Assa (2x), Ama (1x), Druid (1x)

Herní postavy, NPC postavy, žoldáci.

Moderátor:Dark_Deamon

Uživatelský avatar
Sir_Mac
Wraith
Příspěvky:101
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:
Assa (2x), Ama (1x), Druid (1x)

Příspěvek od Sir_Mac » 16.08.2014, 17:58 hod.

Zdravím zkušenější Diablisty,

dnes prosím o radu Ty, kteří mají zkušenost se skilly Fists of Fire, Claws of Thunder, Blades of Ice a Phoenix Strike.
Před určitým časem jsem se dostal s Elementální Assassinkou až na obtížnost Hell, kde je mi ale z hlediska hry dost
úzko i na "pl1". Skilly jsem (s predikcí, že se dostanu na LVL 90) rozdělil takto (prerekvizity s 1 bodem neuvádím):
1) 14 Fists of Fire
2) 14 Claws of Thunder
3) 14 Blades of Ice
4) 14 Phoenix Strike
5) 15 Dragon Claw
6) 11 Claw Mastery
7) 6 Burst of Speed
8) 10 Weapon Block

Dokázal jsem najít věci a všechny skilly jsem navýšil o 6 bodů. Přesto na Hell je hra velmi "tuhá". Jako merce má moje elementální assassinka Holy Freeze merce z 2. aktu, moje assassinka je vybavena dvojími drápáky.


Rozjel jsem tedy assassinku se specializací na cold, jsem nyní na začátku 3. aktu Normal, takže rozložení bodů (opět bez uvedených jednobodových prerekvizit), s předpokladem, že se dostanu na level 90, je :
1) 20 Blades of Ice
2) 20 Dragon Claw
3) 20 Phoenix Strike
4) 11 Claw Mastery
5) 15 Burst of Speed
6) 10 Weapon Block

Za merce má moje ledová assassinka zatím ohnivou lučištnici z 1. aktu. Přemýšlím, zda jí tuto ohnivou lučištnici ponechat, nebo přesedlat na Defiance kopiníka, nebo Blessed Aim kopiníka?
A jak přežít na hell, jak odrovnat "Immune to cold" potvory? Fyzickým útokem, Tiger Strikem na lvl 1 a Dragon Claw dokončovacím úderem na lvl 20? Nebo pomůže bleskový druhý útok z "Phoenix Strike"? Pomýšlel jsem i na to najít "Demon Limb" na switch, aktivovat na něm level 23 Enchant a očarovat se, a přepnout se, pokud by to dodatečné ohnivé poškození fungovalo...

Prosím o radu, jak posílit mou elementální assassinku a případně jaké potíže mne mohou potkat s cold assassinkou a jak jim předejít, či je vyřešit...
Naposledy upravil(a) Sir_Mac dne 25.08.2014, 18:41 hod., celkem upraveno 2 x.
Umění se rodí z utrpení, za to, že není moje vlastní, za to já nemohu.
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...

Uživatelský avatar
Welwet
The Butcher
Příspěvky:1085
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Assassin - Elemental build a Cold build

Příspěvek od Welwet » 16.08.2014, 20:47 hod.

zdar...dovolím si tvrdit že za tuhle assasinku mám bohaté zkušenosti tak jsem oprávněnej ti poradit..a snad i dobře ;)


dá se používat jakejkoliv elmentární skill(ať už blades ice, thunder claw, fist of fire) , ale skoro vždy je lepší používat hlavně pheonix, protože to nabíjení je o dost rychlejší..a efekt je lepší a většinou zabere větší plochu..
jinak cold sám o sobě je nejslabší ze všech ...,co je na něm skvělé tak to že pevně mrazí (ať už blades of ice nebo poslední nabití u pheonixu) a vzhledem k tomu že ať hraješ jakejkoliv element, tak máš stejně vždy pheonix na maxu, tudíš na hellu seš schopnej veškeré non cold imune zmrazit na solidní dobu , bejvá to tak někde kolem 4-6 sekund, což je dost dlouhá doba na to aby jsi si udělal pořádek a pustil na ně své skutečné zlo ..-


no a to zlo jsou blesky nebo meteorit, zase přes pheonix..ta ledová větev nemá moc smysl na maxování, a u imune musíš rubat fyzikálním dmg za dragon claw a mastery..přičemž přícházíš automaticky o hlavní výhodu skillu a to je zmražení, přičemž to ti dá stejně kvalitní i samotnej pheonix..

add blesk - ..skvělá věc na dav příšer, hrál jsem untwin na 5 players a většina bosspacků lehla na 1-3 nabití, . (hell)
- meteorit je o něco slabší ale jeho hrozně velká síla spočívá v tom že je to první náboj a dá se házet hrozně rychle, navíc má požární efekt takže je to skvělé na bosse, taky se dá použít na archery a podobné, kdy hodíš cloak of shadows(dále cos), někde bokem jednou nabiješ, rychle to tam práskneš a počkáš až příšery uhoří...

merc - když potkáš houf championů na hellu nebo silnej bosspack, tak jen cos někdy prostě nestačí..a mind blast zas tolik používat nechceš, protože chceš idálně sejmout vše a né se camrat po jednom, jsou to plošné skilly tak ať to jede..- takže potřebuješ nějaké křoví, ..na ten summon u assky není moc dobrej spoleh, moc toho neustojí ani když do ní narveš víc bodů..(resp neustojí právě u těch tuhejch, kde to potřebuješ) takže je to jen požírač bodů. ačkoliv shadow warior je slušnej pomocník v tom ohledu že používá to co ty, a tvoje skilly fungují nějak jako synergie,..ten jeden bod tam můžeš dát..
no abych to nezakceal, tak potřebuješ křoví co něco udrží, tudíš jasnej desert merc,

a teď jakého?:.osobně preferuju vždy toho na útočné hodnocení, protože to potřebuju tahle asska přehršel,..holy freez je fajn, ale kontrolu davu má asska slušnou ..asi jsi si všiml že ar není nikdy dost, tak to chápeš..lučišnici nemám rád protože nepodrží a ar potřebuješ pořád a né podle jejich rozmarů..


