Monstra

Všechno co se týká normální hry.

Moderátor:Dark_Deamon

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5418
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:
Monstra

Příspěvek od Dark_Deamon » 10.10.2012, 16:25 hod.

Měl bych dotaz na potvoru s jménem Burning Soul a všechny jejich druhy. Tím myslím Gloam, Black Soul atd. Když do mě pustí jeden blesk, počítá se škoda jen od prvního doteku blesku mé postavy a nebo mě blesk zabíjí po celou dobu, kterou mnou prochází? Mohl bych to zkusit, ale s HC postavou se mi do toho moc nechce :) Tak se ptám, jestli s tím někdo nemá zkušenosti a nebo to neví na 100% Díky.

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Monstra

Příspěvek od Fraxinus » 10.10.2012, 22:23 hod.

Záleží na situaci.

Za 1) DMG bludiček je zabugováno. Hráč dostává nejen lightning dmg, ale i mana burn dmg, kterej se přičte k lightning...takže můžeš dostat pecky na hellu za 201-460.
Za 2) Když stojíš osamocený, počítá se dmg jen jednou
Za 3) Pokud tvůj merc nebo jiný spojenec stojí těsně u tebe, dostanete OBA toto dmg dvakrát z jednoho blesku...to z toho důvodu, že viz zde: https://www.diablofans.cz/diablo2lod/her ... tning.html
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5418
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Monstra

Příspěvek od Dark_Deamon » 11.10.2012, 12:16 hod.

Stál jsem osamocen. Najednou vidím, jak se blíží blesk a mačkám Esc, protože na tohle fakt nervy nemám. Kor s mojima lightning resistama :D Jde ale o to, že jsem nějakých 700-800 life. Když jsem zmáčkl Esc, tak byl blesk přesně v polovině průchodu mou postavou a měl jsem nějakých 80 life. Tak mě právě zajímalo, když bych se vrátil do hry a blesk by dokončil svůj průběh, tak jestli by dál životy padaly dolů a nebo se počítá škoda jen od jeho prvního dotyku postavy a zbytek je už jen animace.

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Monstra

Příspěvek od Fraxinus » 11.10.2012, 13:23 hod.

Pokud tvůj merc nestál vedle tebe, 80 by ti zůstalo. Že jsi dostal za 700, je příčinou toho, že všechna monstra mají šanci na 5% kritický úder, který se počítá i na elementální škody....takže v "ideálním" případě bys z jednoho blesku mohl dostat při rezistech 0 za 1840. :green:
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Tordah
Adviser
Příspěvky:276
Kontaktovat uživatele:

Re: Monstra

Příspěvek od Tordah » 11.10.2012, 16:47 hod.

Dark_Deamon píše:Když do mě pustí jeden blesk, počítá se škoda jen od prvního doteku blesku mé postavy a nebo mě blesk zabíjí po celou dobu, kterou mnou prochází?
blesky soulov nemaju NHD (Next Hit Delay) takze cisto teoreticky ta jeden wisp blesk moze zasiahnut aj viackrat pocas letu, ale odskusane to nemam.

Frax ma pravdu, Etype damage v monstats je zle kalkulovane. El1damage cisla sa pridaju do vsetkych damage ktore soul robi, tj preto dokaze bleskom stiahnut manu (v monstats ma pri El1 mana A1 /cize attack / takze by mal drainovat manu len z melee utoku)
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Monstra

Příspěvek od Fraxinus » 11.10.2012, 17:47 hod.

Tordah píše:blesky soulov nemaju NHD (Next Hit Delay) takze cisto teoreticky ta jeden wisp blesk moze zasiahnut aj viackrat pocas letu, ale odskusane to nemam.
Za normálních podmínek tě blesk víckrát najednou nezasáhne. Pouze když kolega stojí vedle tebe.
Nejsem si ale jistý, zda nemůže dvakrát zasáhnout, když utíkáš od bludičky přesně ve směru blesku.
A nejsem si ani jistý, když je blesk zpomalen slow missiles. To může zasáhnout možná 2x až třikrát.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Tordah
Adviser
Příspěvky:276
Kontaktovat uživatele:

Re: Monstra

Příspěvek od Tordah » 11.10.2012, 19:36 hod.

http://diablo2.diablowiki.net/Willowisp
Willowisps were extremely dangerous in v1.10, since an error in the programming made their lightning bolts hit many times at once.

