Projekt X - Skilly a Skill system

Moderátor: Dark_Deamon

Zamčeno
Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky: 2690
Currenly, I'm playing: Diablo 2

Projekt X - Skilly a Skill system

Příspěvek od Javurek » 19.02.2013, 18:38 hod.

V tomto tématu chci hromadit veškeré nápady týkající se skillů a toho jak skilly budou fungovat, co je bude ovlivňovat atd. Pro ty, kteří neví o co jde doporučuji přečíst toto: viewtopic.php?f=133&t=8443. Tady prosím pište jen vaše nápady týkající se skillů.Můžou to být přímo skilly, ale klidně i celkové kocepty jako třeba bojový mág barbarian nebo cokoliv vymyslíte .D Postavy mohou mít více jak 30 skillů, sice to je pak víc práce ale více možností ve hře :D, hra by měla umožňovat, že každá postava může mít 3x18 skillů, tedy 54 skillů oproti 30 v klasickém d2.

AMAZON
Koncepty:
Jednotlivé skilly:

NECROMANCER
Koncepty:
Jednotlivé skilly:

BARBARIAN
Koncepty:
Jednotlivé skilly:

PALADIN
Koncepty:
Jednotlivé skilly:

SORCERES
Koncepty:
Jednotlivé skilly:

DRUID
Koncepty:
Jednotlivé skilly:

ASSASSIN
Koncepty:
Jednotlivé skilly:


Seznam všech navrženým a originálních skillů
Originální skilly zde po úvaze vypisovat nebudu, ty snad každý zná z paměti, takže jen nové nápady nebo modifikace starých skillů:
Lightning Arrow - šíp s lightning poškozením
Multiple Throw - hození více oštěpů(funguje stejně jako strafe)
Distraction - pokřik, který nepřátelům snižuje šanci na block
Seduction - pasivní skill(může to být ale klidně aura, buff nebo cokoliv jiného), který snižuje cenu v obchodech
Blessing - navyšuje šanci na magic find
Percetion - navyšuje na určitý čas obranu a dexteritu
Spear Frenzy - funguje podobně jako Cleave, zraní několik nepřátel před Amazonm najednou
Ice Sentry - past s arctic blast
Shuriken sentry - stříly hvězdice(skill funguje podobně jako forezn orb)
Elementary totom - umístí na zem totem který v okruhu snižuje resistence nepřátelům
Treasure totem - umístí na zem totem který v okruhu zvyšuje magic find
Experience totem - umístí na zem totem který v okruhu navyšuje získanou zkušenost
Blacksmith Mastery - byl to nápad na 3 skilly, s kterými s pomocí receptů bude možné použít k vytváření rare věcí v kostce
Poison, Fire, Cold, Lightning shield - ochrané bariéry kolem postavy, které navyšují resist proti elementu, max resist a jeho absorbci, ale snižuji odolnost proti ostatním elementům
Dancing Claw - konverze Whirlwind pro assassin se sekáčky
Tiger Claws - konverze Frenzy pro assassin se 2 sekáčky
Magic Throw - hod nožem s magickým poškozením(konverze magic arrow)
Multiple Throw - konverze strafe na hod více nožů na víc cílů zároveň
Ice Golem, Lightning Golem - dva nové druhy gollemů podle elementů
Bone Orb - kombinace frozen orbu a blessed hammer, Bone orb se pohybuje po spirále a stříly Bone speary
Finger of Death - skill, který byl navržen tak aby za 1 zásah zabil prakticky cokoliv, má však Cooldown 30 minut
Poison Bolt - jedová střela, kterou používá i Andariel
Disease - skill funguje jako blade shield a monstra která se přiblíží jsou nakažena jedem
Dracula - transformační skill, který promění necromancera v upíra(jako trangs oul set)
Vampirism - posilující pasivní skill pro proměnu, navyšuje odolnost proti fyzickému poškození a regeneraci HP ale snižuje odolnost proti elementům a snižuje maxmanu
Vampire Curse - snižuje nepřátelům magic a physical odolnosti
Vampire Attack - funguje jako zeal
Vampire Leech - útok se sáním HP
Blood Mana - je to kletba, kterou používá Baal, snižuje HP když se kouzlí(na monstra nefunguje,je pouze pro pvp)
Ancient formula - byl to nápad na skill, s kterým by necromance s vysokým levelem mohl v kostce vyrábět sety a unikáty, nebo je pouze modifikovat
Strong kick - modifikaci základní skillů na rozkopávání beden s přidaným knockbackem a poškozením(bylo to navrženo pro barbariana)
Hundred Blades - skill, který v několika stupňovém úhlu od postavy střílí několik neviditelných střel s fyzickým poškozením odvýjejícím se od zbraně. Ve výsledku to funguje jako skill Cleave z Diabla 3.
Fire Blade, Cold Blade - 2 skilly s elementárním poškozením, je to vlastně modifikace Vengeance
Fortune Mania - funguje stejně jako frenzy, ale navšuje s každým zásahem mf
Madness - obrana je snížena na 0, HP je také sníženo, ale barbarian s každým dalšám zásahem získá veliký bonus do poškození, rychlosti útoku a síly
Material Knowledge - skill na opravování předmětů v kostce
Stone skin - snižuje max manu, ale navyšuje damage redukci
Magic skin - snižuje max HP ale navyšuje magic ramade redukci
Antitoxin - navyšuje sesilateli a všem v partě max poison resist
Power Boost - navyšuje všem sílu a dexteritu ale snižuje max lightning resist
Roar - pokřik, který způsobuje lightning poškození
Scream - pokřik způsobující zápornou regeneraci HP (problém s tímto skillem je ten, že zabitá monstra díky záporné regeneraci HP nedávají žádnou exp)
Attack Enchant - okouzlí cíl bonusem k attack ratting
Protection - okouzlí cíl bonusem k šanci na block
Restoration - okouzlí cíl bonusem k regeneraci HP
Spiritual Enchant - okouzlí cíl bonusem k regeneraci many
Magic enchant - okouzlí cíl bonusem k faster cast rate
Luck - okouzlí cíl bonusem k magic find
Cold, Lightning Enchant - modifikace ke skillu Enchant u sorceress