další skilly - dle mého si musíš rozmyslet zda chceš udělat elementární assasinku nebo na hrubou sílu..oboje dohromady nejde..nebo jde, ale bude se to špatně hrát ať budeš kdekoliv..takže maxovat dragon claw mě přijde jako nesmysl..hodí se jako dokončovací úder, ale to je tak vše...
na ar si dej rači samotné claw mastery, ..ono je problém se trefit spíš na po prvé, vypustit náboj už taková hrůza není..navíc claw mastery ti přidá ar i dmg u všech útoků, né jen u dokončení ...
burst of speed stačí myslím méně, prakticky 1 bod, zbytek udělají alskilly, ale můžeš tam v začátku narvat víc...vychází to tak že rukavice +20 ias+ bartucy (dají se snadno sehnat a je to asi top item..) dohromady tuším chce bos na 7 levlu pro max rychlost pheonix strike, dracon claw jde myslím ještě o něco víc, ale to už je asi zbytečné...

heh a zbytek dopíšu zítra..asi jsi chtěl slyšet něco na tu cold stránku, ale já si myslím že mít ji jako hlavního zabijáka je špatnej nápad..a totéž ji dělat mixovanou na phys/ele dmg..- mám na to nápady, můžu to rozepsat, ale tentokrát bez pheonixu...

snad to prozatím pomůže, a´t to padá, ještě to trošku shrnu ohledně equipu a vlastností a´t je v tom pořádek..zítra..
jinak ta asska je fajn a je škoda že se moc nehraje, tak hodně štěstí a´t to padá, a´t už budeš hrát jakoukoliv možnost ;)

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Assassin - Elemental build a Cold build

Příspěvek od Fraxinus » 16.08.2014, 20:52 hod.

Dodám, že je někdy výhodné (pokud to bezpečnostní situace dovolí) nabíjet spolu s fénixem i ostatní elementy. Máš na to času dost a pak to bude ve výsledku kardinální pecka, kterou málokdo přežije....nicméně je kravina mít skilly rozdělené takto rovnoměrně. Vymaxuj fénixe co nejdřív.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Sir_Mac
Wraith
Příspěvky:101
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Assassin - Elemental build a Cold build

Příspěvek od Sir_Mac » 16.08.2014, 21:31 hod.

Welwet: Díky za obsáhlý příspěvek, jen pro pořádek - nemám ani Hellfire Torch, ani Annihilus, což se na D2 webu v sekci Buildy vyskytuje jako "povinná výbava do začátků"... Říkám to proto, abych jemně nastínil, že hraju s tím, co najdu / vygambluju, popřípadě mé jiné postavy (vlkodlak druid s dubínkem ( = oak sage). Plugy (tedy alespoň prozatím) aktivní nemám. Tedy jedu offline softcore.
Je tu jeden technický "problém" - protože mám dvojí drápáky, tak nikdy nemám šanci nabít Phoenix Strike na první (ohnivý) element... Vždy se dostanu z "0" na stupeň "2" nejméně.
Jedna nepříjemnost runového slova Treachery - má skill Fade a právnicky řečeno Fade zrušuje Burst of Speed... Uprostřed boje najednou nerozdávám rány rychle, protože je BoS vypnuto a pitomý "Fade" aktivní...
Jedna velmi důležitá věc, atribut, pro assassinku dvojdrápačku, podle mých zkušeností, je knockback, třeba na rukavicích, protože koho nezmrazím, aspoň donutím dodržovat "diskrétní odstup".
To s navýšením claw mastery na úkor bodové dotace do dragon claw beru na vědomí a vyzkouším :-)
Je pravda, že elemental assassin se hraje velmi málo, cold assassin asi vůbec ne a na internetu je jen jedno anglické vlákno na incgamers.com ohledně cold asssassinky.
Musím řict, že jsem si assassinku zamiloval, nepotřebuje klíče k odemykání = 1 slot v truhle navíc, moje elemental assassin zvládala v pohodě normal a nightmare na pl8.

Díky za rady, Welwete, jen prosím, pokud budeš mluvit o vybavení věcmi - nezapomínej, že jsem spíš nahodilý hráč D2LOD, nesedím u toho 24/7, tudíž mnohé runy jsem viděl jen na obrázku, mnohé předměty jakbysmet. Takže equip, co se nechá dropnout, ano? Ne míšeňský porcelán :-).
Vlastnosti? Nech mě hádat - do MANA NIC, do Vitality vše, co jde. STR a DEX rovnoměrně navyšovat, jak roste spotřeba těchto atributů pro nošení lepších a lepších drápáků. Problém je solidní drápáky sehnat, jde to všem ostatním charakterům líp, než assassinkám samotným.

Edit: Sorry za nepřesnost v nicku, Welwete, druhé w jsem původně psal jednoduché.
Umění se rodí z utrpení, za to, že není moje vlastní, za to já nemohu.
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Assassin - Elemental build a Cold build

Příspěvek od Fraxinus » 17.08.2014, 00:03 hod.

Fénix i s oběma drápy nabíjíš "po jednom". Spíš máš útok s burst of speedem a k tomu i s treachery až příliš rychlý. Já fénixku hrál tak, že jsem nabíjecí i spouštěcí myšítko mačkal prakticky skoro najednou, a pak to byl hotovej roj meteorů. A ten zlikvidoval hezkých pár bosspacků i na players 8. Jenže je potřeba si dávat pozor, obklíčená assassinka = mrtvá assassinka, což želbohu nakonec v mém případě byla.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Welwet
The Butcher
Příspěvky:1085
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Assassin - Elemental build a Cold build

Příspěvek od Welwet » 17.08.2014, 12:42 hod.

