Barbarian

Herní postavy, NPC postavy, žoldáci.

Moderátor:Dark_Deamon

Odpovědět
Uživatelský avatar
Lord_Sp
Wraith
Příspěvky:192
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:LordSp#2207
Bydliště:Slovakia
Re: Barbarian

Příspěvek od Lord_Sp » 02.04.2008, 19:09 hod.

a taky nepotkáš ... prste ked naťa dojde ta kledba tak utekááááj co najdalej a snaž sa zabot tych typku co ju čaruju jak prvich :D nic vic nic miň

Uživatelský avatar
Javurek
Warlord
Příspěvky:2713
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Barbarian

Příspěvek od Javurek » 02.04.2008, 20:09 hod.

Stačí používat skill berserker

Uživatelský avatar
Zoso
Quill Rat
Příspěvky:9

Re:

Příspěvek od Zoso » 11.08.2008, 21:10 hod.

WokurKa píše:Barbar je na pytel za tu hrajou ti co nevyjou co to sou kouzla a taktika! :D
Taj zkus HC berserkra a řekni, že nepotřebuješ taktiku :wink:

charles333
Quill Rat
Příspěvky:12

Re: Barbarian

Příspěvek od charles333 » 17.08.2008, 21:46 hod.

caute......sem novacek a chtel bych se zeptat......je lepsi concetration barb s 2h zbani nebo zbran + stit?????a ktere mastery je nejlepsi maxovat????? dekuji za odpoved

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: Barbarian

Příspěvek od RIP » 12.09.2008, 08:10 hod.

Muj osobni nazor je takovej, ze zadnej Barbar nepotrebuje stit (tedy pokud to neni Singer a pak ho ma treba kvuliva resum/FCR)...Klasicky ani Whirler, ani Conc, ani Zerker stit nepotrebujou...Frenzy(Double swing) ho ani mit nemuzou :-)

Edit:Tedy mysleno pro PvM...

Uživatelský avatar
Arkantos
Quill Rat
Příspěvky:9
Currenly, I'm playing:Diablo 2

Re: Barbarian

Příspěvek od Arkantos » 12.09.2008, 11:45 hod.

No tak ja som za barbara dohral normal aj nightmare ale nepacil sa mi ani spolovice tak ako paladin. Hral som aj za amazonku ale odisiel mi disk tak neviem povedat.

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: Barbarian

Příspěvek od RIP » 24.09.2008, 19:40 hod.

Julius Caesar píše:Já mám na hell frenzyho lvl.87 Jenom mu musím sehnat nějakou dobrou zbran, protože má strašně malý poškození. Chci se zeptat co doporučíte?
Otazka je polozena spis takhle...Co mas k dispozici?...Muj frenzy beha na single se selfound Beastem + Death Cleaverem, ale pocitam, ze na to asi nemas...

Taky zalezi, jakou mas mastery, takze to prosim upresni :-)))

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: Barbarian

Příspěvek od RIP » 29.09.2008, 05:55 hod.

PRAZAK píše:Zdravim vsechny priznivce Barba. Mam dotaz, jestli si barb vystaci s WW na hell, tj. bez koncentrace i barsekra. diiiiiiky za rady. :shock:
Koncentrace Ti v porovnani s whirlem neprinese nic, Berserk je nejlepsi Barbuv skill proti physical imune, 1b ale vetsinou bohate staci (whirl barb vetsinou investuje do Shout a ta je synergii Berserku)

Matysek
Quill Rat
Příspěvky:36

Re: Barbarian

Příspěvek od Matysek » 01.10.2008, 13:35 hod.

Az se budu chtit zase od srdce zasmat, prectu si dalsi strany ........ stacila mi prvni a neudrzel jsem smich.

Uživatelský avatar
t0x1c
Wraith
Příspěvky:146
Bydliště:Ne
Kontaktovat uživatele:

Re: Barbarian

Příspěvek od t0x1c » 01.10.2008, 15:00 hod.

