Stránka 2 z 3

Re: Diablo HD MOD Belzebub project

Napsal: 11.11.2014, 14:16 hod.
od NargarotH
Já zrovna jedu klasické D1 na bnetu kdyby se chtěl někdo přidat, pak asi nahodím Hellfire a pak i tohle :)

Re: Diablo HD MOD Belzebub project

Napsal: 16.11.2014, 18:05 hod.
od Morbid
Ahpjte, tak som dnes hral,ale asi mám problém: v povodnom D1 sa tých pár questov generovalo náhodne a ak boli nejaké dva viazané na určité poschodie dungeonu, tak sa nageneroval len jeden. Tu sa vám nagenerujú všetky, ale teda moj (asi) problém: keď som spnil v lvl2 dungeone quest poison water supply, tak som k butcherovi nevliezol. Splnil som si tento (poison) quest 2 krát, vliezol som do "pivnice"(dung lvl2), kde mal byť butcher, a nič. Vari v podobných prípadoch sa questy vzájomne rušia, keď splníte jeden?

EDIT Ešte som našiel so zeleným népisom helmu, ale neviem, či je to setovka,kedže na nej nie je napísané ani set item,ani prípadné bonusy zo setu.

Re: Diablo HD MOD Belzebub project

Napsal: 17.11.2014, 12:22 hod.
od nizo
Čauko, tiež som na tom mrzol, ale keď som si pozorne prečítal zadanie questu prišiel som na to, že treba v jeho chamber zakúzliť portál buď zo zvitku alebo knihy ak ju už máš. Otvorí sa ti červený portál do lokácie s Butcherom.

Re: Diablo HD MOD Belzebub project

Napsal: 21.11.2014, 09:28 hod.
od Morbid
to nizoĎakujem, v povodnom D1 a tých modoch naň, čo som mal tú česť hrať, tak vždy hneď vyliezol z tej pivnice Butcher chamber.Čo v povodnom D1 nebolo, je mini-animácia pri príchode Butchera, potešilo ma to.
Neviete, načo je skill (spell) dark packt? Dávam pozor, čo svojho necra naučím, a nechcem, aby mal nejaké zbytočné kúzlo (skill) na ten sposob, čo hrám.

Re: Diablo HD MOD Belzebub project

Napsal: 22.11.2014, 13:44 hod.
od Morbid
Ahojte, vie niekto prosím, ako sa plní lost treasure quest? Pokecal som so všetkýmy npc,dokonca som našiel aj akúsi mapu,ale keď som na ńu klikol pravým tl.myši, zmizla.

Re: Diablo HD MOD Belzebub project

Napsal: 22.11.2014, 18:05 hod.
od Oblivion
Morbid: Dark Pact ti doplní nejakú hodnotu many (tá rastie tuším s levelom postavy aj skillu) za life (nepamätám si presne koľko, zdá sa mi, že okolo 10-15% z celkového life). Vlastne je to prevrátený healing spell.

Lost Treasure sa plní tak, že po prečítaní mapy sa ti otvori ďalší vchod do jaskyne v úplnom rohu Tristramu (zjaví sa aj na automape, ale len v danej hre, kým to nesplníš alebo nevypneš). Prejdeš celou jaskyňou, na jej konci sú barely, ktoré keď zničíš, tak ti otvoria vchod do soulstone chamber, kde zabiješ pár otravných mágov. Že si ten quest skutočné splnil spoznáš mimo quest logu tak, že ti z jedného z nich vypadne symbol of abandoned god.

A inak, crafting v hre funguje, len potrebuješ splniť Anvil of Fury quest...potom sa v meste pri Griswoldovi objaví anvil, na ktorom môžeš craftiť. Len potrebuješ sa naučiť aj recepty, ktoré neskôr začnú padať z príšer vo forme zvitkov.

Re: Diablo HD MOD Belzebub project

Napsal: 25.11.2014, 16:15 hod.
od Morbid
to Oblivion: Ďakujem. A ešte: v lvl 8 je taký "veľký štvorec bez vchodu" a pri ňom 3 knihy s krátkymi zaklínadlami, prečítam, a nič. Jse to k niečomu alebo je to len tak na ozdobu?