Sir_Mac: přesně jak píše Fraxinus, pheonix seká jedním drápem i když máš dva, dracon claw seká dvojmo a proto je i výhodnej jako dokončovací úder, protože máš větší jistotu že uděláš nějakej efekt a tvá snaha nebude marná..

já hrál tu pheonix assu mockrát, pokaždé untwin, vsechny jsem zrakvil , protože je to prostě křehká divoženka..na druhou stranu instant za 1300lifů od Oblivion knighta na NM, potom bug cold + li ench ..samé špatné situace kdy toho moc člověk nezmůže jestli si chce fakt zahrát a né si jen prohlížet rogue camp .. :oops:

ta poslední kuchla Uber Diabla, měl jsem jen plugy, prostě hold ulehčení hlavně kvůli truhle no..
equip měla zhruba takovíto ..

2x Bartucy, první jsem našel u mefa NM, po pracných nájezdech, druhej byl náhodnej gamble..
Viper, taky mef..
rare rukavice +2/1 (přesně si neapamatuji) martial skills, - gamble
opasek myslím String, na redukci a sání, boty asi nějakej raré křáp na ress a fhr,
na hlavě bu´d rare čelenka - nějaké skilly navíc a nebo Tal rasha helma, sání, life, odolnosti a staty..

a zbytek taková klasika, nějaká ta craft/rare bižu na ress a life a taky myslím angelic set, takže zádnej hárdcore...popíšu equip co se dá snadno sehnat ;)

ještě ke skillům, asi bych to viděl nějak takto 20 pheonix, + synergie, fire + li takže 60 bodů..maxovat jako první, hlavně pheonix, potom claws of thunder, nakonec fist of fire, dál bych se vrhnul na claw mastery (někde na začátku hell) , takže 80 bodů..nějaké prereq skilly, cca 10 bodů? a zbytek dát do weapon block,

staty-
Bartucy chtěj 79 DEX/STR ale samotné dávají každé 20 bodů do obou statů, tzn. by ti mělo stačit 50-60 u obou vlastností, nahodit na sebe nějaké věci na sílu/ potom bartucy a už by jsi nic neměl řešit, (toreticky stačí 30/30, ale to už chce zmíněnej anhil a podobné věci..)
myslím že žádná další výbava nechce větší STR/DEX - zbytek tedy nekompromisně do life ;)
(v budocnu se dají bartucy upnout, myslím že chtějí 120/120 v elite verzi ..je otázka jestli to má smysl..možná i jo kvůli sání life, to už je na tobě)

tak to hrál já, taky jsem dělal různé změny, claw mastery mělo být o 1 bodu ale stejně to potom není kam cpát...

napíšu co jsem hledal na equipu já, a co si myslím že tvoří základ této assky, ..equip samotnej - záleží na štěstí a trpělivosti :roll:
1 .hlavní položka na equipu bude vždy AR, a´t už samotné nebo % zlepšení...je fajn mít ITD (ignore target defense) , ale to nefunguje na bosse a těžko se shání, hlavně na drápech, tam jedině na rare..a šance že budou slušné drápy + ITD je fakt malá..
canot be frozen - já ho neměl, měl jsem většinou štěstí a nepotkával moc cold bosspacků, jinak skoro nutnost, jde to i bez něj, ale potom musí být další vlasnosti o to lepší
2. alskilly, assa skilly, - víc ar, víc dmg ,...všechno je krásnější když blesk dává 7K místo 4K... >:D
3. kopa Life, aspoň 40-50 ress, ..
4. ias - je fajn, ale není těžké ho sehnat- resp. není ho potřeba moc, další podstatná věc je FHR,..není nutné ho hnát na 100, ale aspoň na dvou věcech by mělo být ;) (2x bartuc a je po problému)
5. hodí se redukce zranění, life leech (ulehčuje hru ale není to nutnos - záleží podle rápů, třeba bartuc - solidní dmg a leech už v základu, pomáhá to)
frw se hodí, to dává boss a nějaké ty polobotky..

6. určitě bych já na equipu nechtěl KNOCBACK a hit cause monster flee, ..to je dle mého mor - né jen kvůli taktice ale i kvůli dalším bugům..

viděl bych to takto..(řazeno od nejlepších k horším)

Helma -nějaká pěkná čelenka, skilly + all resy/life,/ ar/dex.Tal Rasha helma..
Brnění - Treachery..místo boss na sebe házet fade..hlídat si to , nebo do sebe nechat sekat pár fallenů a nechat si nahodit Fade na 15 levlu .. - redukce se hodí, rychlost krásná...FHR a alskilly, co víc chtít..Duriel´ Shell - resy, life, a hlavně canot be frozen..Viper Magi - ressy, allskil, ,The Spirit Shroud - allskill, canot be frozen..- ze začátku postačí i stealth. Twitchthroe, Iceblink,Hawkmail..
Ruce - tady je jediná možnost a to gamble/ blood craft rukavic +2 martial skilly,+20%ias a nějaké resy, ještě lze použít set Death's Disguise - ruce + opasek =
all resy, canot be frozen, life leech ..ale ty dva allskily jsou až moc lákavé, navíc to chce jen peníze na gamble nebo matroš na craft, snadno se to dá sehnat..
Opasek - měl jsem String of Ears, redukce a life leech, ale hodí se cokoliv co má resy/staty life, fhr..další skvělá věc je Hsarus pásek + boty - dá to moře AR, nějaké fhr, resy a life..ačkoliv na hellu už to trošku zaostává, ale pořád je to fajn sestava
Boty - cokoliv na resy/dhr/frw, life...další místo jak doladit equip, ..(nebo ten použít tu sestavu Hsarus pásek + boty) ..další fajn kousky jsou Aldur´s boty, Natalya boty, a´t už na resy, life frw/fhr...
jinak jako pro každej meele char se dá použít i IK set, opasek/boty/rukavice..ačkoliv ty rukavice jsou nevýhodné, a IK chce velkou sílu, kterou ty jinak moc nepotřebuješ, proto bych to bral jako poslední možnost pokud není po ruce něco lepšího..
Zbraně - 2x Bartucy - asi nejlepší možnost.... ze začátku cokoliv, potom zkusit nějakej gamble, ale tak po normal, dál už to nemá moc smysl..jinak stejně jako trap asska, nebo jakákoliv jiná můžeš chodit port/zpět a zkusit jestli Anya nedá nějakej assa skill dráp..
jinak pokud budeš mít smůlu a AR bude opravdu zlé..dá se u ní najít slušnej dráp co přidává ar/nebo rovnou ITD , + třeba 20-40 IAS% k tomu..
stačí hodit takovej dráp to hlavní ruky a bartuc do druhé a je vystaráno..;)