To matysek: Diskutovat o rovnicích a podobných věcech si choď na europvp.com nebo na jiné fóra ... tady nejsou všichni ProGameři, a to že tomu trošku rozumíš, nemusíš dokazovat svými hloupými příspěvky :)
Obrázek
The OwnAge!

Matysek
Quill Rat
Příspěvky:36

Re: Barbarian

Příspěvek od Matysek » 02.10.2008, 10:18 hod.

Hloupé a chodit diskutovat o faktech?
Např.: Vetšina "rovnic" je pevně dáná, stejně jako trigger efekty či posloupnost v DO, princip mechaniky generování variabilní hodnoty apod. ...... takže proč o nic diskutovat.

Lze diskutovat o výhodnosti 105 respektive 117 fcr vůči 200/200 u light soso apod. Nikoliv například o class bonusu u AR (zde probírající se barbar má 20), či o To Hit % = 100*AR/(AR+DR) * 2*alvl/(alvl+dlvl) .. nebo o přesahu to hit - 5%/95%..stejně jako při aplikaci (trigger) CB nelze nastat současně OW .... to jsou prostě fakta.

Hloupe je debatovat a soudit něco, o čem nemá dotyčný ani páru.

Uživatelský avatar
Kubis
Doom Knight
Příspěvky:572

Re: Barbarian

Příspěvek od Kubis » 02.10.2008, 13:19 hod.

Hmm tak diablu asi rozumíš hodně, ale arogantní si jak prase!!..uvědom si že 80% lidí na ten tvůj předchozí přízpěvek bude koukat jak Alenka v říši divů..sou i lidi kteří se Diablem baví a nepotřebujou k tomu nějaký posr. výpočty..

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: Barbarian

Příspěvek od RIP » 02.10.2008, 19:56 hod.

Plašan píše:Řeším podobné dilema jako charles333 na předchozí stránce, tj.jestli dát concentr.barbovi štít nebo ne, tak bych rád, kdyby mi někdo mohl osvětlit, jak štít v praxi funguje. Četl jsem, že při běhu se dost výrazně snižuje šance na blok, platí to, i když mám zapnutý běh, ale stojím na místě a rubu monstra nebo je to jen při běhu samotném. Ten prakticky nevypínám, pže bez FRW věcí bych usnul, než bych někam došel... Jak je to s normální obranou, ta se při běhu taky snižuje? Jinak myslím, že štít zase tak nepostradatelný není i z toho důvodu, že když se do soketovaného dají 3 perfect diamanty, nemusí se aspoň na nižších obtížnostech zase tolik řešit resisty.
Pokud hledas info o blokovani, tak tady http://suewebik.net/d2/tipblok10.html jsou solidni informace, na kterych muzes stavet (doufam, ze tu ten link nikomu nevadi)...Blok je pri behu snizen na tretinu...

Co se tyce te defense a jejiho pripadneho snizeni, tak tady jsi me dostal, me se nikdy tolik mechanika hry nedostala pod kuzi a ani jsem ji nikdy tolik nepotreboval, presto pres veskerou snahu jsem nenasel jedinou informaci vedouci k tomu, ze se i defense snizuje, proto zatim predpokladam, ze ne...Chtelo by to, aby na to nekdo odpovedel a verim, ze Matysek je opravdu ta spravna osoba...Jeho Zerk Guide mi uz pred dlouhou dobou pomohla dokoncit meho untwinck Barba...

Co se tyce toho bloku...Mno, je to vec nazoru...Presto tvrdim, ze Conc/Zerk/Whirler/Frenzy (tedy nejcastejsi Barb buildy) stit nepotrebujou (PvM)...Zerk muze dav zastunovat, Conc a Whirl maji obvykle defense takovou, ze jim staci LL (nic moc je netrefuje, navic Conc muze vyuzit i Life tap), Frenzy s jeho 5 framovym utokem a pripadne life tapem uz vubec ne (koneckoncu ho ani mit nemuze :lol: , sem to ale trouba)...Tot muj nazor

Matysek
Quill Rat
Příspěvky:36

Re: Barbarian

Příspěvek od Matysek » 02.10.2008, 19:58 hod.

