Stránka 1 z 1

Diablo I. : Three Hardcore Tales

Napsal: 13.08.2012, 21:33 hod.
od Marast
Možná si bude někdo klepat na čelo.
Možná to někoho navnadí na tuto starou pecku.
Nebo si toho nikdo nevšimne.

Ať tak či onak, rozhodl jsem se pro tuto malou magořinku. Jenom ve zkratce.
- S každou postavou hodlám vždy projít jednu část hry a pak ji ukončím, aby mohla pokračovat další. Všechno zabít a otevřít.
- Každá postava má jen jeden život. Když jedna umře, pokračuje se s dalšími dokud nebudou všichni mrtví.
- Multiplayer = monstra mají více životů; náhodný drop z "Řezníka" a Leorica.
- Normal obtížnost bude hrána stylem NO RERUN!

HASTA the Sorcerer
Statistiky

Výbava
Valiant Armor (AC 13; +69% Armor)
Ring of Zest (+6 vitality)
Staff of Lightning (31 charges)

Batoh: Plentiful Staff of Firebolt (152 charges); Staff of Firewall (12 charges)

Kouzla
Firebolt lvl 3
Charged Bolt lvl 2
Holy Bolt lvl 3
Healing lvl 3
Heal Other lvl 3

Krátké shrnutí: Radost za něj hrát. Už v prvním levelu jsem s ním našel book of holy bolt, takže Leoric šel dolů s prstem v nose. Butcher byl zabit jako poslední monstrum. Není třeba abych si i po sté dokázal, že jej zabiji hned ve druhém levelu. Zase tolik tu hru natahovat nechci. Úkolem je vyčistit vždy celou část podzemí a je tudíž jedno, které patro půjde první a které poslední.

Gil Galad
Statistiky

Výbava
Cap of Vim (+12 vitality)
Valiant Armor (AC 17; +70% Armor)
War Hammer; Fine Short Sword (+6% to hit; +38% damage)

Batoh: Staff of Healing (36 charges)

Kouzla
Holy Bolt lvl 2
Healing lvl 1
Heal Other lvl 3
Town Portal lvl 1

Krátké shrnutí: Už od začátku docela náročné. Zatímco u kouzelníka je velice důležité nacházet kouzelnické knihy a mezi nimi hlavně Mana Shield, u válečníka to bude o výbavě podstatně více. Bude to znít asi zvláštně, ale pro začátek rychleji postupuji i přes neustálé přehazování zbraní. Meč na démony a zvířata, tupé zbraně na nemrtvé. Butcher padl hned ve druhém levelu při souboji na život a na smrt. :twisted: Také Leorica jsem sundal hned jak jsem na něj narazil. Nutno dodat s vydatným přispěním Holy Boltu, jehož knížku jsem našel chvíli před střetem. Krásný nález v podobě Hole léčení mi také dává naději na delší život. Bude to ještě těžké...

Isabo
Statistiky

Výbava
Helm of Might (AC 6; +6 strength)
Bow of Skill (damage 2-5; +9 dexterity)

Batoh: Book of Fire Wall; Book of Telekinesis; Book of Town Portal; Pearl Staff of Stone Curse (+30% Magic Resist; 15 charges)

Kouzla
Holy Bolt lvl 1
Healing lvl 1

Krátké shrnutí: Poslední článek do party. První dvě patra byly pohodové. I Butcher padl hned v tom druhém. To Leoric byl problém, neboť luk zatím dělá mizerné poškození a Holy bolt ne a ne přijít. Nakonec jsem si ho nechal na konec. Ve čtvrtém patře kostela, když už jsem nedoufal, vypadla mi z obyčejného skřeta Book of Holy Bolt. I tak mi ale zabití krále skeletonů trvalo snad celou věčnost. Inu čemu se také divit, když jsem do magie nedal ještě ani jeden bod. A to jsem si hlupák ještě nechal rozsekat leather armor s bonusem do magie (+6 magic). Nu i s ní to bude ještě zajímavé.