bižu - klasickej angelic set, ..druhej ring by byl ideál raven frost, ale ten jen tak nepadá, proto něco rare/craft - klasika, life, ressy, ar, staty..
..charmy - ressy, life, ..ar na charmech není tolik, pokud nenajdeš opravdu nějaké pěkné ...ideálně by to chtělo martial skillery, ale ty taky nepadaj jen tak :OXO já mám za dobu co hraju diablo jedinej :ble:

myslím že vše co jsem popsal ti dá mef na NM,..další fajn lokací kde tohle může padnout je i WSK..a runy na Trechaeri asi nabrat v LK, (pokud ho vervomocí chceš, já měl smůlu a za žádnou assku jsem ho nesložil..) jinak gamble čelenky/rukavice, dokud nebudeš spokojenej, ..potom můžeš prsteny/amulety/boty/opasek ...

a jak ji hrát?
je to trochu takovej meele caster..boj by jsi měl začínat ty - ..přilítneš k příšerkám, pokud je jich plná mapa nebo jsou na blízku nějací archeri, hodíš cos a než se u tebe udělá čajovej dýchánek tak už musí být peklo na obrazovce, rozhodně nehrát formou že stojíš v bosspacku ..na tohle ta asska není stavěná ..
jestliže narazíš na skutečně tuhé potvory - nějakej ošklivej bosspack, počkej na merce a útoč na někoho trošku bokem, ..
jako první útok můžeš použít i to ledové nabití, zmrazíš si dav a potom už je práce snadná..
- ve zkratce, nabít dřív než se příšery rozkoukaj a než jsou v půli cesty u tebe už po obrazovce lítaj blesky/meteor/led..
- u tuhejch potvor to musíš opakovat, proto je potřeba tolik ar..aby útok byl přesnej...a když něco pochytáš, je potřeba i fhr ať můžeš hned opakovat pokus..
- někdy se stane, hlavně u monster co utíkaj nebo různě běhaj po mapě, že sekáš ale nic netrefuješ, ..je to jakejsi bug, nepřestaneš sekat, nehoníš příšeru ale jen stojíš na místě a mácháš do prázdna..na to pozor ..a to je hlavní důvod proč nepoužívat knocbkack a podobné efekty, krom toho nemáš monstra od sebe odstrkovat, ..prostě nalítnout na jednotlivce / na bok dokud řežou do merce a uděla peklo dřív než se něco podělá
- chce to nějakej cvik a mít kvalitní ar, jinak ti efekty budou lítat náhodné a o nějaké efektivním zabíjení se nedá mluvit..
doporučuju se neřídit jen zrakem, ale i zvukem..nejlepší je snížit hlasitost hudby/popř. bez ní úplně a poslouchat údery (hlavně pokud máš na zbrani třeba nějaký fire/cold efekt, poznáš i v zmatku jakej úder je tvůj)...někdy ten lítající orb co značí nabití nejde vidět..a taky to není nejrychlejší než se zobrazí..

snad to po mě jde přečíst, a pomůže to všem co tuhle assku chtěj hrát , GL :wave:

Uživatelský avatar
Sir_Mac
Wraith
Příspěvky:101
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Assassin - Elemental build a Cold build

Příspěvek od Sir_Mac » 17.08.2014, 14:06 hod.

Welwet: Díky za příspěvek ohledně vybavení, čeho si na něm všímat, statů a ohledně charmů.
Já asi 3x našel velký talisman +1 to Traps (Assassin only), takže ten mi byl na dvě věci ...
Faster hit recovery je pro Assassinku velmi důležitý atribut, jak jsem měl tu možnost poznat při hraní...
Knockback se mi taky osvědčil, třeba když mě chtěli obklíčit, tak jsem si jedno monstrum vybral, řekl mu 2x "uhni" pomocí knockbacku a mohl jsem utéct pryč z obklíčení.
Má smysl ( = je použitelný) fígl s Demon Limbem, a očarováním merce a sebe sama s tím ohnivým poškozením? Abych své poškození ještě obohatil? Na switchi mít Demon Limb - očarovat Enchantem 23 lvl merce, sebe a pak přepnout na dvojí drápáky ... ?
Přemýšlel jsem také o prstenu "Nature's peace" - má oak sage, což by mohlo navýšit životy, je to dobrá, i když křehká "vějička".
S attack ratingem - předpokládám, že to chce spíše procentní bonusy, třeba % (bonus) to AR, než "110 to AR". Jak velký přídavek AR na charmu je dost velký, abych si ho měl chtít nechat v inventáři?
Předpokládám, že kdokoliv, kdo má chill effectiveness = 0, tak toho žádný ledový útok Assassinky vůbec nepřimrazí, snad jen na chvilku Holy Freeze merc? To bude problém ve WSK, všichni ti "lordi" mají nízkou, nejspíš nulovou chill effectiveness, takže na ně si budu muset dávat bacha.
Pro merce do ruky (ať to bude AR merc pro cold assa, nebo holy freezer pro elemental assa) nejspíš do ruky něco jako Viperfork, nebo Kelpie snare...
Pokud by předměty, co mají % redukci fyzického poškození byly vhodné pro asssassinku, tak možná shánět i takové věci, mít nejen FHR, ale třeba i DMG redux na 50%... :-)

Pletu se, když po paměti říkám, že jakákoliv asssassinka může mít v jeden okamžik aktivní (na plné nabití) maximálně 3 různé skilly?

