Re: HoMaM
Napsal: 26.09.2010, 08:22 hod.
tak mě napadá že když už jezdim ty bitky tak bych se mohl podělit se svou letitou zkušeností... secondary skills sme už probrali, takže jdeme na kouzla..
nejlepší kouzla hry:
1. Sacrifice - zabije jednu skupinku a její celkové hp použije na oživení druhé skupinky, v praxi to znamená že to oživí klidně desítky level 7 monster, pokud máte dost "munice", municí bývají dost často level 1 jednotky (je jich hodně) nebo monstra méně potřebná než jiná (např. obětovat harpy hags na oživení minotaurů), má jen tu nevýhodu že obětovat i oživit jde jen živé jednotky, takže mechanické jednotky mají smůlu, nemrtví a taky imunní na magii... (rezistence ale u vlastních jednotek nevadí)
2. Clone - naklonuje jednu jednotku monster, která celá zemře při jakémkoli zásahu, je dobré klonovat hlavně jednotky s velkou rychlostí (např. archandělé, kteří mohou znova použít ressurect a hrají hned, jejich rána je často daleko silnější než implosion a neplatí na ní resistence), na jednotky s vlastností "no retaliation" (archdevilové, hyrdy, nepřítel pak musí obětovat útok s jednou jednotkou aby zničil něco, co vám nezpůsobí žádné ztráty) a nebo na střelce. Pokud plánujete vyšší nasazení Clone, je dobré do nejdřív zničit balistu (nejspíš jednotkami s plošným damage), který má ten krasný zvyk je na konci kola sundat.
3. berserk - neplatí na všechny (mind spell) ale je úžasná, castěte to na monstra která hrajou dřív než ta, vedle kterých stojí (ta jinak zdrhnou a jednotka pak zničí třeba firt aid tent, protože je nejblíž), kouzlo se hodí také proto, že cílená jednotka minimálně ztratí tah, navíc ještě pochroumá vlastní armádu
4. Blind - tohle kouzlo zná, nenávidí a miluje každý, slepte hlavně klíčové jednotky a střelce, pozor na použití např. hyder, armageddonu, mass dispel a balisty, kteří občas odslepí někoho, koho neměli...
5. frenzy - změní určitou jednotku na glass canon, dobré použít hlavně na minotaury, pit lordy, crusadery nebo na jednotky s "no retaliation", ve spojení s hydrou tvoří rozkošnou killing machine, obzvlášť když je na ní ještě haste....
6. expert counterstrike - jednotky vrací útok 2x, opravdu otravné, je to lepší než armageddon, zraní to většinou všechny nepřátelské jednotky, zraní je to hodně a vašim se nestane víc než jindy...
7. expert haste - tahle rozkošnost u většiny armád způsobí, že vaše jednotky, všechny vaše jednotky hrají dříve než nepřítelovy a dostanou se až k němu, nepoužívejte ale haste na začátku tahu, až vaše jednotky dohrají, příjde na řadu napřítel a ten má zvyk zacastit expert slow, takže odehrají všechny jeho jednotky a další kolo začíná zase on, takže hraje 2x hned za sebou...
to je asi vše, další užitečnosti jako např. teleport zas tak rozebírat nebudu...
zbytek jindy
nejlepší kouzla hry:
1. Sacrifice - zabije jednu skupinku a její celkové hp použije na oživení druhé skupinky, v praxi to znamená že to oživí klidně desítky level 7 monster, pokud máte dost "munice", municí bývají dost často level 1 jednotky (je jich hodně) nebo monstra méně potřebná než jiná (např. obětovat harpy hags na oživení minotaurů), má jen tu nevýhodu že obětovat i oživit jde jen živé jednotky, takže mechanické jednotky mají smůlu, nemrtví a taky imunní na magii... (rezistence ale u vlastních jednotek nevadí)
2. Clone - naklonuje jednu jednotku monster, která celá zemře při jakémkoli zásahu, je dobré klonovat hlavně jednotky s velkou rychlostí (např. archandělé, kteří mohou znova použít ressurect a hrají hned, jejich rána je často daleko silnější než implosion a neplatí na ní resistence), na jednotky s vlastností "no retaliation" (archdevilové, hyrdy, nepřítel pak musí obětovat útok s jednou jednotkou aby zničil něco, co vám nezpůsobí žádné ztráty) a nebo na střelce. Pokud plánujete vyšší nasazení Clone, je dobré do nejdřív zničit balistu (nejspíš jednotkami s plošným damage), který má ten krasný zvyk je na konci kola sundat.
3. berserk - neplatí na všechny (mind spell) ale je úžasná, castěte to na monstra která hrajou dřív než ta, vedle kterých stojí (ta jinak zdrhnou a jednotka pak zničí třeba firt aid tent, protože je nejblíž), kouzlo se hodí také proto, že cílená jednotka minimálně ztratí tah, navíc ještě pochroumá vlastní armádu
4. Blind - tohle kouzlo zná, nenávidí a miluje každý, slepte hlavně klíčové jednotky a střelce, pozor na použití např. hyder, armageddonu, mass dispel a balisty, kteří občas odslepí někoho, koho neměli...
5. frenzy - změní určitou jednotku na glass canon, dobré použít hlavně na minotaury, pit lordy, crusadery nebo na jednotky s "no retaliation", ve spojení s hydrou tvoří rozkošnou killing machine, obzvlášť když je na ní ještě haste....
6. expert counterstrike - jednotky vrací útok 2x, opravdu otravné, je to lepší než armageddon, zraní to většinou všechny nepřátelské jednotky, zraní je to hodně a vašim se nestane víc než jindy...
7. expert haste - tahle rozkošnost u většiny armád způsobí, že vaše jednotky, všechny vaše jednotky hrají dříve než nepřítelovy a dostanou se až k němu, nepoužívejte ale haste na začátku tahu, až vaše jednotky dohrají, příjde na řadu napřítel a ten má zvyk zacastit expert slow, takže odehrají všechny jeho jednotky a další kolo začíná zase on, takže hraje 2x hned za sebou...
to je asi vše, další užitečnosti jako např. teleport zas tak rozebírat nebudu...
zbytek jindy