Zkusím to hrát a doplňovat formou seriálu, takže doufejme, že příští pondělí napíšu něco ke katakombám. Už se tam těším. :twisted:

Re: Diablo I. : Three Hardcore Tales

Napsal: 13.08.2012, 22:05 hod.
od BliiNky
Nádhera, jsem rád, že si tu Diablo 1 nezapínám coby jediný nostalgik :) Těším se na další postup :P

Re: Diablo I. : Three Hardcore Tales

Napsal: 23.08.2012, 02:59 hod.
od Marast
Takže po více než týdnu přichází druhý díl s názvem: "Jak vyčistit katakomby a nezdechnout při tom :!: " :)

V hlavních rolích:

HASTA the Sorcerer
Statistics

Výbava
Topaz Helm of Might (AC 6; Resist All +10%; +10 to Strength)
Crimson Mail of Structure (AC 22; Resist Fire +22%; High Durability 152)
Topaz Amulet (Resist All +12%)
Ring of Power (+12 Strength)
Ring of Stability (Faster Hit Recovery)
Blue Staff of Fireball (80 charges; Resist Lightning +10%)

Batoh: Plentiful Staff of Firebolt (152 charges); Staff of Firewall (10 charges); Staff of Lightning (31 charges); Jagged Axe of Might (+33% damage; +8 to Strength)

Kouzla
Firebolt lvl 3
Charged Bolt lvl 2
Holy Bolt lvl 3
Healing lvl 4
Heal Other lvl 4
Inferno lvl 1
Fire Wall lvl 3
Telekinesis lvl 2
Town Portal lvl 2
Flash lvl 1
Stone Curse lvl 1

Krátké shrnutí: Katakomby jsou lokalitou, kde pro kouzelníka začíná přituhovat. Mana Shield ještě není dostupný a tak je potřeba čekat na svitky. Už když se zdálo, že Adria přestala toto kouzlo prodávat a v podzemí ne a ne k nalezení, objevil jsem místnost s "knihownou" a z několika okolo stojících stojanů vypadly svitky dva. Rázem se situace změnila a během snad dvou a půl hodin zely všechny patra katakomb prázdnotou. Takhle například dopadl Chaoshowler. Dále potěšilo, že již v osmém patře padl první elixír.

GIL GALAD the Warrior
Statistiky

Výbava
Cap of Vim (+12 vitality)
Valiant Armor (AC 17; +70% Armor)
Brutal Sword of Bashing (+92% damage; damages target´s armor)
Shield of Power (+13 to Strength)
Ring of Engagement
Ring of the Moon (+4 to all attributes) or Ring of the Eagle (+26 to hit points)

Batoh: Staff of Healing (36 charges); Soldier´s Staff of Fire Wall (+20% to hit, +67% damage; 14 charges); Blessed Shield (+96% armor)

Kouzla
Holy Bolt lvl 5
Healing lvl 4
Heal Other lvl 2
Town Portal lvl 3
Telekinesis lvl3

Krátké shrnutí: Vzhledem k tomu, že jsem měl s válečníkem již v kostelních patrech drobné problémy, předpokládal jsem ještě větší v katakombách. Avšak moje obavy vzaly brzy za své. Jelikož používám s válečníkem spíše sečné zbraně, než-li drtivé, nebyli pro mě okřídlení démoni v čele s Foulwingem žádný problém. A jeho drop mne potěšil velmi. Hlouběji v katakombách jsem pak čelil následující hrozbě. Stačilo však přečíst pár svitků a ohnivá zeď vykonala svoji práci. Jeho drop byl však zklamáním. Sedmé poschodí bylo plné lučištníků v čele Gorestonem. Do jednoho byli pobiti. Již v tuto dobu jsem však nosil meč, který jsem za více jak 8 tisíc zlatých koupil u Wirta. A koupě se to zdá být zatím náramná. Spolu s unikátním prstenem Ring of Engagement není problém kohokoliv zasáhnout a ubít. Osmé poschodí pak na mne nachystalo pár příjemných překvapení. Boss Firewound the Grim a jeho drop. Především však potěšily elixíry. Elixir of Magic. Elixir of Dexterity. Katakomby jsou tedy hotové. :arrow:

ISABO the Rogue
Statistiky

Výbava
Helm of Might (AC 6; +6 strength)
Wisdom´s Wrap
Bow of Swiftness (damage 3-7; fast attack) or Bow of Maiming (damage 3-6; adds 3 points to damage)
Steel Amulet (+14% to hit)
Topaz Ring (Resist All +13%)
Ring of Engagement

Batoh: Book of Stone Curse; Book of Telekinesis; Pearl Staff of Stone Curse (+30% Magic Resist; 15 charges); Staff of Sorcery (+17 to Magic)

Kouzla
Charged Bolt lvl 1
Holy Bolt lvl 3
Healing lvl 4
Fire Wall lvl 2
Telekinesis lvl 2
Lightning lvl 2
Town Portal lvl 3
Flash lvl 2

Krátké shrnutí: Dost možná, že právě šetřené body činí hru notně těžkou. Nebo spíše absence luku, který by byl schopen zabíjet rychle a efektivně :?: :idea: Pojďme se na to podívat zblízka. Zatímco kouzelník a válečník mají prozatím úlohu snadnou, zlodějka, či jestli chcete lučišnice, má zatím ke smrti nejblíže. Sám jsem velmi zvědav co se bude dít v jeskyních. Samotné katakomby byly plné šlamastik. Hned na jejich začátku jsem se utkal s bossem Wrathraven. Jediným štěstím bylo, že jsem měl stále slabý luk a tudíž se ke mně při každém zásahu neteleportoval. Jakmile tomuto typu bestie (Blink) totiž udílíte velké poškození, aktivuje se jejich schopnost teleportace. Jeho drop byl slušně řečeno zvláštní. Co mne však přinutilo věřit v lepší zítřky bylo setkání s bossem Shadowcrow. Jeho drop je příslibem. Patro šesté nabídlo dva bosspacky pár kroku od vstupu. Bohužel není v mých silách zachytit většinu scén, tak jak by bylo potřeba. V Diablu nelze nastavit printscreen na libovolné tlačítko a aktivovat jej lze pouze za pomoci klávesy fn. Jen pro informaci. Tyto dvě klávesy se nachází na opačných pólech klávesnice. Tedy. Zde můžete vidět již mrtvolu bosse jménem Bilefrot the Pit Maste spolu s jeho dropem. Poznámka: Zasekl se o barely a nechal se zabít jako prase. >:D Na levé straně screenu pak vidíte kde přesně oba velitelé stáli. Místa poznáte podle světlých čtverců. Druhý boss nebyl nikdo jiný než Deathspit. Po neskutečně dlouhé době padl.
Patro sedmé a souboj s Nightwing The Cold. Mnoho životů a velké poškození. Nepříjemný protivník. Vůbec první klenot, který jsem s Isabo našel.
Patro osmé nabídlo následující složení monster. Poison spitter, čili psi plivající kyselinu, Magma demons a Night Clan Archers. Naprostá pohroma. Jenom jsem rád, že se neopakovala situace z patra šestého, neboť to bych již neustál. Věci se však měli následovně. Po až relativně douhé době jsem narazil na Chaoshowlera. Naštěstí se zasekl ve dveřích pro mne v tak skvělém úhlu, že jsem jej bez problému odpravil. Drop posuďte sami. No a na závěr tohoto seriálu uvedu souboj s velitelem Firewound the Grim a ještě také Elixir of Magic.