Nyní trochu z jiného soudku - předpokládám, že i Assassince hrozí "poison viper bug" (který Ti hloupí vývojáři doposud neopravili) - pokud jsem pochopil, vývojáři udělali chybku ve výpočtech a namísto 3,725 jednotek škody při pohybu v místě kde poison viper vypustila bone spear, tak tam je 3725 a to je příčina instant killu v 3. patře Nihlathakova chrámu na obtížnostech NM a Hell, je to tak?

A nyní hodně "filozoficky" - Nepřijde vám Über Tristram a lokace, které člověk musí navštívit, aby sebral orgány k vyrobení teleportu do ÜT, hloupě udělané? Všechno je tam imunní na všechny elementy a jediné, co tam platí, je fyzická škoda, která musí být ještě podpořena Critical strike, deadly strike a spol...
Kdokoliv, kdo by jakoukoliv postavu D2 hrál na elementální škodu, tak si v Über Tristramu neškrtne...
V tomhle ohledu při tvorbě Titan Questu a jeho datadisku přemýšleli trochu lépe... V TQ je pár lokací a monster, kde člověk s nějakou "všeobecnou" výbavou neobstojí. Ale ať je v TQ jakýkoliv nepřítel zákeřně naprogramovaný, vždy má nějakou Achillovu patu, jeden třeba má extrémní poškození a poškození ohněm, výraznou rychlost, ale nechá se dostat na led... A jiný se zase nechá sejmout přes zpomalení pohybu. Ale ÜT rozmanitost prostě nemá - všichni jsou imunní na elementy, jsou sejmutelní jen přes fyzické zranění... Navíc - jaká jsou pravidla pro to, že ze země jak houby po dešti vyraší ti minioni, kteří jsou stejně nesejmutelní, jako "Holy Trinity"?
Umění se rodí z utrpení, za to, že není moje vlastní, za to já nemohu.
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...

Uživatelský avatar
Welwet
The Butcher
Příspěvky:1085
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Assassin - Elemental build a Cold build

Příspěvek od Welwet » 17.08.2014, 17:41 hod.

Sir_Mac: no uvidíš sám..netuším jak jsi daleko, ale ta metoda boje se na normal/NM razantně mění a na hell už je to naprosto jiná ..prostě obklíčení ee, nebo v pohodě pokud jde o obyčejné monstra, ale bosspack si držet od těla, nebo spíš je nenechat se nějak shromáždit , už musí ležet .. :lol:

úplně jsem se zapoměl zmínit o Demon Limb, je to fajn věc, určitě se vyplatí, ale už je to elitní itemek, předpokládám proto že padá někdo na hellu, možná to může pustit i ball na NM, ale ty šance nebudou nic moc...a ball samotnej trvá dost dlouho a moc toho nedává - potvora :OXO
jinak elemntární DMG se přidává ke skillu , např. fire se přidává k fist of fire, li k thunder claws, ale většinou jsou to malé hodnoty a nemá smysl to nějak hledat..i ten enchant na Demon Limbu bude dávat tak max 100-200DMG,. takže zanedbatelná hodnota..a u Pheonixu si nejsem jistej jestli se přidává .. :-|

další možnost je RW Obedience, (ladder RW :() ..nechat mercovi, jen u sebe si vždy nahodit enchant.. ;)

Nature's peace - myslím že je to zbytečné, šance že tenhle prsten najdeš není moc velká, duch bude pořád umírat a ty se nedoplatíš, pokud máš lepší bižu tak toho ravena + bul kathos a na Nature's peace kašlat ..větší šance je že si narunuješ v LK na hell runy na CTA a to je omnohem lepší buff ;)
jestli jedeš softcore tak asi klidně charmíky na ar, ačkoliv já mám raději na charmu 30 ress než 120 AR, ...

AR - no, je fajn mít oboje, třeba čelenky můžou mít, te´d plácnu - myslím max až 90% bonus, ..na druhou stranu je potřeba i nějakej základ útočného hodnocení, protože potom nemáš co násobit a nějak si nepřilepšíš.. (tohle se dá dohnat těma charmama, ačkolv angelic set dá kopu ar a na charmech naženeš lepší resy než na bižu jde..)


