Emperor píše:Tak zatím se mi nejvíc líbí tento Fraxinův návrh, tedy:
20 MA
20 CS
20 Val
20 Decoy
Zde máš chybu, chybí ti 20 v Pierce, jinak bude tento build k ničemu. A jako první maxuj magic arrow (a občas lehce přidat ke critical strike) a ostatní po bodu, ten +1 DMG udělá hlavně na normalu divy, a nižší až nulové nároky na manu taky oceníš. Na levlu 30 začni maxovat Pierce (Valkyríja ti bude na levlu 1 zatím stačit). Pak maxuj valkyríju a kritický úder tak půl na půl, až budeš mít v obou 20. A nakonec dej Decoy.
Emperor píše:zkusil bych i ten glass cannon build, tedy všechno rvát do dexterity, ale nevím jak bych potom mohl používat třeba Windforce popř. jiný vybavení s požadavky na sílu ...
Ještě čekám, jestli ještě náhodou nenajdu Witchwild String, tím pádem bych ušetřil 20 bodů za MA mohl je dát zatím jinam (asi strafe, nevím), s tím, že při pozdějším respecu bych už s tím WF mohl jet ten Fraxinův způsob s opět maxlým MA.
Proto jsem naznačil, že to zkus až na další pokus a ne hned, protože glass cannon je jen pro zkušené hráče, co znají hru křížem krážem. A ač jsem co do teoretických znalostí Diabla II zkušený, tak v praxi jsem s tímto buildem přesto dopadl
takhle. Ale projdi si to tam celé, uvidíš tam, co a jak. A jak jsem nahnal body do síly z předmětů. I jiné volby a věci, které jsem dělal jinak než ti tady říkám, protože jsem si to již zkusil a vím už, co by se kde dalo udělat lépe.
A nespoléhal bych se na "Witchwild String" (myslíš asi Witherwild String, ne?). Navíc tady v tom předmětu má MA jen level 3, což znamená jen +3 damg. A +20 v skillech natvrdo ti může dát ve výsledku, když bys měl full dex a spoustu jiných modifikátorů útoku v aurách i +150-200, což je sakra znát.
Emperor píše:1) jak se počítá poškození z deadly strike - to jako smrt na jednu ránu?
2) zbylé body dávat spíše do pierce/penetrate kvůli zvýšení efektivity střelby nebo raději uhýbací skilly kvůli bezpečí (sice nehraju HC, ale časté umírání leze do peněz)
1) Deadly strike = critical strike a jedno se vylučuje s druhým, takže se jejich šance nesčítají. Místo toho nastane jev, že se vyhodnotí, zda kritne sklil i zda kritne Deadly strike najednou. Pokud oba kritnou, použije se jeden z nich. Pokud kritne jeden z nich, použije se ten. A pokud nekritne ani jeden, není kritnuto nic.
2) Uhýbací skilly až na evade nadělají kolikrát víc škod než užitku...zejména tím, že ti na pár framu zamrzne postava kvůli animaci a ty během tý doby nemůžeš zdrhnout. To Pierce jsem vyjasnil výše. A místo penetrate je podle mě lepší mít buď rogue mercyni (a valkyríja by tedy tankovala sama), nebo to inner sight sesílej sám.
Tak hodně štěstí!
