Stránka 1 z 1

GoS preview

Napsal: 24.05.2012, 17:49 hod.
od Oblivion
V mene Hatred Modmaking Studios (HMS) [členovia: Oblivion, Tordah] by som Vám rád predstavil náš mod, ktorý nesie zatiaľ pracovný názov "Projekt GoS". Jedná sa o modifikáciu Diabla 2 LoD vo verzii 1.10. Mod je stále len vo fáze vývoja, preto budeme prinášať nové info ohľadne postupu.
Teraz v skratke popíšem plánované zmeny (len globálne, detaily zatiaľ rozpitvávať nemá význam):
- kompletne nový svet (mapmodding, úprava objektov, prostredia, monštier)
- kompletne nové skill trees pre každú postavu
- úpravy v oblasti questov
- úplne nový príbeh
- nové items
- úpravy a vylepšenia UI
- úprava niektorých mechanizmov
a omnoho viac (ako som povedal, pre novinky sledujte túto tému).

Aby som neostal len pri slovách, dovolili sme si spraviť krátku video ukážku prvej alpha verzie modu. Táto verzia nie je nikde stiahnuteľná, slúži čisto len na prezentačné účely:



Adresa YT kanálu: http://www.youtube.com/user/HatredModmaking

Re: GoS preview

Napsal: 24.05.2012, 17:55 hod.
od fanky
Pěkný, jen tak dál. Držím palce :)

Re: GoS preview

Napsal: 24.05.2012, 23:13 hod.
od Javurek
Vypadá to zajímavě ale kvalita toho videa je děsná :D

Re: GoS preview

Napsal: 25.05.2012, 09:56 hod.
od Oblivion
Javurek: Súhlasím. Mali sme technické potiaže s nahrávaním a nakoniec si to odniesla kvalita videa, za čo sa ospravedlňujeme.

Re: GoS preview

Napsal: 25.05.2012, 09:58 hod.
od hami
Oblivion: na kdy plánujete beta verzi??
bude verze pro D2SE?

Re: GoS preview

Napsal: 25.05.2012, 10:41 hod.
od Oblivion
hami: Keď budeme mať kompletne hotový vačší ucelený hrateľný úsek. Radi by sme to stihli niekedy v lete, ale zaručiť to nemôžeme, dosť to závisí od indviduálnych okolností. Každopádne sa posnažíme, pretože na tom už robíme dlhšie než sa vám môže zdať.

Čo sa týka D2SE, tak to neplánujeme, modu chceme spraviť vlastnú architektúru, ktorá bude nezávislá od verzie vanilly.

Re: GoS preview

Napsal: 30.05.2012, 23:59 hod.
od Oblivion
Práce na mode pokračujú, ale keďže momentálne riešime skôr technické záležitosti a mechanizmy, ktoré veľmi nejde ukázať, tak pripájam zopár screenshotov s rovnakou tématikou ako bolo video (aj preto, že kvalita toho videa bola dosť biedna):

http://imageshack.us/photo/my-images/14/shot1j.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/9/shot2za.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/821/shot3x.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/85/shot4ah.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/13/shot5qp.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/829/shot6r.jpg/
http://imageshack.us/photo/my-images/801/shot7.jpg/

Re: GoS preview

Napsal: 26.06.2012, 09:42 hod.
od kulisekcz
Tento mod me hodne zajima, snad ho dodelate ;)

Re: GoS preview

Napsal: 26.06.2012, 22:33 hod.
od hami
Oblivion: Tak můžete udělat vlastní architekturu, jako cores - teda aspoň mysli - o módování toho moc nevim
ale vim určitě, že podpora D2SE je pro mód téměř klíčová, protože je pro uživatele velmi snadná instalace a nemusí se sr.. s ňákym přeinstalem diabla a odloučení vanille hry

Re: GoS preview

Napsal: 27.06.2012, 06:07 hod.
od ZOMB
Ahoj kluci,
toho topicu jsem si všiml až teď a musím říct, že oceňuji, jak jste si pohráli se skilly (video)...
určitě se těším na další vývoj, zvláště na map editing, a změna příběhu? To si docela troufáte, code editingu se nevyhnete, že?
Jsem rád, že taky někdo moduje D2 i po vydání D3...určitě nepřestávejte ;)

Re: GoS preview

Napsal: 27.06.2012, 09:15 hod.
od Oblivion
hami: Ide o to, že bude úplne jedno akú verziu diabla 2 lod (pre classic tento mod nie je určený) budeš mať...proste si mod nainštaluješ a môžeš hrať...keď ho viac nebudeš chcieť, tak ho proste odinštaluješ bez toho, aby si musel niečo robiť s vanillou. Ako som spomínal, mod je robený na základe verzie 1.10, ale to neznamená, že ti nepôjde spustiť, keď tvoja vanilla bude 1.11 alebo 1.12 napríklad.