Pokračování příště. :twisted:

Re: Diablo I. : Three Hardcore Tales

Napsal: 23.08.2012, 07:32 hod.
od raisen
Je to čtivé a baví mě to :-) Jen tak dál.

Re: Diablo I. : Three Hardcore Tales

Napsal: 26.08.2012, 14:19 hod.
od RIP
Musim priznat, ze jsem jine diablo nez d2 nikdy nehral, d3 me nelaka, ale jak to tak ctu, d1 bych si zahral s chuti, bohuzel ho nemam, skoda

Re: Diablo I. : Three Hardcore Tales

Napsal: 28.08.2012, 03:25 hod.
od Marast
První díl má ze všech zdaleka tu nejlepší atmosféru. I přes to, že jde o hodně starou hru, nezbývá, než ji doporučit k zahrání a dohrání. Člověk si pak uvědomí, proč je Diablo série takový fenomén...

Re: Diablo I. : Three Hardcore Tales

Napsal: 07.09.2012, 12:55 hod.
od Marast
Díl třetí :!:

HASTA the Sorcerer
Statistics

Výbava
Topaz Helm of Might (AC 6; Resist All +10%; +10 to Strength)
Scavenger Carapace
Amulet of the Moon (+5 to all attributes)
Ring of Power (+12 Strength)
Ring of Stability (Faster Hit Recovery)
Blue Staff of Fireball (80 charges; Resist Lightning +10%)
Plentiful Staff of Chain Lightning (96 charges)

Batoh: Bow of the Stars (+11 to all attributes)

Kouzla
Firebolt lvl 3
Charged Bolt lvl 2
Holy Bolt lvl 4
Healing lvl 7
Heal Other lvl 4
Inferno lvl 1
Fire Wall lvl 3
Telekinesis lvl 2
Town Portal lvl 2
Flash lvl 1
Stone Curse lvl 1
Guardian lvl 1
Lightning lvl 1
Chain Lightning lvl 1
Elemental lvl 1

Shrnutí: Ať už byly boje v kostelních patrech, nebo katakombách jakkoliv snadné, pořád si musím připomínat jednu věc. Opatrnost :!: Už mnoho kouzelníku, vědomi si své neporazitelnosti, padlo po dvou třech úderech. Obrana není silnou stránkou a v relativním bezpečí nás drží pouze Mana Shield. Jenže všechny obavy se rozplynuly ihned po vstupu do jeskyní. Ještě než jsem měl tu čest potkat první stvůry, rozbil jsem první sud. Do široka jsem se usmál, protože mi bylo jasné, že právě tahle věc bude v dalším putování klíčová. Ještě v témže vstupním patře jsem se utkal s monstrem Brokenstrom. Za zajímavost pak stojí ještě Elixir of Strenght a Elixir of Dexterity. Ovšem jak má vypadat ultimátní drop můžete vidět na následujícím obrázku.
Když tedy vezmu v potaz jaké nálezy a nákupy (obě hole) jsem provedl, hraní s touto postavou mi opravdu dopřává příjemné požitky.

GIL GALAD the Warrior
Statistiky

Výbava
Lapis Cap of Vim (+40% resist lightning;+14 vitality)
Plate Mail (AC 43)
Brutal Sword of Bashing (+92% damage; damages target´s armor)
Blessed Shield of Power (+96% armor)
Ring of Engagement
Ring of the Moon (+6 to all attributes) or Ring of Power (+13 to Strength)
Amulet of the Wolf (+35 hit points)

Batoh: Mindcry

Kouzla
Holy Bolt lvl 5
Healing lvl 4
Heal Other lvl 2
Town Portal lvl 3
Telekinesis lvl 3