Super Speed - aura nyvšující rychlost útoku
Natural Disaster - aura navyšující elementární poškození
Guardian Angel - mnodifikace skillu Defiance, která navíc navyšuje damage redukci
Radiation - funguje jako Holy Freeze, Fire a Shock, ale poškození je jedové
Demon a Undead Anatomy - lze si vybrat jen jedno, skill navyšuje attack ratting a poškození proti démonům nebo nemrtvým
Cold Breath - způsobuje poškození chladem na blízko a může zasáhnout až několik nepřátel
Fire blast - ohnivý projektil s pierce
Deadly strike - útok se zvýšenou šancí na kritický zásah
Magic strike - funguje podobně jako Zeal, ale má magické poškození
Ice Shattering - funguje stejně jako Corse explosion ale poškození je ledové
Lightning Inferno - Diablovo inferno
Lightning Storm(jiná verze) - funguje podobně jako Hurricane ale má Lightning poškození a vypadá fakt cool :D
Immunity Reversion - kletba co snižuje fire a lightning resist ale navyšuje physical a cold resist
Dragon´s Fire - ohnivá střela, která se při zásahu nepřátel dále dělí na další, funguje jako Lightning Fury
Curse Reduction - snižuje dobu trvání kleteb na postavě
Observation - aura, která přidává šanci na magic find
Fire Fly - je to modifikace druidových světlušek, přidává light radius a all skills
Heal - léčí spoluhráče
Holy Field - funguje jako Cold nova, ale střílí holy Bolty
Endurance - aura co navyšuje rychlost, staminu ale snižuje postupně HP
Costliness - pasivní skill, který navšuje šanci na nalezení zlata ale snižuje šanci na nalezení magických věcí
Salamander skin - pasivní skill, který navyšuje fyzickou odolnost ale snižuje fire, cold, lightning odolnosti
Sacrifice(jiná verze) - snižuje max HP, ale zvyšuje max MANA
Heartlessness - snižuje max MANA ale navšuje obranu
Damnification - snižuje rychlost kouzlení a rychlost postavy ale navyšuje elementární poškození
Staff Mastery - funguje jako jiné weapon mastery
Soul Leech - střela způsobující poškození na základě poškození hole
Staff Swing - modifikace Whirlwind fungující s Holemi
Warrior Mage - aura zvyšující poškození s rychlost útoku
Hear of Wolverine(modifikovaný) - snižuje nepřátelům odolnost proti fyzickému poškození
Spirit of Nature - světluška s aurou na all resist
Summon Mosquito - vyvolá Moskyta(skill jsem v sin wars dal místo Summon Raven)
Summon Otyugh - veká potvora(kdo hrál Baldurs gate tak zná) s šancí na crushing blow.
Alchemy I-V - 5 skillů na vytváření speciálních lahviček(ten to skill jsem nikdy nedokončil a nevymyslel jak přesně byl měl fungovat)
Rampancy - útok pro proměnu medvěda s navýšenou šancí na kritické zásahy
Earth Elemental - proměna v zemního elementála, v základu nvyšuje normální a fire poškození
Overturn - ohnivý útok pro proměnu elementála
Myconoid - proměna v chodící houbu :D, v základu navyšuje normální a poison poškození
Toxic Spores - pro proměnu v Myconoida, vypustí oblak jedu, který se ze středu rozšiřuje
Paralysm - útok pro proměnu Myconoida, který zpomaluje nepřátele
Call of The moon - útok pro všechny proměny přidávájící magické poškození
Rolling Stone - když jsem dělal pokusy s moulten boulder, vyšelo mi z toho tohle, při zaměření na nepřítele vyšle valící se kámen, ale pokud je poblíž více nepřátel, je vyslání více kamenů
Shock Wave(jiná verze) - funguje stejně jako starý druid skill, ale působí do okolí jako Nova, nebo Cold Nova
Magnetic Field - funguje stejně jako Fissure ale má Lightning poškození
Deadly Thorns - na dálku ze země vyrazí trny, které pšokozují nepřátele, tento skill mají Mauleři z 5 aktu
Acid Rain - funguje jako blizzard ale má Poison poškození
Ke skillům výše Vám mohu případně zajistit i fotky , nebo si ty skilly můžete i vyzkoušet, skilly níže sjou nové nápady dosud neodzkoušené
Fire Multipleshot - verze multipleshot pro šípy s fire dmg
Cold Multipleshot - verze multipleshot pro šípy s cold dmg
Crossbow Mastery .- mistrovství pro kuše, asi by přidávalo dmg a rychlost útoku
Mastery na vrhání lahviček(tohle nevidím moc reálně, že to půjde udělat)
Světluška na regeneraci HP bez časovače
Attiův nápad se skillem Artic wave, který jsem moc nepochopil :D nešlo by to nakreslit? :)