AR (Blessed Aim) merce bych volil pro jakoukoliv Asasinku používající pheonix strike..a jestli chceš skutečně hrát cold skill, tak doporučuj k němu přibrat tedy druhej element místo dragon claw/tiger strike(dragon claw pouze jako dokončovací úder)...a možná budou Lordi ve wsk imuní, ale pořád máš COS a MIND BLAST, ...ačkoliv já bych se těmhle monstrům asi na HC hell úplně vyhýbal...na SC asi taky, to nejsou příjemný setkání hold..
jako equip pro merce je stejnej jako pro u každého..cokoliv co mu zaručí že se bude držet na nohou...

no, finální equip u mé Assky měl zahrnovat Stormshield, a nosil jsem opasek String of Ears (10-15%redukce) takže ano, redukce má smysl jako pro jakejkoliv meele char, nikdy nevíš když chytneš multiple shoot nebo se vyřítí již zmínění Bloord Lordi extrafast,extra strong/fana ..a je po ptákách :lol:
jinak pokud si sežneš Trechaeri , tak ten fade na 15lvlu dává skrytej 15% bonus do redukce, krom resů ;)

myslím že nabití může být víc, jenom než nabiješ vše tak většina postupně vyprchá..taky si ale myslím že není dobré nabíjet vše na max..než nabiješ pheonix, a další dva skilly tak to chvilku trvá...za tu dobu se na merce nasype polovina mapy, ty už jsi taky v obklíčení a jde to do kytek - takhle si myslím te asska nefunguje a dle mého se to na hell hrát nedá.ideálka je držet monstra pod neustálím napětím dokud nejsou tuzí, tohle je takovej fázovej boj kterej v diablu prostě nefunguje, přijde mě to trošku jako u sossy, něco jako FCR, rubat/vypustit blesky/rubat/vypustit blesky a tak dokola v co nejkratším čase.. :roll: mimo to mě přijde že efekty dohromady vypuštěné nefungujou jak píše Fraxinus.. mám teorii že i když máš fist of fire/thunder/pheonix, že hra prostě buď nestíhá nebo je to nějak ošetřené a nakonec monstra dostanou dmg jen za jeden efekt, nikoliv za všechny ..


jo i assce, ale je dost možné že ten poison jde blokovat weapon blockem..jinak na NM jsem ho nějak nepostřehl..na hell jsem tam byl vždy za sossu, a ta většinu viprů usmažila na dálku, spíš mě vadilo CE..ehm..vadilo, zabilo :lol:

Uber tristram - nepřijde mě to blbý,...ono kde jaká sossa nebo jakejkoliv elementární char je hotovej za pár dnů, nepotřebuje žádnej drahej equip a může vesele farmit plno lokací, kdežto u těch meele charů potřebuješ slušnej equip, ideálně ideálně i high RW ve zbrani/zbroji aby jsi mohl obstojně rubat a žít a stejně nikdy nedosáhneš takovích výsledků, takže aspoň nějaké místo kam se ty sorcky nepodívaj :lol: :lol:

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Assassin - Elemental build a Cold build

Příspěvek od Fraxinus » 17.08.2014, 18:11 hod.

AR blessed aim je víceméně k ničemu. Samotné nabíjecí skilly mají už dost +% AR samy o sobě, a je tam vztah pouze aditivní, nikoliv multiplikační, tedy by ta aura neměla zas takovou váhu. Pokud by asska měla nízký základ AR, tak zvýší merc s blessed aim šanci na zásah nepřítele maximálně o 1 procento na hellu. Lepší je buď rouge (vynuluje monstrům defense), nebo holy freeze merc (díky tomu nebudeš tolikrát čelit obklíčení), a sehnat si zbraň s -% k defense nebo ITD.

A enchant z Demon Limbu nemá pomalu cenu na assku dávat, ale na merce ano. A funguje pouze na meele či ranged útok, nebo na kouzla, jež se na tyto útoky přímo vážou (např. exploding arrow; ale na phoenix strike, co dává meteor, tak tam se obávám, že asi ne)

Viper útoky vývojáři neopravili schválně. Když zjistili, co ten jejich sklil "umí", tak prostě se rozhodli, že to nechají jako zabijáka HC postav.

Assassinka může mít nabité snad všechny skilly najednou, ale je otázka, zda to stihne nabít všechno dřív, než ten první vyprchá, moc času na uvolnění náboje nemá. Lze to snad použít ale jen proti potvorám, co jsou pomalé jak želvy (zombíci). Proti extra fast blood lordům bych to rozhodně nezkoušel :lol:
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Welwet
The Butcher
Příspěvky:1085
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Assassin - Elemental build a Cold build

Příspěvek od Welwet » 17.08.2014, 18:37 hod.

nesouhlasím, jakékoliv AR má smysl..a kde sehnat ITD kromě rare claws? ...., šance že ti padnou slušné drápky co mají ITD a aspoň +2 martial skills jsou mizivé, ještě jsem takovej dráp neviděl ani na obrázku...

jinak ano, na hlavní dráp určitě socket eth runu, to je samozřejmostí ;)

blessed aim merc dává 300% bonus, tzn. pokud má postavička 1500AR základ, tak má přidat 4500AR, což už ti udělá pár procent..a jasně, nikdy to nebude 10nebo 20% , ale ta asska to potřebuje jako sůl..a fakt nechápu co chcete dělat když potkáte právě nějakého Blood Lorda co má fanu, nebo nějaké otravné lučišnice, ..ta asska má 1500 life max.. a to už hodně slušná..

uvedu tu na pravou míru -

dokud nevypustíš blesk/prostě svůj cílenej efekt, nepřátelům nic neděláš, nedostávás je do hit recovery a jsi snadnej terč..
vzhledem k tomu že jim nic neděláš ale oni tobě ano, tak se obtížně nabíjíš, ..než hodí lučišnice inner sight ztrácíš svojí výhodu překvapení, nemáš se o co opřít , a vzhledem k tomu že je člověk závislej tak trochu i na tom jak zná svoji assku, tak čelíš proméné kdy se netrefíš/trefíš se mockrát a vypustíš třeba efekt na kterej sou nepřátelé immuní...a pokoušíš se o znovu o to sáme..(protože nějaká blbá lučišnice nehodila inner sight, nevíš kdy se trefíš, kdy ano a jsi rád když správně uvidíš jakej efekt máš nahozenej,...ale to je hrozně dlouhá doba která jde využít lépe))
(leda cos/mind blast,.- ano funguje to, ale né vždy perfektně a diablo jako takové je hra kde platí zabij než zabijou tebe )
a poté příchází ústup..při tom není nutné utíkat.., navíc 1500 životů není moc a sejme to kde co..


snad jsem na to vrhl světlo,.. :oops:

Uživatelský avatar
Sir_Mac
Wraith
Příspěvky:101
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Assassin - Elemental build a Cold build

Příspěvek od Sir_Mac » 17.08.2014, 21:59 hod.