Až začnu být opravdu arogatním, poté budu mnohem tvrdší. Například jste vůbec nepochopil podstatu věci. Soudce je každý, i ten co neví. To samé jako psát nejlepší, jasné apod. Tomuto se směji a nikomu neberu jeho hrani.

Slyšel jsem toho dost už v době, kdy nebyl ani LoD, nebylo skoro nic ale soudilo se pořád a pokud někdo reaguje tak nesmyslně, nezaslouží si nic jiného.

P.S.: Zdravím Javore.

Matysek
Quill Rat
Příspěvky:36

Re: Barbarian

Příspěvek od Matysek » 03.10.2008, 08:43 hod.

Nesnizuje, pouze klesne blok na 1/3.

Dalsi veci u frw, ktera je docela podstatna je ovlivneni armorem. Proto se pouzivaji pouze light type armory, kvuli penalizaci na frw. To same plati i o stitech. Ostatni cast vybaveni jiz neovlinuje frw. Ovsem existuje tzv. strenght bug, ktery je ovlivnen napr. annihilem, kdy po jeho vyjmuti z inventu dochazi k "zacervenani" predmetu = nelze jej pouzit. Diky tomuto bugu spoluhraci nevidi vase vybaveni (vy ano), ale hlavne je postava "zrychlena", tzn. nedochazi k penalizaci a zvetsuje se desynchova vzdalenost. Tedy vzdalenost realneho postaveni vuci postaveni na screenu. Desynch se aplikuje i na singlu, cili neni to jen zalezitosti BN/TCP hrani, jak mnozi tvrdi. Vzdalenosti muze treba i 2 screeny. Nicmene desynch je citelnou soucasti hry a bari/amazony na nej vylozene hraji. Proto, stejne jako range base weaponu ovlinuje i pohyb sanci na hit, pouze tedy ve smyslu, kdy dochozi k rozhodnuti, zda budete zasazen a pote postupujete v poslopnosti DO rovnice, kdy uz se aplikuje mechanika.

Treba docela zajimava vec by pro Vas mohla byt DR%, tedy redukce physical dmg, kde je cap (= limit) nastaveny na 50% a více než-li 50% se neuplatní ve hře. Jedinymi vyjimkami jsou Amplify dmg (+100% dmg) a zde už redukce vice než-li 50% je efektviní a Decrepify (opět boost dmg a slow). Ovšem ono to má jeden decetní háček a to díky stack bugu, kdy na vás mohou nalepit klidně 3 - 4 cursy současně, které nesundáte ani přes NPC. Tento stack lze uměle vyvolat a je chybnou interpretaci v mpq od patche 1.11+. Co vím, stale není ani v 1.12 opraveno. Ono je mnoho bugu, od timer bugu, pres anya bug az po chybne stackovani psn, ci cap na FE bugu, kdy se diky tomu v jistych pripadech (opet lze popsat presne diky mpq, kde dochazi k chybne interpretaci a dochazi k tzv limitnimu capu za 1frame.

http://goo.gl/dIx7T
http://goo.gl/xqXdb
Naposledy upravil(a) Matysek dne 13.11.2010, 00:32 hod., celkem upraveno 3 x.

Matysek
Quill Rat
Příspěvky:36

Re: Barbarian

Příspěvek od Matysek » 03.10.2008, 08:57 hod.

Aplikuje se pouze v momentě pohybu. Nevztahuje se ani na casting time.

Uživatelský avatar
t0x1c
Wraith
Příspěvky:146
Bydliště:Ne
Kontaktovat uživatele:

Re: Barbarian

Příspěvek od t0x1c » 03.10.2008, 12:36 hod.

Matysek píše:Hloupé a chodit diskutovat o faktech?
Např.: Vetšina "rovnic" je pevně dáná, stejně jako trigger efekty či posloupnost v DO, princip mechaniky generování variabilní hodnoty apod. ...... takže proč o nic diskutovat.