Re: Diablo HD MOD Belzebub project

Napsal: 25.11.2014, 17:00 hod.
od Oblivion
Tam začína quest Horazon's Sanctum. Tie knihy musíš prečítať v poradí "In spiritu sanctum" - "Praedictum otium" - "Efficio obitus ut inimicus".
Potom sa ti tá štvorcová miestnosť otvorí a v nej nájdeš na zemi teleporter (tá okrúhla sranda, ktorá ťa niekam teleportne ak na nej stojíš dostatočne dlho). Tento konkrétny ťa portne do špeciálnej lokácie Horazon's Sanctum, ktorá sa inak dosť ponáša na Arcane Sanctuary, a tam pokračuješ s questom. Je to jeden z tých komplexnejších questov (mne osobne sa páči najviac spolu s questom Fleshdoom), ale nebudem ti všetko prezrádzať, nech z toho niečo máš, azda len to, že si to preskúmaj celé, na jednom konci sa nachádza Tome, ktorá ťa permanentne naučí Golema bez ohľadu na to, koľko máš magic (presne rovnaký princíp ako pri Guardianovi v Chamber of Bone).

A len tak pre zaujímavosť - práve odtiaľto pôvodne pochádzajú tieto 3 knihy so zaklínadlami, ktoré v datadisku Hellfire využili pri Na-Krulovi (neviem, či si hral datadisk). Totiž všetky tieto questy, ktoré Belzebub mod pridáva, boli pôvodne plánované do normálneho Diabla, ale z nejakej príčiny sa tam nakoniec nedostali. Ich pozostatky (napr. všetky NPC reči o nich, ktoré Belzebub aj používa) sa však dajú nájsť v kóde alebo mpq archívoch buď normálnej hry, alebo bety alebo aj pre-release dema.

Re: Diablo HD MOD Belzebub project

Napsal: 25.11.2014, 17:29 hod.
od Morbid
Ďakujem.Hral som akurát diablo II mod back to hellfire, kde bol na-krull.

Edit: V tej "sanctuary"je nejaký brutálny summoner mág, ktorý otvára červený portál, dá sa ním niekam dostať? Pri boji som to nemal čas vyskúšať a po boji ten portal zmizol.

Edit2:Došiel som na jeden koniec, kde sa dá z jednej tome vyvolať creature of flame, je tam blízko tome of kmowledkw, kde sa píše čosi o kameni a živote, myslím, že som asi preskúmal celú sanctuary, ale golem spell som sa zo žiadnej knihy nenaučil.

Re: Diablo HD MOD Belzebub project

Napsal: 25.11.2014, 21:51 hod.
od Oblivion
No presne tá tome, čo vraví o kameni a živote, by ťa ho mala naučiť. Ak ho naozaj nemáš v spellbooku, tak ma napadajú len 2 príčiny - asi si to prečítal až po splnení toho questu (creature of flame a táto kniha sú len nepovinné bonusy v sanctuary, ale je dosť možné, že ak najprv zabiješ toho summonera a splníš tým quest, tak golema už nedostaneš). Druhá možnosť je, že to bol bug a v tom prípade sa s tým nedá nič robiť, len skúsiť šťastie na vyššej obtiažnosti alebo s inou postavou.
Čo sa týka tých červených portálov, tak nie, nedá sa nimi nikam dostať, je to len efekt summoning spellu...je to spravené tak, aby to vyzeralo tak, že vyvolané potvory vylezú z toho portálu. Myslím, že sa s týmto druhom summoningu ešte stretneš aj neskôr v hre.

Re: Diablo HD MOD Belzebub project

Napsal: 28.11.2014, 08:06 hod.
od Morbid
to Oblivion: Ahoj,nechcelo by sa ti napísať článok s tipmi a trikmi na Belzebub? Predsa pár vecí je ináč ako v D1 (ja napr som behal ako šašo, keď som chcel doraziť Butchera,neviliezol z butcher chamber ako v D1, musel mi poradiť Nizo, týmto mu ďakujem), niektorým kúzlam nerozumiem doteraz k čomu sú (sacrifice,insanity, neučím postavu kúzla, o ktorých neviem, k čomu sú, aby som ju nenaučil zbytočnosť). Ja by som akurát mohol prispiet takou drobnosťou, ako sú bonusy na sety(mám arctic set, a pár neúplných), v hre totiž nie sú vypísané možnosti pri itemoch, aké účinky može mať set, keď máte set necelý. Bolo by fajn aj napísať účinky oltárov podľa názvu (serie ma, že som párkrát našiel oltár na zlato a nezepamatal som si názov, to by som si predtým vyprázdnil bagel, a napr Eeldrich shrines a studne menia life a mana flašky na vzácne žlté fullrjevunation potion, to si vždy naberem plný bagel a opasok potionov, mám teraz asi na normale180 žltých.)Ináč ak ešte hrávaš, niekedy (pár mesiacov) po začiatku 2 sezóny Diabla 3 možno možme zahrať spolu. Teraz hlavne si do začiatku tej sezóny chcem hrať sám a naučiť sa to. A k čomu sú dobré (ak vobec ) fountains of tears? Pridávajú len - hodnoty. PS Hrával som kedysi mod na DII : Back to Hellfire, bola tam postava skvelého krvavého mága, ktorý nemal manu, dali sa mu bodíky pridávať len do life a keď čaroval, tak sa mu míńal život, bolo by fajn, keby takúto podobnú postavu urobili aj tu.