Welwet: Zkusím pro Cold Assa toho Blessed Aim merce... Mám zkušenosti s Holy Freeze mercem, takže pro mne spolupráce s BA mercem bude novinka.
Musím ještě podotknout, že jsem na hraní na PC levák (ač jinak na psaní pravák), takže mám myš na levou ruku a pravá ruka mi rejdí, jak je potřeba, po numerické klávesnici.
Jinak dobrý studijní materiál, teoretická průprava, bude i toto : http://www.youtube.com/playlist?list=PL ... oss-qu9Hba

Otázka zní: Když mě na hellu budou zabíjet a já monstra nikoliv, tak kde jsem udělal chybu ... ? Špatné přerozdělení bodů, špatné vybavení, špatné herní návyky a zvyklosti, nejspíš... :-) Proto se chci tak nějak předpřipravit i dopředu, radami od Vás a také teoreticky od jiných, co už hráli přede mnou.

Fraxinus: To si děláš... "záda, která přišla o své slušné jméno"? V Blizzardu jsou pěkný prasata... I v D3 na různé chyby a nepřesnosti pravili něco ve stylu "No, we won't fix that, we want the game more challenging!" To mě může vzít čert. A že i toto pravidlo "more challenging game" jako eufemismus pro lenost a pro to být čuně, nechají v D2, to je... úděsné...

Ještě doplňující otázka na Tebe, Welwete - Pokud je pro Dragon Claw 15, resp. 20 bodů (15 = elemental assa a 20 = cold assa) příliš mnoho, kolik ubrat? Nechat Dragon Claw na 5 či 10 a zbytek do Claw Mastery, pokud jsem to pochopil správně, že? :-)
Umění se rodí z utrpení, za to, že není moje vlastní, za to já nemohu.
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Assassin - Elemental build a Cold build

Příspěvek od Fraxinus » 17.08.2014, 22:08 hod.

Holt se nedá nic dělat.
Podobná chyba je i smrtonosnost bludiček, protože kvůli chybě v tabulkách je u nich k regulérním škodám přidána ještě hodnota sání many, což jim zvyšuje dmg o 200-300 za výstřel, resp. o 400-600, pokud blesk trefí tebe i merce nebo vyvolané zvíře stojící vedle tebe.

A pokud tě monstra na hellu budou zabíjet a ty nikoliv, tak s phoenix strikem vymaxovaným není možná....prakticky skoro nikdo nebude proti tobě imunní. Když bys tam ale přesto často umíral, tak je nezbytně nutná změna strategie. Jak už bylo řečeno, rozhodně není dobrý nápad vlétnout do bosspacku, a to ani toho, který má staty relativně v pohodě.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Uživatelský avatar
Welwet
The Butcher
Příspěvky:1085
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Assassin - Elemental build a Cold build

Příspěvek od Welwet » 17.08.2014, 23:33 hod.

Sir_Mac: moc bych se neřídil tím walkthrougem...udělat za tuto assku normal na 8P je práce tak na 5 hodin , NM 10 hodin a potom teprve začíná sranda..do té doby většinu monster zabiješ na 1-2 nabití a nejsou problémy ohledně AR ani tě nehází do hit recovery, takže snadná práce..
lepší je hrát přímo a nezdržovat se nějakou teoríí dokud to slušně jede..ono to možná nepřijde ale úspěšně metat element co chceš chce hodně cviku a slušnou dávku soustředění, to nabereš jen hraním ;)

prakticky napíšu to stejné co se snažím celou dobu, chyba bude vždy v tom že člověk nemá schopnosti/prostředky na to přenést úspěšně náboj na nepřátele, jinak je DMG postačující a jak psal frax disponuješ min. dvouma elementama, tedy pokud jedeš i synergie, jestli ne, potom to může pokulhávat ;)


ne, do dragon claw by měl stačit jeden bod, protože než se nabiješ, nějak na tom skillu nemáš užitek, mastery ti přidá AR i DMG kdykoliv použiješ drápy,..
zbytek tam dát můžeš, to už je dle uvážení ..nebo jak jsi se rozhodl to hrát? plánuješ si nechat možnost resetovat skilly?

Uživatelský avatar
Sir_Mac
Wraith
Příspěvky:101
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Assassin - Elemental build a Cold build

Příspěvek od Sir_Mac » 18.08.2014, 12:51 hod.

Welvet: Buď použiju respec, ale spíš to udělám rychleji přes Hero Editor... Určité body z Dragon Claw přepíšu na 1 a zbylou hodnotu vtělím do Claw Mastery, případně jinam.
Když najdu či vygambluju něco povedeného, předám to přes ATMA jiné postavě. I když, ono možná by mi pomohly plugY, což? :)

Edit: Když je (a že bezesporu je) normal a nightmare pro elementální assassinku a nejspíš i pro cold assassinku procházka růžovou zahradou, je to skvělá příležitost trénovat přesné načasování a umístění útoků, no ne? :)

Nicméně když jeden chodí do práce, tak času na veselou pařbu není toliko... :)
Umění se rodí z utrpení, za to, že není moje vlastní, za to já nemohu.
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...

Uživatelský avatar
Welwet
The Butcher
Příspěvky:1085
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Assassin - Elemental build a Cold build

Příspěvek od Welwet » 18.08.2014, 16:56 hod.