Lze diskutovat o výhodnosti 105 respektive 117 fcr vůči 200/200 u light soso apod. Nikoliv například o class bonusu u AR (zde probírající se barbar má 20), či o To Hit % = 100*AR/(AR+DR) * 2*alvl/(alvl+dlvl) .. nebo o přesahu to hit - 5%/95%..stejně jako při aplikaci (trigger) CB nelze nastat současně OW .... to jsou prostě fakta.

Hloupe je debatovat a soudit něco, o čem nemá dotyčný ani páru.
Hloupé je dokazovat dotyčnému svoje vědomosti tímto způsobem ...

Založ si nový topic ... prvnímu odstavci jsem zcela nerozuměl ... Ovšem, je logické že většina rovnic je pevně danných ... A o výhodnosti Fcr breakpointů si taky založ vlastní topic, nicméně výhody a nevýhody jsou snad taky jasné :)
Jak jsem zmínil v mém minulém příspěvku :) fórum europvp.com pro tebe bude ideální když chceš matematizovat ;)
Obrázek
The OwnAge!

Matysek
Quill Rat
Příspěvky:36

Re: Barbarian

Příspěvek od Matysek » 03.10.2008, 12:51 hod.

A o výhodnosti Fcr breakpointů si taky založ vlastní topic, nicméně výhody a nevýhody jsou snad taky jasné
No tak jasné to rozhodně není a hodně se napočítate s porovnáním, možnostmi, cenou, efektivitou, ......... apod :mrgreen: A že by to bylo mhoho stran popsaných o výhodnosti, mnoho tísci hitů a testu, aby to šlo tak jasně napsat. Právě, že ty výhody či nevýhody většine lidí skryty. V neposledni řade bysme museli porovnat naprosto konkrétní situaci

EP? Spíše AB, na EP už davno nejsou lide jako Juzzor, Roostedt Kimi, Alex, Noz, Roy, Fay a jiní :-) Ale něco se ještě najde :)))
A o výhodnosti Fcr breakpointů si taky založ vlastní topic, nicméně výhody a nevýhody jsou snad taky jasné
:mrgreen: Praporčík Leopold Skrčílek?
Hloupé je dokazovat dotyčnému svoje vědomosti tímto způsobem ...
Takže mám napsat, jste *lamy, víte prdlajs? Bude to tak lepší, případne mluvit v naprosto abstraktním a obecném smyslu .... nějak to něco bude nějak fungovat... bude to chytřejší?


* Tohle slovo, stejně jako noob nesnaším.

RIP
Warlord
Příspěvky:2860

Re: Barbarian

Příspěvek od RIP » 03.10.2008, 21:08 hod.

@Matysek:To jsou velmi zajimave informace, diky za osvetleni :wink:

Tedy, ne vsechno je pro me novinka, o penalizaci na frw pri pouziti tezsiho druhu armoru jsem vedel, o stitu ale ne, ale je to logicke...O ani str bugu jsem uz nekde cetl, ale vzhledem k tomu, ze hraju pouze single HC a nezajimam se o PvP (ze zjevneho duvodu :D ) jsem tomu nevenoval prilisnou pozornost...

Psal jsi (doufam, ze Ti to osloveni nevadi, Matysku), ze se ten desynch tyka i SP, pak se tady take nabizi dalsi otazka...

Muze byt zpusoben i jinymi predmety s bonusem na FRW a nebo je to specialita anihilu?Pokud ano, bylo by to dobre vedet, mozna by to vysvetlilo i nektere nesrovnalosti, kterych jsem si pri hrani vsiml...Ohh, mimochodem, doufam, ze jsem si spravne prelozil DO jako dmg output :?:

Dalsi velmi zajimava vec - o capu 50% physical dmg red vim (tedy myslim tim, ze vic se na itemech nevyplati - za normalnich okolnosti), ale casto jsem uvazoval nad tim, jestli by se nevyplatilo mit vic prave kvuli AD a Decrepify, koneckoncu jsou to nejcastejsi ability bossu v hell (tedy hlavne AD, zbytek se tyka Oblivionu a Baala) a Tva odpoved me domenky potvrdilka, takze znovu velmi prinosna informace...