Komplexní návrhy na fungování skillů a jejich distribuci
Přidat stupňování skillů na větší lvl - 18, 24, 30, 45 ....

Uživatelský avatar
kolij
Doom Knight
Příspěvky: 592
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: Kolij#2462
Bydliště: Boleradice

Re: Projekt X - Skilly a Skill system

Příspěvek od kolij » 19.02.2013, 19:02 hod.

K dudu,necromantovi,assassin a amazon bych dal masteries stejne jako ma sorceres. Jako fire,cold,poison,magic a physic(nevím jestli sem jdou taky ňák dávat % physic k útoku, jinak by se to asi dalo vyresit xx-xx dmg)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky: 3177
Currenly, I'm playing: Diablo 2
BattleTag: Fraxinus#2208
Bydliště: Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt X - Skilly a Skill system

Příspěvek od Fraxinus » 19.02.2013, 19:07 hod.

V prvé řadě asi bych byl pro zachování 10 skillů každé větve, ale zároveň by bylo asi nutné změnit maximální level nebo tak něco. Stupňování po 6 levlech bych ponechal, ale přidal bych tam ještě skilly levlu 36 a 42, aby se to tam vešlo.

U Amazonky by podle mě bylo fajn mít tři druhy multipleshotu. První by byl na čistý dmg, druhý by pálil ohnivé šípy a třetí chladivé šípy.

U Barbara by to mohl být hod zbraní....fungoval by stejně jako u Assassinky Blade sentinel, jen by střela zanikla při srážce s objektem nebo po určité vzdálenosti....a platilo by se za to manou a durabilitou stjně jako Impale u amazonky.
Barbar by mohl mít ve skillech cosi jako crossbow mastery, aby byl možný build lovec.

Assasinka by měla v pastech skilly posilující vrhací ampule a příslušné mastery, aby bylo možno láhve stackovat....+by je mělo být možné koupit ve městě.

Druid by mohl mít jako 4. bludičku tu, co poskytne partě rychlou regeneraci...něco jako prayer, ale fungovala by nepřetržitě a ne jen jednou za dvě sekundy.

atd...
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí průběh (95,8 % completed)

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky: 1040
Currenly, I'm playing: Diablo 2
Bydliště: Ultima Thule

Re: Projekt X - Skilly a Skill system

Příspěvek od Attia » 19.02.2013, 23:29 hod.

@ Fraxinus:
amazonka - super, to se mi moc líbí jen bych nechal jednotlivým šípům při výstřelu vlastnosti stejné jako má momentální fire a cold arrow, jinak řečeno cold a fire arrow nechat jak jsou, jen jim přidat vlastnost multipleshot...

barbar - ten hod zbraní si teď neumím moc dobře představit jak to myslíš ale ten lovec na crossbow je super nápad na využítí kuší a oživení barbara...!!! připomíná mi to v DrD mýho barbara s těžkou kuší...

assassinka - super nápad na využítí házecích potionu...!!! jen nevím co pak s Fire blastem, což je vlastně skill imituící výbušný potiony...jedině ho tímhle nahradit...

druid - nevím jestli by to nebylo moc...myslím že duch na životy stačí (můj názor).

Můj tip takhle z patra:
Druid jeho Arctic Blast...přejmenovat na Arctic Wave:
skill stejný jako má Baal jen by nebyl v šiku ale v půlkruhu. začínal by na malým úhlu a postupně by se úhel (rozptyl) zvětšoval.
1b = 7° rozptyl - za každý další investovaný bod další 2° přidat. na lvl 20 by měl 45° rozptyl...dmg by bylo cold a měl by šanci na knockback (levelem by se mohla zvyšovat do max šance 50%.
synergie z twistra, tornada, huricane a z cyklone armoru +sec délka zmražení.
grafka skillu by mohla být stejný jako má baal a nebo podobná
nevím jestli je to pochopitelný jak to myslím :-D snad jo

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky: 2690
Currenly, I'm playing: Diablo 2

Re: Projekt X - Skilly a Skill system

Příspěvek od Javurek » 23.02.2013, 14:56 hod.

Během dneška chci do prvního příspěvku doplňovat moje vytvořené skilly co jsem dělal do Sin wars+nějké nové nápady které jsou nebo budou + samozřejmě Vaše nápady, které budete mít na nové skilly. Zatím je nebudu dávat k jednotlivým postavám ale dohromady, časem až toho bude dost tak se to rozdělí a vyberou se ty nejlepší. Snažte se vymyslet co nejvíc skillů .)

