra neblokují (dobře využitelné i např. na strongboxy)
- Sanctified flaska již nejde vylepšit (je to již top lvl)

Jinak Awakening by měl vyjít cca do 14 dnů (pokud se něco nezmění) takže pojedem všichni zase nanovo :)
V nové Hc lize pojedu pravděpodobně leap slam mara a pak něco z těch nových skills ;)

Uživatelský avatar
NargarotH
Burning Soul
Příspěvky:733
BattleTag:Bauer#2707

Re: Path of Exile - beta

Příspěvek od NargarotH » 28.06.2015, 22:14 hod.

Tak dmg to teda podle gamepedie nezvedá. Myslel jsem že jo, ale to je asi jen pocit z toho že hraju eva char ^__^
R.I.P. 27.3.2014

Lighter
Quill Rat
Příspěvky:48

Re: Path of Exile - beta

Příspěvek od Lighter » 29.06.2015, 12:32 hod.

Ani z tří Divine nejde udělat Etheral Flask. U tý sanctified se tahle možnost zastavila. Zbytek už musíte dropnout.

Přičítá se když má sceptra +20% elemental damage k mýmu fireball útoku? Podle mě by měla, protože i ve skill tree mám některé bonusy +x elemental damage. Dropnul jsem slušnou rare.

Uživatelský avatar
NargarotH
Burning Soul
Příspěvky:733
BattleTag:Bauer#2707

Re: Path of Exile - beta

Příspěvek od NargarotH » 29.06.2015, 13:21 hod.

Jo, elemental se přičítá k fire/li/cold. Včera na globalu v betě dokonce někdo psal že to scaluje i Added chaos dmg, ale nvm teda.
R.I.P. 27.3.2014

Lighter
Quill Rat
Příspěvky:48

Re: Path of Exile - beta

Příspěvek od Lighter » 29.06.2015, 20:46 hod.

Já si pak musím sjet seznam změn a nové skilly abych mohl něco postavit a pojedu taky HC od píky.

Ta Fireball witch není špatná, ale jakmile člověk přestane být opatrný tak umře velmi jednoduše. Teď jak to moc nehrotím tak chcípám docela dost. Ten defense je hodně malej, artic armor je dobrý bonus ale zase tolik to nepomáhá. V porovnání s double claw je to o level výš, ono vycraftit/dropnout slušnou claw je docela těžký. Navíc ta jedna větec doprava je nějaký moc dlouhá a určitě by šlo ten build hodně překopat. Nějakých 6 skillů padne na +10 inteligence což je podle mě moc velká ztráta.

Zkoušel jsem si různý buildy a zase tak hardcore to není. Jakmile člověk pochopí mechanismy a co chce a nechce hrát tak se dá slušná věc postavit v poe builderu. A hlavně je to taková větší zábava než slepě kopírovat.

Uživatelský avatar
NargarotH
Burning Soul
Příspěvky:733
BattleTag:Bauer#2707

Re: Path of Exile - beta

Příspěvek od NargarotH » 29.06.2015, 21:20 hod.

Ty jedeš spell build s claw? To vidím prvně.
R.I.P. 27.3.2014

Lighter
Quill Rat
Příspěvky:48

Re: Path of Exile - beta

Příspěvek od Lighter » 29.06.2015, 21:38 hod.

Ne to jsem jel předtím, tak to tak jako porovnávám.

Uživatelský avatar
NargarotH
Burning Soul
Příspěvky:733
BattleTag:Bauer#2707

Re: Path of Exile - beta

Příspěvek od NargarotH » 30.06.2015, 23:39 hod.

R.I.P. 27.3.2014

Lighter
Quill Rat
Příspěvky:48

Re: Path of Exile - beta

Příspěvek od Lighter » 01.07.2015, 05:01 hod.

Cool ! 10 dní se dá vydržet. Docela zajímavé skilly, teď mě to svádí udělat ten magma build :) a flame dash namísto lighting warp vypadá taky slušně.

Zamčeno

Zpět na „Další RPG“