O stackovani curses a jejich neodstranitelnosti nevim, nevsiml jsem si toho, ale podle screenshotu to vypada, ze existuje...Umelym navozenim situace bylo mysleno napriklad to, ze pokud ta soso je v parte s necrem a ten da hostile, tak ji muze ocarovat AD a to curse nejde zmenit, dokud nevyprsi duration?Co se tyce multi, tak jsem total lama, takze tohle je jen dohad....

A posledni dotaz...Cap na FE bugu?O tom jsem asi nikdy neslysel, o capech vim (koneckoncu kdo hraval kdy nejake mody je musi znat, v mem pripade to byl Zyel), ale nikdy jsem neslysel o capu ve FE bugu...

Diky za info a pripadne odpovedi

Matysek
Quill Rat
Příspěvky:36

Re: Barbarian

Příspěvek od Matysek » 03.10.2008, 21:59 hod.

Psal jsi (doufam, ze Ti to osloveni nevadi, Matysku), ze se ten desynch tyka i SP, pak se tady take nabizi dalsi otazka...
Nevadi, dokonce to uprednostnuji.
Muze byt zpusoben i jinymi predmety s bonusem na FRW a nebo je to specialita anihilu?Pokud ano, bylo by to dobre vedet, mozna by to vysvetlilo i nektere nesrovnalosti, kterych jsem si pri hrani vsiml...
Desynch je rozdil realne pozice oproti pozici na screenu. Server (tedy i SP hra) nespravne reportuje klientovi rychlost behu/pohybu. Napriklad budes honit s barem amazonku, pak bude platit, ze amazonka te vidi dal, nez-li doopravdy jsi, ty budes videt amu dele, nezli opravdu je. Ono plati,ze hra nespravne reportuje frw z charmu a efekt str bug na predmetu s vlastnosti FRW - tam dokonce nereportuje vubec (vlastni pruzkumy MPQ nekdy v roce 2002/4), pote reportuje na screen uplne jina pozice, nez-li je realna. Tohle nemam jako oficialne uznanou terorii, nicmene mnoho lidi s ni souhlasi, napridklad Zharous a Adeyke.

Muzes si zkusit najit treba 1 fallena, dej si ho do namelocku a ze vzdalenosti treba 1 - 2 screeny zautoc treba WW, uvidis, ze ona potvurka chcipne drive, nez-li se k ni "dotocis" na range weaponu. Idelane zkust treba range 1 weapon (treba Legendary Mallet, Trucheon apod.). Nebo si vem jakykoliv char a zacni behat kolem "flagu" (takova temna mista v trave, pripadne kolem rohu apod. Cim vice zatacis a manevrujes ve vetsi rychlosti, tim hure se reportuje realna pozice vuci pozici na screenu.Uvidis, ze se jakoby zaseknes a vratis zpet, byt jsi byl nekde uplne jinde = hra koriguje pozice na screenu vuci realne pozici. Samozrejme, ze cim vice frw mas, tim cetnejsi bude. Desynch muze byt dlouhy i 2 screeny, nebo take 2yardy. Ty se totiz stale pohybujes rychlosti sveho behu/chuze, zatimco animace muže mít naprosto jinou rychlost. S ww je to opravdu nejcitelnejsi a zarovnen nejvice zdrcujici pro oponenta. Dalsi moznost je zkusit "zavodit" s postavou pouze z frw charmy, a druha postava pouze s frw na predmetech, uvidis, ze se ti odteleportuje pryc, pricemz byste se meli pohybovat stejnou rychlosti.

