Stránka 1 z 1

IAS funguje jinak, než bylo zvykem

Napsal: 14.11.2021, 16:12 hod.
od witekcz
Viz tento článek a video v něm

Kód: Vybrat vše

https://www.wowhead.com/news/increased-attack-speed-operating-differently-in-diablo-ii-resurrected-324811

Re: IAS funguje jinak, než bylo zvykem

Napsal: 17.11.2021, 22:31 hod.
od Fraxinus
Viděl jsem video, kde když je IAS příliš rychlé, tak všechny útoky missují. V klasickém Diablu II LoD takhle missovalo pouze Strafe u Amazonky, když bylo přespříliš rychlé. V D2R zřejmě zapomněli rychlosti útoků zacapovat na 4 fps. Jakmile je útok kratší než 4fps, vůbec se nevykoná ta část animace útoků, jež spouští proceduru zjišťování, zda jsi trefil a za kolik.

Re: IAS funguje jinak, než bylo zvykem

Napsal: 18.11.2021, 10:45 hod.
od ZOMB
Docela jsem se touhle problematikou zaobíral, tak bych uvedl některé věci na pravou míru (co vím).
Fraxinus píše:
17.11.2021, 22:31 hod.
Viděl jsem video, kde když je IAS příliš rychlé, tak všechny útoky missují.
MrLlama udělal video, kde bylo možné se dostat na 25 útoků za sekundu (maximum) - teprve v takovou chvíli to bylo rozbité a žádný úder nehitoval.
Fraxinus píše:
17.11.2021, 22:31 hod.
V klasickém Diablu II LoD takhle missovalo pouze Strafe u Amazonky, když bylo přespříliš rychlé.
To je způsobené trochu jiným mechanismem (Next Hit - Delay) - tím je zajištěno, aby mohlo být monstrum poraněné tímto skillem max jednou za 4 framy.
Fraxinus píše:
17.11.2021, 22:31 hod.
V D2R zřejmě zapomněli rychlosti útoků zacapovat na 4 fps.
Je otázka, jestli na to zapomněli, nebo to takhle nastavili záměrně. Každopádně se nejedná o jednotný limit 4 fps, ale záleží na typu zbraně a přeměně (werebear, werewolf). Hodně z odstranění tohoto umělého limitu těží kuše, které jsou v originále limitovány na 11 snímků. Nejlépe se to vysvětlí na příkladu - kuš typu Chu-ko-nu je nejrychlejší zbraň ve hře (základní rychlost -60). Stačí do ni vrazit Shael a už jsme na limitu 11 snímků / útok (žádné další IAS nemá vliv). Pokud tedy vezmeme assassinku, vymaxujeme ji BoS (řekněme s gearem na level 38), pořídíme ji mercyni s Faith (level 15 Fanaticism) a do rukou ji dáme 5x Shael Chu-ko-nu, v originále střílí rychlostí 11 snímků, ale v D2R rychlostí 8 snímků (pokud seženeme na gearu ještě 86% IAS, tak 6 snímků).
Fraxinus píše:
17.11.2021, 22:31 hod.
Jakmile je útok kratší než 4fps, vůbec se nevykoná ta část animace útoků, jež spouští proceduru zjišťování, zda jsi trefil a za kolik.
Ten limit je ve skutečnosti už zmíněných 25 framů (tedy 1 hit / frame). 2 útoky / frame (a víc) fungují.

Pokud vás téma zajímá, koukněte se na nejnovější videa od MrLlamaSC.
Užitečný link na nový IAS calculator: https://warren1001.github.io/MrLlamaSCS ... alculator/

Re: IAS funguje jinak, než bylo zvykem

Napsal: 20.11.2021, 17:00 hod.
od Fraxinus
ZOMB: Asi to zaobírání se problematikou IAS bylo v tvém případě nezbytné kvůli tvému modování, řekl bych. U toho lamy to je jasný, to video jsem viděl taky. U toho Strafe jde o něco jiného než o Next Delay, protože tu hovoříme o postupném zasahování všeho kolem, nikoliv do toho samého monstra. A při příliš rychlému útoku Strafe v klasickém D2 vynechává. O zbytku se nebudu přít, tam mám málo informací, jen dodám, že při limitu rychlosti útoku ještě hraje roli skill, který je používán, a jehož rychlost útočení je jiná než u normálního útoku (typicky Zeal, Jab atd..).