Jaké bylo D3 před rokem?

Všechno co se týká normální hry a nelze zařadit jinam.
Drakkari
Burning Soul
Příspěvky:698
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od Drakkari » 31.05.2013, 17:41 hod.

Bylo to fakt těžké, někdy až nehratelné, taky jsem hrál self found a vyškrábal jsem dps na nějakých 50k, začal jsem si farmint act3 docela efektivně, pak mi nerfli attack speed a byl jsem v hajzlu na 30k dps :/

No založím si novou postavu a rozjedu ji zas self found pro srovnání kam se dostanu. Teď je docela zbytečné porovnávat s dobrou výbavou a vysokým paragonem s tím co bylo před rokem. Tehdy jsme taky nestartovali na levelu 60+100 s 300k dps. No myslím, že to bude zábavnější, s tím rozdílem, že nepujde skoro nic prodat, ale aspoň se člověk zaměří na hru a ne na aukci! :)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od ZOMB » 31.05.2013, 17:55 hod.

Taky mě to už napadlo... začít hrát zase úplně od začátku...

Goldů se zbavit, vyhradit si místo v truhle pouze pro tuto postavu, nepoužívat předměty v truhle (gemy, knihy, atd...) a hrát jen a pouze na MP2 (což je zhruba obtížnost před tím, než bylo MP zavedeno...) ale vzhledem k tomu, že vlastnosti dost posílily, bych zvolil kontantní MP3)

A bez aukce, to se rozumí :)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

spiderer
The Butcher
Příspěvky:1251
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:spiderer#1213

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od spiderer » 01.06.2013, 02:48 hod.

Truhlu selektovat nemusis, zaloz si postavu na jinem serveru US/AS a pojedes hezky pekne od zacatku vcetne vylepsovani kovare, nakupovani zalozek v truhle atd ;)

Jinak taky se slzou vzpominam na prvniho Wize, kterej za 14 dni snahy nebyl schopnej v 1.02 zabit v A2 aspon 2 elity a po nekolikadennim snazeni jsem prisel na to, ze se mi vyplati udelat jinou postavu protoze ty opravy staly vic nez jsem vydelal :D Tak jsem rozjel DH, pohodicka, i A2 celkem sel, ale jak se dostat do A3, kdyz ho strezil Beli? Za cca 80 pokusu (solo i public), asi 10 ruznych vymen gearu a mnoho buildu se mi to povedlo a ja se mohl podivat do A3, kde jsem behem 15s dostal IK od bilejch mobu na hradbach :D

Je fakt, ze inferno bylo jiny, zase na druhou stranu nerikam, ze ted by to bylo vylozene spatny, jen ta obtiznost tam chybi. Ale diky tomu, ze u Diabla se mi dobre relaxuje po praci, tak to, ze se s jednim bossem necrcam 14 dni neberu jako nevyhodu a i ted je to prijemnej relax. Pokud si chces vyzkouset neco co by te mohlo bavit, rozjed postavu na jinym serveru, kde nic nemas a na HC, ten prvek toho ze prvni smrt je zaroven posledni ma taky neco do sebe a clovek nad tim minimalne v zacatcich premysli uplne jinak nez na SC ;)

Kazdopadne za me je D3 skvelou hrou, D1 byla pecka, D2 jsem dohral 2x a stacilo mi to a radsi jsem hral D1 - prislo mi, ze dvojka byla zbytecne prekombinovana a ja mam radsi primocarejsi hrani. No a D3 je spis D1 nez D2, to, ze tu neni pevny skill tree beru jako nejvetsi plus, protoze pro kazdou zkousku buildu delat novou postavu, z toho by me asi jeblo :D

Uživatelský avatar
Khenyk
Quill Rat
Příspěvky:13
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Khenyk#2512
Bydliště:Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od Khenyk » 01.06.2013, 07:43 hod.

To všichni tak krájíte MP10, že píšete jak je D3 snadné?

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od ZOMB » 01.06.2013, 08:12 hod.