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky: 1040
Currenly, I'm playing: Diablo 2
Bydliště: Ultima Thule

Re: Projekt X - Skilly a Skill system

Příspěvek od Attia » 26.02.2013, 21:40 hod.

tak mě napadlo skill pro barbara...bylo by to místo bashe...takový spojený skill zeal+bash

aby to nebyla klasická variace na paladina zealota se štítem, pro tuhle dovednost by musel mít barbar Two Handu v ruce. Dal by nejdřív sérii rychlých útoků 1-4 jako zeal ale místo pátého by použil bash...ve výsledku by to vypadalo tak že ho obklíčí skupinka třeba pěti fallenů. čtyřem z nich dá normální dmg a pátému zasadí bash se stunem a knockbackem...to celý na jeden útok...

nevím jestli to je možné ale bylo by to fajn...

další mě napadl Leap Atack...fungoval by jako teď jen s tím rozdílem že při dopadu by nedával jen mírnej knockback ale v určitým okruhu by udělal brutální dmg a stun...ten skill by mohl mít casting delay třeba 5-10 vteřin aby nemohl pořád jen skákat...prostě by barbar viděl skupinu mobů, skočil přimo mezi ně, s určitou šancí by je hodil do stunu a v daný rádiusu by ještě udělil veelice solidní dmg...ale myslím fakt masivní dmg aby to sundalo třeba low moby na ránu i na pl8...proto taky ten casting delay...

Uživatelský avatar
Maxim
Doom Knight
Příspěvky: 402
Currenly, I'm playing: Diablo 3
BattleTag: maxim#2668
Bydliště: Znám jedno místo tam tepláků ráj je to dost blízko Ústecký kraj- Lovosice
Kontaktovat uživatele:

Re: Projekt X - Skilly a Skill system

Příspěvek od Maxim » 28.08.2013, 12:16 hod.

Lighting arow dobře 8-) , to už mě taky do SotB napadlo dát >:'(
Mimochodem to si asi zahraju zajímavější mód sem snad ještě nikdy neviděl :green:
Playmade HC selfound DH
Battletagy:
Maxim#2668-notebook
Maximus#21426-Počítač
Můj Zeal wizard
Obrázek
Finální Boss celýho diabla http://maximus26.rajce.idnes.cz/100_akt ... 03_IMG.jpg to křeslo neni moje

Uživatelský avatar
Attia
The Butcher
Příspěvky: 1040
Currenly, I'm playing: Diablo 2
Bydliště: Ultima Thule

Re: Projekt X - Skilly a Skill system

Příspěvek od Attia » 28.08.2013, 13:39 hod.

hlavní problém je že ty absolutně nekoukáš na datum posledního příspěvku...často odepíšeš do x let starýho topiku jako kdyby se tořešilo včera a očekáváš reakci...stejně tak jako už mnohokrát jinde tak ani tady se ti jí asi nedostane...tenhle topic je dead protože Javůrek od toho projektu upustil...

hlavní na co by ses měl zaměřit než někam napíšeš, projet si datumy posledních příspěvků abys zjistil jestli už to téma není třeba HOOOODNE dlouho mrtvý a pak zvážit jestli má cenu vůbec sem psát...ušetříš si spoustu času a nepříjemných komentářů od lidí z fóra či moderátorů...zkus se nad tím zamyslet kemo...;-)

Uživatelský avatar
Lemurman
Zhar the Mad
Příspěvky: 1721
Currenly, I'm playing: Diablo 3
BattleTag: Lemurman #2764

Re: Projekt X - Skilly a Skill system

Příspěvek od Lemurman » 28.08.2013, 13:45 hod.

Maxim: vážně si nechceš změnit nick na Necromancer :?:
Obrázek

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky: 2690
Currenly, I'm playing: Diablo 2

Re: Projekt X - Skilly a Skill system

Příspěvek od Javurek » 28.08.2013, 17:12 hod.

Tak úplně mrtvý to není, v koutku duše doufám že se k tomu někdy vrátím :) jen ten čas není. Prozatím to bude lepší locknout.

Zamčeno

Zpět na „Projekt X“