Re: Diablo HD MOD Belzebub project

Napsal: 28.11.2014, 12:13 hod.
od Morbid
to Oblivion: Tak som konečne na to prišiel, ako sa v tej sanctuary dá naučiť z book of knowledge kúzlo golem.Zas som z určitého dovodu rozohral hru,zas necromancer a obtiažnosť normal.Prišiel so tam, kde je tá kniha (tú stráži otravne silný mág) prvé som tú knihu prečítal, idem teraz ešte doraziť toho mága,vyvolám creature of flame, dorazím, a potom do "diery"doraziť toho silného summonera.pri tomto sposobe, ako som popísal, som sa hneď naučil golem spell.

Re: Diablo HD MOD Belzebub project

Napsal: 29.11.2014, 11:40 hod.
od Oblivion
Morbid: To záleží na tom, ako si ten článok predstavuješ. Rozhodne momentálne nemám čas na nič rozsiahlejšie, popravde ani Belzebub som nehral už ani nepamätám. Všetky rady ti dávam len z hlavy, takže môže sa mi stať, že sa aj pomýlim, resp. poviem blbosť. Keď bude toho času viac, asi sa toho chytím...a inak, to si myslel, aby som to napísal sem na fórum ako nový topic či niekde inde?

Teraz k ostatným otázkam: Insanity a sacrifice sú life-cost kúzla (rovnako ako blood star, bone spirit a dark pact). Insanity, čo si pamätám, ťa na istý čas boostne čo sa týka combat abilities (damage, to hit, ...) ale po uplynutí času naskočí fáza vyčerpania, ktorá trvá rovnako dlho ako ta prvá a počas nej strácaš life (môže viesť až k smrti, aj v meste, oskúšané :P). Zvláštnosť na Insanity je ešte to, že ako requirement chce vitality, nie magic ako ostatné spelly. Sacrifice ti na nejaký čas pridá fire dmg do tvojich útokov zbraňou, ale každý jeden hit, čo dáš počas aktívneho sacrifice ťa bude stáť nejakú malú hodnotu life. Ak to mám zhrnúť, tieto spelly absolútne nevyužiješ, pokiaľ nebojuješ aj svojou zbraňou a spoliehaš sa len na spells.

Fountain of tears robí to isté, čo v originále - jeden stat ti navýši, ostatné zníži. Jediný rozdiel je v tom, že všetky negatívne permanentné efekty z Diabla v Belzebube trvajú len určitý čas (vrátane zásahu od infamous Black Death zombies). Na druhú stranu, aj elixíry dávajú len dočasný boost. Čo si pamätám, tak shrines v Belzebube sú mix shrines z Diabla a z Diabla 2, ale presný zoznam by som tu teraz nevysypal.

Na Belzebub multiplayer sa čaká už slušný čas, takže mi nie je jasné, ako by si to chcel hrať spolu.

BTH mod som hrával aj ja, jeden z mála D2 modov, ktorý ma skutočne chytil, takže toho krvavého mága dobre poznám, dohral som s ním celú hru ;)

Re: Diablo HD MOD Belzebub project

Napsal: 08.12.2014, 08:10 hod.
od Morbid
Ahoj, ospravedlnujem sa za to, že som sa dlhšie neozval, ale už (neviemkolkýkrát) mi zas zdochol necro (hrám tak, že keď char zdochne, veci si nechám a hrám od 1 lvl) a už ma to tak otrávilo, že som toto dlho nehral (rozohral som civilization 4 bts,netypickú hru to na mňa a zaťala do mňa svoje mocné pazúry, aj keď to asi dobre neviem hrať a často dostávam na riť, učím sa).Nuž že by som založil of-topic, vysvetlil by som pravidlá príspevkov a že by si každý mohol zaloížiť v tomto topicu svoje okienko a prispieť svojimi radami,ak sa ich z predošlých okienok nedozvie a keby chcel niečo zas dopísať, aby vždy len editoval svoje okienko, no a ešte by som poprosil,keby chcel niekto diskutovať na téma tohto modu, len sem, aby sa tento radiaci topic nezaniesol nekonečnom otázok a diskusii.