Khenyk: MP je celé úplně o ničem, mnohem lepší bylo, když obtížnost byla jen jedna a bylo to těžké... a když už, MP0 by mělo být obtížné zhruba jako MP2, a se stoupající MP by mělo stoupat HP méně a DMG mnohem více, aby se vyplatilo jezdit tanky...

spiderer: Na US jsem to už zkoušel, ale jsem asi hodně rozmazlený, tu odezvu 230ms prostě nesnesu :)
A HC? Hrozně rád bych to hrál, zkusil jsem to, a chcípnul jsem už v prvním aktu na normalu kvůli DC... to snad nemusím komentovat :-x
Proto také chci, aby měli hráči možnost hrát D3 offline, stejně tak, jako tomu bude na konzole...

A neboj, hrát mám vždy co - D2. Je tam tolik věcí, které jsem ještě neobjevil, spousta skrytých mechinismů, spousta buildů které jsem ještě nezkusil... to mi dá tak na 50 let :D
Hraju ho už asi 10 let a stále baví ;)
D3 jsem měl spíš na ozkoušení, jestli se opravdu stane králem RPG...
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Midon
Quill Rat
Příspěvky:4
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Midon#1563

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od Midon » 01.06.2013, 08:59 hod.

Ahoj.
Podla mna kazdy kto tu pise ma v niecom pravdu. To co zacalo vobec Diablo 1 bolo nezastavitelne, nasledujuce Diablo 2 ma doslova pribilo to sedacky a stravil som tam nekonecne hodin.... co viac dodat predsa len je to tu o nazore na Diablo 3. Na zaciatku som sa nevedel dockat kedy vobec vyjde zapojil som sa aj do testingu a sledoval som vsetky videa na zaciatku neskutocne prekvapenie a to vsetko okolo proste zabava aku clovek cakal. No postupne ako tu pisali ludia ta obtiaznost a moznosti ziskat nejake pedmety aby sa dalo hrat boli uplne na palicu nie ze by som nemal raz vyzvy ale naozaj snazit sa bossa na normale zabit niekolko hodin a ani v kooperative nic no neviem to bolo prilis, aj ked neskor s kamosom on hral WD a vzdy bol extremista sme to dotiahli az do Inferna kde sa proste nedalo prezit ha ha. Este ACt 1 sme dali tak po 2 tyzdnoch hrania a malo to nieco do seba lebo pomaly ale predsa sa postupovalo. Neskor som na hru zanevrel lebo v skutocnosti najprv boli velke ocakavania a aj nieco splnilo ale uprimne na zaciatku bolo velmi malo moznosti a aj takzvany Bosus Level s Konikmi ma pekne stval. Neskor asi tak pre mesiacom som sa vratil naspek k hre a bol som prekvapeny kolko sa toho zmenilo a ake moznosti to tu ponuka proste som sa ucil od zaciatku vsetko Infernal machine a to Critical damage to predtym bolo hm hm hlavne kazdy navysoval atributy podla svojej postavy aby mal silu v konecnom dosledku Najnovsi patche hodnotim velmi pozitivne podla mna Diablo ide v pred a pekne sa momentalne rozvija a tesim sa co este pride. No ale na druhej strane fakt je ze za par Eur pripadne ked ma niekto chut po par tak 100 hodinach hrania je schopny si kupit Gear s krotym aj MP 10 zahra ako malinu a to sa mi zda az prilis Smiesne Inferno s MP 10 a po par hodinach hrania to prejde aj niekto kto sa len stavi na navstevu a nemusi ho hra ani zaujimat co uz asi pani z Blizzu chceli nalakat co najviac ludi tym ze im daju moznost od zaciatku byt tam kde by sa niekedy ani primerny hrac po pol roku hrania nepozrel a ani nad tym nepremyslal. No a najvacie minus asi ako vela ludi vidim v tomte Severovani neviem ako vy ale casto su Servre offline ci udrzba a podobne veci ja som si kupil hru aby som sa zahral kedy chcem ja a nie ked si pani z Blizzu povedia ze velkoryso nechaju server ist. Aj ked v poslednom case tie vypadky servrov nejak neregistrujem ale kto tu je od zaciatku musi vediet ake to bolo cakat aj 2 dni kym to pani nakopnu...
Nazvdory vsetkemu som rad ze tu D3 mame a dufam ze pojde len a len dopredu a hlavne tym smerom aby vychadzalo v ustrety nam hracom a nie Penazenkam Blizzu ako sa to deje na RMAH.......