Krátké shrnutí: Vždy když vstoupím s válečníkem do jeskyní, přemáhá mne nejistota. Mám dostatečně silnou zbraň :?: Je mé brnění a štít dostačující :?: To většinou prověří právě jeskyně. První ostrou zkouškou bylo setkání s monstrem Breakspine a jeho poskoky. Vzhledem k tomu, že jsem nebyl vůbec rozehraný, zvládl jsem tuto skupinu velmi dobře. Postupoval jsem tedy dál a očekával, kdy konečně přijde nějaká těžkost. Oddechl jsem si, když jsem v 10. patře nepotkal monstrum jménem Plaguewrath, které dokáže zabít kohokoliv a kdykoliv. Až v dalším patře jsem si to rozdal s "červem" jménem Fangspeir. Jeho drop se bude ještě někdy hodit. Za zajímavost pak už stojí pouze toto unikátní brnění. Pro ty co neví. Jde o dobře známý Sparkling Mail.
Vzhledem k tomu, že si držím hladinu obrany v přijatelné výši, mohl jsem vybít jeskyně bez nějakých větších problémů. Ovšem do pekla to bude chtít vstoupit s lepší zbraní. A brněním samozřejmě...

ISABO the Rogue
:dead:

Výbava
Helm of Might (AC 6; +6 strength)
Plate of Giants (AC 24; +17 strength)
Bow of Swiftness (damage 3-7; fast attack) or Bow of Maiming (damage 3-6; adds 3 points to damage)
Steel Amulet (+14% to hit)
Topaz Ring (Resist All +13%)
Ring of Engagement

Krátké shrnutí: Zatímco je hra s kouzelníkem výborná, což z veliké míry ovlivňují skvělé nálezy, s válečníkem obstojná (díky nahraným zkušenostem), tak se zlodějkou je to hotové utrpení. Respektive bylo :!: Zatímco deváté patro jeskyně nepředstavovalo zas až takový problém, když tedy pominu složení monster - pit beasts; night clan archers; gargoyles, dalo se obstojně hrát. V desátém patře mi začalo být pomalu jasné, že se bude muset stát pouze hotový zázrak, abych dokončil s touto postavou hru. Toad demons, Flayed ones a pit beasts hru notně natáhli. Zajímavé dropy zde představovaly pouze Elixir of Dexterity a Elixir of Vitality. Jenže pak to přišlo :!: Vstup do jedenáctého podlaží, prozkoumání terénu a skladby monster. Balrogové a opět ti zpropadení psi plivající kyselinu. I když jsem investoval téměř všechny své body vitality, I když jsem koupil nové brnění (viz výše), stále jsem měl nízkou hodnotu obrany a žalostně nízké poškození, které i přes vysokou rychlost útoku nestačilo k rychlému zabíjení. Tato situace se jistě dala přežít. Přiznávám, že jsem udělal chybu, nehledě na vysoké poškození, které jsem začal dostávat. Ale je potřeba podotknout, jak obtížná hra od katakomb byla. Ve srovnání s kouzelníkem, kde mi vše klape jak hodinky, o dropu ani raději nemluvit, tak se zlodějkou (chcete-li rošťačkou) byla hra místy nesmírným utrpením a bohužel i nudná. Osobně mi přijde, že hra za tuto postavu je zdaleka nejobtížnější. Aspoň na normální obtížnosti.
Pokračuji tedy pouze s válečníkem a kouzelníkem...

Re: Diablo I. : Three Hardcore Tales

Napsal: 07.09.2012, 18:32 hod.
od RIP
Tak to je mi lito Maro, at se dari zbytku tymu ;)

Re: Diablo I. : Three Hardcore Tales

Napsal: 07.09.2012, 19:07 hod.
od BliiNky
Jaj škoda :{ Podobným způsobem hraju v D2 Firewall/Frost Nova sorcku, Naked fishymancera a Ranger paladina. A musím uznat, že průchod hrou z perspektiv tří postav má rozhodně něco do sebe :wave:

Ať pány, nyní ochuzené o společnost sličné zlodějky, provází i nadále štěstí ;)