Chain Lightning listed damage in Hell is 5-190. There is a bug where they deal their Melee Attack as part of their ranged attack, which is 42-108 and physical damage. Another hit is from a new missile bonus, and based on Mlvl 83 for Act 5 Hell Wisps, it's 166-169 lightning damage. So each lightning attack a Willowisp uses deals 213-467 damage, 42-108 of which is physical. And you can get hit five times per bolt, if it all goes through you. That's 1065-2335.

They're less deadly in v1.11, with that bug fixed.
nikde v 1.11 patchlogu nie je spomenuty fix soulov
“If you only read the books that everyone else is reading, you can only think what everyone else is thinking.” -H.M.

Uživatelský avatar
Dark_Deamon
Archangel
Příspěvky:5418
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:DarkDeamon#2454
Bydliště:Brno
Kontaktovat uživatele:

Re: Monstra

Příspěvek od Dark_Deamon » 27.11.2012, 02:26 hod.


Uživatelský avatar
Dragonius
Minion of Destruction
Příspěvky:933
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Louny

Re: Monstra

Příspěvek od Dragonius » 27.11.2012, 11:38 hod.

Tak to je teda masakr.. Zhynu jednou, možná 2x ne-li vícekrát. To by bylo moje heslo :D
Štěstí přeje připraveným...

Uživatelský avatar
Drakesis
Adviser
Příspěvky:1007

Re: Monstra

Příspěvek od Drakesis » 06.12.2012, 15:11 hod.

LT a no chance, tedle páprda. Nebo na dvě šlupky Zerkem. :twisted:

Uživatelský avatar
SkoroPaladin
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Brno

Re: Monstra

Příspěvek od SkoroPaladin » 15.12.2012, 11:59 hod.

Mám dotaz ohledně Baala a jeho kouzla Mana Rift (aspoň myslím že je to Mana Rift - zkrátka podlouhlý oranžový/červený vlnky). Kolik tohle kouzlo může dělat na Hell dmg? Protože s 900 HP (a resistancema na max) mě vždy instantně zabije. Pařím LOD 1.07 - tak nevím jestli není v této verzi Mana Rift pozměněno.
We are knights who say... NI!

Uživatelský avatar
raisen
Adviser
Příspěvky:2330

Re: Monstra

Příspěvek od raisen » 15.12.2012, 12:14 hod.

Na zahraničním fóru jsem našla v tématu 1.07:
Hell Baal with his dreaded Manaflame (doing up to 2200 magic damage in 1 attack)
HC grál: 537/516 (-21)

Uživatelský avatar
SkoroPaladin
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Brno

Re: Monstra

Příspěvek od SkoroPaladin » 15.12.2012, 12:38 hod.

Dík. Tož to je dobrý... :-DDD. Takový numero beru (obzvlášť slůvko magic damage je... kouzelný). Čili jediný co na to funguje - nenechat se trefit - jinak hebneš a hotovo (možná Druid a Barbar na vysokým lvl. jednu šlupku přežijou).
We are knights who say... NI!

Uživatelský avatar
Bemik
Minion of Destruction
Příspěvky:917
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Dark Wood

Re: Monstra

Příspěvek od Bemik » 15.12.2012, 15:05 hod.

Tak to se mi teda nezdá, že by bejl měl tak silnej utok někdy a to (divte se nebo ne) nehraju jen shapeshiftery ani jen druidy... Je to tím rozdílem 1.07 a 1.10 + ??
"Do what you fear and the death of fear is certain."

Uživatelský avatar
raisen
Adviser
Příspěvky:2330

Re: Monstra

Příspěvek od raisen » 15.12.2012, 15:28 hod.

Já myslím, že to je tím.
HC grál: 537/516 (-21)

Uživatelský avatar
SkoroPaladin
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Brno

Re: Monstra

Příspěvek od SkoroPaladin » 15.12.2012, 18:05 hod.

No - vzhledem k tomu, že Druida shapeshiftera, co má cca 1400 hp zabije Mana Rift taky instantně (resp. okamžitě se Druid přemění zpět do normální podoby) - tak té cifře 2200 věřím.

Stařešinové dávají při Def 2500 cca 800 dmg na jeden úder a někteří zlatí co mají extra strong plus třebas fanatismus - tak mohou dát při stejným def (2500) - dmg ještě vyšší (určitě nad 1000). Při nízkých resistencích je dmg ze smrtí fire/cold ench. monster taky obrovský (a z multiple shots plus lightning ench monstra - při resistenci lightning 75 - jde postava dolů s cca 500 hp pod kytičky během 2 vteřin). Nevím, jak se počítá dmg z Nihlathakovi Corpse exploze, ale taky to bude min. 1000 dmg. Další zajímavostí je, že potvůrka s teleportem si za jeden teleport vylečí cca 1/8 hp.
Ovšem toto všechno jsou pouze mý postřehy - ohlědně Hell a 1.07 LOD (jak jsou přesný/blížící se pravdě - netuším).
We are knights who say... NI!