Absolutne nejhorsi je passive charger, toho velmi velmi tezko odhadnes a dosti casto se v TvT stavalo, ze jsi ho zabil v momente, kdy "byl" o 3 screeny dale, nez-li jsi byl ty.
Ohh, mimochodem, doufam, ze jsem si spravne prelozil DO jako dmg output :?:
Ne, DO = Damage Order = Zakladni princip/rovnice mechaniky poskozeni:

Utok -> zasah (Blok/miss) -> Damage Order
1. PvM/PvP/... u pvp je snizeno na 17%
2. Energy Shield
3. Cyclone/Bone armor
4. Dmg Reduced(dmg reduce*damagereduce/1024)/Magic DR (MDR*DamageRate/1024)by Y
5. Resisty / DMG Reduce by Y%
6. Absorb % (treba lighting z Wisp Projectoru)
7. Absorb (treba lighting z TGV)
----------------------------------
= Výsledná rána do životu (je-li hodnota zaporona, prida obranci zivoty)

Rovnice je nasledujici:
Skoda = (dmg* XvX / 100 * (1 - ES / 100) - ASkill- DR) * (1 - Resist / 100) * (1 - Absorb% / 100) - Absorb
Zisk hp = dmg * XvX / 100 * (1 - ES / 100) - ASkill - DR) * (1 - Resist / 100) * Absorb% + Absorb
Tzn. treba s 2x Wisp Projector, Thungergods Vigorem a Lightsabre jsou hejna soulu nejlepsi healeri.
O stackovani curses a jejich neodstranitelnosti nevim, nevsiml jsem si toho, ale podle screenshotu to vypada, ze existuje...Umelym navozenim situace bylo mysleno napriklad to, ze pokud ta soso je v parte s necrem a ten da hostile, tak ji muze ocarovat AD a to curse nejde zmenit, dokud nevyprsi duration?Co se tyce multi, tak jsem total lama, takze tohle je jen dohad....
Stackovani = vrstveni a to tak, ze hra nebere duration ani NPC, jakozto eliminatora duration na hodnotu 0 = tedy zadne curse. Bug spociva v tom, ze za jistych (zatim to umim tak na 3x z 10ti pokusu) podminek na tebe mohu nahazet v jeden okamzik vice cursu napr.: Lower Resist, Amplify, Decrepify a treba Weaken.... tzn pusobi soucasne vsechny cursy, nebot hra nebere v uvahu jejich prepis, proto se chybne aplikuji vsechny a jedno "neshodi" druhe. Proste zustavaji soucasne (zatim jsem nezkoumal v MPQ a teoretickou uvahu nebudu zatim prezentovat) tak, ze ani NPC healer nedokaze "curse" shodit, tedy prepsat na 0.
A posledni dotaz...Cap na FE bugu?O tom jsem asi nikdy neslysel, o capech vim (koneckoncu kdo hraval kdy nejake mody je musi znat, v mem pripade to byl Zyel), ale nikdy jsem neslysel o capu ve FE bugu...
CAP = maximalni dmg povolena hrou na 1 frame. Sekunda ma 25 frame a ty dostanes za sekundu 7x max dmg. Treba nejednou nam na NM FE boss odpalil cely baalrun s Oakem a 50+ lvl BO, kdy charmy meli i 8000+ zivotu, 95% resisty a 30% absorbci na fire. Proste diky tak velke dmg to splachne. Nicmene tady je zase "nejedno" ale a zda se, ze FHR jej "utlumi", pritom Fire DMG se pouziva prave jako srazec FHR hodnoty u nekterych low fhr charu, jako jsou napr. nekrousi ci druidi. Tohle zatim nebylo definitivne podlozeno v MPQ, nicmene vetsina rozboru a testu se shoduji.

cipisek píše:Hloupe je dokazovat ostatnim jejich nevedomost, bez ohledu na zpusob... moudre je podelit se o sve znalosti, bez snahy o machrovani, ale proste z ochoty a touhy pomoci...
Servirovat informace pod nos bez samostane snahy delat nebudu. Resi naprosto trivialni otazky, ktere lze vyresit za 4 sekundy v google.com.
Na seriozni otazku pripadne vysvetleni jsem odpovedel pokazde a myslim, ze i korektnim a pochopitelnym zpusobem.

Odpovědět

Zpět na „Charaktery“