Uživatelský avatar
Khenyk
Quill Rat
Příspěvky:13
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Khenyk#2512
Bydliště:Most
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od Khenyk » 01.06.2013, 09:30 hod.

@ZOMB mě naopak přijde fajn, že si díky MP může nastavit obtížnost jaká mu vyhovuje. D3 je lepší než před rokem.

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od ZOMB » 01.06.2013, 09:45 hod.

Khenyk: To je teda logika... k nastavení obtížnosti má sloužit normal, nightmare, hell a inferno, ne jen MP... ale když to někomu takhle vyhovuje, proč ne, že? ;)
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Piglampa
Wraith
Příspěvky:138
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Piglampa#2909

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od Piglampa » 01.06.2013, 10:56 hod.

to uz mohli rovnou nechat 1obtiznost infernonovacek co si ted koupi hru,tak odehraje akorat normal a kdyz zjisti,ze na dalsi obtiznosti
je to uplne stejne-farmeni,farmeni,farmeni,..lepsi itemy slouzi ted jenom k rychlejsimu farmenia a ne k progressu.
A nebo k vyssi mcisilkum,zejmena dps,ktere slouzi jen k rychlejsimu zabijeni mobu,aby byla vetsi sance na legendarky a setovky,ktere se prodaji
a vydelek bude neuveritelnych 3kc/h,teda pokud nemate extremni stesti a nepadne vam top item s top rollem.
Tak se na to vykasle.Co jsem se bavil s lidmi co si to chteli koupit,tak jsem je spis odrazoval od koupi,nakonec to koupili a do mesice psali,
ze horsi hru v zivote nehrali:"To neni hra,ale prace".!!!!!!!!!!!!

Uživatelský avatar
Kuki10
Globální moderátor
Příspěvky:7218
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Kuki#2122
Bydliště:Brno

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od Kuki10 » 01.06.2013, 10:59 hod.

Hodne lidi tu hru hraje, protoze chcou vydelat penize a tech dotazu na tohle tema jsem dostaval jeste nedavno hodne....
Da se vydelat? A jak moc? Atd....
Nepamatuju si, ze bych nejakou hru hral proto, abych vydelal penize, nato mam praci a bwin, tipsport.
Ale asi to vidim jinak.

Odesláno z mého Galaxy Nexus pomocí Tapatalk 2

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od Alfajk » 01.06.2013, 11:10 hod.

Khenyk píše:To všichni tak krájíte MP10, že píšete jak je D3 snadné?
jasne ze vsichni krajime mp10,vzdyt je to faceroll...

ja jsem treba beliala skolil 14 dni po startu diabla 3 a trvalo me to celej den,to byla ta spravna inferno obtiznost a diabla jsem sejmul po tydenim progresu o dalsich 14 dni pozdeji http://img854.imageshack.us/img854/346/ ... t002pn.jpg :twisted:

Piglampa
Wraith
Příspěvky:138
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Piglampa#2909

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od Piglampa » 01.06.2013, 11:22 hod.

Vetsina novacku tu hru uz vidi jen jako praci,ne vsichni ale takovych 90%.
Chybi tomu nejaky progress,skladani jinyhc statu nez critu a ls.
Pred tim bylo potreba hodne ar,co si vzpominam tak idealne 1000,k tom hodne armoru,pripadne i dodge,attack speed neslouzil jenom k dps ale i k rychlejsimu healovani prez loh.Buildy se menily dle bossu,elitek,stacky valoru se resily az pote,co se sehnal gear,se kterym to slo v jednom buildu.
Mohli nechat aspon zvysujici se dmg i v mp a ne jen hp nebo smysluplne pvp,tam by se taky vyuzil gear,kde by nezaezelo jenom na critu a ls.
Vetsina casu se travi na forech nebo na ah,i na streamech je to videt-pred tim na streamech byl progress,ted jen giveaway,chatovani,toceni a jezdeni na zidli-to jsem u Kingkongora videl vic nez ho hrat.

fuxicek
Burning Soul
Příspěvky:716
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Pepa#4687

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od fuxicek » 01.06.2013, 15:16 hod.