Re: Diablo I. : Three Hardcore Tales

Napsal: 15.03.2013, 23:24 hod.
od Marast
Je načase se vrátit do starých vod a ty staré vody trochu rozčeřit. Byl jsem dlouho pryč z různých důvodů, ale rozhodně chci zdejší projekty dokončit do konce ať už bude jakýkoliv. Následující reporty jsou různého data, kdy jsem některé pasáže hrál s určitým odstupem a některé bohužel i vícekrát. Vše zkusím uvést :arrow:

HASTA the Sorcerer
Statistics

Výbava
Topaz Helm of Might (AC 6; Resist All +10%; +10 to Strength)
Scavenger Carapace
Obsidian Amulet of Wizardry (Resist All +36%; +29 to Magic)
Cobalt Ring of Heavens (Resist Lightning +49%; +12 to all attributes)
Ring of Stability (Faster Hit Recovery)
Blue Staff of Fireball (80 charges; Resist Lightning +10%)
Plentiful Staff of Chain Lightning (96 charges)

Batoh: Garnet Helm of Sorcery (Resist Fire +44%; +19 to Magic)

Kouzla
Firebolt lvl 3
Charged Bolt lvl 2
Holy Bolt lvl 4
Healing lvl 7
Heal Other lvl 4
Inferno lvl 1
Fire Wall lvl 3
Telekinesis lvl 2
Town Portal lvl 2
Flash lvl 1
Stone Curse lvl 1
Guardian lvl 5
Lightning lvl 2
Chain Lightning lvl 1
Elemental lvl 1
Phasing lvl 2
Mana Shield lvl 1
Fireball lvl 1
Bone Spirit lvl 1
Blood Star lvl 1

Shrnutí: Od doby kdy se mi podařilo s tímto mágem skolit samotného pána teroru již uběhlo několik měsíců. Přesto mám dodnes v živé paměti hned několik důležitých událostí, které mi hra nabídla. V předešlých dílech jsem zmiňoval jak mi hra s mágem nádherně odsýpá, přičemž i nálezy byly velice dobré. V životě by mne však nenapadlo, že mne bude právě s tímto mágem jímat při hraní této hry příslovečná hrůza. Bylo mi jasné, že je třeba při vstupu do pekla dbát zvýšené opatrnosti, přestože jsem měl značnou výhodu v brnění Scavenger Carapace, ale v následujícím popisu vysvětlím co vlastně předčilo má očekávání.
Vstup do pekla byl proveden trhlinou v zemi za Pepinovým příbytkem a ihned jsem se jal prozkoumávat terén. Použil jsem pro jistotu svitku s kouzlem infravize koupeném u Adrii a první náznaky nevěštili nic dobrého. Na několika místech číhali červi a zároveň bylo možno zahlédnout jakéhosi rytíře. No neměl jsem zpočátku šanci rozpoznat o jaké druhy přesně jde, ale už tohle byl varovný signál. Celá situace byla ještě stížená tím, že jsem neměl naučené kouzlo s manovým štítem a i fireball nebyl nikde k sehnání. Po pár krocích jsem si vylákal první červi ve zlaté barvě a rytířem nebyl nikdo jiný než obávaný blood knight. Dostal jsem strach a mé sebevědomí z předešlého postupu hrou bylo to tam. Celé dva večery jsem se statně bil s těmito monstry, kdy jsem spoléhal pouze na svou magickou hůl poskytující jediné devastující kouzlo ve svém arzenálu. Gold Vipers nejednou přes diagonálu uhnuli zatímco šílené rezistence Blood Knights mne nutili neustále chodit dobíjet svou hůl. A zásoby peněz se pomalu, ale jistě ztenčovali. V asi polovině tohoto šíleného patra mi z obyčejného rytíře vypadl vzácný luk. Hned mi to připomnělo zesnulou Isabo, tudíž jsem zamáčknul slzu, zatnul zuby a pokračoval v té nekonečné agónii. Věděl jsem, že jakmile mi dojdou finance, tak jsem mrtvý, neboť jsem se zapřísáhl, že žádnou část neprojdu dvakrát. Dnes už ani nevím jakým zázrakem se mi to podařilo zvládnout, ale vím, že mi zbylo jen pár zlatých mincí.
Další část pekla byla tudíž jen příjemným rychlým oddechnutí, neboť zde byli pouze okřídlené sukuby Snow Witches a démoni Vortex Lords. Jedna z nich měl i tento prsten jenž se nyní nachází na Hastově prstě. Taktéž patro společně se zrádcem ke mně bylo milosrdné, neboť mi neumožnilo se trápit s Azurovými Draky. Bylo tu však více než dost unikátních monster. The Vizier a jeho poskoci. Bloodlust. Lazarovi noshlediRed Vex a Blackjade, které jsem si vzal jednu po druhé aby nakonec sám zrádce skončil ležet v hromádce krve. Tu jak vidíte sami jsem ihned spálil. >:D
Když už jsem nedoufal, že bych vůběc během hry našel knihu na manový štít, tak jsem ji našel u nešťastného hrdiny hned u pentagramu.
Říká se, že udělat poslední krok je nejtěžší, ale díky znovunabytí většího množství zlatek jsem si koupil raději Book of Fireball a k tomu získal i Plentiful Staff of Chain Lightning (96 charges). Rytíři i mágové padali k zemi jeden po druhém, přičemž obávaný Sir Gorash znamenal jen nepatrné zdržení. Doufat, že by mohl mít něco zajímavého u sebe bylo docela troufalé. Nakonec jsem stanul tváří v tvář samotnému pánu hrůzy a po delším boji jej i porazil.
Když to shrnu, tak ta hra byla fantastická od začátku do konce přičemž nechybělo napětí a místy i velký strach.