Uživatelský avatar
raisen
Adviser
Příspěvky:2330

Re: Monstra

Příspěvek od raisen » 15.12.2012, 18:38 hod.

Jo no, ten teleport je dost otravný. To si pamatuji, že v 1.00 se oproti současné verzi teleportovali o hodně častěji a to léčení tam snad také bylo.
HC grál: 537/516 (-21)

Uživatelský avatar
Oblivion
Wraith
Příspěvky:111

Re: Monstra

Příspěvek od Oblivion » 15.12.2012, 19:53 hod.

Co si ja pamätám, na teleporterov sa oplatila vlastnosť Prevent Monster Heal, vtedy sa síce portili kade tade, ale problém s neustálym healom bol vyriešený. Zo spomienok sa mi vynára asi polhodinový márny súboj na hell s corrupted rangerkou tuším v pit alebo hole level 2. Bola LE, MS a Tele, čiže som sa k nej nemohol priblížiť a merc neutankoval ani sekundu...mal som síce sorcku, čiže udržovať si vzdialenosť nebol až taký problém, lenže vďaka tomu portu bolo nemožné ju zabiť, lebo sa neustále healovala...potom mi trklo, že treba skúsiť PMH...tak som chodil kukať gheedovi tovar, až kým som tam nenašiel glaive of vileness...bola to moja spása, pretože po zásahu tým oštepom už šla dolu celkom hladko...samozrejme, že melee weapon som si dovoliť nemohol, lebo to by ma MSLE v momente odrovnalo a na mercoch PMH nefunguje.

Čo sa týka Baalovho Mana Riftu, tak fungoval inak ako v neskorších verziách...v neskorších verziách funguje ako inferno...baal ho castí istý okamih a dokáže s ním aj hýbať....zatiaľ čo starý bol vystrelený vo fixnom smere ako jedna missile...ale najväčší rozdiel bol v dmg samozrejme...kým v 1.07 bol postrach všetkých postáv, ktorý na hell poslal na druhý svet skoro každú postavu, v novších je to len skill znepríjemňujúci život mana drainom so smiešnym dmg...dmg type je magic v oboch prípadoch, čiže príliš odolný sa voči nemu byť nedá. Čo sa týka presného dmg starej verzie skillu, tak tam sa vždy polemizovalo, ja som robil experiment a podarilo sa mi ho prežiť so sorckou, čo mala okolo 970 life, 750 mana, aktívny Energy Shield na cca leveli 6-7...ostala bez many a s cca 3% life.

Ďalší deadly boss, ktorý mi ostal v pamäti, bol Duriel...mal ešte Charge skill a musím povedať, že sa ho snažil použiť skoro vždy keď mohol...na hell dával cca 600-900 physical dmg pecky, čiže tiež dokázal odrovnať postavu za pár sekúnd, ak ste mu to umožnili.

Uživatelský avatar
raisen
Adviser
Příspěvky:2330

Re: Monstra

Příspěvek od raisen » 15.12.2012, 20:01 hod.

Pěkné info :) S tím PMH dobré vědět. O Durielovi jsem také slyšela, že kolikrát už zabil chargem hned při vstupu do jeho kobky.
HC grál: 537/516 (-21)

Uživatelský avatar
SkoroPaladin
Gorebelly
Příspěvky:269
Currenly, I'm playing:Diablo 2
Bydliště:Brno

Re: Monstra

Příspěvek od SkoroPaladin » 15.12.2012, 22:09 hod.

Prevent monster heal zbraň (pokud se mi ji podaří najít) mám obvykle na druhým slotu a když už ne tam, tak alespoň ve stash (právě kvůli teleportujícím se šmejdům, ale ono to pomáhá na jakoukoliv potvoru - protože na hell se léčí opravdu rychle všichni).
Duriel Charge attack má, ale měl sem na něj asi štěstí (že by haluz a štít to zázračně ublokoval?) i za tankovací postavy šel dolů velmi rychle (za ty ostatní se mě nedotk). Ale co si pamatuju - když sem pařil Diablo 2 bez LOD tak mě zabil (možná na jednu ranu) právě tím chargem.
We are knights who say... NI!

Odpovědět

Zpět na „Obecně“