ZOMB: Máš pravdu, bez CE by to nešlo...všeličo je už v kóde spravené a ešte kopa ďalších vecí je ešte na pláne.

Re: GoS preview

Napsal: 28.04.2013, 19:08 hod.
od Tordah
Po dlhšej odmlke opäť občasný update ;)

Na projekte GoS sa i navzdory real lifu usilovne pracuje. Za posledný rok bola najviac diskutovaná zmena skill systému. Vyskúšali sme asi 3 rôzne varianty a som rád, že sa konečne môžme pochváliť s výsledkom. Jedným z hlavných dôvodov jeho zmeny bol fakt, že skill synergie predurčovali hranie buildov a spôsob akým hráč rozdeľoval skill points (a sme aj tak trocha fanúšikmi 1.09)

Spôsob získavania skill points je odlišný. Nezískate ich za každý level, ale len na určitých character level breakpoints. Prečo? Pretože skilly stoja 1 bod, a ich efektivita (skill efficiency) rastie s levelom vašej postavy (1-100%)


Každá class má 18 aktívnych skills, 9 pasívnych skills (6+3 v jednom tree). Z aktívnych si môžte vyberať podla chuti. Bez obmedzenia synergiami, alebo nutnosti mať body v iných skills. Ak máte required character level, skill si môžte odomknúť. Týmto spôsobom chceme dať hráčovi voľnú ruku. Každý skill bude dobrý na svoj účel, bez toho aby vyžadoval pumpovať synergie pre damage (lightning fury, blizzard, ..) Z pasívnych skills si môžte vybrať len jeden v každej vetve a ostatné dva sa zamknú. Pasívne skills vždy nejakým spôsobom ovplyvnia tie aktívne, takže každý build môže byť podobný a zároveň zásadne rozdielny.

Na záver prikladám video z tvorby skill tree UI. Začal som si ukladať screenshoty až posledné tri týždne, a hádam bude kvalita od minula lepšia.




Na otázky radi odpovieme.

Re: GoS preview

Napsal: 28.04.2013, 19:31 hod.
od ZOMB
Rád vidím že se na modu pracuje ;)

Na finální skill system jsem zvědavý, ani si neumím představit, kolik je kolem toho práce...

Co ještě plánujete změnit kromě skillů?

Držím Vám palce, ať to dotáhnete do konce ;)

Re: GoS preview

Napsal: 28.04.2013, 20:04 hod.
od Oblivion
ZOMB: Z globálneho hľadiska minimálne všetko to, čo som uviedol na začiatku tejto témy v prvom poste. V najbližšej budúcnosti máme v pláne prispôsobiť existujúce skilly novému skill systému, pokračovať v tvorbe nových skillov, v mapmakingu...ja osobne som mal na starosti úpravu shrines, s ktorými tiež pomaly finišujem...a zrejme aj ďalšie veci, keďže sa nám často stáva, že začneme s jednou vecou a nakoniec paralelne robíme na viacerých naraz. :D

Re: GoS preview

Napsal: 28.04.2013, 20:47 hod.
od Tordah
ZOMB: Takto na videu to vyzerá ako 27 skills, ale v missiles máme skoro 200 nových riadkov a v skills asi 60.
V podstate stále sa na niečom robí, ale nie všetko sa zrovna hodí do videa alebo obrázka. Tak preto radšej s info updatmi čakáme na väčšie sústa.

Najbližšie by sme chceli dokončiť druhú class (mužskú tento krát). Veľa nechýba, ale je treba ju znova konvertovať na nový skill systém ktorý sme v podstate dokončili len nedávno.

Re: GoS preview

Napsal: 28.04.2013, 22:08 hod.
od ihatemylifep
Páči sa mi že je tento mód trochu temnejší ,tak to má byť ! :) raz som robil s jedným známym niečo podobné ,chceli sme aby sa podobal čo najviac D1 ale pred dokončením sme sa nato vykašlali (kto by to hral :D ). teším sa až bude aspoň beta a držím palce :wave:

Re: GoS preview

Napsal: 29.04.2015, 01:27 hod.
od Abuzus
Zdar pánové, nějaké novinky ohledně GoSu?

Re: GoS preview

Napsal: 19.11.2016, 16:39 hod.
od Oblivion
Momentálne nevidím žiadny reálny termín ani len nejakej skúšobnej verzie. Projekt bol nejaký čas prakticky mŕtvy, navyše naše cesty sa rozišli, takže posledné úpravy som robil už len ja (zhodou okolností to bolo v priebehu tohto roka). Ak by náhodou niekoho zaujímali detaily, tak môže pozrieť na fórum.