Jo..plugy a sdílená truhla hodně ulehčuje život..:) ..a ani nemusíš používat hero edtior a respec si uděláš sám ;)

Uživatelský avatar
Drakesis
Adviser
Příspěvky:1007

Re: Assassin - Elemental build a Cold build

Příspěvek od Drakesis » 18.08.2014, 19:58 hod.

Koukám dlouhý a podrobný popis této assky. :)

Já osobně nikdy za velkého asska-hráče nebyl, ale nelákala by spíš varianta s jednou rychlou zbraní, štítem a pořádnýma botama? :idea:
:arrow:
Nabíjelo by se např. RW "Steel" (Tir + El) ve Flail. Sloužil by jen k nabíjení - pokud si to ještě pamatuji, nebylo potřeba dráp. Nebo tomu tak není? :lol:
AR by byl, jelikož k dosažení blocku, by se muselo fedrovat do dex.
Byla by i síla na těžké boty, aby se unesl pořádný štít a kopancem (ohnivým na neuimune / obyčejným s pár bodíky na imune) a tím by se elegantně rozkopávaly mobové..
:arrow:
Ale samozřejmě, každý podle svého vkusu a dostupných itemů. ;)

Uživatelský avatar
Welwet
The Butcher
Příspěvky:1085
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Assassin - Elemental build a Cold build

Příspěvek od Welwet » 18.08.2014, 20:39 hod.

Drakesis: no nejlepší equip čítá Crescent Moon a SS, ..resp. takhle bych já viděl finální , ale na untwin hru mě přijde lepší mít dva clawy..už protože block chytá vše a najít slušnej štít není nejlehčí-.. ;) a ta UM mě v zásadě taky nepadá... :lol:

naproti tomu bartucy padaj přece jen pořád ne? :wave:

ale jako jde to, rhyme, canot be frozen a dokončovací úder kopačkou,..ale co jsem zkoušel osvědčilo se mě v lepším poměru - kašlat na block u štítu, nechat block na clawech, body u dex dát raději do vita ...samozřejmě pokud by padl whistan a a bylo by dost ar/nebo by se podařil ten Crescent Moon tak by to bylo skvělé ;)

jinak já kdysi chtěl uděla build na všechny možnosti (i na obouručku to jde hrát..konkrétně obedience třeba..:)
ale nějak jsem od toho upustil když se mě nedařilo udělat untwin guardiana... :roll:
Naposledy upravil(a) Welwet dne 18.08.2014, 20:57 hod., celkem upraveno 2 x.

Uživatelský avatar
Sir_Mac
Wraith
Příspěvky:101
Bydliště:Praha
Kontaktovat uživatele:

Re: Assassin - Elemental build a Cold build

Příspěvek od Sir_Mac » 18.08.2014, 20:49 hod.

Mám otázku na mechaniku hry, protože když se mi toto stalo, nebyl jsem schopen důkladně analyzovat, protože jsem umřel a bylo po ptákách.

Vzpomínám si, jak jsem jednou vlezl s paladinem na Hell (pl1) do Tal Rashových hrobek a ve vstupním foyer byly 3 bosspacky Unravellerů a koster.
1) Je oživování monster v D2 jinými monstry vázáno na jakousi "vojenskou jednotku"? To znamená, že kostra a1 od Unravellera A může být oživena jen nadřízeným Unravellerem? Nebo kostru "a1" může oživit jakýkoliv jiný unraveller?
2) Pokud má boss v bosspacku auru, mají tuto auru, pokud jsou v dosahu, i jeho minioni. To je 100%. Ale co jiná monstra, také mohou sdílet tu auru, pokud jsou v dosahu?

Tehdy jsem to nestihl, jen jsem viděl : 1 bosspack koster a Unravellera s Fanatismem, ten byl nejblíž a byl jsem jím zabit, 1 bosspack s Unravellerem s kletbou Conviction a 1 Unraveller boss s kostrami a ten byl určitě extra fast. Byla to hrobka, jejíž vstup byl ve tvaru kříže, takže v každém "rameni" jeden bosspack a všichni mě šli srdečně vítat.
Umění se rodí z utrpení, za to, že není moje vlastní, za to já nemohu.
92% hráčů nosí charmy v inventáři napravo, pokud patříš mezi zbylých 8% hoď si toto do podpisu...

Uživatelský avatar
Welwet
The Butcher
Příspěvky:1085
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Assassin - Elemental build a Cold build

Příspěvek od Welwet » 18.08.2014, 20:55 hod.

1) přímo v téhle situaci netuším, ..ale vím že Unraveleři - druhá vlna u bálla rádi oživí klidně soula/stygian dolls, oblivion knighta..

2) všechny monstra v okolí automaticky dostávaj auru od bosspacku, ačkoliv na normal a nm ještě nebývá ten dosah tak velkej takže to obsáhne jen samotnej bosspack..na hellu když jsou dva bosspacky vedle sebe a mají might + fana, to už je horší :lol:

jinak na situaci co popisuješ..COS, - zmrazit posledním nábojem kostry, pustis blesk a na unravelera pustit 1-3 meteority

Uživatelský avatar
Fraxinus
Adviser
Příspěvky:3398
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:Fraxinus#2208
Bydliště:Mladá Boleslav
Kontaktovat uživatele:

Re: Assassin - Elemental build a Cold build

Příspěvek od Fraxinus » 18.08.2014, 21:46 hod.

1) Oživuje cokoliv, co oživit lze. Není to vázáno přímo na konkrétní tlupu monster. Podobně oživuje cizí falleny i fallen shaman.

2) všichni v dosahu mají auru, ať už minioni, nebo jiná monstra připletlá do cesty.

To znám, taková kombinace je takzvaný "ou šit" moment.
...Ancients, go, go go!
Current Project: Popis skillů na Diablo2 centrále - zde je k nahlédnutí (100 % completed)

Odpovědět

Zpět na „Charaktery“