Re: Diablo HD MOD Belzebub project

Napsal: 05.02.2015, 12:31 hod.
od HELLERcz
Konečně jsem se dostal k D1 HD modu ... :) je to jedním slovem boží :)

Re: Diablo HD MOD Belzebub project

Napsal: 04.04.2015, 10:22 hod.
od Venom
Morbid píše:Ahojte hráte to niekto? Mám taký problém:logo blizu sa na začiatku nezobrazí(prdím naň), potom intro tiež nie, iba zvuk, postavy včetne hera sú v town neviditeĺné,(zobrazia sa len také stíny, keď na ne ukážem), takisto itemy u predajcov nevidno (zas sa ukážu len stíny, keď na ne ukážem). Viem, beta. Ináč, dúfam, že to dokončia, vypadá dobre.
Tie videá sa nezobrazujú ani mne, tiež počuť len zvuk ale robí to len keď hru spúšťam na celú obrazovku, keď v okne, všetko sa zobrazuje správne, používam momentálne najnovšiu verziu módu. Ešte by ma zaujímalo, prečo v tomto móde nie sú zahrnuté questy z Hive a Crypt.

Re: Diablo HD MOD Belzebub project

Napsal: 05.04.2015, 10:44 hod.
od Oblivion
Venom: Pretože mod je určený pre vanillu Diabla. Cieľom modu okrem mnohých iných vylepšení je pridať do hry všetky nepoužité questy, o ktorých sa vie, že boli plánované v čase období vývoja/pre-release dema/closed bety hry. Questy z Hellfire s týmto vývojom hry nemajú takmer nič spoločné, datadisk vytvorila Sierra, Blizzardom ani nebol podporovaný. S tým "takmer nič" som myslel to, že niečo z tohto nepoužitého materiálu Hellfire využil pre vlastné účely, lenže to s vývojom vanilly Diabla nesúvisí.

Re: Diablo HD MOD Belzebub project

Napsal: 05.04.2015, 13:58 hod.
od Venom
Ja viem, že Hellfire nevyvíjalo Blizzard ale Sierra a aj to, že nebolo fanúšikmi ktovieako prijaté, len že keby je v móde aj HIve a Crypt, predlžilo by to hrateľnosť ale ktorá je aj tak beztak skvelá, len sem tam obtiažna až neúmerne povedal by som, napr. nemôžem dostať ani za nič na Normal Diabla zo sorcererom, nech robím čo robím a po neho mi to šlo celkom obstojne...

Re: Diablo HD MOD Belzebub project

Napsal: 05.04.2015, 15:34 hod.
od Oblivion
Snažil som sa ti len vysvetliť, prečo asi tvorcovia nezahrnuli Hellfire do modu. Inak hrateľnosť je fakt dobrá, bolo aj čo objavovať, keďže mnohé pridané questy majú svoje vlastne lokácie. Čo sa týka tých 2 Hellfire dungeonov, tie sa tam s najväčšou pravdepodobnosťou nedostanú, skôr si myslím, že tvorcovia prídu s niečím vlastným, ak budú chcieť ešte viac rozšíriť svet.

Nehral som to už pekne dávno, ale čo si pamätám, tak so sorcererom som nemal žiadne problémy na normal. Ja som sa dostal s ním tuším na koniec hell. Mohol by si skúsiť nejaký autotargeting spell typu guardian a elemental drain skill. Alebo ešte ma napadá, že si nesplnil Map of Stars quest - inak povedané, ak raz vstúpiš do Terror's Domain, začne ti plynúť hodina času. Dovtedy musiš prelomiť všetky seals a zabiť Diabla. V opačnom prípade budeš musieť čeliť jeho riadne overpowered verzii. Čas si možes kontrolovať pomocou spomínanej mapy .

//šak v pohode, nestrieľaj hneď...:D díky za rady inak :) /V.

Re: Diablo HD MOD Belzebub project

Napsal: 10.03.2016, 13:56 hod.
od Morbid
Ahojte,chcem len vedieť,či v belzebub+tchernoborg sú všetky súčasti belzebubu samotného.