ani mp 10 nema nic spolecneho s tim, jak obtizne to bylo na zacatku, s 15k damage to byl sakra kunst posekat pack, aniz by doslo k enrage a jiste smrti, ted jste se vratili jako ze budete ten pack masirovat dal a on byl dohealovany na max. jo to bylo sakra tezke, navic padalo velke kulove, dnes uz je to diky ubrecenym detem obtiznost pro deti, tehdy jsme v parte sli heart of sin cely vecer, dnes ho za tu dobu probehnu 20x

Uživatelský avatar
Mr_Perfect
Gorebelly
Příspěvky:202
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:LordDeZhul #2115

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od Mr_Perfect » 01.06.2013, 17:36 hod.

spiderer píše: Je fakt, ze inferno bylo jiny, zase na druhou stranu nerikam, ze ted by to bylo vylozene spatny, jen ta obtiznost tam chybi. Ale diky tomu, ze u Diabla se mi dobre relaxuje po praci, tak to, ze se s jednim bossem necrcam 14 dni neberu jako nevyhodu a i ted je to prijemnej relax. Pokud si chces vyzkouset neco co by te mohlo bavit, rozjed postavu na jinym serveru, kde nic nemas a na HC, ten prvek toho ze prvni smrt je zaroven posledni ma taky neco do sebe a clovek nad tim minimalne v zacatcich premysli uplne jinak nez na SC ;)
To je přesně ono. Musíte si uvědomit, že ne každej má denně 10 hodin času na hraní Diabla a ne každej to bere jako svou životní náplň skrz kterou by hrozně rád vydělával. Jednoduše se ta hra upravila podle většinového přání. Evidentně většina hráčů D3 nejsou no-real-life lidi, a tak se to zjednodušilo, aby si i oni mohli zahrát inferno. Ještě dva tři roky zpět mi nedělalo problém sedět denně u PC 10 a více hodin a solit games. Dneska už to vidím jinak, jsem rád, když si dám denně tu hodinku max dvě u D3 a díky MP levelům můžu na HC hrát i to inferno a nastavím si obtížnost, kterou jsem zatím schopen dávat tak, aby to nebylo úplně lehké, ale zároveň abych nebyl po celou dobu hraní jako na trní. Pro ultimátní grindery je tady mp10, a pokud Vám to nestačí, máte možnost tu hru odinstalovat a jít hrát třeba kuličky. Ale kecy typu, že to je pro lamy, pro děcka a podobně *zív* o Vás vypoví více, než si myslíte. A rozhodně si o Vás ostatní nebudou myslet, jaký jste husťáci, ale jaký jste sobecký jelimani se sociální interakcí na bázi nul a jedniček 8-)
Obrázek

fuxicek
Burning Soul
Příspěvky:716
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Pepa#4687

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od fuxicek » 01.06.2013, 17:46 hod.

ja myslel, ze slo o to napsat, jake to bylo pred rokem a to jsem udelal, je mi uplne sumak co si o me nekdo mysli nebo nemysli, proste ta nej obtiznost by mela byt pro presne tu skupinku, kterou jsi ty odsoudil, ponevac by si taky radi zahrali na plno, je to jako lezeni po skalach, ty nejtezsi trate da jen par lidi. a to je to co temto borcum chybi.

WulFgaR77
Minion of Destruction
Příspěvky:923
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od WulFgaR77 » 01.06.2013, 17:52 hod.

@Zomb - tomu se říká nostalgie... Je to asi jako podívat se na dnešní filmy a říct si, že tam nic novýho není. Je to prostě tak... Řeknu ti rovnou, že Diablo 1 nepřineslo do her absolutně nic novýho. Hrál si textový MUDy ? ;) Už jednička byl slabej odvar ... dvojka to samý ...

Alfajk
Zhar the Mad
Příspěvky:1804
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:Alfajk#2436

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od Alfajk » 01.06.2013, 18:04 hod.

placni si,stoupni si pred zrcadlo a placni si znovu :wave:

Necituj predchozi prispevek - Kuki

WulFgaR77
Minion of Destruction
Příspěvky:923
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od WulFgaR77 » 01.06.2013, 18:09 hod.

Zkus to trochu rozvést :)

Uživatelský avatar
ZOMB
Warlord
Příspěvky:2703
Currenly, I'm playing:Diablo 2
BattleTag:zomb#2334

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od ZOMB » 01.06.2013, 18:12 hod.

