Stránka 19 z 19

Re: Assasin

Napsal: 12.08.2020, 07:46 hod.
od Dark_Deamon
Ze začátku se Spirit do zbraně určitě na castery vyplatí, protože je levný a dává mnoho užitečných statů. Se Spiritem ve štítu je to horší, protože najít 4 soc Monarch může chvilu trvat.

Re: Assasin

Napsal: 12.08.2020, 08:01 hod.
od Yarek
No to chapu,ale nevyplatí se mit oboje?i zbraň i štít? Byť třeba v horším štítu? Ty bonusy jsou pekny..

Re: Assasin

Napsal: 12.08.2020, 09:03 hod.
od Obter!vr
Jde o to, že Monarch je ten "horší" štít, který má jako jeden ze tří možnost na 4 díry pro RW... Když nepočítám štíty pro paladina. A používá se nejčastěji proto, že má nejmenší požadavky na sílu (156 - což je pro castera až až...). Jinak dle mě to je dobré combo v porovnání cena/výkon, pokud máš ten štít...

Re: Assasin

Napsal: 12.08.2020, 16:56 hod.
od Yarek
Aha tak už to chápu, já žil v domnění, že 4 díry může mít každý štít, proto mě to furt nešlo do hlavy hehe. Díky za vysvětlení.
Jinak jsem zkusil dát mercovi na hlavu Delirium a dělá to dobrej bordel haha. Občas se potvory pustěj do sebe, občas tam pobíhá malej kostěnej pidižvík co bojuje se mnou :-))

Re: Assasin

Napsal: 17.08.2020, 16:15 hod.
od dawemorraless
Delirium občas shodí hru. Je tam nějakej bug. 2x spirit je do začátku Hell perfekt. Jinak doporučuju 1 mind blast což je nej crowd control.

Re: Assasin

Napsal: 09.09.2020, 17:39 hod.
od Yarek
Mam otazku, ted jsem procital vlakno s trapasinou tady na foru v sekci navody a probira se tam mimo jine,ze na rychlosti pokladani pasti ma vliv IAS a ne FCR. Tady se zas pise,ze je dobre mit FCR.... Tak jak to tedy je? Nerad bych se honil za FCR,abych pak zjistil,ze se vyplati spis IAS.

Diky za nazory.

Re: Assasin

Napsal: 10.09.2020, 10:09 hod.
od Slw
FCR je na spelly jako Mind blast. nebo až pak máš Enigmu a ovliňuje to rychlost portění.... IAS OPRAVDU urychluje rychlost kladení pastí.

Skill Venom

Napsal: 22.07.2021, 08:13 hod.
od Smashulin
Hodně lidí tady chválí a doporučuje maxovat skill Venom u bojové assky. Nevím tedy, jestli v patchi 1.12 a nižším byl tento skill lepší než v pozdějších verzích, ale co ho znám právě v těch vyšších verzích, tak je to skill hrozně naprd vzhledem k úrovni skillu 30. Kdyby přidával ještě AR nebo byla možnost ho vyčarovat na jiné členy party jako kouzelničin Enchant, tak by síla tohoto skillu byla možná odpovídající té úrovni, ale takhle je zbytečný do něj investovat. Jednak proto, že i když se vymaxuje včetně předmětů na level 40 a výš, tak ten damage je jen 1000. A jednak proto, že na hell je většina monster více či méně odolná nebo rovnou imunní na jed a nefunguje na něj ani conviction aura jako na ostatní živly. Takže faktická hodnota takto vymaxovaného skillu bývá na hell jen 500 a méně.

Když se tenhle skill namaxuje, tak to jsou podle mě vyhozené body, které by mnohem lépe posloužily kdekoli jinde.

Re: Assasin

Napsal: 23.07.2021, 19:41 hod.
od Fraxinus
Smashulin: Opomněl jsi způsoby, jakým se dá dmg venomu dále zvýšit. Pokud má hráč třeba plný inventář poison dmg charmů, jde to dost nahoru. Dále existují atributy typu +% to Poison skill dmg, -% Enemy Poison resist. A na switchi ti ke sražení odolností na poison poslouží wandka s charges na Lower Resist. A také má ten Venom velmi krátký účinek a assassinka s velmi rychlým útokem ho během sekundy dá nepříteli celkem 2,5krát, když se nepřetržitě trefuje. To dá dps 2500 dle těch 1000, co uvádíš. Dále je Venom užitečné řešení na immune to physical.

Re: Assasin

Napsal: 24.07.2021, 17:55 hod.
od Smashulin
Ten damage u poison charmů se u venomu redukuje na 0,4. Tedy nikoli tak, že délka trvání jedu, například 6 sekund, se ignoruje a celý poison damage v charmu, napřklad 175, se přičte k venomu. Ve skutečnosti je to tak, jak tu už kdysi někdo zmínil, že je celá ta hodnota damage tou redukcí na 0,4 sekund devalvována a z hodnoty 175 se ti k celkovému damage při aktivním venomu přičte jen něco okolo 12 (175:6x0,4). Skutečně je to takhle, mám to vyzkoušený. Proto je hromadění poison charmů při používání venom jen zbytečné zaplácání inventáře.

https://youtu.be/m2YZUUCzg68?t=170

Jinak v ostatním máš pravdu, ale shánět si speciálně výbavu s +poison damage a - enemy poison res jen kvůli tomu venomu, když můžeš mít hromadu jiných živelných skillů a navíc s plošným účinkem, mi prostě přijde jako zahození bodů. Navíc je třeba si ještě uvědomit, že většina physical immuních monster jsou undead, kteří mají současně i vysoké poison odolnosti nebo rovnou imunity.

S tím skillem jsem hrál právě dlouho a furt mě rozčilovalo, že ten poison damage nebyl vůbec znát. Ani physical immune monstra (a teď nemluvím o těch nemrtvých) se s ním nedali pořádně zabíjet. To mi je rychleji zabíjel firestorm z Torche.

Re: Assasin

Napsal: 25.07.2021, 17:10 hod.
od Fraxinus
Zas ten skill nebyl nikdy projektován pro použití jako hlavní zabíjecí. Je to jen doplněk k ostatním útočným, pokud zahrnují hlavně rychlý fyzický útok. Ten malý jedový bůst, pokud budeš kontinuálně zasahovat nepřítele, se pak nakonec na těch x sekund, co uvádí předměty, stejně dostaneš, když sokem bude něco velkého a robustního. Ten +Poison DMG nepodceňuj. Ten se pronásobí dvakrát, úplně stejným způsobem jako Enchant. A -% Enemy Poison resist také nepodceňuj. Když bys wandkou prolomil imunitu, tak ten Lower resist je pak omezen na pětinový účinek. Ale pro tuto vlastnost na předmětu takovéto omezení neplatí. Pokud bys měl celkem -25 % Enemy Pois. Res., tak i po srážce imunity těch 25 % dostane celých.