Pro teď se s vámi rozloučím a půjdu spát. Zítra podám report i o Gil Galadovi. S ním jsem zažil také hodně napětí.

Re: Diablo I. : Three Hardcore Tales

Napsal: 16.03.2013, 12:28 hod.
od BliiNky
Krása Maraste, chceme pokračování :wave:

Re: Diablo I. : Three Hardcore Tales

Napsal: 16.03.2013, 23:12 hod.
od Marast
Máš jej mít Bliinky. :twisted:

GIL GALAD the Warrior
Statistiky

Výbava
Crimson Helm (AC 7; Fire Resist +39%)
Blessed Plate Mail (AC 42; +92% armor)
King´s Hammer (5-9 damage; +90% to hit; +161% damage)
Blessed Shield of Power (AC 15; +96% armor)
Ring of the Stars (+ 9 to all attributes)
Ring of the Moon (+6 to all attributes)
Obsidian Amulet of Life (Resist All +33%; +22 Vitality)

Batoh: Sword of Speed (4-12 damage; faster attack); Ivory Plate of the Wolf (AC 44; Resist Magic +40%; +52 life); Mail of Sorcery (AC 23; +20 to Magic); Ring of Sorcery (+20 to Magic); Obsidian Staff of Wizardry (Resist All +40%; +25 to Magic)]

Kouzla
Holy Bolt lvl 8
Healing lvl 6
Heal Other lvl 2
Town Portal lvl 7
Telekinesis lvl 3
Fire Wall lvl 3
Guardian lvl 1
Teleport lvl 1