Piglampa: To je zase jiný úhel pohledu... já hrál D3 s tím, že když dropne něco hodně dobrého, ne však pro mou postavu, prodám to a snad si tak vydělám na datadisk... postupně se to změnilo na to, že nic takového mi asi nedropne, takže si ten datadisk zaplatím ze svého... a skončilo to u toho, že ten datadisk za ty peníze ani nebude stát :)
Možná se pletu, ale jelikož vidím, jakým směrem se hra vyvíjí, tak to je celkem jasné...
Peníze však nikdy nebyla moje hlavní motivace pro hraní :!:

Alfajk: Nj, to byly časy... já Diabla na Infernu složil až v patchi 1.0.5 :(

Mr_Perfect: To zas já jsem silný casual, u D3 vydržím max 1 hodinu denně... a počítal jsem s tím, že to bude trvat třeba půl roku, než se na inferno dostanu... přece jen inferno mělo být inferno ;)
Asi tedy vyčnívám z davu...

fuxicek: Přesně... Inferno mělo být jen pro ty nejzkušenější... z toho taky nějak sešlo :(

WulFgaR77: MUDy jsem nehrál, díky za tip :)
Ale rozhodně to není nostalgie... D3 se mi zdá moc přímočaré - maxuj DPS, trochu LS, něco málo AR a máš to v pohodě... narozdíl od D2, kde se musíš starat o FHR, resy, block (jestli chceš max), různé ele škody (monstra byla imunní), synergie a další věci...
V D3 nemáš ani tu možnost přerozdělovat body na nové úrovni... a o tom, že je úplně jedno, jaký element ovládáš, ani nemluvím...
Fanoušek, hráč a modder hry Diablo 2
Obrázek

Uživatelský avatar
Mr_Perfect
Gorebelly
Příspěvky:202
Currenly, I'm playing:Diablo 2: Resurrected
BattleTag:LordDeZhul #2115

Re: Jaké bylo D3 před rokem?

Příspěvek od Mr_Perfect » 01.06.2013, 18:15 hod.

fuxicek píše:ja myslel, ze slo o to napsat, jake to bylo pred rokem a to jsem udelal, je mi uplne sumak co si o me nekdo mysli nebo nemysli, proste ta nej obtiznost by mela byt pro presne tu skupinku, kterou jsi ty odsoudil, ponevac by si taky radi zahrali na plno, je to jako lezeni po skalach, ty nejtezsi trate da jen par lidi. a to je to co temto borcum chybi.
Naprostej nesmysl v momentě, kdy je hra udělaná jen pro drop a závislá na dropu. Protože když zpřístupníš drop 63 itemů pouze od inferna a máš tu věci jako rmah a ah, tak bys vytvořil de facto exkluzivní vrstvu hráčů, kteří by na hře zavářeli šílenej mamon a 90% ostatních by to přestala po určité době hrát. A neříkej mi, že mp10 není výzva - bavíme se teda o HC, doufám. SC nehraju, protože to už grindeři a boti stihli totálně rozbít. Zahráli na plno, jo? Proč Ti to jenom nevěřím a proč jen zatím vidím to tajné přání, aby možnosti dropu supr itemů měla jen ta omezená skupina lidí, kteří u toho sedí 10h denně a víc :roll: Prostě si přiznej, že Tě štve, že vidina velkých vývarů, které tu byly zpočátku, je pryč a neschovávej to za nějaké výzvy - Ty si můžeš udělat sám - opravdoví fajnšmekři to hrajou třeba bez AH a jen s vlastním dropem - tak to zkus taky. Budeš rád, když budeš hrát hell na mp5 o infernu a mp10 si budeš moci leda tak nechat zdát.

ZOMB: Časově tedy spadáme do stejné skupiny. Mně inferno celkem vyhovuje. V momentě, kdy mi začne připadat moc lehké, zapnu si o jeden MP větší level. Nedávno jsem přešel z 1 na 2 a do konce měsíce polezu z 2 na 3, pokud teda neumřu, jako se mi to povedlo tenhle tejden s wizzardem :) Já se na to koukám z toho globálního pohledu - musí se to udělat tak, aby to vyhovovalo té mase, nikoli hrstce.
Obrázek

Odpovědět

Zpět na „Obecně“