Shrnutí: Gil Galad zažil cestu podstatně trnitější ač nemusel čelit takové záludnosti jako kouzelník Hasta. I když. Když jsem vstoupil do pekla, byl jsem překvapen s jakou lehkostí vše zabíjím. 13. i 14. patro bylo svou skladbou složení výborné. Fire Drikes, Maelstorms a Knights padali jeden po druhém a já se těšil jak vše půjde rychle. Jenže. V 15. patře mi vystavilo stopku přehřátí laptopu a jeho následné vypnutí...
O pár týdnů později jsem své štěstí zkusil znovu. První poschodí bylo vzhledem k monstrům snadné. Pekelní psi Lava Maws, Succubus and démoni Storm Lords byli povražděni ještě téhož dne. Odměnou mi byl elixír vitality. Bohužel jsem v patře následujícím přišel svou vlastní neopatrností o tuto zbraň Brutal Sword of Bashing (+92% damage; damages target´s armor), kterou jsem roztřískal o Fire Drakes a Steel Lords. "Odměnou" mi bylo setkání s tímto šampiónem, který sliboval zajímavou odměnu za jeho zabití. No nepoštěstilo se! Co však potěšilo byly nálezy dalších elixírů. Elixír vitality následovaný elixírem síly. Tato komplikace však byla dočasně vyřešena zakoupením meče rychlosti, který však v patře 15. nebyl zdaleka tak efektivní, jak by si jeden myslel. Vzhledem k nízkému poškození jsem nebyl sto schopen zabíjet efektivně a tyto monstra Azure Drakes, Hell Spawns, Soul Burners mi tak vzala velmi mnoho času. Vše gradovalo bitvami střetnutími s Bloodlust a Lazarovými společnicemi, které po mě šli současně. Jedna z nich mi dala kladivo, které mi umožnilo bez problému dokončit svoji misi. S Lazarem jsem naložil jako s tím nejhorším zrádcem.
Teď už jenom zbývalo zachránit prince Albrechta a vypořádat se s Diablem. Jeho vrchní rytíř Sir Gorash mi daroval pouze knihu. Bah!!! Ostatní rytíři byli do jednoho pobiti a mágové jakbysmet. Diablo mi byl konečně rovnocenným protivníkem ale s pomocí magie jsem jej nakonec udolal. Jeho skon je spojen s Gil Galadovou statistikou.

Co se bude dít dál :?:

Re: Diablo I. : Three Hardcore Tales

Napsal: 16.03.2013, 23:57 hod.
od Attia
dobrý čtení...:-)

hele byl bys chopný tak nějak říct jak dlouho ti to čistýho času zabralo? celkem zajímavej postup...i když je škoda že to dojely jen 2 postavy...ale i tak super...:-)

Re: Diablo I. : Three Hardcore Tales

Napsal: 17.03.2013, 10:18 hod.
od Marast
Jsem rád, že to někoho oslovuje.

Těžko říci jak dlouho mi to trvalo čistého herního času. Navzdory obtížnějším pasážím v pozdější fázi hry to nemohlo přesáhnout dva dny. Ale je to pouze jenom můj odhad, neboť jsem to nijak neměřil. Ono když vezmu v potaz, že se dá ta první čast (kostel) se všemi třemi postavami projít za necelé dvě hodiny, a celkově ta hra není nějak dlouhá, mohlo by to tak odpovídat.

Jinak abych se přiznal, tak už jsem s válečníkem prošel tu kostelní část na nightmare. Jen přemýšlím o pokračování v nastoleném trendu, nebo to pro vyšší obtížnost nějak poupravit. Od katakomb je nightmare vážně noční můra...

Re: Diablo I. : Three Hardcore Tales

Napsal: 22.03.2013, 15:47 hod.
od LordKiller
a pockej az tam potkas bosspack psů v 6. nebo 8. patře, to teprve bude lahoda :)

Re: Diablo I. : Three Hardcore Tales

Napsal: 24.03.2013, 10:35 hod.
od Morbid
Ahoj Marast, ja tiež teraz hrám D1, ale + mod the hell, hráš ty D1 s data cd, alebo + nejaký iný mod? Pokaľ sa Ti bude dať, odporúčam tento the Hell mod, D1 je s ním tažší a prepracovanejší. Držím palce v ďaľšom hraní, nech sa darí.